შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პატარა თავგადასავალი 8 წლის წინ


15-09-2015, 22:37
ავტორი vuchy123
ნანახია 2 042

ერთ მშვენიერ დილას გავიცანი გოგონა (ლიკა) რომელიც ცხოვრობდა უკრაინაში მაგრამ იყო ქართველი, დიდი ხანი ვწერდით ერთმანეთს სოციალურ ქსელში და შეგვიყვარდა ერთმანეთი , ალბათ უმეტესობას შეგყვარებიათ ვინმე სოციალური ქსელიდან.მაგრამ მე ვიყავი 10 წლის და სიყვარული ჩემთვის ცოტა გაუგებარი იყო. გავიდა თვეები 7 თვის შემდეგ ჩამოვიდა ლიკა საქართველოში კონკრეტუად თბილისში .მე ვცხოვრობ ზუგდიდში და ალბათ ყველასთვის რთულია 10 წლის გავშვმა მარტოდ მარტო თბილისში წასვლა. მყავს ძმაკაცი(ზურა) რომელიც განუმეორებელია ეს იმას მოვაყოლე რომ ის დამეხმარა მის ნახვაში თან მალულად, მე არ მქონდა ფული. ამიტომ ჩემმა ძმაკაცმა ტელეპონი გაყიდა 50 ლარად რადგან ერთად წავსულიყავით, მაგრამ ეს იყო გაპარვა მშბლებისგან და ჩუმად წასვლა თბილისში. ამასთანავე შეგახსნებტ მაშინ პეხბურთზე დავდიოდით და მოვიფიქრეთ რომ თითქოს ჩვენი გუნდი სბორებზე მიდიოდა ქობულეთში 3 დგეში ყველაფერი მოვაწყვეთ მშობლებს უთხარით რომ მივდიოდით სბორებზე.და გავიპარეთ თბილისში 50 ლარით :). წავედით მატარებლით ჩავედით და ვნახე ჩემი საოცნებო გოგო რომელსაც 7 თვე ველოდებოდი .მასზე მზე ამომდიოდა ისე მიყვარდა ალბათ ეს სიყვარული იყო მე ამის მჯერა.იმ დგეს ერთად ვიყავით არაპერზე ვფიქრობდი მაგრამ მოვიდა საგამო და სად უნდა დაგვეძინა საჩმლის და სასმლის გარეშე .ვიყავით დელისში მე და ზურა და დაგვჩა პული 20 ლარი მარტო გზის ფული. ამასობაში გეტყვით რომ არის ნოემბერი და ძალიან ცივა. ვიფიქრეთ მოდი ვინმეს სალში შევიდეთ და ვითხოვოთ დაგვაძინონო .ეს აზრი არ მომწონდაა მაგრამ სხვა გზა არ გვქონდა.მივადექით ერთ გარებს და არ გაგვიგეს კარებიი მის გვერდითა კარებზე როდესაც დავაკაკუნეთ ვიგაც ქალი გამოვიდა და გვკითხა-- -ვინ ხართ? -ჩვენ ვუთხარით ზუგდიდიდან ვართ სახლში ვერ მივდივართ და შეგიძლიათ დეიდა 1 გამე თქვნთან გავათიოთქოო? გაიკვირვა ზუგდიდიდან ხართო და მე ვუთხარი კითქო და მეც იქიდან ვარო და შეგვიპატიჯა სახლში .ძალიან მაგრად მოგვექცა ის ადამიანი იმ გამეს იქ ვიყავით მეორე დილით კი ადრე ისევ დავბრუნდით უკან ამის მერე მაგ ოჯახთან ნათესაობა გვაკავშირებს. იმ გოგსთან 4 წელი ვიყავი და ეხლა ყვეკაპერი დასრულდა. შევიძინე ახალი ოჯახი იგივე სანათსაო მყავს უმაგრესი ძმაკაცი მაგრამ დავკარგე გოგო რომელიც მიყვარდა და მის გამო ყვეფერს ვაკეთებდი .მე ბედნიერი ვარ რომ ამ გოგომ ასეტი ნაბიჯი გადამადგმევინა და მე ეს შევძელი ვიყავი პატარა მაგრამ ყველაპერი გავაკეთე იმისთვის რომ გოგონა რომელიც მიყვარდა ის მენახა .



№1  offline წევრი nine

ჰაჰ უყურე შენ რამზელა გაუბედავს... მალადეც ისე 10 წლის კი არა 20წლისები ვერ ბედავენ ხოლმე...კარგი მეგობარიც გყოლია...გოგო რამდენი წლის იყო?
--------------------
მე ვბერავ ლამაზ ბუშტებს, ოცნების ლამაზ ბუშტებს, ისინი ფრენენ მაღლა,წვდებიან მაღალ ღრუბლებს, ჩემი ოცნებაც ცაში მიყვება ლამაზ ბუშტებს, მიწაზე არ აქვს სახლი ჩემს ოცნებებს და ბუშტებს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent