შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თეთრი მატრასი 1


29-08-2015, 03:03
ავტორი huge
ნანახია 2 169

საათს შევხედე 8.55 წუთს აჩვენებდა კიდევ ერთი ჭიქა ყავა გამოვცალე გვერდითა სავარძელზე მოვისროლე დანარჩენებთან ერთად მერე ქურთუკის ჯიბიდან სიგარეტის კოლოფი ამოვიღე ხელში შევათამაშე და დავაკვირდი წარწერას რომელსსც არავინ ითვალისწინებს. იქნებ არ ღირდეს მოწევა? და კოლოფს უკანვე ვაბრუნებ მალევე გადავიფიქრე და ერთი ღერი ამოვაძვრინე სანთებელა მოვიძიე მოვუკიდე და საკმაოდ ღრმად ჩავისუნთქე. ზუსტად ამ დროს სადარბაზოდან გამოვიდა პიროვნება რომელსაც გასული საღამოს თერთმეტი საათიდან ველოდები. ფოტოაპარატი მოვიმარჯვე და ჯადაბა!! ისევ მარტოაუკვე ორი კვირაა ვუთვალთვალებ ამ 40 მიტანებულ სასიამოვნო გარეგნობის ქალბატონს გამართული მიაბიჯებს ქუჩის კუთხეს მიეფარა თუ არა მაშინვე დავქოქე მანქანა და ნელ-ნელა მივყევი უკან 15 წუთის მერე ამოვიცანი მისი სახლის გზა მაგრამ მაინც ბოლომდე მივედი რომ დავრწმუნდი ნამდვილად სახლში შევიდა გამოვბრუნდი.ძალიან გავღიზიანდი თითქოს ყველფერი სწორად გავთვალე მაგრამ კიდევ შემეშალა რაღაც. იმედის დკარგვის სუნი მცემდა მაგრამ არა არ დავნებდები. მანქანა ფარეხში გავაჩერე კი არ გადმოვედი გადმოვფრინდი სადარბაზოს კიბეები უცებ ავირბინე და ჩემს ბინაში შევქანდი ეს არის ერთსაძინებლიანი ბინა მისაღებით, აბაზანით და პატარა სამზარეულოთი. მოსახლეები მხოლოდ მე და ჩემი ინგლისური ბულდოგი ბენჯამენი (ბენჯი) ვართ. მივედი თუ არა მაშინვე შემომეგება საჭმელი დავუყარე და სააბაზანოში შევხტი ცხელ წყალში ჩავწექი და მანამ ვიწექი სანამ არ გაცივდა. ამოვედი და წუნწკურით გავეშურე სამზარეულოსკენ საათს რომ შევხედე 10.23 იყო. ფანჯრის რაფაზე შემოვხტი და სამი ღერი ზედიზედ მოვწიე ჩემ თავზე davფიქრdi ვარ 25 წლის მარგარიტა 1.78 სიმაღლეში და 56 კილოგრამი წონაში მართალია ძალიან გამხდარი ვარ. აღნაგობის შესაბამისად მაქვს 1 ზომა მკერდი (რაც ძალიან პატარაა) მყავს მანქანა ფორდი და ბაიკი ჰარლი. დავამთავრე იურიდიული მაგრამ ცხოვრებიდან გამომდინარე ვმუშაობ კერძო დეტექტივად ჰო კიდევ ვსაუბრობ ხუთ ენაზე და დამატებით მეხერხება წვრილმანი რაღაცეები. საწოლოსკენ გავეშურე მზე უკვე კარგა ხნის ამოსული იყო თავზე საბანი გადავიფარე და ჩავფკქრდი იმაზე თუ რამდენი ხანი უნდა ვარკვკო ოჯახური დაპირისპირებები.


ძალიან პატარაა ვიცი კიდე ისიც ვიცი რომ არ ვიცი სასვენი ნიშნების ხმარება ვნახოთ აბა რა გამოვა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent