შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ხარ,მხოლოდ ჩემი(6 თავი)


29-08-2015, 18:03
ავტორი ErTi MeOcnEbe Gogo
ნანახია 2 874

დამთავრდა ჩვენი დასვენება ახლა საშინელება იწყება-სკოლა.დავემშვიდობეთ ყველანი ერთმანეთს.მე დემე, სალო და ლუკა ერთად წამოვედით დემეს მანქანით დანარჩენები ერთად.
-აუ სალ იწყება ჩვენი წამება(გადავხედე სალოს)
-ხო აბა?(სალო)
-ბიჭებო თქვენ რაზე აბარებთ?(წინა წელს სკოლა დაამთავრეს და ახლა სასწავლებელში აბარებენ)
-აუ რა ცუდია ტო ადრე რო არ გაგიცანი რა?ნეტა ერთი წლით ადრე მაინც გამეცანი(დემე)
-რატო?(გამიკვირდა)
-ბანკეტზე წაგიყვანდი და ბიჭები შურით გასკდებოდნენ ასეთი ლამაზი და საყვარელი გოგო რო მეყოლებოდა გვერდით(გაიღრიჭა)
-ჰაჰაჰ რა გამაცინე იდიოტი ხარ რა(თავში წამოვარტყი)
-აუ ისე ერთი მხრივ კაია სკოლა რო იწყება სანდრექსას და ნიკუშას ვნახავთ.ძალიან მომენტრა ორივე.
-აუ მეც(სალო)
-და ისადა რამე ხოარ გავიწყდებათ?(ბიჩებმა გამოგვხედეს, ოო ისეთი გამოხედვა არ დამავიწყდება არასდროს)
-:დდდ სალო ნახე რა სახეები აქვთ,არ ვუთხრათ ისე კაი ყოფილა ამათი წვალება ხოიცი შენ?:დდდ
-ლიკა!(დემე)
-ხო კაი ჩვენი საუკეთესო მეგობრები არიან და ძმებივით ვართ რა.ყველგან გვიცავდნენ და ახლაც ასეა.
-ახლა აღარ დაგჭირდებათ მათი დაცვა(სალოს ხელი გადახვია და ლოყაზე აკოცა,ლუკა)
ასე ვლაპარაკობდით და მერე ერთი აზრი მომივიდა დემეტრეს გასაწვალებლად.სალომეს და ლუკას მივწერე
-,,გართობა გინდათ?"(მე)
-კი(ერთად)
-,,მაშინ მიყურეთ"
-დემეეე(გავინაზე)
-რაიყო ჩემო პატარა(დემე)
თავი მისკენ გადავწიე და კისერში ვაკოცე,ვიგრძენი როგორ დაეხორკლა კანი და ჩამეცინა.ყურში ჩავჩურჩულე
-მიყვარხარ,არ მაკოცებ?(:დდდ)
-ისა..(გადმოიწია საკოცნელად და)
-ვაიმე დემე ფრთხილად მანქანა(ვიკივლე ისიც გაგიჟებული შებრუნდა და გზას შეხედა. ჩვენ სამივემ კი ერთად დავიწყეთ სიცილი)
-დამაცადეთ რა გიქნათ ასე ხო?(გამწარებული იყო)
ბოლოს როგორც იქნა ჩავაღწიეთ.სალო მივიყვანეთ სახლში მერე მეც მიმიყვანეს
-მანქანაში რაც მოხდა იმისთვის დაისჯები(ყურში ჩამჩურჩულა და შემდეგ წავიდნენ ისინი ერთად იცხოვრებენ ერთად იყიდეს სახლი)
სახლში შევედი და
-ლიკუნა! დედა ლიკუნა მოიდაა,ლა მაგალია, ულაა(ნიკუშა გამოექანა ჩემსკენ)
-ჩემო საყვარელო როგორახარ,ზალიან მომენატრე(ვაკოცე,მერე დედაც ვნახე და ჩემს ოთახში ავედი,აღლილობისგან მეძინებოდა და დავწექი მაგრამ ვინ გაცადა)
-ალო
-რას შვრება ჩემი პატარა?(დემე)
-შენი პატარა ეხლახან გაბრაზა ერთმა იდიოტმა რომელმაც მგზავრობისგან დაღლილს ძილი არ მაცადა(შევუბღვირე მაგრამ თან გამეცინა)
- ღმერთო რა დავაშავე შეშლილი შეყვარებული მყავს(იცინის)
-ხოდა თუ არ მოგწონვარ სხვა იპოვე(გავუთიშე და ცრემლები წამსკდა,არა რა იყო ამაში საწყენი უბრალოდ ხუმრობით თქვა მაგრამ ძალიან მეწყინა)
კიდე მირეკავდა მაგრამ არ ვპასუხობდი,ბოლოს რო არ შემეშვა ვუპასუხე
-ლიკა კარგი რა ამაზე გაბრაზდი?გეხუმრე
-კაი არაუშავს.დემე რაღაც უნდა გკითხო(მე)
-რაც გინდა ჩემო პატარა(გაიღიმა)
-შეგიძლია პარკში რო შემხვდე? შენთან ლაპარაკი მინდა და იქ გეტყვი
-კარგი ახლავე მოვდივარ(დემე)
ქვემოთ ჩავედი და დედას ვუთხარი რომ ცოტას გავისეირნებდი და წავედი.
_________________________________----
-უკვე მომენატრე(დემე,ჩამეხუტა)
-მეც,გთხოვ ცოტახანი ასე ვიყოთ რა?(სკამზე დავჟექით და ჩამეხუტა)
ცრემლები ჩამომიგორდა და დემემ რომ სენისნა
-ლიკუნა რა გჩირს რატო ტირი?
-დემე ასეთი რატო ვარ? ყველაფერზე ვტირი,ელემენტარული რაღაცაც კი მწყინს(უფრო ავტირდი და ჩავეხუტე)
-ლიკა შემომხედე(თავი მის ხელებში მოიქცია)გაინტერესებს რატომ?იმიტომ რომ შენ ყველასგან განსხვავებული ხარ,შენ მეოცნებე ხარ.ბევრი ოცნება გაქვს და გგონია რომ არ აგიხდება.მაგრამ ცდები,თუ მოინდომებ ყველაფერი აგიხდება და ამაში მე დაგეხმარები.როგორც ბევრ გოგოს შენც ისეთივე ოცნებები გაქ ოღონდ სხვა.შენ სხვანაირი ხარ,არავის გავხარ და ამიტომაც შემიყვარდი გესმის?(დემე ჩამეხუტა)
-მეც მიყვარხარ დემე ძალიან მიყვარხარ,მაგრამ ძალიან მიკვირს ამდენი რამ საიდან გაიგე ჩემს შესახებ.ეს არავინ არიცის ჩემს გარდა.(მე)
-იმიტომ რომ ისინი ვერ ამჩნევენ მე კი შევამჩნიე ამიტომაც შემიყვარდი.ეს ყველაფერი შენს თვალებში იკიტხება ჩემო პატარა.ძალიან მიყვარხარ ხო გჯერა ჩემი?
-მჯერა.მეც ძალიან მიყვარხარ,უსასრულობამდე მიყვარხარ დემე.ხომ არასდროს მიმატოვებ?რომ მიმატოვო არ ვიცი რასვიზამ ალბათ...
-გაჩუმდი ეს არ მოხდება არასდროს(გამაჩერა)
-წამოდი სახლში წაგიყვან თორე გაიყინე.(მაკოცა და ამაყენა)
-კარგი
___________________________________________-
გამარჯობათ ბავშვებო.ვიცი ბევრი გალოდინეთ ნუ ვინც კითხულობდითრადგან არ ვიცი ვინ კითხულობდა მხოლოდ ერთის გარდა და ყველაზე დიდ ბოდიშს მას ვუხდი.მოკლედ ვერ დავდე მაშინ ბოლო თავი რატომღაც არ იდებოდა და რადგან ახლა ინტერნეტი ისევ მომივიდა ასე უცებ ვეღარ დავამთავრებ.მაინტერესებს თქვენი რჩევები.თან ეს ძაან პატარაა მაგრამ მეტი ვერ დავწერე.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent