შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მტერი შემიყვარდა (თავი 1)


10-10-2015, 06:34
ავტორი loveblee
ნანახია 5 685

-ნიკა? -გავძახე მეგობრს როელიც ტელეფონში იყო ჩავარდნილი და თავის ''ლოვეს'', მარის ემესიჯებოდა.
-რა გინდა გოგო?- გამიბრაზდა რომ მოვაცდინე.
-ამოვიდეს რა მარი?
-მივწერ ხო მოიცადე.
საზარეულოში შევვარდი და ცივი ყავის კეთება დავიწყე. მალე ჩემი კიდევ ორი ძმაკაცი ლუკა და საბა ამოვიდნენ. ცივიყავა მისაღებში გავუტანე ბიჭებს და ნიკას გერდით დავჯექი. მინდოდა ნიკას მესიჯები წამეკითხა მაგრამ ისეთმა გამომხედა შემეშიდა და გავიწიე. უეცრად კარზე ზარი იყო. გიჟივით გავვარდი და კარი გავაღე.
-მარ! -ისე გამიხარდა და ისე ჩავეხუტე თითქოს საუკუნე არ მინახავს.
-მომენატრე გოგო! -ერთი საათი ვეხუტებოდით და ბოლოს როგრც იქნა გავედით ბიჭებისკენ. მარი ნიკას მუჯდა მე კიდევ ბიძაშვილების შუაში, ანუ ლუკას და საბას გვერდით მოვთავსდი და სმენა დავიწყე.
-როდის მივდივართ?! -კითხა ნიკამ საბას და მარის თავზე აკოცა.
-ზეგ შე*ემა რა დაგმართა! -დაიბღვირა საბამ.
-აუ ბიჭო იარღი სად გაქ? -კითხა ნიკამ ლუკას.
-მე მაქ. -წამოვიძახე ხმამაღლა.
-კაი და არ დაგავწყდეს გოგო! -ისე მითხრა თითქოს რამე მრჩებოდეს ან მავიწყდებდეს.
-როდისმე რამე დამრჩენია ან დამ...
-კარგი ხო ვიცი ეგ ლექციები, გავიგე რო არაფერი გავიწყდება და ასე შემდეგ.
-დამეჯღანა ნიკა და გაიცინა.
მარი თვალებთ მანიშნებდა გავიდეთო.
-გავალთ მე და მარი ჩემს ოთახში. -ვთქი, მარის ხელი ჩავავლი და ოთახისკენ გავეშურე. მარი ლოგინზე წამოჯდა და სიგარეტის კოლოფი გახსნა.
-მოწევ ხო? -მკითხა და სიგარეთის ღერი გამომიწოდა.
-ხო აბა რა. -მეც გამვართვი და მოვუკდე. -კიდე არ ეუბნები?
-რას ვეუბნები გოგო გაგიჟდი? ეს რო გაიგოს რომ ვეწევი მაშინვე მომკლავს!
-ხო რავი, შენი საქმის შენ იცი. -გავაბოლე და სიგარეტი ჩავაფერფლე.
-გოგო რა იარაღზე, რა შეხვედრაზე ლაპარაკობდით?
-ვიღაც ბიჭები უ*რაკებენ ჩვენებს და მე მაქ შენახული.
-მიყვები შენც?
-ღადაობ?! აბა აქ დავრჩები?!
-თუ შენც მიდიხარ რაღაც სერიოზულია და დაფქვი რა? -მარი მეხვეწებოდა სიმართლე მეთქვა. მეც რატო მოვატყუებდი. თითქნის ყველაფერი იცის და ეს არაფერი ისეთი არ იყო.
-გოგო, ვიღაც ბიჭებს დაუბრუნეს ჩვენებმა ვალი რა, საბუთებზე ხელი მოვაწერეთ და დადასტუებულია კიდეც. მერე გამოჩდნენ თვეებს შემდეგ და ჩვენებს ეუბნებიან ფული არ დაგიბრუნებიათო. ლუკას ქონდა საბუთი შენახული და რომ ეძბდა ვერ ნახა. დაიკარგა რა და ეხლა ვერ ვამტკიცებთ. უნდა შევხვდეთ ზეგ და არ ვიცი რა მოხდება.
-რას წარმოადგენენ?
-ნარკობანერები არიან.
-ანუ სერიოზული ხალხია?!
-რავცი მე არაფერი არ ვიცი უბრალოდ რაღაც საქმე ვერ არის კარგად რა.
-ცუდია.
მე და მარიმ ცოტახანს კიდევ ვილაპარაკეთ. შემდეგ ყველანი წავიდნენ. მეც მალე დავწექი მაგრამ ძილი გამჭრდა რადგან ზეგიდელ დღეზე ვფიქრბდი.

მოკლედ ეხლა ჩემს თავზე მოგიყებით. მე ვარ სოფო, 18 წლის. დედა და მამა გაშორებულები არიან. როგრც მთხრეს დედაჩემი მაია, მამაჩემ დათოს სკოლიდან იცნობდა. ერთმანეთი მოსწონდათ. ალბათ 16 წლისები იყვნენ როცა სექსი ჰქონდათ და ამის შედეგად მე ჩავისახე. დედაჩემს არ ვუდნდდი და უნდოდა მოვეშორებინე მაგრამ მამაჩემმა შესთავაზა რომ გავეჩიე, შემდეგ ფულს მისცემდა და შეეძლო ქვეყანა დაეტოვებინა. მართლაც ასე მოხდა. როგორც კი გავჩნდი, მაი ქვენიდან "მოტყდა" და მამასთან დამტოვა. დათოს მამისგან მემკვიდრეობით დატოვებული ბზნესი და ფული ჰქონდა, ამტომ მე ძიძა ამიყვანა ის კი დილით რომ გავიდოდა ღამე თუ დაბრუნდებოდა ხოლმე. ასე ვიზრდრბოდი ძიძასთან ერთად 15 წლამდე. შემდეგ კი გადავწყვიტე მარტო ვყოფილიყვი რადგან თავის მოვლა უკვე ვიცოდი. არ ვიტყვი სხვა გოგოების მზგავსათ რომ ბიჭთან არ "მიზასავია". 16 წლის ვიყავი როცა "შეყვარებული" მყავდა. სახელად სანდრო. მას ვუყვარდი. მე კი უბრალოდ მომწოდა. ნუ კარგით თუ არ გჯერათ ვიტყვ მიყვარდათქო მაგრამ ეს უბრალოდ გატაცება იყო. ერთ წელშივე დავშორდი. რაც შეეხება მეგობრებს და არა მარტო მგეობრებს ვუწოდებ მათ არამედ დას და ძმებს, ისინი საუეთესონი არიან. ნიკა, ლუკა, საბა და მარამი. ჩვენ ოთხნი მაგარი "ნაკრებია" იმის რომ აჩვენო ხალხს თუ როგორები უნდა იყვნენ მეგობრები. ეხლა მარტო ვცხოვრობ სახლში. მამაჩემმა უფრო დიდი სახლი იყიდა და იქ გადავიდა თავის ახალ ცოლთან თუ ნაშასთან ერთად. ნუ მოკლედ არ ვიცი. ჩემს ჩაცმულობას რაც შეეხება, ბიჭურად მაცვია. გრძელი თმა მაქვს მაგრამ სულ შეკრული მაქვს და არც ვჭრი. საშუალო სიმაღლის ვარ. შავგვრეანი, ყავიფერ თვალება. ნორმალური ზომის სწორი ცხვირი მაქვს. უკრაინული აპრეხილი სულაც არ არის. საშუალო ზომის ტუჩბი. მოკლედ სანამ ჩემს დახასათებაზე მე თვითონვე გვწითლდი გვჩერდები.

--------
ამის წინ სხვა მოთხრბას ვწერდი მაგამ ვერ გავაგრძელე. აი ეს ახალი მთხრობა დავწყე და იმედია მოგეწნებათ. შემიფასეთ გთხოვთ <333



№1  offline წევრი cancara

Kaia maale dade

 


ოო უკვე ვგრძნობ როგორ განვიტარდება

 


№3 სტუმარი nino

ეუფ კარგი ჩანს. ესეთი ისტორიები ,,მარტოობის ბრალია''მ შემაყვარა და იმედია ესეც კარგი იქნება

 


№4  offline წევრი lilu7

რა სვანივით წერ უხმოვნოთ სიტყვებს! :დ :დ wink მე თვითონ სვანი ვარ ვისზერას ვამბობ! wink ძაან მაგარი იყო მართლა და ცოტა დიდი თავები რაა! <3 ოღონდ ერთ რაღაცას გთხოვ. ახლა იდება ისტორიები რომლებშიც ძააან ესიყარულებიან ეს მთავარ როლში მყოფები ერთმანეთს და შენ არ ქნა ესე რაა!@ <3 ცოტა გაწელე ჩხუბი და ეგეთები! <3 <3 ისე ძალიან ძალიან მაგარი იყო. მეღირსა საჩემო ისტორია! <3

 


№5  offline წევრი loveblee

lilu7
რა სვანივით წერ უხმოვნოთ სიტყვებს! :დ :დ wink მე თვითონ სვანი ვარ ვისზერას ვამბობ! wink ძაან მაგარი იყო მართლა და ცოტა დიდი თავები რაა! <3 ოღონდ ერთ რაღაცას გთხოვ. ახლა იდება ისტორიები რომლებშიც ძააან ესიყარულებიან ეს მთავარ როლში მყოფები ერთმანეთს და შენ არ ქნა ესე რაა!@ <3 ცოტა გაწელე ჩხუბი და ეგეთები! <3 <3 ისე ძალიან ძალიან მაგარი იყო. მეღირსა საჩემო ისტორია! <3

მადლობა და არ გაგიცრუებ იმედებს <3333333
--------------------
X.o.X.o Loveblee

 


№6  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ძალიან დიდი იყო მარტო დახასიათება!!!
ჯობდა ეს ყველაფერი ნელა გაგვეგო და თანდათანობით და არა ერთბაშად, რომ დაფქვი მისი გარეგნობა, როგორ გაიზარდა და რანაირად და ა.შ.
საბოლოო ჯამში კარგია და მომწონს. მეორე თავსაც აუცილებლად გადავხედავ და შეგიფასებ..
როგორც ვატყობთ საქმე გვაქვს ძალიან თავში ავარდნილ, სიყვარულის მხრივ ცუდ დამოკიდებულებაში, რაღაც აგდებულად რომ უყურებს და იმედია ავტორიც მას არ ჰგავს :დდდ ხოდა კიდევ ისეთ გოგოს სხვის საქმეში უშნოდ, რომ ერევა. აბა რა უნდა მაგას იმ საქმეზე, ბიჭების საქმეა ეს :დ
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent