შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაგიჟებით შემიყვარდა (ნაწილი 8)


27-08-2015, 12:32
ავტორი stasiana
ნანახია 2 489

დილით ადრიანად გავეღვიძა, სავარჯიშოთ წავედი,სახლში რომ მოვედი სანდროს ტელეფონი აფეთქებული ქონდა იმდენჯერ დაურეკავს,გადავყწვიტე დამერეკა
-სანდრო მოხდა რამე? (მე)
-აუ ტოო სად ხარ, რამდენი ხანია გირეკავ, რატო მანერვიულებ ჩემო პრინცესა (სანდრო)
-სავარჯიშოთ ვიყავი, ტელეფონი კი სახლში მქონდა (მე)
-გამო რა გნახავ, გთხოვ მომენატრე (სანდრო)
მეც მინდოდა მისი ნახვა და დავთანხმდი,მთელი დღე ერთად გავატარეთ, უბედნიერესი ვიყავი სანდრო რომ ჩემს გვერდით იყო, ის ისეთი რაღაცნაირი იყო არ ვიცი ვერ ვხსნი,ყველაზე განსხვავებული იყო ჩემთვის, მისი თბილი სიტყვები, თბილი ქცევები ძალიან დიდ გავლენას ახდენდა ჩემზე, და მეც ყოველ წუთას ვგრძნობდი რომ უფრო ძლიერად და ძლიერად მიყვარდებოდა,როცა მეხუტებოდა არ მინდოდა გამეშვა მინდოდა ჩემს გვერდით ყოფილიყო სულ,ასეც იყო,მთელი დღე გვერდიდან არ მომშორებია ერთი წუთითაც არ გაუშვია ჩემზე ხელი, უბედნიერესი ვიყავი,მის გარდა არაფერი და არავინ მადარდებდა, მხოლოდ სანდრო,მაგრამ ჩემს გრძნობებს მაინც არ ვუმხელდი, არ მინდოდა ჯერ ამის შესახებ გაეგო... როდესაც სიარულით დავიღალეთ სანდრომ მთხოვა მას გავყოლოდი, წავედით, როგორც სანდროს ჩვევია ხოლმე ულამაზეს ადგილას მიმიყვანა,კოცონი დავანთეთ,უბედნიერესი წუთები იყო ეს ჩემს ცხოვრებაში,ძალიან მსიამკოვნებდა მისი ყურადღება,სანდრომ სახეზე ხელიმომკიდა და ცადა ჩემთვის ეკოცნა მაგრამ..
-სანდრო არმინდა (მე)
-გთხოვ, მიყვარხარ ანა მაგიჟებ (სანდრო)
-მე ჯერ არავისთვის..(მე)
-რაა? მართლად? ალბად ბუზებივით გეხვევოდნენჩემო პრინცესა(სანდრო)
არაფერიმითქვამს სიჩუმე ისევ სანდრომ დაარღვია
-აბა შენი ყოფილი? (სანდრო)
-მას ამის უფლებას არასოდეს მივცემდი, არ მიყვარდა (მე)
-შენ ჩემიხარ,ჩემი უნდა იყო მარტო გესმის ? (სანდრო)
თავი დავუქნიე, ისევ დააცხრა ჩემს ტუჩებს, წინააღმდეგობა არ გამიწევია, ეს იყო საოცრება,მუცელში ერთდროულად მილიონობით პეპელა დაფრინავდა მეგონა, სიხარულისგან მეცხრე ცაზე ვიყავი,სანდრო საოცარად ტკბილი იყო იმ წუთებში,საოცრად ნაზი, არვიცი მართლა გამაგიჟა...
-სანდრო მომისმინე რაღაც მინდა გითხრა, რასაც შენს გვერდით ვგრძნობ ეს ყვეალფერი არავისთან არ მიგვრძვნია, არც მე არ მინდოდა მაგრამ ეს ჩემდა უნებურად ხდება, შემიყვარდი (მე)
-ვიცი ჩემო სიცოცხლე რომ გიყვარვარ, ვგრძნობს, ანდა როგორ შეიძება ვერ იგრძნო,ყოველი ჩემი ჩახუტების შემდეგ სიამოვნებისგან მეცხრე ცაზე იყავი ყოველთვის, ეხლაც ესე ხარ (სანდრო)
სანდრო ტკბილად ჩამეხუტა და ჩემს კისერს ნაზად კოცნიდა,არმინდოდა ეს დთე დასრულებულიყო არ მინდოდა სანდროს გარეშე არცერთი წუტი აღარ მინდოდა,მაგრამ ყველაფერს აკვს დასასრული,მე და სანდრო წამოვედით, სანდროს ვთხოვე ნინასთან გავეყვანე მისთვის რომ არმომეყოლა ეს ყველაფერი გავაფრენდი,იმ საღამოს ნინასთან დავრჩი, ბევრი ვისაუბრეთ,ძილის წინ ფეისბუქში შევედი,ნეტა არ შევსულიყავი, ვნახე ის რამაც ძალიან მატკინა გული, ვირაცამ მესენჯერში სანდროს და ვიღაც ნაშის ფოტოები გამომიგზავნა, არვიცი ვინიყო და რას ცდილობდა, საშნლად ვიყავი თითქმის მთელი ღამე ტირილში გავატარე ნინა ცდილობდა ჩემს დაწყნარებას მაგრამ ვერ ახერხებდა,საშნლად ვიყავი,ჩმს თავზე ვბრააზდებოდი აბა რას ველოდი მისგან ის ხომ ისეთია, ძალიან მეტკინა გული ამ ფოტოების ნახვის შემდეგ,დილით სანდრო მირეკავდა გავუთიშე არ მინდოდა მასთან საუბარი,ძალიან რომ შემაწუხა ტელეფონიც გავთიშე, ერთ საათში ნინასთან ამოვიდა...
-რა გჭირს,არ იტყვი? (სანდრო)
არაფერი მითქვამს გუშინდელი ფოტოები ვანახე,მის სახეზე ზიზღი დავინახე,შემდეგ ამომხედა და ჩემს ცრემლიან თვალებს შეხედა
-ეხლა კარგად მომისმინე, ამ სისულელის გამო არ უნდა გეტირა,ეს უბრალოდ ნაშაა რომელსაც გამოვიყენებ და მერე მივაგდებ,უბრალოდ სხვანაირად არცერთ ბიჭს არ შეძლია, უნდა იცოდე პატარა ქალბატონო, შენ სხვა ხარ ჩემთვის, შენ გაღმერთებ, შენ მათ არასოდეს შეგადარებ.....
სანდრო მოვიდა და ცრემლიან თვალებზე ნაზად მაკოცა, ჩამეხუტა და მთხოვა რომ
-ჩვენი დაშორება უნდათ, უფრო ბევრს იჩალიჩებენ, იცი ვინ ჩალიჩობს? ეს ჩემი ნაშობა, ვერ აიტანენ რომ გაღმერთებ,მაგენის დედამ@@@ სუყველასი მთავარია შენ მყავდე(სანდრო)
-სანდრო და რასმეუბნები შევეგუო ამ ყველაფერს? დამცინი? (მე)
-არა ჩემ საცოლეს როგორ დავცინებ, ეს ყვეალფერი დროებითია,შენს მერე არარავინ იქნება დამიჯერე (სანდრო)
-ვეღარ გენდობი, საშინლად მატკინე გული (მე)
-გთხოვ ხელს ნუ მკრავ,უშენოდ მოვკდები ჩემო სიცოცხლე, ტავს არასოდეს გაგანებებ,მხოლოდ ჩემი ხარ,მარტო ჩემი და ასე იქნება სულ (სანდრო)
არ მინდოდა მეპატიებინა მაგრამ,არ გამომდიოდა,მისი ტკბილი ჩახუტება ყველაფერს აქრობდა ჩემში...
-ჩემო პრინცესა საქმეებიმაქვს, საღამოს შეგემხიანები და სადმე წავიდეთ (სანდრო)
-კარგი(მე)
მისი ტკბილი სურნელი დამიტოვა და თან წავიდა
სანდროს ძმაკაცმა დამირეკა
-როგორარის ჩემი რძალი (გაგა)
-კაარგადმაგრამ მოვლენებს ნუ გავსურებთ (მე)
-ძანა კარგად ვიცი რასაც ვუსწრებ ;დ (გაგა)
-ოხ გაგაა (მე)
-ხო ეხლა რატო გირეკავ,კაროჩე შენ საქმროს 2 კვირაში დაბადბეისდღე აქვს და 22 წლის ხდება, სიურპრიზს ვუკეთებთ და უშენოდ არაფერი გამოგვივა,გიოს აგარაკზე წავალთ ყველა და იქ ამოვიყვანთ სანდროსაც ოღონდ უნდა დაგვეხმარო (გაგა)
-რა პრობლემაა გაგა სიამოვნებით(მე)
-იტოკში გადავწყვიტავთ რა და როგორ და გაგაგებინებთ, დროებით რძალო (გაგა)
-დროებით გაგა (მე)
მე და ნინა უსაქმურად ვიჯექით სახლი და გადავწყვიტეთ სანდროსთვის საჩუქრები გვეყიდა და წავედით, ჩემი უსაყვარლესი ბრენდის საათი ვუყიდე ნინამ კი სათვალე უყიდა,ამ დროს სანდრომაც დამირეკა გამომიარა და ბარში წავედით, ბევრი ვისაუბრეთ,სანდრო არ მომშორებია გვერდიდან, მიყვარდა მის თბილ სხეულს რომ ვგრძნობდი,სანდრომ სელფის გადაგება დაიწყო და ამდროსმისი ტუჩები ჩემსას შეეხო, ტელეფონი დააგდო, არ მომშორებია ისე ტკბილად მკოცნიდა რომ არვიცი საოცრება იყო,ის ხომპირველი იყო ჩემთვის პირველი და ბოლო, უზომოდ ბედნიერები ვიყავით ორივე, მის გულთან თავი მქონდა დადებული,მის გულისცემას ვგრძნობდი, საოცრება იყო,
-შვილი რომ გვეყოლება..(სანდრო)
-რა ბედნიერები ვიქნებით (მე)
-ჩმე გოგოს ორსულობაშ ასმაგად მოვუფრთხილდები და მოვუვლი (სანდრო)
-ჰმმ მოიცა ეხლა არმომივლი და მომიფრთხილდები ?(მე)
-მთელი ცხოვრება მოგივლი და მოგიფრთხილდები ჩემო სიცოცხლე (სანდრო)
უკვე გვიანი იყო სანდრომ სახლში დამტოვა, თვითონ კი გიოსთან წავიდა,სახლში მოვედი გადავივლე, ვაიბერში ჩემმა დაქალმა დამირეკა,გამომკითხა საქართველოს მაბები და მითხრა რომ
-უნდა გაგახაოო,მალე საქართველოში მოვდივარ
სიხარულით მეცხრე ცაზე ვიყავი ამ სიტყვების გაგომების შემდეგ ძალიან გამიხარდა, ძალიან მენატრებოდა,ნინას დავურეკე და ეს ამბავი ვაცნობე, ტელეფონიდან გადმოხტა ლამის ისე გაუხარდა,
-შენთან მოვდივარ, მარტოვარ სახლში ჩემი დაც წაიყვანეს აგარაკზე, წასვლა არ მინდოდა და თბილისში დავრჩი (ნინა)
-მოდი ნიიი გელოდები (მე)
ნინას მოვიდა, ფილმებს ვუყურეთ,სანდროს ზარიც გაისმა
-რაშვებო ჩემო სიცოცხლე, უკვე მომენატრე (სანდრო)
-რავი სან ნინაა ჩემთან და ფილმებს ვუყურებთ, შენ სად ხარ (მე)
-კარგია ჩემო ლამაზო, მე გიოსთან ვარ, ზოგი სვამს ზოგი თამაშობს, ნუ კაროჩე ყველა თავის პონტშია მე შენ მომენატრე თან ძალიან ((( (სანდრო)
-მეც მომენატრე (მე)
-მნახავ ეხლა? (სანდრო)
-ძლაიან გვიანია,მაგრამ ერთ ჩახუტებას მოვასწრებ (მე)
-მოვფრინავ ჩემო ლამაზოო(სანდრო)
-ნელა იარე გთხოვ (მე)
-გკოცნი და მალე მოვალ (სანდრო)
სანდროს სანახავად ჩავედი ტკბილად ჩამეხუტა,მისი სურნელი მიყვარდა
-ეხლა ტკბილად დაგეძინება ჩემო სიცოცხლე (სანდრო)
-ძალიან (მე)
-მიყვარხარ ყველაზე მეტად უშენოდ აღარ შემიძლია ჩემო პრინცესა (სანდრო)
-მეც ძლაიან სან, კარგი წავედი გვიანია (მე)
მისი სურნელი დამიტოვა როგორც ყოველთვის და წავიდა



№1 სტუმარი Marr

Gaagrdzeleee

 


№2  offline წევრი nino(g)

gaagrdzele

 


№3  offline წევრი mariko_2001

რატო არ აგრძელებ გააგრძელე რაა გთხოოვ

 


№4  offline წევრი cacu

გააგრძელე...

 


№5 სტუმარი თეა

გააგრძელეთ რაა...გთხოვთ...როდის დადებთ ახალთათ

 


№6 სტუმარი სტუმარი დეფნე

აუუუ გააგრძელეგთხოვ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent