შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე მომინდა .. 2


22-10-2015, 16:46
ავტორი niako19
ნანახია 3 166

უნივერსიტეტიდან წაშლილი გამოვედი დღეს ოთხი ლექცია მქონდა და სულ მიყილებული, სამ ჩნეაირ გაჭირვებულთან ერთად დავტოვე თავისუფალის შენობა და გზას დავადექი.
- კაროჩე ნაზღაიძემ მომწერა კაფეში ვარ ჩემთან და დაეშვითო- თვქა ლომიტაძემ და მე გადმომხედა.
ნაზღაიძე ბექა, ცოტა ხვა პონტში ვარ არ ვართ შეყვარებულები მაგრამ მე მომწონს, ბექას არ ვიცი, არაფერი უთქვამსდ მაგრამ ყველამ იცის რომ მე და ბექა ცოტა ისე ვართ.
- წავიდეთ რა- ლიკამ შემომხედა საწყალი თვალებით.
- კაი წავიდეთ- გავიღიმე მეც.
ბექას კაფე აქვეა, ბექას რა მამამისის, საკმაოდ შეძლებული ოჯახია თავისიბიზნესებით ბექასაც ცოტა ავარდნილი აქვს და ამიტომ ვიხევ უკან, არ მინდა იფიქროს რომ მე მორგირ გოგო ვარ და ერთი სიტყვისთანაე მისი ვარ, გუშინდელი ინციდენტი გამახსენდა იმ ტიპის სიტყვები და მზერა და ტანში უსიამოვნოდ გამცრა.
- ვაა- ღიმილით შემოგვეგება ბექა- რა როჟები გაქვთ ტო?- ამათვალიერა და ზოგადად იკითხა.
- იმ ლექციებზე ვიყავით შენ რომ დაიკიდე- გადახედა თიკამ.
- კაი რაა- ხელი აიქნია და მაგიდაზე გვანიშნა დასხედითო.- ბიჭო ნიორაძე ნახე დღეს?- მიმართა ლომიტაძეს.
- არა შე@ემა სად უნდა მენახა- დაღლილმა ამოილაპარაკა და მხარზე ჩამოეკიდა ლიკას.
- დაიღალე?- ჩამჩურჩულა როცა შეკვეთა მოიტანეს ბექამ.
- ხო - ამოვიჩურჩულე და ყავა მოვსვი.
- რ წამოხვალ ჩემთან ერთად ფილმზე?
- ძალიან დაღლილი ვარ ..
- ხო და განიტვირთები, წამო რა - საწყალი სახით სემომხედა რაზეც ორივეს გაგვეცინა.
- ბავშვები?
- გაერთობიან უჩვენოდაც, ანუ მივდივართ?
- ხო..
საღამომდე დავრჩით ბარში მერე ბექამ ზრდილობიანად გაისტუმრა ისინი და ჩვენ მისი მანქანით წავედით ფილმზე. გზაში ელენიკომ დამირეკა უკვე უნდა დაბრუნებულიყო და ალბათ სახლში რომ არ დავხვდი.
- ხო ელენე..
- სად ხარ კატო ?
- ფილმზე მივდივარ ...
- ვისტან ერთად ?-ღიმილი შეეპარა ხმაში დამპალს.
- ბექასთან ერთად ..
- ოო მე ბოდიში, ბექა მოიკითხე და აბა შენ იცი არ იცელქო სახლში მალე მოდი.
- მოგკლავ ელენე- უხერხულად გადავხედე ბექას რომელიც იცინოდა.
- არ ინერვიულო მალე მოვიყვან- ხმამაღლა ამოილაპარაკა ბექამ.
- კარგი გაერთეეთ- წაიღიღინა და გათიშა.
- დამპალი- ჩავიბუზღუნე და ტელეფონი შევინახე.
- საყვარელი გოგოა..
- ხო- გამეღიმა ელენეს სახის წარმოდგენაზე.
..................................................
- რა გაცინებს ?- მოეხვია ირაკლი მს კალთაში მოკალათებულ ელენეს.
- კატო გაგვიცუღლურტდა - გადაიკისკისა ელენემ და სულ არ შეუმჩნევია ნიკოლოზის ინტერესიანი თვალები რომელიც მათთან და ირაკლის რამდენიმე მეგობართან ერთად იჯდა.
- სადაა?- სხვათაშორის იკითხა ირაკლიმ და ნიკუშას გადახედა.
- ბექასთან ერთად ფილმზე- გაეკრიჭა ელენე.
- ბექა ვინაა?
- ერთია რა ..
- შეყვარებულია?
- არა მარა იქნება .
- ეგ საკითხავია- გაუცინა ირაკლიმ.
- ვერ მივხვდი ?
- არაფერი კატოს უხასიათოა ვიგულისხმე.
- ეგ შენ ვერ გიტანს თორემ- ისევ გაიცინა ელემ .
.....................................................
საღამომ მშვიდად და სასიამოვნოდ ჩაიარა ბექამ მანქანა სახლიდანოდნავ შორს გააჩერა რომ გაგვესეირნა, მისი მოსასხამი მომახურა და გაღიმებულმა გააგრძელა გზა.
- კატო - დაიჩურჩუა ბექამ და ჩამომხედა.
- ხო.
- შენთვის ზედმეტად ცუდი ვარ?
- არა ბექა რატომ ?- კითხვამ დამაბნია და ადგილზე გავჩერდი..
- ჩემგან გაქცევას ცდილობ.
- მე უბრალოდ , მე, ცოტა მეშინია..
- რისი გეშინია- გამიღიმა და მარჯვენა ხელი კისერზე მომხვია.
-არ ვიცი მე..
- სულელი ბავშვი- ჩაილაპარაკა და მკერდზე მიმიხუტა, უაზროდ გამეღიმა და უფრო მივეკარი ბექას.
- რა საყვარლობაა- საიდანრაც გაისმა ირონიით სავსე ხმა, წარბშეკრულმა გახედა ბექამ.
ყველაზე ნაკლებად იმ ტიპის დანახვა მინდოდა. შეშინებული ჩავეჭიდე ბექას მაისურს.
- რამე გინდა ჩემი ძმა?- ხმამაღლა კითხა და სახეზე დააკვირდა- შენ ნიკუშა იმნაძე არ ხარ ?
- ზუსტად ეგ ვარ- უფრო მოგვიახლოვდა და გაიღიმა.
- მერე/- იგე ტონით იკითხა ბექამ.
- მერე კატოს გაუშვი ხელი - კიდევ მოგვიახლოვდა და ბექას გაუღიმა- შენ კი ჩემს მანქანაში ჩაჯექი.
- შენ ვინ ჯანდაბა ხარ რომ- გაბრაზდა ბექა.
- წყნარად ბიჭო - ტონი გაამკაცრა იმნაძემ - კატო გელოდები, გაფრთხილებ ორი ირაკლი ვერ მაჯობებს ..
- წავალ ბექა- შეშინებულმა ავხედე გაორმაგებული ირაკლის წარმოდგენისას და ხელი გავაშვებინე.
- მოიცადე არსადაც არ წახვალ- რამდენიმე ნაბიჯი წამოდგა მაგრამ ნიკა გადაუდგა წინ, საყელოში ხელი წაავლო და ხმადაბლა უთხრა.
- მამიკო და მისი ფულები თუ გიყვარს ტრ@კს დააჭირე კარგად მიცნობ და იცი რისი გამკეთებელი ვარ, კატო უკვე პირად საკუთრებაშია.- საზიზრარი ღიმილით დააბოლოვა და მანქანაში ცაჯდა გამწარებულმა შევხედე და როგორც კი ადგილს მოსწყდა ვიყვირე.
- ვინ ჯანდაბა ხარ ?
- ნუ კივი..
- რა გინდა გამაგებინე?
- გუშინ ხომ მითხარი ვინც ვარ .
- მერე ?
- ვამართლებ მაგ სიტყვებს ?
- 100 % ით.
- ხო და ნუ წიკვინებ.
- მერა შუაში ვარ.
- მომინდი - ისევ გაიღიმა და მაათვალიერა.- ახლა განახებ როგორ მოიქცეოდა ირაკლი მართლა რომ არ უყვარდეს ელენე..
- რა ?
- ხომ თქვი რომ ირაკლის ელენე მხოლოდ უნდა ..
- მაგრამ- შიშისგან ნიკაპი ამიკანკალდა.
- თქვი თუ არა ?
- კი.
- ხო და ხმა არ გავიგო შენი .
შიშმა მთლიანად ამიტანა როცა მანქანამ წყნეთის გზას გადაუხვია, მაგრად დავაჭირე თვალებვი ერთმანეთს და იმის წარმოდგენაზე რას გააკეთებდა ნიკა გამაკანკალა, ამას ვერ წარმოვიდგენდი ვერასდროს, ამით ჩემი ცხოვრება დამთავრდება, მართლა მოვკვდები, მანქანის გაცერებისთანავე ვიგრძენი ტკივილი, ვერაფერს ვაკეთებდი, ნიკამ სახლში შემათრია, კარების დაკეტვის თანავე ამაკრა ზედ და სახეზე დამაკვირდა, არ ყოფლა მისი თვაკები ცარიელი მაგრამ იმდენად გაურკვეველი იყო უფრო შემეშინდა და თავიდან ამივარდა კანკალი, ნელა დაიხარა და მაკოცა, მერე ყელზე გადაინაცვლა, თვალები მაგრად დავხეჭე და ლოყებიჩ დამისველდა, ფრთხილად დამაწვინა საწოლზე და უფრო უხეშად განაგრძო კოცნა, მხოლოდ ხელების მოჭერა შევძელი მის მკლავებზე მაგრამ უხესად მოიშორა და ჩემი მაისური გადახია რომ მკერდი გამოჩენილიყო, რამდენჯერმე მაკოცა უხესად ისე რომ მტკენოდა და მერე გაჩერდა, შეშინებულმა გავახილე თვალები უარესისი მოლოდინში მაგრმ ნიკას ამღვრეულ თვალებს გადავაწყდი ზემოდან რომ დამყურებდა.
- რაც შენ თქვი ის რომ ვიყო დაწყებულს დავასრულებდი, იმდენჯერ გავაკეთებდი ამას რამდენჯერაც მომინდებოდა ასე მოიქცეოდა ირაკლიც მაგრამ ირაკლის ელენე უყვარს, მე კი არაკაცი არ ვარ და შენს სიტყვებზე იმით გაგებინებ პასუხს რომ ჩემი გერქმევა, ჩემთან იქნები და ვერ გაგეკარება ის შენი ბექა ვერც სხვა ვინმე, უსიყვარულოდ მოგიწევს გათხოვება..
- მთელი ცხოვრება შენტან ყოფნას მირჩევნია ახლა დაასრულო და გაქრე..
- უკვე ვთქვი არ ვარ თქო არაკაცი - მკაცრად ჩაილაპარაკა და გვერდით გადაწვა- დაიახსოვრე დრEიდან ჩემი საცოლე ხარ და არ გავიგო არანაირი ბექა და სხვა ვინმე, ჩემს თავზე გადავლას არ გაპატიებ იცოდე ზედმეტად დაუნდობელი ვარ ..
- მხოლოდ იმ სიტყვების გამო მექცევი ასე?
- იმ სიტყვებით შენც ბევრი დამიშავე..
- შენ ცხოვრებას მინგრევ ...
- მე ხომ ყველაფერს ვანგრევ ...
- ავადმყოფი ხარ .
- დაიფარე პლედი თავშეკავებულობით არ გამოვირჩევი- მოღეღილ მკერდზე მანიშნა და მშვიდად მაქცია ზურგი...

ფოტოზე ნიკაა <3



№1  offline მოდერი sameone crazy girl

ეხლა წავიკითხე ორივე თავი ერთად და ძალიან მომეწონა კარგად წერ და ზოგადად მსგავსი ისტორიები ძალიან მომწონს <3 ერთადერთი რაც მინდა გთხოვო ისაა რო გაზარდო მოცულობა თორე პატარაა love

 


№2  offline წევრი tarashi

კარგად წერ ისტორიაც საინტერესოა და დიდი იმედი მაქ რო გააგრდზელებ

 


№3 სტუმარი sofo

ძალიან ძალიან მომწონსსს <333 გაგრძელე და უფრო დიდი თავები დადე რაა :*

 


№4  offline წევრი lonelygirl123

ფოტოზე ნიკა კი არა სანდროა ჩემთვის ნაცობი ბიჭი wink wink
რაც შეეხება ისტორიას ძალიან კარგია და გაზარდე თავი რაა

 


№5  offline წევრი NaaT

იმედია გააგრძელებ და არ შეწყვეტ წერას.. ახალ თავს ველოდები უკვე მეორე დღეა.. ისტორია მომწონს ყოჩაღ ))

 


№6 სტუმარი Xxaattiia

აღარ აგრძელებბ? დადეე რაა ძაან მომწონსს ეს ისტორიაა

 


№7  offline წევრი niako19

Xxaattiia
აღარ აგრძელებბ? დადეე რაა ძაან მომწონსს ეს ისტორიაა

ვაგრძელებ უბრალოდ შუალედურები მაქვს და ვერ ვახერხებ როგორც კი მოვახერხებ დავდებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent