შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"ს ა მ ი ზ ნ ე"!-9


22-10-2015, 20:45
ავტორი nucikela
ნანახია 1 989

"დევიდი"
იარაღის გამსაღებელს ვიცნობდი, მას ზედმეტი სახელად "სუკრე"ერქვა.ჩემთან დავალებული იყო,დავურეკე.
_სუკრე როგორ ხარ?შენთან საქმე მაქ!
_გისმენ ძმა, რაც გინდა მთხოვე .
_ხვალ მუშკორის 8_დან, საწყობიდან 150 კაცი გამოვა ნარკოტიკებს ასაღებენ.შეძლებ მოიშორო 150 კაცი?დაახლოებით 8დიდი ყუმბარა დაგჭირდება.
_რომელ საათზე შევასრულო?
_ზუსტად 8ზე გამოვლენ საწყობიდან! 9ის ნახევარზე საქმე შესრულებული უნდა იყოს!მოაყომარებ?
_არა პრობლემა ხვალ 9ის ნახევარზე საქმე შესრულებული იქნება!გპირდები!
_მადლობ-ვუთხარი და ყურმილი დავკიდე
მთელი ღამე ვერ დავიძინე, ვფიქრობდი ლინდაზე,უნდა გადავარჩინო, უეჭველი უნდა გამოვიყვანო იმ ბუნაგიდან,.4იყო ,შხაპი მივიღე, შავი შარვალი და საროჩკა ჩავიცვი და სარდაფს მივაშურე, თითი ღილაკს დავაჭირე და იარაღების და დანების მრავალფეროვანი არჩევანი გადაიშალა ჩემს წინ.შარვლის მარჯვენა და მარცხენა მხარეს იარაღი ჩავიდე ,დანის ქამარი მოვირგე,სადაც 25 საშვალო ზომის დანა იდო,ორი დანა ფეხსაცმელებში ჩავაცურე. ,ტყავის პიჯაკი მოვისხი ორი ფარული ჯიბე ქონდა შიგნიდან, 2 იარაღი ჩავდევი და გარედანაც 2 იარაღი ჩაუშვი ჯიბეში. მზად ვიყავი ."სასტუმრო ოთახში გავედი ყველანი მელოდებოდნენ.
-მადლობთ ჩემს გვერდით რომ ხართ!
-ეგრა სათქმელია ჩვენ ძმებივართ და ერთად ვიქნებით- თქვა ბესომ.
.-ან დავიღუპებით -გაგრძელა დემეტრემ.
-ყველაფერი კარგად იქნება -იღიმოდა გოჩა.
ყველას გადავეხვიე არვიცოდი წინ რა გველოდა.
-წასვლის დროა!
სახლიდან გამოვედით და მანქანაში ჩავჯექით ,15 წუთში დანიშნულების ადგილას ვიყავით.4 ყურსასმენი ამოვიღე ამით ერთმანეთს დაუკავშირდებით.ბესომ და გოჩამ ადგილები გაიყვეს საწყობის მარჯვენა და მარცხენა შენობისკენ განაწილდნენ.
-150 კაცს როგორ მოვიშორებთ გეგმა გაქვს?თქვა დემეტრემ.
-რათქმაუნდა ჩემს მეგობარ სუკრეს ველაპარაკე 9ის ნახევარზე ყველაფერი მოყომარებული იქნება.
_მარჯვენა მხარე სუფთაა- თქვა გოჩამ
ნახევარი საათიც არიყო გასული .
_მარცხენა მხარეც სუფთაა- თქვა ბესომ
- შეგიძლიათ დაიძრათ გარედან ჩვენ დაგიცავთ წასვლის დროა.
საწყობის უკანა მხრიდან მივედით.კამერა ჩუმი იარაღით გავტეხე ,უკანა მხარე სუფთაა -ვთქვი და უკანა მხარეს გავეშურეთ მე და დემეტრე.მე უკანა კარიდან შევალ, შენ კიბეებზე მიმითითა ადი დასახურავიდან შედი.
-ჯერ არა ,ხმაურს რო გაიგონებ მერე შედი ვუთხარი და სახურავისკენ მიმავალ კიბეებს ავუყევი, 9ის ნახევარი ხდებოდა, როცა გამაყრუებელი ხმაური გავიგონე.
- დემეტრე დროა-ვუთხარი და ორივე საწყობში შევედით .
"ლინდა"
თავი ოდნავ წამოვწიე , იატაკზე გაშხლართულს მეძინა,ყველაფერი მტკიოდა ყველა ძვალი და რბილი.თავზე ხელი მოვისვი სისხლი შემხმარი მქონდა და ისემტკოდა თავი, თითქოს ჩაქუჩს მირახუნებდნეენ.ოთახში მიმოვიხედე ყველგან კამერები იყო კამერის წინ დიდი სავარძლიანი სკამი იყო.ტკივილისგან წამოვიკნესე "დემონმა"სკამი შემოაბრუნა
_აბა გაიღვიძე მძინარე მზეთუნახავო,თუმცა ლამაზის რამოგახსენო წუხელ ზედმეტად გაგალამაზე(ირონიულად იცინოდა)
_რაჯანდაბა გინდა?რატო მტანჯავ? მომკალი და ეგიქნება, რაჯანდაბა გინდა!ვეგარგამიგია! მთელი ხმით ვღრიალებდი.დემონი სკამინადან ადგა ნუ ღრალებ გოგო თქვა და ისევ მაგრად გამარტყა მუშტი სახეში ,წონასწორობა ვეღარშევიკავე და ისევ ძირს გავიშხლართე.
-შენთვის საჩუქარი მაქვს, მის ხმაში ირონია და დამცინავი სიცილი არწყდებოდა ,დევიდი წუთი წუთში აქ იქნება
-რაა?არა, ოღონდ ეგ არა, კარების იქით ხმაური გავიგონე ნუთუ ეს დევიდია ?არა ,არა ,ოგონდ დევიდი არიყოს."დემონი"წინ გადამიდგა კარისკენ აიღო გეზი ,როცა კარი ვიღაცამ შემოაგლიჯა, ეს დემეტრე იყო.
-დემეტრე ! გაიქეცი გთხოვ ....გთხოვ ის...ის ხმა გამიწყდა
დემეტრე და "დემონი"ერთმანეთს იარაღს უმიზნებდნენ."დემონი"ირონიულად იცინოდა ჯიბიდან პატარა ღილაკიანი ნივთი ამოიღო(ვერ მივხვდდი რაიყო)
ასაფეთქებელი გავუკეთე ფეხზე, ერთი ღილაკის დაჭერა და ნაფლეთებად იქცევა.
-რაა ?ფეხზე დავიხედე ,რაღაც მჯიდროთ მქონდა შემოხვეული კოჭთან,.ეს ასაფეთქებელი იყო ერთი ღილაკის დაჭერა და მოვკვდები.ჯანდაბას ჩემი თავი,მაგრამ დემეტრე? ეს დემონი მას მოკლავს, დემეტრე წადი გთხოვ....გთხოვ...
-იარაღი დაუშვი!
დემეტრემ იარაღი დაუშვა და დემონნმა გულში ესროლა.
-არაა....არა,ჩემსგამო მოკვდა არა, არა რატო მოხვედი. დემეტრესთან მივედი,არმოკვდე გთხოვ არა, უნდა გადარჩე.ლინდა ტიროდა და მოსთქვამდა გამწარებული.
ლინდა, შენ ჩემ დად მიმაჩნიხარ,რომელი ძმა არგაწირავს თავის დისთვის სიცოცხლეს ?-თქვა და სული განუტევა.
არა !არა !მთელი ხმით ღრიალებდა ლინდა და ტიროდა მოსთქვამდა ,ტკიოდა ,მისგამო დემეტრე მოკვდა ,მისთვის ეს შოკი იყო.
.-გეყოფა ტვინი ნუწაიღე რა დებილი გოგო ხარ უკვე ნერვებს მიშლი
ხოდა მომკალი ამის დე****ც მომკალი და დამასვენე ამ ტკივილისგან.ფეხის ხმა მომესმა ეს დევიდი იყო.
არა დევიდ გთხოვ...გაიქეცი...გევედრები წაადი არმოხვიდე გთხოვ მთელი ხმით ვღრიალებდი.
-ხმა გაწყვიტე ისე მოვიდა დემონი და ისევ შემომანარცხა კედელს ვერკიგავაცნობიერე
"დევიდი"
კარი გავაღე კარის შიგნით ერთი ახმახი დაცვა დავინახე ,სანამ შემოტრიალდებოდა კისერე მოავაწყვიტე,გზას გაუყევი კიბეები ქვედა სართუულზე მიუყვებოდა, მეც ფრთხილად დავეშვი კიბეებზე ერთი ორი საფეხურით ისე რო არვის დავენახე აქთ-იქით მოვიხედე 3 მცველი იყო.სამივეს დანა ვესროლე ერთს თავში, მეორემ რო დაინახა თავში მოვარტყი იმისკენ მიბრუნდა მეც ვიხელთე დრო და მეორესაც თავში გავარტყი ძირს დეცა.მესამე სანამ ჩემკენ წამოვიდოდა მანამდე მოვარტყი გულში დანა,ქვევით ჩამოვედი სუფთა იყო უკვე დერეფანი ,დავინახე 4 კარი იყო ,რომელიმეში ალბათ ლინდაა გავიფიქრე,იარაღი მოვიმარჯვე ერთი კარი შევამტვრიე 5 შეიარაღებული კაცი იყო კარტს თამაშობდნენ მრგვალ მაგიდაზე. სანამ გონს მოვიდოდნენ ხუთივეს წამში გამოვასალმე სიცოცხლეს,ერთის ტყვია შუბლსი მოვარტყი სკამზე დარჩა და ხელები ჩამოუვარდა ,მეორეს გულის მოპირდაპირე მხარეს სახით დაეცა მაგიდაზე,მესამეს გულში ვესროლე გვერდზე გადავარდა,მეოთხეს უკნიდან ვესროლე თავში და სახით დაეცა ძირს,მეხუთე ფეხზე იდგა ფეხში და თავში მოვარტყი მოწყვეტით დაეცა ძირს.ოთახიდან გამოვედი და მეორე ოთახს მივეშურე იქ 3 შეიარაღებული დამხვდა.ერთი სანამ მესროდა მედავასწარი და მოვკალი, მერე კარს ამოვეფარე,მეორეს ვესროდი თავში გავარტყი,მესამე კედელს ამოეფარა ხელში დავჭერი და გულში გავარტყი. მესამეც მოვიშორე ოთხში კიდევ ერთი კარი დავინახე გავაღე იქ ფულს ათეთრებდნენ 10 ქალი იქნებოდა

-აქედან გადით! სახურავზე უკანა კიბიდან დროზე! ყველა ტყვიასავიტ გავარდა.
მესამე ოთახს მივაშურე 14 კაცი დავინახე გასართობი ოთახი მოეწყოთ,ჩაბნელებული ქონდათ ოთახი. 20 კა**პა სტრიპტიზს ცეკვავდნენ ყველა მას უყურებდა მეც ვიხელთე დრო და 14კაცი დანით გამოვასალმე სიცოცხლეს.
მეოთხე ოთახს მივაშურე აქაც გამიმართლა იქ სააბაზანო იყო 14კაციანი და 14 ისე ადვილად მოვკალი დიდი წვალება არდამჭირდა.
ოთახიდან გამოვედი და ქვედა კიბეებს გავუყევი ,იქავრობა სუფთა იყო, პირველ სართულზე დავეშვი 3შეიარაღებული კაცი დავინახე, სამივე მოვკალი შემდეგ სროლის ხმა მომესმა და იმადგილს მივაშურე იქ 6კაცი მელოდა ,ორს კისერი მოვამტვრიე დანარჩენი 4ხი კი დანით მოვიშორე. სარდაფისკენ ავიღე გეზი,კარი ღია იყო ,ფრთხილად შევედი იარაღი თან მქონდა დავინახე "დრაკულას"იარაღი მიედო ლინდასთვის.ლინდას თავიდან სისხლი მოსდიოდა ჭკუა გადამეკეტა ეს...ეს რა ეკეთა ფეხზე არა! არა! ასაფეთქებელი იყო!
_ჰა რასიტყვი ლამაზია შენი ცოლი?მე გავალამაზე
_ლინდას ხელი გაუშვი!
_რო არა? იარაღი დაუშვი თორე მას ნაფლეთებად ვაქცევ!
ჯანდაბა ვთქვი და იარაღი ნელა დაუშვი და დავაგდე ,ჩუმათ ფეხსაცმელიდან დანა ამოვაცურე და მკლავში დავმალე
_ამ წუთზე ვოცნებობდი დევიდ, ვოცნებობდი...

დემონს იარაღი ქონდა დამიზნებული დევიდზე და ირონიულად იცინოდა .

-არა! არა! ლინდამ მკლავში ხელი ჩაავლო და დაეჯაჯგურა(როგორც შეეძლო) ამით ვიხელთე დრო და "დრაკულა"ფეხში დავჭერი ტკივილისაგან დემონი მოიკეცა ლინდამ დრო იხელთა და დემონს იარაღი წაართვა და დაუმიზნა...........



№1  offline ახალბედა მწერალი ერკე

მაშ ასე დავიწყოთ?
საროჩკა - იგივე "პერანგი"
საშვალო - სწორია "საშუალო"
ქონდა - "ჰქონდა"
ჩავდევი - "ჩავდე" "ჩავაწყვე" "ჩავალაგე" - ჩავდევი არანაირად :დ
ლოგიკურად ჩაუშვის მაგივრად ჩავუშვი უნდა ყოფილიყო.
არ მომეწონა ფრაზა - კამერა ჩუმი იარაღით გავტეხე. ჩუმი იარაღი, როგორც ასეთი თვითონ იყოს ჩუმი ვფიქრობ, არ არსებობს. რითიც აჩუმებენ, რომ ხმა ჩააწყვეტინონ და უხმოდ გაისროლოს იარაღმა ამას ლულაზე გაკეთებული "მაყუჩი" აკეთებს, ქართულად აზრზე არ ვარ ოღონდ რა ჰქვია. მაყუჩი ხმას ანეიტრალებს, უკარგავს და ისე ვარდება ტყვია მხოლოდ წუილი თუ ისმის...
იქავრობა სუფთა იყო (ნოოოუ :დ) - "იქაურობა"
ნამდვილად "ბიჭურ" საქმეს შეჭიდებიხარ wink
აღწერა, სადაც ხალხს ხოცავს დევიდი, იქ ეს კაცი გავაგორეო, 14 უპრობლემოდ მოვკალიო, ორს თავი წავაწყვიტე და დანარჩენი დანით მოვიშორეო და ასე შემდეგ ხო? ცოტა არაბუნებრივად ჩანდა მაინც. პროფესიონალი მკვლელი მართლა არ იტყოდა ასე, მწერალი კი ის მწერალია რომ მის ტყავშიც უნდა შეძვრე. თუ ამაზე წერ, იარაღებზე მკვლელობებზე და ამგვარ რამეზე, წაიკითხე სტატიები ამის შესახებ, გაეცანი იარაღის სახეობებს, ან იმას თუ როგორ უნდა მოკვდეს კაცი :დდ უნდა წაიკითხო და გაიგო მკვლელის ფსიქიკა, მკვლელებს უნდა დაუახლოვდე რა, დაუმეგობრდე wink wink wink wink შეძლებ? wink wink
თუ ვერა აქ ვარ მოგეხმარები... :დდდ მეც მკვლელი ვარ დაბადებიდან :D
ძალიან არასერიოზულად უდგები ჩემი აზრით და არაპროფესიონალურად wink მაპატიე, თუ მიწასთან გაგასწორე :დდ არ არის ეს ჩემი მიზანი, მინდა რომ კარგად წერო და კარგად აითვისო ჩემი რჩევები - მომავალში გამოგადგება საყვარელო love wink wink
ხოდა რას ვამბობდი?
უნდა გახდე მკვლელი, რომ გაიგო რას ფიქრობს ის, უნდა გახდე ცივსისხლიანი რომ განსაჯო მისი ყოველი მოძრაობა და გათვლები. და მოვლენებიც სასტიკად სწრაფად მიდიოდა. წამში ექვს კაცს ვერ მოკლავს დანით, იარაღით შეიძლება წამში ერთი მოკლად, მაგრამ ექვსი შეუძლებელია... ისე მგონი მეც კი დავწერე ასეთი რამ, შემთხვევით ჩემთან და ვის ვეუბნები ამას:დდდ მაგრამ მე არ გადამისწორებია და გამითეთრებია (ბოლო თავზე დამეზარა) თორე გამოვასწორებდი :D :D :D უნდა იყო მგელი, რომ მოიგო ყველა ომი...
ჩათვალე მგელი ხარ, მაგრამ სასწავლი გაქვს ნადირობა და ჯერ კიდევ უმწეოდ ნადირობ რაღაცნაირად... მაგრამ თუ გააგრძელებ და არ შეჩერდები, ეცდები და მუდამ ეცდები, ვფიქრობ შემდეგ ერთ-ერთი საუკეთესო მონადირე გახდები და არ უნდა გაგიჭირდეს...
წარმატებები love
კიდევ ვიმეორებ არ მიწყინო :დ არ გამიბრაზდე, გულში არ გამლანძღო და ა.შ. :დ შენთვის კარგი მინდა :P
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№2  offline წევრი nucikela

wink wink wink არა იყოს მეტს აღარ შევეჯიდები და მკვლელობაზე აღარდავწერ იყოს რამე მარტივს ავიღებ და იმაზე დავწერ.ისე წინასწარ ხოარგამოგიგზავნოხოლმე თავები შეასწორებდი wink wink

 


№3  offline ახალბედა მწერალი ერკე

მეტს აღარ დაწერ ხო, მაგრამ ახლა ხომ წერ და დასასრულამდე ისე უნდა მიხვიდე მკვლელის ფსიქოლოგია არ იცოდე? :დ და მკვლელის თვალით არ დაგვანახო მისი სამყარო? wink wink wink ძალიან საყვარელი ისტორიაა, ძალიან საყვარელი ხარ შენც, მაგრამ ვინც დეტალებს უკვირდება იმისთვის ცოტა რთული დასაჯერებელიც იქნება, მეც რომ ლაითად წამეკითხა მხოლოდ კარგს გეტყოდი ალბათ, მაგრამ მეც რომ ვწერ მაინც სხვა თვალით ვკითხულობ შენს ისტორიას, თან მე მყვანან ისეთი ადამიანები, ვინც რჩევას მომცემენ, ვინც გამანადგურებენ და ბოლომდე მიწასთან გამასწორებენ თუ საჭირო გახდა და ეს იმიტომ რომ შემდეგი იმაზე უკეთესი დავწერო, ვიდრე დავწერე :P ამიტომ მეც მათი მეთოდით ვმოქმედებ ასე რომ ვთქვათ, შენთან და მეც გეუბნები ზუსტად იმას რასაც ვფიქრობ. ეს ყოველთვის ამართლებს. ისინი, რომ არა ახლა მე არ ვერ დავწერდი ისე, როგორც ვწერ, ამიტომ მათი დამსახურებაა რომ ასე ვწერ, მაგრამ მე მაინც უკეთესი მინდა და ამით კმაყოფილი არ ვარ. უნაკლოდ არც მე ვწერ, მაგრამ მაინც გადავწყვიტე რომ ეს მისია შენთვის მე მეთავა და რამდენად კარგად გამომდის არ ვიცი wink
იფიქრე ხოლმე იმაზე, რასაც გეუბნები, კარგად იფიქრე და მერე ეცადე რაც უკვე დაწერე ის ახლიდან დაწერო, ან გადაწერო უბრალოდ და დაინახავ უკეთესად როგორ გამოგივა... ბევრ რამეს შეასწორებ, გადაწერ და ახლიდან დაწერ. მოკლედ ეს არის შენ თავზე მუშაობის პროცესი ხოდა დაიწყე უკვე, დროა! <3
შენი ასაკი გამიმხილე თუ საიდუმლო არაა :დდ ან აქ ან შეტყობინებაში მომწერე :D
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent