შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სხვისი ცოლის მესაკუთრე-4


2-10-2015, 09:34
ავტორი nucikela
ნანახია 5 111

_რატო? განა რა დაგიშავე ესეთი რო ესე მამწარებ?
შემობრუნდა და ახლოს მოვიდა ჩემთან, თვალებში ჩამხედა (გავიყინე,სიცივისაგან გამაჟოლა)
_შენ ჩემი ცოლი გახდები და მორჩი რა!
_რატოოო? რატოო?(მეშინოდა მაგრამ მაინც გავბედე კითხვის დასმა)
_სხვა მოიყვანე ცოლად!
გაბრიელი წინ მოდიოდა მე კი უკან ვიხევდი, მისგან ისეთი სითბო მოდიოდა მეგონა დავიწვებოდი,კედელს ავეყუდე.
ხელები ისე დააწყო კედელს,ვერსად წავიდოდი (მეგონა ეს შიში იყო მაგრამ არა ეს სხვა გრძნობა იყო რისი გამხელაც არ მინდოდა საკუთარი თავისთვის ან ჯერ ვერ გამეგო)
_სხვა არ მჭირდება!
ახლოს მოიწია და ყურში ჩამჩურჩულა "შენ ჩემი გახდები",მხოლოდ "შენ მჭირდები"ტანში ჟრუანტელმა დამიარა
_არა ეგ არმოხდება! არასოდეს!
მე ყოველთვის იმას ვიღებ რაც მინდა! და შენ ჩემი ცოლი გახდები! ერთი ხელი წელზე მაგრად მომხვია,და თავიკენ მიმიზიდა,მეორე ხელით სახე დამიჭირა და ტუჩებში ჩამაფრინდა წინააგდეგობას ვუწევდი, მაგრამ ის არჩერდებოდა, ხელებს გულ_მკერდზე ვუბრახუნებდი ამაოდ!
ცოტახანი გავჩერდი,მოდუნდა (მე შენ ჭკუას გასწავლი გავიფიქრე) და ფეხი ზუსტად ფეხებშუა ამოვცხე!
ტკივილიგან მოიკეცა,ხელები გამიშვა!ოთახიდან გამოვარდი და ჩემი ოთახისკენ უკანმოუხედავად გიჟივით შევარდი.
საკეტი მაგრად გადავკეტე და ოთახში მდგარი სავარძელი მივაყუდე, გული გამალებით მიცემდა,ცოცხალი თავით არვაპირებდი, ოთახიდან გამოსვლას,და არც გამოვსულვარ.
ესე დილამდე ვიჯექი,სავარძელში და ისე ჩამეძინა ვერცგავიგე.
დილით კარზე ბრახუნმა გამომაღვიძა
_კარი გააღე!
_არა!
_არაფერს დაგიშავებ გპირდები(თითქოსდა ხმაში თბილი ბარიტონი გამოერია)
სავარძელი გავწიე და კარი გავღე, ( რაუნდა მექნა როარ გამეღო ალბათ შემოამტვრევდა კარს,მაინც ვერაფერს ვიზავდი.)
ოთახში შემოვიდა
_დღეს ჩემებთან მივდივართ უნდა გაგაცნო!როგორც ჩემი საცოლე!
9ზე გამოგივლი, აი ეს ჩაიცვი და შეფუთული ყუთი მომცა.
_არ წამოვალ!
_გეყოფა წინააგდეგიბების გაწევა კაი!ჩემებმა არაფერი იციან!და ისე მოიქცევი და მოირგებ როლს როგორც სიტვაციას შეეფერება!
_არა მეთქი არ წამოვალ!
ახლოს მოვიდა ისევ უკან ვიხევდი
_ ნუ მაიძულებ მანქანაში ძალით ჩაქტენო! წამოხვალ!
(მთელი სხეული მიკანკალებდა)
_ნუგეშინია გუშინდელი საღამო აგარ განმეორდება(გულს ცოტა მომეშვა)
წასვლა დააპირა კართან იყო, როცა თავი მოატრიალა და მითხრა
_შემდეგში შენთან ფრთხილად ვიქნები! ტუჩის კუთხეში ჩაეცინა და გავიდა.
არმინდოდა წასვლა არც ვაპირებდი,ყუთი გავხსენი მაინც!
ულამაზესი ლურჯი კაბა იყო წელში გამოყვანილი და ქვევით გაშვებული ზურგი ამოღებული ქონდა, ამავე ფერის ფეხსაცმელი მოყვა!
ერთი კი გავიფიქრე ხო არ დავჭრა მეთქი! მაგრამ რომც დამეჭრა ის "დესპოტი" ჯინსებით წამიყვანდა თავის მშობლებთან......თან ვაჯბატონმა მსახიობობა მიბრძანა...(რომელი "მერილინ მონრო"მე მნახა)
უკვე საღამო იყო, 6საათი იქნებოდა შხაპი მივიღე, თმა გავისწორე,კაბა ჩავიცვი,მსუბუქი მაკიაჟი გავიკეთე და სარკეში ჩავიხედე.
(სარკიდან საშვალო სიმაღლის, წელამდე ქერა თმიანი ქალი მიმზერდა. რომელსაც, სწორი ცხვირი,ჭრელი მომწვანო ფერის თვალები ქონდა ,სქელი ტუჩები, ვიწრო წელი,და სწორი ფეხები ქონდა.სავსე მკერდი, მოკლედ ყველაფერი რაც ქალს ულამაზესად ხდის )
(ამას რას აკეთებ ნია გავიფიქრე, ესე კარგადაც არუნდა გამოვიყურებოდე....თითქოს და ჩემი თავი დავტუქსე)
უკვევე 9ხდებოდა.ოთახიდან გამოვედი და ქვემოთ კიბეებს დაუყევი
ქვევით 4მამაკაცი "ურჩხულის"ჩათვლით, ფეხზე წამოდგა და გაშტერებული მიყურებდა,(თავი დავხარე არმიყვარს ყურადგების ცენტრში ყოფნა)
ბოლო საფეხურს ვუახლოვდებოდი როცა,(მე დაბდურს) კაბაზე ფეხი დამედგა და წავბარაბცდი უნდა წავქცეულიყავი როცა...გაბრიელმა დამიჭირა და თითქმის წაქცეულს ფეხზე დამაყენა.
_გაიცანი ეს ბესოა (პირველ ბიჭზე მითხრა რომელიც ტანით დაბალი იყო ალბათ ყველაზე პატარა იქნებოდა და მხიარულიც ჩანდა )გავუღიმე და მივესალმე მანაც გამიღიმა
_ეხლა მეორეზე მიმითითა(ის ყველაზე მაღალი იყო ისეთი კუნთები ქონდა კაცს შეაშინებდა ალბად ზედმეტს ვერც ვერავინ უბედავდა)ეს დიტოა,მანაც გამიღიმა
ბოლოს მესამე ბიჭზეც მიმითითა (საშვალო სიმაღლის ბიჭზე რომელიც, ისე სასაცილოდ ეცვა მის ხასიათზეც აისახებოდა,სამხედრო შარვალი თეთრი მაისური და წითელი პიჯაკი,და ყვითელი კეტები ეცვა,და ყურებამდე გაკრეჭილი იდგა)სიცილი ვეგარშევიკავე
_ეს ვატოა
_ეს რა ჯანდაბა გაცვია? ვატო ეხლა დაგაკვირდი(უთხრა გაბრიელმა)
_რა არმოგწონს ძმაო,მე ჩემი სტილი მაქ(იცინოდა)
ყველას გულიანათ გვეცინებოდა
დიდი ხანია კლასიკურად იცმევ....გინდათ გითხრათ როგორ იცმევდა გაბრო....
არგინდა!გააწყვეტინა "ურჩხულმა "
სხვათაშორის ეს ნიაა, ჩემი საცოლე,გაიცანით თქვა და წელზე ხელი შემომხვია(მთელი ბეჭი ამეწვა)
ვაუ მაგარი გოოა(თქვა ბესომ)
ძალიან ლამაზია(თქვა დიტომ) ვირო! არ აწყენინო გააგრძელა ვატომ
გეყოფათ!წასვლის დროა წავედით! თქვა და ყველას კარისკენ ანიშნა
ისე გავედით ხელს არ მიშვებდა
ყურთან ჩავჩურჩულე,თუ გინა ეგ ხელი შეგრჩეს მომაშორე ეხლავე! (ისე ვიმუქრებოდი თითქოსდა რამის თავი მქონდა)
სიცილით გამიშვა ხელი....მისი ძმაკაცები ცალკე მანქანაში ჩაჯდნენ....ჩვენ ისევ იმ საშინელ ჯიპში ჯავჯექით.....კარი გამიღო"ურჩხულმა"და ჩავჯექი.გვერძე მოკალათდა ისევ....შენი აგრესია და სიჯიუტე მომწონს(ეცინებოდა)...შევბღვირე(ო როგორ მიშლიდა ნერვებს მისი ვითომდა კომპლიმენტი)წარმომიდგენია რამდენი მეტსახელი გაქ, შერჩეული ჩემთვის(ისევ იღიმებოდა)ეჭვიც არ შეგეპაროს(მისი ღიმილი უკვე ნერვებსმიშლიდა)მაინც რას მარქმევ?....."დემონს","დესპოტის" "ურჩხულს","ტირანს"...გავაგღძელო?.....არა იყოს დანიელი მირჩევნია(იცინოდა).....სამწუხაროა...არადა ჩემი ჩამოთვლილთაგან ყველა შეგეფერება...გაჩუმდა ხმას არ იღებდა,ჯიბეში ხელი ჩააცურა და პატარა კოლოფი ამოიღო.ხელი მომეცი! არა!...ყუთი გახსნა და საქორწინო ბეჭედი ამოიღო.....ხელი მომეცი!ისევ მითხრა,არმინდა! არა!გაიგე არმინდა შენი ცოლობა! შევბღვირე...ხელი მტაცა ისევე და ძალით გამიკეთა ბეჭედი თითზე.
ჩემთან სიჯიუტით ვერაფერს გახდები!
რაგა მიჭირდა ველური და მხეცი "ძალათ" ქმარიც მყავდა....(გაქცევის გეგმაზე ვფიქრობდი ალბად ხვალ ღამე უკვე გავიქცეოდი,იქ აგარ ვიქნები,მიხაროდა ჯანდაბას,დღევანდელ დღესაც ავიტან, ვფიქრობდი)
მივედით!
კარი ჩემმა "ძალათ ველურმა"ქმარმა გამიღო,ხელი ისევ წელზე შემომხვია,ო როგორ მაცოფებდა მისი საქციელი(როგორი დიდი სიამოვნებით დავახრჩობდი,რატომღაც მის მიმართ შიში სადღაც გამიქრა,თვითონაც ვერ მიმხვდარიყავი როგორ)
კართან მივედით,მისი მეგობრებიც მალე მოვიდნენ,ვნერვიულობდი თუ არა?
სრულებითაც არა რატომღაც არმაინტერესებდა რას იფიქრებდნენ ჩემზე, ან რა რიაქცია ექნებოდათ (ასე თუ ისე დაზარალებული მე გამოვდიოდი მე მივყვებოდი "ძალით ველურ"ქმარს ცოლად)
ზარი დარეკეს..........



№1 სტუმარი ტამატა

მომწონს საინტერესოაააა wink wink wink
ვო~ელოდები შემდეგსსსს

 


№2  offline წევრი kora

ძალიან დამაინტერესე, აშკარად რაღაც მაგარი იმალება "ურჩხულის" ქმედებების მიღმა. მოუთმენლად ვუცდი მოვლენების განვითარებას.
--------------------
kira.G

 


№3  offline წევრი nine

მმმმმმმმმმმმ აბა გელოდებიტ ნიი tongue
--------------------
მე ვბერავ ლამაზ ბუშტებს, ოცნების ლამაზ ბუშტებს, ისინი ფრენენ მაღლა,წვდებიან მაღალ ღრუბლებს, ჩემი ოცნებაც ცაში მიყვება ლამაზ ბუშტებს, მიწაზე არ აქვს სახლი ჩემს ოცნებებს და ბუშტებს

 


№4 სტუმარი tamo

ვინმე თუ იცნობს ასეთ ურჩხულს გამაცანით

 


№5  offline ახალბედა მწერალი MariamG

ისტორიის შინაარსი ძალიან კარგია,მაგრამ როცა ამდენი ადამიანი კითხულობს წერის სტილი უნდა დახვეწო.
გულით ვამბობ და არ მიწყინო. სასვენი ნიშნები სწორად დასვი. უკეთესი იქნება თუ დიალოგისგან თხრობას გამოყოფ. და კიდევ, ყვირილის, გაბრაზების და სხვა ემოციების გამოსახატავად ბლლოში ასოებს ნუ გაწელავ(წინა თავებში იყო ასეთიც...) :დდ <3
მხოლოდ წერის სტილზე მაქვს შენიშვნები, მაგასაც თუ გამოასწორებ ერთ-ერთი საუკეთესო ისტორია იქნება აქ დადებული ისტორიებიდან! იმედია არ გაბრაზდები. წარმატებები <3

 


№6 სტუმარი თათ887

როდის დადებ შემდეგს? მომეწონა

 


№7  offline წევრი nucikela

ყოველ დილით ვდებ ხოლმე love

 


№8  offline ახალბედა მწერალი ერკე

შეცდომებიიიიიიიიიიიიიი კლაააააააააამს, როგორც სიგარეტი ჩაფერფლილი ყუთიდან :P
ისეთი ლამაზი ისტორიაა არ უხდება ეს შეცდომები და რა ვქნა <3
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent