შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

-დარჩები? -დავრჩები. თავი I


30-08-2015, 03:27
ავტორი tini18
ნანახია 1 859

ელენე კალანდაძე-19 წლის.თბილისელი.ცხოვრობს საბურთალოზე.სწავლობს ჯავახიშვილში საერთაშორისო ურთიერთობებზე. მეორე კურსზეა.არ ყავს შეყვარებული. ყავს დედა,მამა და პატარა და.დედამისი მარიამ(მარიკა)კაპანაძე პროფესიით ადვოკატია.მუშაობს თბილისის საქალაქო სასამართლოში.მამა ზურაბ კალანდაძე ფინანსთა მინისტრის მოადგილეა. მისი პატარა და თაკო კი ჯერ ბაღში დადის.ჰყავს ორი საუკეთესო მეგობარი ლანა მიქაძე და დათო იოსებიძე. ბავშვობიდან ერთად მოდიან.

გაგა ფოჩხუა-ელენეს ამჟამინდელი შეყვარებული.20 წლის.სწავლობს ჯავახიშვილში სოციალურ მეცნიერებებზე.

სანდრო ვანიშვილი-ელენეს მომავალი შეყვარებული.20 წლის.სწავლობს შავი ზღვის უნივერსიტეტში ბიზნესზე.

***
12 ნოემბერი იყო.ელენე უნივერსიტეტიდან გამოვიდა ლანას და დათოს უნდა შეხვედროდა.ლექციები ადრე დაუმთავრდა ამიტომ მძღოლი ჯერ არ მოსულიყო.გადაწყვიტა ტაქსით წასულიყო.ციოდა.ტაქსის მოლოდინში გაიყინა.15 წუთიანი ლოდინის შემდეგ როგორც იქნა გამოჩნდა ტაქსი.ტაქსში ჩაჯდა და მძღოლს ქავთარაძეზე გასვლა უთხრა.დღეს დათოსთან იკრიბებოდნენ.ლანას დაბადებისდღე ახლოვდებოდა და რაღაცეები ქონდათ დასაგეგმი.თან საღამოს გაგას უნდა შეხვედროდა.ბოლოსდაბოლოს უნდა გაერკვია რა საფეხურზე იყო მათი ურთიერთობა.ბოლო დროს გაგა სულ ცუდ ხასიათზე იყო.ელენეს ყველაფერზე ეკიდებოდა.ბევრჯერ გული ატკინა,მაგრამ მაინც ახერხებდა ელენეს შემორიგებას.ფიქრებში იყო წასული მძღოლმა დანიშნულების ადგილას მოსვლა ამცნობა.ფული გადაუხადა და კიბეებზე ავარდა.ლიფტი როგორც ყოველთვის არმუშაობდა და მთელი 6 სართული ფეხით აირბინა.კარებზე დააკაკუნა.თუმცა არავიბ გაუღო.ატეხა ერთი ამბავი.აბრახუნებდა და აბრახუნებდა.ბოლოს როგორც იქნა გააღო დათომ კარი.
-რა იყო გოგო ჩამოიღე კარი!
-სად ჯანდაბაში ხარ ამდენი ხანი.მთელმა სამეზობლომ გაიგო რომოვედი.
-კაი ატრაკებ :დ მე და ლანა დაბადებისდღისთვის სიმღერებს ვარჩევდით და არგვესმოდა.
-ჩემს.უმისოდ ხო ?
-კაი რა ტოო.რა ბავშვივით იქცევი :დდ
დათომ ხელი გადახვია და თავზე აკოცა.შევიდნენ ოთახში.
-გეღირსა მოსვლა ?
-აუ ლანა შენ მაკლდი ახლა.
-რაიყო რა ხასიათზე ხარ :დდ მოხდა რამე ?
-ლექციები ადრე დამთავრდა.სერგო კიდე არიყო მოსული და სანამ ტაქსი მოვიდა გავიყინე.
-ვავა შე ცოდვა :დდდ
-აუ ლანა აუდე ახლა აქედან .
-კაი ჰო. ყავა გინდა ?
-კი.ოთხი კოვზი შაქარი ხოიცი.
-ვიცი ვიცი და მგონი დიაბეტს დაიმართებ.
-მიდი გააკეთე თუ აკეთებ.
-ოკ :დდ
დათო და ელენე სიმღერების არჩევით იყვნენ გართულები სამზარეულოდან დამტვრევის ხმა რო შემოესმათ.გავარდნენ და ლანკას შეშინებული სახის დანახვაზე სიცილი აუტყდათ.ჭიქა გატეხა.აღარ უნდოდა ელენეს უკვე არც ყავა არც არაფერი.ორი საათი გაჩერდა დათოსთან.კიდევ დარჩებოდა რომ არა გაგას სმს.ხუთ წუთში დათოს ბინებთან ვარ და ჩამოდიო. ეზარებოდა თბილი სახლიდან გარეთ გასვლა მაგრამ რაექნა.ბავშვებს დაემშვიდობა და ქვემოთ ჩავიდა.გეგა უკვე მოსულიყო და მანქანაში ელოდებოდა.ელენეც ჩაჯდა.არც გადაუკოცნია გაგა და არც არაფერი.გაგამ კი საკოცნელად გამოწეუჭი სახე უხერხულად ისევ უკაბ დააბრუნა.
-როგირახარ ელი?
-მერამდენედ უნდა გითხრა ელის ნუ მეძახითქო.
-კაი ტო რაგჭირს გკითხე უბრალოდ.
-კარგად ვარ.
-არხარ ხასიათზე?
-უნდა ვიყო?
-ელ მორჩი რა
-კიდე მე უნდა მოვრჩე გაგა?-მშვიდად განაგრძობდა ელენე საუბარს-მე მორჩენილი და გაჩერებული ვარ.ვერ გავიგე რაგჭირს ამ ბოლო დროშ.შემხვდები ისე თბილად დამელაპარაკები გულს გაუხარდება,დაგემშვიდობები და საგამოს რო მომწერ ისე მტკენ გულს რო არვიცი.გახსოვს ბოლოს როდირ მითხარი თბილი სიტყვა? მხოლოდ ატრაკებ გაკერია პირზე.დამღალე გესმის.დავიღალე ამდენი შერიგება ჩხუბით.საბოლოოდ გადავწყვიტოთ ეს ურთიერთობა.ან შეიცვლები და ისევ ძველი გაგა დაბრუნდები ან დღეს ბოლოჯერ მნახავ.
გაგა არმოელოდა ელენესგან ასეთ ლაპარაკს.უყვარდა ელენე თუნცა უყვარდა კი? თვითონაც არიცოდა ორი წელია ერთად იყვნენ თავიდან ყველაფერი კარგად იყო მერე თითქოს გაგას გრძნობები გაუცივდა.მაგრამ ელენეს მიტოვრბა არუნდოდა.პირობა მიცა რომ შეიცვლებოდა.
-ელ,არმინდა როდავშორდეთ.შევიცვლები.გპირდები შევიცვლები.
-გაგა იცოდე ბოლო შანსია.რამე შეგეშლება და დამკარგავ.ახლა წამიყვანე რა სახლში.
გაგამ მანქანა მოაბრუნდა და ისევ ქავთარაძეზე ავიდა.დათოს ბინის გვერდით ორი ბინა იყო კიდევ და მესამეში ცხოვრობდა ელენე.მთელი გზა ხმა არ ამოუღიათ არცერთს.გადასვლის დროს გაგამ ელენე თავისკენ მისწია.შუბლზე აკოცა და გაუშვა.ელენემ მხოლოდ გაუღიმა.კიბეები აირბინა და სახლის კარი შეაღო.
-მარიიკააააააააა
-რა გაყვირებს გოგო ნორმალური ხარ ?ძლივს დაიძინა შენმა დამ.
-აუუ დე მგელივით მშიაა და მაჭამე რა რამე.
-მიდი ხელები დაიბანე შენი საყვარელი სტეიკი და ტოსტი გაგიკეთე.
-უხხ ჩემი ცხოვრება,ზუსტად იცი რაც მინდა
-ეჰ,შენ ჭკუა გქონდეს თავში
ელემ მხურვალედ აკოცა ლოყაზე დედამისს,ხელები დაიბანა და ჭამას შეუდგა.ზეგ ლანას დაბადებისდღე იყო.კაბა კიდე არ ჰქონდა ნაყიდი.ფულიც დაუმთავრდა.მამამისის მოსვლას ელოდებოდა რომ დაეყაჩაღებინა.ჭამის შემდეგ ოთახში ავიდა გამოიცვალა.FB შეამოწმა და ისევ სასტუმრო ოთახში გავიდა.ზურა უკვე მოსულიყო და ვახშმობდა.
-ჩემიიი სიმპატიურიი მამიკო ვინარიოო?
-ელე ნუ ცანცარებ და აცადე მამაშენს ჭამა
-კაი რა მარიკა რა
- რაო მამიი მოგენატრეე ?
-ხოიცი მე სულ მენატრები მა
-ოხ შე მექრთანე.რა გინდა ახლა ტყუილად არ ნთაფლავდე იქნება
-ჩემიი მიხვედრილიიი ^^^მა ზეგ ლანას დაბადებისდღეა და საჩუქრის და კაბის ფული მინდა
-მერე მამა დედა ხო გყავს ?
-ოოო მარიკას წინა თვეს გამოვართვი ახლა შენი ჯერია
-ოხ ელე ელე.მიდი პიჯაკის ჯიბეში ბარათი დევს ყვითელი ფერის ამოიღე და მაგით იყიდე.ოღონდ ყველა არ დახარჯო გაუფრთხილდი ოჯახის ბიუჯეტს:დდ
-მამა კი არა იმენა ძმა ხარ ზურიიკ :დდდ სიცილით გავარდა ელო შემოსასველლში.პიჯაკიდან ბარათი ამოიღო და სიმღერ-სიმღერით ავიდა ოთახში.ხვალ შაბათი იყო.ლექციების გაცდება უწევდა იმიტომ რონ ჯერ ლანას მიყვებოდა რესტორნის ამბავზე და მერე კაბის საყიდლად.დაძინებას აპირებდა გაგას სმს მიუვიდა ტკბილი ძილიო პასუხი არმიუწერია.ცოტა ხნის მერე ლანას სმს იყო ადგილი მიწერა სადაც შეხვდებოდა ხვალ.გადაბრუნდა და დაიძინა.
მეორე დღეს ლანას ზარმა გააღვიძა.
-აუუუ ამდილა უთენიაა რას მირეკავ ბლინ?
-რა დილა გოგო 12 საათია ახლა უკვე რესტორანში უნდა ვყოფილიყავით აეგდეე დროზე და ნახევარსაათში აქ გაჩნდი.
-აუუ კაი ხო კაი ძილსაც არ გაცდიან
-მალეეეეეეეე ახლა
ზოზინით წამოდგა კალანდაძე უბრალო ჯინსის შარვალი შავი როლინგი ტყავის კურტკა და თავისი საყვარელი შანელის ბოტასები ჩაიცვა და წავიდა ლანას შესახვედრად.45 წუთში უკვე ადგილზე იყო.
-მადლობა ღმერთს კალანდაძე
-ბევრს ნუ ტლიკინებ :. შევედით
ადმინისტრატორთან ყველაფერი გაარკვიეს.ექვსი საათისთვის დაჯავშნეს მაგიდა და კაბის საყიდლად წავიდნენ.ლანას უკვე ჰქონდა კაბა დეიდანისმა გამოუგზავნა იტალიიდან წინასწარ საჩუქრად.დოლჩე და გაბანას კაბა იყო სწორედ ისეთი ლანას როუნდოდა.ბევრი იბოდიალეს ელენეს მოსაწონი კაბა კიდე ვერ ნახეს.ბოლოს ერთ ვიტრინაში მანეკენზე ჩაცმული კაბა დაინახა.
-ეს არის,ზუსტად ეს არის
-რომელი აბა
-აი ის შავიი მერომ მინდა ისეთია
კონსულტანტყან მივიდნენ და ფასი კითხეს
-სამწუხაროდ ეს კაბა არიყიდება
-როგორ თუ არიყიდება
-იცით,ეს ერთადერთი ეგზემპლარია საქართველოში და სამწუხაროდ არიყიდება
-არმაინტერესებს ან ხვალ ამ კაბით წავალ წვეულებაზე ან საერთოდ არ წავალ
-იცით ვწუხვარ.შემიძლია სხვა კაბები შემოგთავაზოთ
-სხვა კაბა თვითონ ჩაიცვი გოგონი -გაბრაზდა ელენე ცოტაც და იმ გოგოს გაპუტავდა.ლანა კიდე ღადაობდა ელენეს რეაქციებზე
-თქვენი მაღაზიის დირეკტორს დამალაპარაკეთ
-დროზე სანამ პრობლემები შეგქმნიათ
-ახლავე ერთი წუთით ტელეფონს მოვიტან
ელენემ კმაყოფილი სახით გადახედა ლანას თვალი ჩაუკრა.ამასობაში გოგოც მოვიდა ტელეფონით ხელში
-აი ინებეთ
-დირექტოეს რა ქვია?
-გიორგი
-ალო გამარჯობათ
-დიახ გისმენთ
-იცით მე ვარ ელენე კალანდაძე ფინანსთა მინისტრის მოადგილის ზურაბ კალანდაძის შვილი.თქვენს მაღაზიაში მომეწონა კაბა თუმცა გოგონამ მითხრა რონ ეს კაბა რიყიდება.მეკიდე თუ ამ კაბას არვიყიფი ხვალ დაქალის დაბადებისდღეზე არწავაკ.ასე რომ თუ არგინდათ თქვენ მაღაზიას ვაჭრობა ჩაუვარდეშ და გაკოტრდეტ ჯობს ეს კაბა მომყიდოთ
-უკაცრავად თუ შეიძლება გოგონაშ მიაწოდეთ ტელეფონი
არვიცი რაელაპარაკა დირექტორი იმ გოგოს მაგრან ფაქტია ელენემ გიორგის დათანხმება შეძლო.კონსულტანტმა უკმაყოფილოდ გადააქნია თავი.მანეკენს კაბა გახადა და სუკ რაღაც 300 ლარში ელენეს მიჰყიდა.ელენემ და ლანამ გამარჯვებული სახით დატოვეს მაღაზია.
ანტრეში შევიდნენ ყავა და ნამცხვარი შეუკვეთეს.გაგა არ შეხმიანებია მთელი დღე.არც საღამოსკენ.ციტახანში დათუნსც შემოუერთდათ.ერთად ჭამეს ნამცვხვარი ცოტა გაისეირნეს და ავიდნენ ლანასთანრომ ერთად შეხვედროდნენ ლანაჩკას დაბადების დღეს. ^__^


გამარჯობათ.ეს ჩემი პირველი ისტორიაა.ღირს გაგრძელება ?:33



№1  offline წევრი anaa

კი გააგრძელე

 


№2  offline წევრი Firefly

გააგრძელე მაინტერესებს რამოხდება
--------------------
M.T

 


№3  offline წევრი Imagination

ეს :დ არაა საჭირო.კიდევ ძალიან დაწვრილებით ნუ წერ ცოტა რამეები გამოტოვე ხოლმე.აი მაგალითად 15წთიანი ლოდინის შემდეგ ტაქსი გოჩნდა ტაქსში ჩაჯდა მძღოლს უკარნახა და ა.შ იმედია მიხვდი რაც ვიგულისხმე.

 


№4  offline წევრი Sexy Mädchen

1.ჩემს უმისოდ არა,უჩემოდ.2.ამცნობა არა,ან ამცნო,ან აცნობა.3.ცოდვა და ცოდო სხვადასხვა რაღაცებია. 4.ფული დამიმთავრდა არა,გამითავდა ან დამეხარჯა.5.ნთაფლავდა არა,თაფლავდა. 6.ემოციები დამაკლდა. 7.ძაან დაწვრილმანდი.8.მომავალი შეყვარებული მომეწონა:დდდ გაითვალისწინებ,იმედია;დ
--------------------
:)

 


№5  offline წევრი cancara

Kargia male dade

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent