შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ცხოვრება წვიმაში ცეკვა


25-10-2015, 11:41
ავტორი Giorgi Gatenashvili
ნანახია 2 225

იმ ღამეს ცოტა რთულად დამეძინა არ ვიცი რატომ უბრალოდ გამიჭირდა დაძინება. დაი აი მეორე დღე დილის 8 საათი მარიანამ გამაღვიძა. 1) ლეო ნუ მაიძულებ წყალი გადაგასხა ადექი -წყალიი? არა მადლობა ვგდები კი მაგრამ რომელი საათია? -8 საათია -კი მაგრამ ასე როგორ ჩამეძინა სამსახურში დამაგვიანდება ვერც აუზმობას მოვასწრებ -დამშვიდდი რაღაც მოვამზადე -შეენ? საინტერესოა რა ძაან მშია -ხო ადექი ჩაიცვი კვერცხი ბეკონთან და ფორთოხლის წვენი იმედია მოგეწონება -ვნახოთ ვნახოთ, ვაუ ნამდვილად გემრიელია მეგონა მხოლოდ მე გამომდიოდა მომზადება მზარეულობის ნიჭი შენშიცაა მარი -ოჰ მადლობა კომპლიმენტისთვის მაგრამ შენზე იმას ვერ ვიტყვი ის სენდვიჩები ძაან მაგარიც არ ყოფილა -ხოო მაშინ არ გამოვიდა მაინც და მაინც კაი -ნამდვილად. აბა სამსახურში მიდიხარ? -ხო მადლობა საუზმისთვის სამსახურის მერე გამოგივლი თუ გინდა -ხო ნამდვილად კაი იდეაა და პარკში გავიდეთ გუშინ როგორც დავგეგმეთ, - კაი მარი დროებით -დროებით ლეო 3) გავუდექი სამსახურის გზას კაი ხასიეთზე კარგად გამოძინებული გზაზე გადასვლისას ერთ მოხუცს დავეხმარე რაღაცის გადატანაში ძლივს მიდიოდა ძალიან გაუხარდა რაც იმან მლოცა მოსწონდა რომ ჩემნაირი ახალგაზრდები კიდევ იყვნენ და ყველა არ წასულა ხელიდან მეც უფრო პოზიტივით ავივსე და გზა გავნაგრძე, და აი მივედი სამსახურში აქ ჩემი სამსახურის მეგობარი მაიკი მხვდება 1) ჰეი ლეო მაინც და მაინც ზომბივით აღარ გამოიყურები -ხო მადლობა მაიკ შენც შესანიშნავ ფორმაში ხარ -მისმინე რაღაც თვალები გიბრწყინავს რამე მოწიე თუ შეყვარებული ხარ? -რავი მაიკ არვიცი ნუ არაფერი მომიწევია -ანუ მეორე -რა მეორე? -შეყვარებული ხარ -აა ხო არა არ ვიცი კაი არ გვინდა ამაზე საუბარი უკმაყოფილო კლიანტებს მივხედოთ -კაი ლეო როგორც იტყვი. 3) მუშაობასაც მოვრჩი დღეს ადრე გაგვიშვა უფროსმა ხვალაც იგივე იქნება ახლა სულ რაღაც 4 საათია და გავუდექი მარი ს სახლისკენ მიმავალ გზას მშვიდი ნაბიჯით ოდნავ სიოს ვგრძნობ თან ჩაფიქრებული ვარ თან არა სადღაც დავფრინავ ცა მოიღრუბლა წვიმას აპირებს. აი მივედი კიდეც მარის სახლამდე უკნიდან ხმა მესმის მარიანაა. 1 ლეონარდო მოიხედე დამელოდე უჩემოდ ნუ ახვალ ჩემ ბინაში ნუ ჩემ ნაქირავებ ბინაში მაღაზიაში ვიყავი რაღაცები ვიყიდე რამე ვჭამოთ და გავიდეთ -კაი ოღონდ შენ ამზადებ აუცილებლად მომეწონა დილანდელი საუზმე -კაი ლეო როგორც იტყვი ამჯერად მენიუში სპაკეტი გვაქ -კაი მიყვარს სპაგეტი. -კაი აი ბინაში ვართ შენ ჩამოჯექი ტელევიზორს უყურე მე მოვამზადებ. -კაი როგორც იტყვი -აი მზადაა აბა გასინჯე რას იტყვი -მმმ ნამდვილად ოქროს ხელები გაქ ოღონდ მართლა საუცხოოა -ჰაჰ მოკლედ კომპლიმენტებს არ იშურებ -ხოო კაი აბა წავედით პარკში მიუხედავათ იმისა რო წვიმას იწყებს -ხო წავედით. 3) და აი მივიედით პარკის შესასვლელში როგორც ჩანს ხალხი არაა ალბათ ამინდის გამო.1 წამო ლეო გავისეირნოთ -ხო მაგრამ აი წვიმა დაიწყო წინწკლები დამეცა -ეგ არაფერი წამო-კაი მოვდივარ საშინლად დაიწყო წვიმა სულ დავსველდით -წამო გავიქცეთ -სად? ისე უბრალოთ თუნდაც აი იმ ხის ქვეშ -კაი სამ თვლაზე 1,2,3 არაა ასე არ ითვლება შენ ადრე წახვედი -არაუშავს გოგო ვარ და მეპატიება -ჰაჰა ხო აბაა -ისე რა აზრი აქ ამ ხის ქვეშ დგომას მაინც სულ დავსველდით -ისე ცოტა მოსაღამოვდა წასვლაზე ხო არ ვიფიქროთ მარი - არა გაგიჟდი ცოტახნის წინ არ მოვედით? წამო პირდაპირ რაღაც სცენაა ლამაზად ლამპიონებით მორთული -კაი მოვდივარ, და აქ რას ვაკეთებთ -რავი ისე ძაან ლამაზია რას იტყვი წვიმაში ცეკვაზე რომანტიულ ფილმებში ხო ასეა -ჰაჰა ხო მაგრამ ეს ხომ ფილმი არა თან მე ცეკვა ნორმალურად არც გამომდის -კაი რა მოდი ვიცეკვოთ, აი ასე მშვენივრათ გამოგდის - ხოო? ძაან კაი ისღა დამრჩენია ცეკვის სკოლა გავხსნა -არა ასე კარგადაც არ გამოგდის _ჰაჰა პირდაპირ იმედები მომიკალი -ხო აბაა 3) ასე ვცეკვავდით 2 გადარეულივით წვიმაში თავი ერთერთ რომანტიულ მელოდრამულ ფილმში მეგონა კაია ჩემი მეზობელი ჯონი რო არ გვხედავდა თორემ ორივეს დაგვხოცავდა ალბათ დაგავიწყდათ? ის ხომ მანიაკია მერერა რომ 76 წლისაა :დ 1) აი მარიანა ცეკვასაც მოვრჩით და ახლა რა ერთმანეთ უნდა ვაკოცოთ? როგორც ფილმებშია ? -რავი რატომაც არა ლეო -კაი ვცადოთ,- ვაუ მაგარი იყო მოდი კიდევ ერთხელ - ძაანაც ნუ გაგიტკბება ლეო - ხო მაგრამ ნამდვილად ტკბილი იყო -ჰაჰა ხოო? -კიი, და ახლა ერთად ვართ? -ერთად? -ხო ანუ შეყვარებულები და რამე -ხო ნუ რავი თუ გინდა ნუ დავიკრავთ ამ სტატუს -არა წინაღმდეგი არ ვარ მომწონს აქამდე გყოლია შეყვარებული? -კი ერთი ტიპი იყო 2 თვე ვიყავით ერთად მაგრამ მეტისმეტად ბაბნიკი იყო და თავზე ხელ აღებული ასე ვთქვათ ცუდი ბიჭი ს ტიპაჟის მქონდე არ გვინდა მასზე საუბარი, შენზე რას მეტყვი? -მეც ვიყავი ერთ გოგოსთან მაშინ ბაბნიკი ვიყავი ასე ვთქვათ ცუდი ბიჭი მარი ერქვა იმ გოგოს -ჰაჰა ძაან სასაცილოა სერიოზულად რამდენთან გქონია ურთიერთობა -ხო კაი დავსერიოზულდეთ. იყო სკოლის ასაკში ერთი გოგო 1 თვე მოგვწონდა თუ გვიყვარდა ერთმანეთი რავი მაგრამ მერე სკოლის მაგარ ბიჭთან დაიწყო შეხვედრა -ოჰ იდიოტი. რას იტყვი არ წავიდეთ? -ხო წავიდეთ ოღონდ ჩემთან ავიდეთ სახლსაც მივხედავ ცოტას -კაი როგორც იტყვი წავიდეთ. 3) და აი გავუდექით სახლისკენ მიმავალ გზას წვიმისგან ახალ დასველებული ასვალტის სუნი იგრძნობოდა ჩვენ კი ხელი ხელ ჩაკიდებულები მივუყვებოდით გზას შუა მანქანებს სავალ გზაზე არცერთი მანქანა არ იყო მხოლოდ მე და ის გარშემო ლამპიონების შუქი და წვიმა ასე უჩუმრად მივდიოდით სახლისკენ, ახლა მაინც და მაინც გაფანტული აღარ ვიყავი და ზუსტად ვიცოდი რომ ეს გოგონა შემიყვარდა და თუ სამსახურში მაიკი მკითხავდა რა მჭირდა აღარ დავიბნეოდი და ვეტყოდი რომ შეყვარებული ვიყავი.1) სახლსაც მოვუახლოვდით ლეო - ხოო ასეა რამე ვჭამოთ? -არაა მე მაგალითად არ მშია ოღონთ ხვალ დილით საუზმე შენზეა იცოდე სენდვიჩებზე კაი უნდა იყოს -ხოო ვეცდები ოღონთ ახლა იატაკზე უნდა დაწვე ან დივანზე -ჰაჰა ძაან სასაცილოა ახალ შეყვარებულებს ასე ექცევი ? თუ სამაგიეროს გადახდის პონტია -ხო რაღაც მაგდაგვარი მარი რას იტყვი ფილმს რო ვუყუროთ თან გარემოსთან შესაფერისი ფილმი ჩავრთოთ -წყევლაზე რას იტყვი ნაწილი პირველი საშიშია გარეთ წვიმა მოუხდება -კაი იყოს წყევლა ოღონდ ჯერ ყავას მოვამზადებ ესეიგი შენ 2 კოვზი შაქრით სწორად მახსოვს? კი ნამდვილად -კაი. 3) ყავის მომზადების შემდეგ დივანზე კომფორტულად მოვკალათდით და წყევლა ჩავრთეთ 1). ვაიმე საშინლად მეშინია ამ სახშიც რო შემოძვრეს მსგავსი დემონი? - დამშვიდდი მარიანა ასე ძაანაც ნუ ჩამეკარი უბრალოდ ფილმია -ხო აბა შენ გეშინოდეს ასე -კაი თუ გინდა გამოვრთოთ -არა იყოს კაი. -აი ფილმიც დასრულდა აბა რას იტყვი მარი როგორია შენი შთაბეჭდილებები -არვიცი პირდაპირ საუბარი მიჭირს ახლა 2-3 დღე ნორმალურად ვეღარ დავიძინებ -ნუ ღელავ ეს ორი სამი დღე და მეტიც შენთან ვიქნები რას იტყვი რამე მუსიკას რო მოვუსმინოთ არანაირი ვოკალი მხოლოდ ცარიელი მუსიკა -კაი რამე წყნარი ჩართე და დივანზე დაბრუნდი თორე ისევ შემეშინდება -კაი ახლავე, აბა როგორია? -კაია მომწონს ახლა ჩამეხუტე და ასე მოვუსმინოთ -ხო კაი წინადადებაა მომწონს 3). და ასე დივანზე ჩახუტებულებს წყნარი მუსიკის ფონზე ჩაგვეძინა...



№1  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

ნუ დაიშურებთ კომენტარებს :დ

 


№2  offline წევრი anuka^_^

აუუძალიიან მომწონს ^_^
--------------------
დრო არ კურნავს. ის გვაიძულებს შევეგუოთ...)

 


№3  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

აუ ძაან ცოტა რაოდენობაა მკითხველების გუშინდელთან და შედარებით

 


№4  offline წევრი anuka^_^

მეხო აქ ვარ ;დდ
--------------------
დრო არ კურნავს. ის გვაიძულებს შევეგუოთ...)

 


№5  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

აბაა :D ერთგული მკითხველი

 


№6 სტუმარი mari

☺☺☺☺ momwonsavit. Tandatan martlac uket gamogdis wera

 


№7  offline წევრი Giorgi Gatenashvili

mari
☺☺☺☺ momwonsavit. Tandatan martlac uket gamogdis wera

ხოო ადვილათ ვითვისებ მაგრამ ის ტეხავს რო ყველაზე ნაკლები მკითხველი ამას აქ

 


№8  offline წევრი maridb

მმმ მომწონს უზომოდდ. შენ მკითხევლს არ უყუროო მართალია უფრო კარგია თუ ბევრი წაიკითხავს მაგრამ თუ არ წაიკითხავენ არა პრობლემა არც მაგაზე იდარდო, მე და ანუკა შენი ერთგული მკითხველები ვართ და ვიქნებით<3შენ რაც მთავარია განაგრძე წერა აბა შენ იცი წარმატებები. ცოტა გრამატიკაც რომ დახვეწო ცუდი არ იქნება.დანარჩენი კარგია<3 <3 ^_^
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent