შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პარიზული კოკაინი (პირველი თავი)


25-09-2015, 17:15
ავტორი ნინე
ნანახია 2 057

ადამიანს დღესაც ისევ ისე უყვარს , სძულს , სტკივა ეშინია, დარდობს , როგორც მაშინ , როდესაც არც ავტომანქანა არსებობდა და არც კომპიუტერი. ყველაფერი წარმავალია და ყველაფერი იყიდება , ადამიანიც ისეთივე პროდუქტია , როგორც სხვა დანარჩენი.
ყველაფრის მიუხედავად ადამიანებს მაინც უყვართ ერთმანეთი . ისინი სხვა და სხვა სტილით გამოხატავენ მას . ზოგი ზედმეტად იდიოტურად , ზოგი კი ზედმეტად რომანტიულად , შუალედის პოვნა რთულია , ამიტომ ადამიანი როგორც ყოველთვის მარტივ გზას მიმართავს.
ჩვენ ყველანი ,,ჭაობში" ვცხოვრობთ. თუ დავუფიქრდებით სიტყვა ,,ჩვენ"-ს როგორი განსხვავებულია . ჩვენ ანუ : მე , შენ და კიდევ უამრავი ადამიანი. ჭაობიდან ამოსვლა მე მხოლოდ ბინძური ხერხით შემიძლია , კოკაინით. ოჰ! ეს პარიზული კოკაინი , როგორი რთული შესაყნოსია, თუ კარგად არ დაფშვნი ცხვირს წაგართმევს და იქაურებას სისხლით მოსვრის.
გამოვდივარ კლუბიდან.უკვე საკმაოდ მთვრალი ვარ და თავს გახურებულად ვგრძნობ.მანქნისკენ მივდივარ , ხელით შარვლის ჯიბიდან სიგარეტი და სანთებელას ამოღებას ვცდილობ.უკან ქუსლიანი ფეეხსაცმლის ,,კაკუნი“ მესმის , შევტრიალდი.
-ვერონიკა !
ვთქვი ჩუმად და მის მოახლოვებას დაველოდე.სულ გადამავიწყდა ეს გოგოც , რომ ჩენთან ერთდ იყო. ვერონიკა ჩემზე ერთი წლით უფროსია , ანუ 20 წლისაა, მეორე კურსის სტუდენტია. რაღაცნაირი გოგოა , ცხვარივითაა.ლამაზად ვერ ჩავთლი , 70-იანებში რომ ვცხოვრობდეთ მიმზიდველ და ელეგანტურ ქალბატონად ჩაითვლებოდა.
-გინდა ?(სიგარეტი გავუწოდე )
-(გამიღიმა და კოლოფიდან ერთი ღერი სიგარეტი ამოიღო). სიგარეტზე მოვუკიდე და ავტოფარეხისკენ წავედი. ისევ უკან მომყვებოდა , მივხვდი რომ ზედმეტად სწრაფად მივდიოდი და ის უსუსური ცხვარივით მომსდევდა. მოულოდნელად თავში რაღაცამ ,,პწიუ“-ო და შევტრიალდი , ვერონიკას მივვარდი და კოცნა დავუწყე.გააშმაგებით ვკოცნიდი , ის კი არ ინძრეოდა , სულ გაქვავდა , ყინულივით ცივი ჰქონდა ტუჩები , კბილს კბილზე აჭერდა და თვალებში მიყურებდა.
-გააღე პირი (ხმამაღლა ვუთხარი , თითქოს მუქარასავით გამომივიდა)
ისევ ისე მიყურებდა , ცხვარივით , საცოდავი თვალები ჰქონდა . მან მე კისერზე ხელები შემომხვია და ჩამეხუტა , ყველაფერს მოველოდი ამის გარდა.საპასუხოდ თავზე ვაკოცე და მისი ხელებისგან გავნთავისუფლდი.
-წამოდი , წაგიყვან სახლში
მანქანაში ჩამიჯდა.დავქოქე. კაბა რომელიც ეცვა მის სუსტ ფეხებს და ვიწრო წელს ხაზს უსვამდა , მკვეთრად ჩანდა მკერდის და საჯდომის მოხაზულობაც. მინდოდა ეს კაბა შემომეხია მისთვის და აქვე მანქანაში გამეჟიმა , მაგრამ თავს ვკავებდი, მეშინოდა ისევ არ ჩამხუტებოდა . თითქმის მის ეზოში ვიყავით.
-დარჩი ჩემთან ...(პაუზა) ამ ღამით( მითხრა და შემომხედა , ისეთი თვალებით მიყურებდა თითქოს რეაქცია აინტერესებდა ჩემი).
-(პასუხის ნიშნად ვაკოცე, ძლივს გააღო პირი , მიღწევაა. ეხლა უკვე თვითონ ჩამიდო ენა პირში და ბანბის ნაყინივით ატრიალებდა , ნაზად მიკბინა ტუჩზე და ოდნავ გამიღიმა. მე გამეცინა , ეს ყველაფერი ნამიოკად ჩავთალე.
მთხოვა მანქანა სახლისგან ოდნავ მოშორებით დამეყენებინა. სახლში უკანა კარებიდან შევედით , ირგვლივ სიბნელე იყო , მხოლოდ ფანჯარასთან მდგარი ნივთები ჩანდა.
-ფრთხილად იყავი(ჩურჩულით მითხრა მან და ხელზე ხელი მომკიდა)
კიბეები ავირბინეთ და დერეფნის ბოლოს მყოფ ოთახში შევედით. პატარა ოთხარი იყო : ერთი ზომიერი საწოლი იდგა , იქვე ტუმბო , საწერი მაგიდა და კარადა. კარადა გამოღებული იყო და შიგნით ყველა ერთი სტილის კაბა ეკიდა , ჩემი ვარაუდით ყველა კაბა მუხლს ფარავდა. კარი ჩაკეტა და ფანჯარას ფარდა ჩამოაფარა.საწოლზე ჩამოვჯექი. ვერონიკა ჩემს წინ დადგა და გახდა დაიწყო. თავისი ხარახურები მოიხსნა ხელიდან და კისრიდან , შემდეგ ფეხსაცმელი გაიხადა , კაბაც მიაყოლა. დაიხარა და კოცნა დამიწყო. ის ჩემს ქვევით მოვაქციე. ვულოკავდი ლოყას , კისერს , თვალებს და ძუძუს თავებს. სახეს სახე მოვაშორე ოდნავ, ვცდილობდი გამეღიმა მისთვის და პაუზით ვნება გამემძაფრებინა.მინდოდა შემერგო, დავმტკბარვიყავი მისით. როდესაც საცვალი გავხადე ვნებიანად კვნესა დაიწყო.ბიძგებს ნელ-ნელა ვაძლევდი , არ მინდოდა ავჩქარებულიყავი , ასე უფრო საკაიფო იყო. რაღაც მომენტში იმდენად მომჩხაპნა ზურგი , მეგონა წამოიკივლებდა , ამიტომ პირზე ხელი ავაფარე.როდესაც მოვრჩით გადმოვტრიალდი და ჭერს დავუწყე ყურება.
-მოგეწონა?(ვკითხე ცოტახანში და შევხედე მას ).
-(თავი დამიქნია და ჩამეხუტა) ძალიან თან
ეს ჩახუტება მაგარი იცის , თითქოს ყველაფრის პასუხი იყოს.
-მინდა რომ მე მეკუთვნოდე და ასეც მოხდება ( კისერზე მაკოცა და მხარზე თავი დამადო) უკვე გრადუსში ვიყავი და ძალიან მეძნებოდა , ყურადღებას აღარ ვაქცევდი , გავუღიმე და დავიძინე. დილით ხმაურმა და არაამქვეყნიურმა კივილმა გამომაღვიძა.
[ მე ვარ ნიკოლოზ მეტრეველი , 19 წლის. დავიბადე და გავიზარდე საქართველოში. მხოლოდ 2 წელია პარიზში გადმოვედი საცხოვრებლად მშობლებთან ერთად.
თმის ფერი-მუქი შავი
თვალის ფერი -შავი
კანის ფერი-ხორბლისფერი
სიმაღლე-1.83

ვერონია ნუარე , ფრანგი გოგონა 20 წლის , სწავლობს ჩემს უნივერსიტეტში , აზრზე არ ვარ რომელ ფაკულტეტზე , ვიცი მხოლოდ, რომ მეორე კურსზეა .
თმის ფერი-წაბლისფერი
თვალის ფერი -ყავისფერი
კანის ფერი-თოვლივით თეთრია
სიმაღლე- 1.68 ან 69 (ჩემი ვარაუდით)
---------------------------------------

პ.ს ვიცი რომ წერის დროს ძალიან ბევრ შეცდომას ვუშვებ და ცუდად ჩანს . მაგრამ ძალიან Gთხოვთ დააფიქსირეთ თქვენი აზრი ამ ისტორიაზე , გავაგრძელო თუ არა ? :/ ♥



№1 სტუმარი dato

პარიზი მართლაც კარგია და დარწმუნებული ვარ ფედერიკს შეყნოსილი აქვს ფრანგული კოკაინი ზედმიწევნით ზუსტად აღწერს. 99 ფრანკის გავლენა უფროა ვიდრე საკუტარი ისტორია მაგრამ არის კარგი შტრიხები წერის დროს არ აქვს აზრი გრამატიკულ შეცდომას დაუშვებ თუ არაა მთავარი აზრია.აი რაც შეეხება "ყველა ადმაიანი იყიდება" მე არ ვიყიდები პროდუქტი არ ვარ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent