შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გვეგონა ყველაფერი კარგად იქნებოდა (2)


21-09-2015, 07:53
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 875

გიორგი? ლიზის ძალიან გაუკვირდა გიორგისაგან ასეთი მესიჯის მიღება, ის ხომ მისი ერთ-ერთი კარგი მეგობარია. იფიქრა ალბათ ხუმრობსო, მაგრამ ამაში სახუმაროს ვერაფერს ხედავდა. თან გიოც ისე იქცეოდა ბოლო ხანებში თითქოს მოსწონსო.
რამდენიმე ტვის შემდეგ ლიზისაც შეუყვარდა გიორგი. ისინი ერთმანეთს წერდნენ, ხვდებოდნენ. ლიზიმ ახალი ცხოვრება დაიწყო. ეს ამბავი ანისაც უხაროდა, მაგრამ თან გაკვირვებული იყო, როგორ შეეძლო ზურას ასე მალე დავიწყება, პიროვნების რომელიც 3 წელი უყვარდა. მაგრამ ამას ლიზის არ ეუბნებოდა, რადგან ეშინოდა არ წყენოდა და მასთან ურთიერთობა არ გაეფუჭებინა.
ზურას ამ ამბის გაგებისას მეხი დაეცა. გული ცუდად გაუხდა. როცა გიორგის და ლიზის ერთად ხედავდა გული სტკიოდა, რადგან ხვდებოდა რომ ლიზი უკვე მისი აღარ იქნებოდა და გაუჭირდებოდა ლიზის დაბრუნება. მიუხედავად ამისა ის ყოველ ღონეს ხმარობდა ლიზისთან ახლოს რომ ყოუფილიყო. ძალიან ნანობდა, რომ თავის დროზე არ გაუმხილა თავისი გრძნობები.
ლიზი გიორგისთან ბედნიერია, იღიმის, თავის გრძნობებზე საუბრობს, მაგრამ ზურასადმი ფიქრებს ვერ იგდებს თავიდან. ვერ ერკვევვა რა ხდება თავის თავს. დაბნეულია. ერთ დღეს ურეკავს ანის.
-პრივეტ ანი. როგორ ხარ?
-კარგად ლიზი. შენ როგორ ხარ? დიდი ხანია არ მინახიხარ როგორ მიდის საქმეები?
-რავი ნელ-ნელა. შეგიძლია ჩემთან გამოხვიდე? უნდა დაგელაპარაკო.
-კარგი. 5 წუთში შენთან ვარ.
რამდენიმე წუთშ ისმის კარზე ზარის ხმა.
-ჰეი ლიზი როგორ ხარ?
-კარგად ანი. შემო, შემო
-რა იყო ცოტა შეშინებული სახე გაქვს ხომ მშვიდობაა?
-იცი რა ლიზი? გიოსთან თავს კარგად ვგრძნობ თავი ზღპარში მგონია. როცა მასთან ვარ თავს დაცულად ვგრძნობ. მაგრამ ზურაზე ფიქრს თავიდან ვერ ვიგდებ.
-და გიომ იცის შენ რომ ზურა გიყვარდა?
-შენ რა მთლად გაგიჟდი? ეგ რო გიომ გაიგოს ერთი ამბავი ატყდება. ეგონება ზურას უყვარს არ ანებებს თავსო და ერთი ამბავი დატრიალდება. მეკი შარის თავი არ მაქვს, თან გიოთი არ ვერთობი, მართლა მიყვარს. არ ვიცი რა ვქნა.
-იცი ლიზი? მართლა რთული სიტუაციაა, ცოტა ხნით დაიცადე და თავად მოვლენები გიჩვენებს, როგორ სჯობს მოცევა.
-კარგი მადლობა. მართალი ხარ. უკვე გვიანია მოდი დღეს ჩემთან დარჩი.
-კარგი ლიზი.
ამ ამბიდან ორი დღს შემდეგ ლიზის გიორგი ტყუილუბრალოდ მიატოვებს ისე რომ მიზეზსაც არ აუხსნის. ლიზი დეპრესიაშ ჩავარდება. არვის ესაუბრება. ერთი თვის განმავლობაში საჭმელსაც არ ჭამს ნორმალურად. ანი ამაზე ძალიან ღელავს. როცა ზურა 1 თვე ვერ ნახავს ლიზის დააინტერესებს რა სჭირსო, თან გიოსაც ვეღარ ხედავს ქალაქში. როცა ამ ამბავს გაიგებს გადაირევა. ლიზი ძალიან შეეცოდება. მასზე ძალიან ნერვიულობს. ერთ დღესაც გადაწყვეტს მასთან ასვლას და მონახულებას.
ლიზის კარის ხმაზე ადგება და ზურას დანახვა ძალიან გაუხარდება
-გამარჯობა ლიზი როგორ ხარ?
-რავი არამიშავს შენ?
-მეც რავი ვარ ნელ-ნელა. შეიძლება შემოვიდე? რაღაც მინდა გითხრა.
-კარგი შემოდი. აქ დაჯექი




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent