შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაგიჟებით შემიყვარდა(ნაწილი 2)


21-08-2015, 09:09
ავტორი stasiana
ნანახია 2 552

გავარკვიეთ რომ სანდრო ძალიან ცუდ სასტავში ყოფილა, მისთვის სიყვარული არარსებობდა, მისი სიყვარული მთავრდებოდა ერთ დღეში,შემდეგ კი ახალი იწყებოდა,ამ ყველაფრის გაგების შემდეგ აღარ მქონდა სანდროს არც დანახვის და არც ნახვის სურვილი...
დილით ნინა დამადგა თავზე და ახალი ამბავი მაცნობა,გავიგე რომ გიოს დავეპატიჟებინეთ რესტორანში უნდოდა რომ მისი გადარჩენა სიმბოლურად აღენიშნა, ჩვენც დავთანხმდით მაგრამ არ მინდოდა იქ წასვლა რადგან სანდროს ნახვას ყველაფერი მერჩივნა, მოვიდა საღამოც, მე და ნინა რათქმაუნდა ერთად წავედით,სანდროს არც დაურეკავს და არცმოუწერია რაც ძალიან მახარებდა მეგონა რომ ჩემი ცხოვრებიდან გაქრა,ძალიან კარგად ვერთობოდი სანამ სანდრო არ გამოჩნდა..
–ჩემ უმშვენიერეს გოგოს მინდა ვეცეკვო (სანდრო)
–აქ შეიძლება ბევრია შენი გოგო მე კი მათ რიცხვში არასოდეს შევალ! (მე)
სანდრომ ჩაიცინა შემდეგ ბრაზიანი თვალებით ამომხედა,არვიცი ეს რას ნიშნავდა, ხელი მომკიდა და საცეკვაოდ გამიყვანა
–სანდრო არ მინდა შენთან ცეკვა ხელი გამიშვი (მე)
–არასოდეს გაგიშვებ ჩემო ლამაზო (სანდრო)
–შენი არასოდეს ვიქნები სანდრო თავი დამანებე,შენ გასართობ გოგოებს მიხედე ნახე რა თვალებით გიყურებენ აშკარად თვალებით გიხმობენ წადი და მე შემეშვი (მე)
–მაგენის დე#### სუყველასი (სანდრო)
–უზრდელიხარ, ჩემთან მეორედ არავის შეაგინო ვერვიტან შენნაირ უზრდელ ბიჭებს (მე)
–ანასტასია მომისმინე რაცარუნდა ეცადო და შენი ცხოვრებიდან გამაგდო მე არსად წავალ, არვიცი რა მიქენი ასე რატო მაგიჟებ, შენ არასოდეს მოგცემ იმის უფლებას ჩემი ცხოვრებიდან წახვიდე,მინდა მარტო ჩემი გერქვასდა ასეც იქნება (სანდრო)
–მე შენს ცხოვრებაშ არც ეხლა ვვარსებობ, ეს დაიმახსოვრე ეხლა კი ხელი გამიშვი ძალიან გთხოვ არმინდა შენთან ერთად ცეკვა.. (მე)
სანდრო ნასვამი იყო ამიტომ ვიცოდი ეხლა მასთან საუბარს აზრი არ ქონდა მაგრამ ვცდილობდი რომ თავი დაენებებინა,უშედეგოდ არაფერი გამომდიოდა სამწუხაროდ...
–სტაას რა გიითხრა სანდრომ ყველაფერი მაინტერესებს მიდი დროზე დაიწყე (ნინა)
–რავი ნინ მეუბნება აფსურდს რომ ჩემთან უნდა,შენც იცი რომ მას ეს გრძნობა ხვალამდ გაყვება შემდეგ კი ახალი სიყვარული ეყოლებ ა და მეც მშვიდად ვარ (მე)
–რავიცი სტას რა გითრა არამგონია ასე მალე დაგანებოს თავი (ნინა)
–ნინ დამანებებს თან ძალიან მალე ვიცი მემაგათი სიყვარული(მე)
–და რატო გინდა ასე ძალიან რომ დაგანებოს ? ნახე რა ბიჭია რამდნეი გოგო ეხვევა თავს,რატო ხარ ასე განწყობილი მისმიმართ (ნინა)
–ამაზე აღარ ვისაუბროთ არ მინდა და ვსო(მე)
–კარგი სტას შენი გადასაწყვეტია (ნინა)
იმ საღამოს ნინასთან დავრჩი, თითქმის მთელი ღამე ვსაუბრობდით,ყველა თემას შევეხეთ, დილით ორივეს ჩაგვეძინა მაგრამ ვინ გაცადა ძილი, სანდრომ დამირეკაძალიან გავბრაზდი
–ჩემმა პატარამ გაიღვიზა? მინდა საუკეთესო დღე ვუსურვო სანდროსთან ერთად რათქმაუნდა (სანდრო)
–სანდრო ჩხუბის თავი არ მაქვს უბრალოდ გეუბნები რომ თავი დამანებე (მე)
–ვიცი რომ ნინასთან ხარ ერთ საათში გამოგივლით უარის თქმას აზრი არააქვს (სანდრო)
–არა! (მე)
–კარგია რომ დამთანხმდი,მოიცა ტო მეც მოვემზადბეი მასე მალე ვერ გამოვიქცევი, ვიცი რომ გინდა ჩემთან ჩახუტება მაგრამმოითმინე (სანდრო)
–სანდრომ ამ სიტყვებით უფრო გამაღიზიანა, არც შენთან ჩახუტება მინდა და არც შენი ნახვა არსად წამოვალთ (მე)
–ერთ საათში ნინას სახლის ქვემოთ ვარ და გელოდებით,არ წავალ თუნდაც მთელიდღე რომმომიწიოს ცდა(სანდრო)
–მაწუხებ სანდრო(მე)
–ვიცი რომ გიყვარვარ არარის საჭირო ჩემო პატარა ისედაც ვიცი (სანდრო)
საშინლად მაღიზიანებდა და ტელეფონი გავუთიშე, ნინამ მთხოვა ძალიან წავიდეთო,არ მინდოდა მაგრამ მინდოდა სანდროსთვის ყველაფერი მეთქვა თუ რას ვფიქრობდი და უბრალოდ მომეშორებინა,მე და ნინა მოვწესრიგდით, დედაჩემს დავურეკე და ვუთხარი მეგობრებთან ერთად მივდიოდი ისიც დამთანხმდა, არაფერს მიშლიდა,ყოველ ნაბიჯზე მენდობოდა, მეც რათქმაუნდა მის ნდობას ვამართლებდი,
ქვემოთ ჩავედით,გიო თეო სანდრო და საბა გველოდებოდნენ
–აი ესარის ჩემი გოგო იყვირა სანდრომ..
–აი ესარის ბიჭი რომელიც უკვე ნერვულ სისტემას მიზიანებს (მე)
–ჯერ სად ხარ ჩემო სიცოცხლე(სანდრო)
–ვაიმე ძალიან გთხოვ ნუ აფირისტობ! (მე)
–შენთან ტო ? რამაქვს სააფირისტო შენც ხო იცი რო შემიყვარდი და შენც იქეთ ვეღავ ვუყურებ ვერაფერს (სანდრო)
–ვიცი შენი ორდღიანი სიყვარულის ისტორიები, კარგი და სად მივდივართ(მე)
–ეგ სიყვარული არიყო ჩემო პატარა თან ნახე უკვე ერთი თვეა ტო გვერდიდან არმინდა მოგცილდე დავიჯერო ვერაფერს ხვდები? სად და ეგ უკვე ჩემი საქმეა
სანდრომ ხელი მომკიდა და წინ მის გვერდით დამაჯინა, უკვე დავიღალე მასთან ჩხუბით და წინააღმდეგობაც არ გამიწევია...
–სანდრო შეგიძია ნელა იარო? (მე)
–თუ დამპირდები რომ ჩამეხუტები საერთოდ 20 ით ვივლი (სანდრო)
–აუ ვერგიტანნ (მე)
–რატო მაგიჟებ ტო, რაგამიკეთე დროზე მითხარი,ჩემ თავს ვერ ვცნობ (სანდრო)
–სანდრო გთხოვ ნელა იარე უკვე მაშინებ (მე)
–მე გითხარი რა შემთხვევაში ვივლი ნელა (სანდრო)
უკვე აღარ ვიცოდი რა მექნა ძალიან მაშინებდა და მეც დავთანხმდი,მანაც სიჩქარეს მოუკლო და მეც ამოვისუნთქე,სანდრომ ძალიან ლამაზ ადგილას მიგვიყვანა, არვიცი რა მემართებოდა სანდროზე უკვე აზრი მეცვლებოდა და საკუთარი თავის მიკვირდა..
–ჩემო პატარა მოდი რა ჩამეხუტე (სანდრო)
მეც გამახსენდა რა პირობაც მივეცი სხვა გზა არ მქონდა და ძალიან ცივად ჩავეხუტე მაგრამ მისგან თავი ვეღარ დავიხსენი, სიმართლე გითხრათ ძალიან მესიამოვნა, მთელი საღამო ჩემზე იყო ტკიპასავით მიკრული, ძალიან კარგი საღამო იყო კარგად გავერთეთ,ფოტოებიც გადავიღეთ..

ძალიან გთხოვთ დატოვეთ კომენტარები <3 მგონია არვინ კითხულობს...შევეცდები ეს ნამდვილი ისტორია თქვენამდე მოვიტანო.



№1  offline წევრი nino(g)

dges wavikitxe orive tavi da momewona .da mainteresebs imito ro namdvili istoriaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent