შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Sea color eyes lover


4-09-2015, 20:08
ავტორი ErTi MeOcnEbe Gogo
ნანახია 2 298

გამარჯობათ მე ვარ ლიკა ახვლედიანი 14 წლის 9 კლასში.მყავს ძმა ნიკუშა-9 წლის,დედა მარიამი და მამა დათო.მყავს საუკეთესო დაქალები-მარი ანა ნუცა და ვიკა.მარი ანა და ნუცა ჩემი კლასელები არიან.ვიკა ჩვენს გვერდით კლასში სწავლობს ვიკა მე-10 კლასელია ნუცას დაა,.ვიკა და ნუცა ჩემთან ახლოს ცხოვრობენ და ბავშვობიდან ვიცნობ.ანა მე-5 კლასში გადმოვიდა და კარგად შევეწყვეთ ერთმანეთს.ახლა რაც შეეხება მარის ის არის ჩემთვის ნამდვილი დასავით ბაღში გავიცანით ერთმანეთი და დღემდე ერთად ვართ.ის ჩემზე ერთი წლით უფროსია,დედაჩემს შევეცოდე დაშორებისთვის და მაშტან ერთად შემიყვანა სკოლაში.ასე ვთქვათ ერთი წლით ადრე მომიწია შესვლა.მოკლედ მოვრჩეთ ჩემზე ამდენ საუბარს.
_____________________________________
-ლიკა დროზე წამოდი,დროზე დროზე(ანა)
-რა ხდება გოგო რა დაგემართა(კალიდორში გამიყვანა და ჩვენს ფანჯარასთან დავდექით)
-არა მაინც ვერ გამიგია სულ ამ ფანჯარასთან რატომ ვდგებით(მე)
-აუ ნახე რა საყვარელია როგორ იცინის,ვაიმე ვიკა აქით გადმოდი დამინახა დროზე დამმალე(გადმომაგდო თავის ადგილას)
-მეტკინა გოგო რა ქაჯივით იქცევი(დავიზილე ნატკენი ხელი)
-ახლა მივხვდი აქ რატომაც ვდგებით სულ.რომელია აბა დამანახე(მე)
-ის,აუ ნახე რა პროსტა რა საყვარელია(დამანახა)
-რაა? გოგო ვაკო?პირველად გიწონებ არჩევანს.ნახე როგორ გიყურებს უეჭველი მაგასაც მოწონხარ(:დ:დ:დ)
-აუ მართლაა?(ანა)
-რავი მე ეგრე მგონია,აუ ზარი დაირეკა წამო წამო ქიმია გვაქ(მე)
კლასში დავბრუნდით და მოვიდა მასწიც
-გამარჯობათ ბავშვებო(მასწავლებელი)
-გამარჯობათ ირმა მას(ბავშვები)
გავიდა ეს გაკვეთილი და გარეთ გავედი,ვიკას დავურეკე და ვუთხარი გამოდითქო 2 დღეა არ მინახია ინგლისურში ტესტი აქ და გადამკვდარია მეცადინეობას.გამოვიდა და...
-ვაიმე ვიკუ როგორ მომენატრე როდის გექნება ეს ტესტი რა?(გიჟივით შევახტი,არც მიფიქრია სკოლის ბავშვები რას იფიქრებდნენ)
-ა ისა არაფერი.გოგო ის ვინარი ასე რო მოგვშტერებია?(გავახედე თავისი კლასელისკენ ოღონდ არ შევიმჩნიე რომ მასზე ვამბობდი.რამე რომ არ შეემჩნია)
-ის?ბექა 17 წლის ასიათებით ძაან სასაცილოა მაგრამ სულელია(სიცილით მითხრა)
-რაა? 17? როგორ?(გაკვირვებული)
-ა ხო,.გვიან მოუწია შესვლა(ვიკა)
დამავიწყდა მეთქვა რომ ის რამდენჯერმე შევამჩნიე რომ მიყურებდა ხოლმე ბიწებთან რო იყო.აი იმ ფანჯარასთან ახლოს სადაც მე და ანა ვდგებით ხოლმე გრძელი სკამი და მაგიდა დგას და იქ იკრიბებიან ხოლმე დასვენებაზე ბიჭები.
-აა მეც არ გამიკვირდა(გავუცინე)
-ვაიმე წავედი ეხლა ლიკუ მე რა თორე ხვალ მაქ ტესტი და(ვიკა)
-ო წადი წადი(მე)
-არ ინერვიულო ხვალ და მერე სულ თქვენი ვარ(სიცილით დამემშვიდობა და წავიდა)
მე კი ქვემოთა სართულისკენ დავუყევი გზას.და ბოლომდე არ ვიყავი ჩასული რომ ზარი დაირეკა.
-აუუ(ჩავიბუზღუნე)
კლაში შევედი და გოგოებმა...
-სად იყავი?(ერთად)
-ვიკა ვნახე და გაიქცა ხვალ მაქ ტესტიო(მე)
-აუ ბავშვებო დღეს ჩემთან წამოდით რა და დარჩით(ნუცა)
-კაი ვეტყვით მშობლებს და წამოვალთ.
გავიდა ნელ ნელა გაკვეთილები და მხოლოდ სპორტიღა იყო დარჩენილი.
-წავედით ბავშვებო(გარეთ გავედით და ვიკა შეგვხვდა)
-ბავშვებო გინდათ გაგახაროთ?(ვიკა)
-რა ხდება?(ჩვენ)
-ფიზიკა მიცდება და სპორტი გვიტარდება მის მაგივრათ და მერე სახლში მოვდივარ(ვიკა)
-მართლა?ესეიგი ერთად გავდივართ სპორტზე(მარი)
-ხო,წავიდეთ
სტადიონზე წავედით და ბიჩებმა თქვეს ფეხბუღთი ვითამაშოთო.ჩვენი ბიჭები იცნობდნენ ვიკას კლასელებს და ერთად გადაწყვიტეს თამაში.მეც კარგად ვიცი ფეხბურთი ამიტომ
-აუ გიოო მეც მინდა მეც ვითამაშებ რა,თან მოგაგებინებთ აბა რას იტყვი?გთხოვ რა?(მე)
-გოგომ უნდა ითამაშოს ფეხბურთი თან მოგვიგოს?შანსი არაა(უკნიდან მომესმა ხმა,შევბრუნდი და ბექა იყო)
-უკაცრავად?შენ ვაფშე რაიცი მე როგორ ვითამაშებ და მოვიგებ თუ არა?(მე)
-ვერ მოგვიგებ(ჩაიცინა ირონიულად)
-მაგასაც ვნახავთ(გავმწარდი და გადავწყვიტე ძაან მაგრად მეთამაშა)
გიოს შევხედე და კაიო მითხრა.მოვემზადეთ და დავიწყეთ თამაში,ბექა კარებში იყო და ირონიულად მიღიმოდა.გამწარებული ვიყავი და რაც ძალა და ღონე მქონდა ბურთს დავარტყი და გოლი გავიტანე,1,2,3 და 5-1 დამთავრდა რათქმა უნდა ჩვენს სასარგებლოდ.ბიჩები ყველა მოვიდა და ჩამოხუტა.
-მოიცა ბიჭო ეს ლიკა იყო?(გაკვირვებულები ეუბნებოდნენ ერთმანეთს და თან მე მაკვირდებოდნენ)კიმაგრამ აქამდე რატო არ ვიცოდით ლიკუნა?(ბიჭები)
-კაით რა ისეთი რა ვქენი უბრალოდ ერთ იდიოტს ჭკუა ვასწავლე(და ბექას გავხედე რომელიც ჯერ კიდევ გაშტერებული მიყურებდა)
მასთან მივედი და ვუთხარი
-როგორც ხედავ შანსი იყო(გავუღიმე და წასვლას ვაპირებდი რომ დამიჭირა და მითხრა)
-რა ჯიუტი ხარ,პატარა ბავშვი,მაინც მოგარჯულებ(ჩაიღიმა)
-ოხ გამოდგა აქ ჭკვიანი,რაო 17 წლის ვარ და ჭკვიანი ვარო?იდიოტი(ვუთხარი ხელი გავაშვებინე და გამოვბრუნდი წასასვლელად.მაგრამ მერე გამახსენდა ,,მაინც მოგარჯულებ" და მივბრუნდი
-და ხო მართლა შენ არ ინერვიულო ჩემს მორჯულებაზე რადგან არაფერი გამოგივა(და წამოვედი)
-მაგასაც ვნახავთ(ჩაიჩურჩულა მაგრამ მე მაინც გავიგე)
გოგოებთან დავბრუნდი და ვიკას ვუთხარი
-ძალიან იდიოტი და ნერვების მომშლელი კლასელი გყავს(ვუთხარი გაღიზიანებულმა)
-ოოო ვიღაცას ვიღაცა მოეწონაოო?(ერთად)
-ახლა გამასწარით თორემ მოგკლავთ(მე)
-არა ისე არ მოგეწონა? შენ რო გიჟდები ისეთი თვალები აქვს(მარი)
-გამასწარით მეთქი(ისე შევხედე მიხვდნენ არ ვხუმრობდი და თავს უშველეს.

************************************************
გამარჯობათ ეს ჩემი ახალი ისტორიაა.რაღაცეები ვიბოდიალე მაინტერესებს თქვენი აზრი.შემიფასეთ.რაც შეეხება წინა ისტორიას რაღაც ყველაფერი ავურ დავურიე და ვეღარ ვაგრძელებ.მიყვარხააართ.ველოდები თქვენს შეფასებებს.



№1  offline წევრი Tako Tsiklauri

გააგრძელეე ძალიანნ კარგიააა... ხვალლ დადე რაა შემდეგი თავიი....

 


№2  offline წევრი ErTi MeOcnEbe Gogo

Tako Tsiklauri
გააგრძელეე ძალიანნ კარგიააა... ხვალლ დადე რაა შემდეგი თავიი....

ძალიან გამიხარდა.აუცილებლად დავდებ.თუ შევძელი 12ის მერე დავდებ.მადლობა love
--------------------
ლიკა.ხარებოვი

 


№3 სტუმარი nino

გააგრძეელეეე რაა :3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent