შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გარდამავალი წუთი (4)


29-10-2015, 00:19
ავტორი N7
ნანახია 2 986

ბარში ნელი რიტმის მუსიკა მიჰქროდა. წვრილად დაკოპლილი ნათურები ანათებდნენ ღამის წყვდიადის მიერ შთანთქმულ ბარს. ისევ მიქროდა მუსიკის ნელი ჰანგები და ჭიქები იცლებოდა.
პირველად მოუნდა იმ საღამოს, იმ დაწყევლილ საღამოს აბაშიძეს დალევა. ვინ იცის, ეს სისულელე ახირებად რომ არ ჩასჯდომოდა გონებაში, იქნებ არც როდის გადაჰყროდა ნიკოლოზს და არ გაენადგურებინა მომავალი...
სვავდა თავგამეტებით. ისე, თითქოს ვინმე ძალზედ ახლობელი დაკარგა ან საყვარელ ადამიანს დაშორდაო. სვამდა ვისკის, რომელიც უწვავდა გულ–მუცელს, თუმცა მაინც იყო ბედნიერი... ერთადერთი შემთხვევა იყო, როცა ასეთი უბედურიც კი ბედნიერი იყო.
წყნარი მუსიკის ბგერები ნაზად ეხებოდნენ მის სმენას და ფიქრების მორევში უფროდაუფრო ითრევდნენ. ჭაობი იყო... ფიქრების ჭაობი. არადა, ეგონა სასმელი მაინც მოსწყვეტდა ფიქრებს, სულ ცოტა ხნით, თუნდაც...
სათვალავი უკვე არეული ჰქონდა სასმლის, როცა ვიღაცის ცხელი ხელი შეეხო მის კისერს და ნიკაპამდე სინაზით დაუარა. ნელა შეტრიალდა სხეულისკენ, რომელიც ეხებოდა და რომლის სითბოს მოშორებაც არ სურდა. გაუღიმა.
მამაკაციც კარგად შეზარხოშებული ჩანდა. ხელს არ იღებდა ქალის ნაზი კანიდან და ჯიქურად ჩაშტერებოდა თვალებში. თვალებში, რომელიც უდიდეს ტკივილს იტევდა და მაინც ასეთი ნაზი, სათუთი და გამოუცდელი იყო. ქალი უღიმოდა და ხვდებოდა, რომ მალე შეაყვარებდა ეს უმანკო თვალები და ღიმილი თავს. ხელი ასწია და გვერდით მიუჯდა.
ვისკი შეუკვეთა და, ერთი ჭიქის უსიტყვოდ ჩამოცლის შემდეგ, ქალს შეხედა, რომელიც ისევ ისევ უყურებდა და უღიმოდა.
– ლამაზი ხარ, – უნდოდა ეთქვა გიჟი ხარო ან რამე მსგავსი, მაგრამ არ გამოუვიდა. უნებურად წამოსცდა.
– გმადლობ, – ღიმილს არ წყვეტდა ქალი.
– მეცეკვები? – ჰკითხა და პასუხს არ დალოდებია, ფეხზე წამოიჭრა, ქალიც ნაზი მოძრაობით გადმოიყვანა სკამიდან, მის თითებში თავისი ახლართა, გამოყვანილ წელზე მეორე, თავისუფალი ხელი მოათავსა, კისერში ცხვირი ჩარგო და ქალის ნაზი სურნელით გაბრუებული აჰყვა ურითმოდ მუსიკას.
იმ საღამოს ძალიან ბევრი იცეკვეს და ერთმანეთზე უამრავი იცინეს. მოსწონდათ და ეწყობოდნენ ერთმანეთს. ალბათ, ლილე რომ მთვრალი არ ყოფილიყო, შემოდგომის წვიმაში, შუა ღამით, უცხო მამაკაცთან ერთად არ გავიდოდა, არ იცეკვებდა ტანგოს და ხმამაღალი სიცილით არ გააბრუებდა არემარეს. მთვრალი რომ არ ყოფილიყო, ალბათ, არც არაფერი იქნებოდა ისე, როგორც ახლაა, მაგრამ... წყეული ღამე იყო!
შეხვედრები გრძელდებოდა. ნიკოლოზი მდიდარი და გავლენიანი ოჯახის წარმომადგენელი იყო, ამიტომ ვერ ჩერდებოდა და სურდა, რომ ოფიციალური სახე მიეღო მათ ერთად ყოფნას, ლილე კი არ ჩქარობდა, არ უნდოდა სიჩქარეში გადადგმული ნაბიჯი შემდეგ სანანებელი გახდომოდა, მაგრამ იმასაც ხვდებოდა, რომ ყოველ წამს წინაზე მეტად უყვარდა მამაკაცი და ვერ დაუშვებდა, რომ რაიმე სისულელეს, თუნდაც შიშს, დაენგრია და გაეთელა მათი ურთიერთობა.
ჰოდა, დასთანხმდა.
ქორწილი იყო დიდი და ხმაურიანი. აბსოლიტურ უმრავლესობაში იყვნენ ნიკოლოზის ახლობლები და მეგობრები, ლილეს კი არავინ ჰყავდა. თუმცა მაშინ მხოლოდ ის უნდოდა, რომ დედა ჰყოლოდა, თუნდაც მარტო დედა და მას გაემხნევებინა, სხვას არავის, თუნდაც... მაგრამ არც ის ჰყავდა და ათას ბოროტ თვალში უწევდა დღის გადაგორება. დღის, რომელიც ასეთი ბედნიერი უნდა ყოფილიყო, თუმცა, რატომღაც, ყველა მხრიდან სიყალბეს გრძნობდა და ეს წვავდა.
ქორწილის განმავლობაში ორჯერ გადაიკარგა ნიკოლოზი. ერთხელ მთელი საათით და მეორედ ორნახევრით. სტუმრები კითხულობდნენ, ლილეს კი უწევდა ათასი ტყუილის შეთხზა, აბა, იმას ხომ არ ეტყოდა, ქმარმა საკუთარ ქორწილზე მიმატოვაო? გულს ეჭვი უღრღნიდა, თუმც არ უნდოდა პირველივე დღეიდან ეჭვიანობით აევსო თანაცხოვრების ტომარა.
პირველი ღამე არ ჰქონიათ. ნიკოლოზი უბრალოდ გაქრა და შუადღისას დაბრუნდა.
– რა ხდება, ნიკოლოზ? – აკანკალებული ხმა ჰქონდა ლილეს.
– რა უნდა ხდებოდეს? – ზიზღი ჩანდა მის ხმაში.
– სად გაქრი წუხელ? – ცდილობდა აცრემლებული თვალები დაემალა მამაკაცის ჯიქური თვალებისგან.
– არ გინდა ეს სცენები რა... საქმე მქონდა და წავედი... ხომ იცი, რომ მიყვარხარ! – მამაკაცის ცალი ყბა ღიმილმა მოიცვა. ქალისკენ გადაიხარა და შეეცადა ეკოცნა, მაგრამ მხოლოდ ლოყას დაჯერდიო, მოიფიქრა ლილემ.
თითქოს თავიდან სხვა იყო... ნიკოლოზის თვალები სხვანაირად მოციმციმე ეჩვენებოდა თავიდან, ქორწინების შემდეგ კი... გაქრა, ყველა ნათება ჩაქვრა და აღარც კი ბჟუტავდა. ღამე გაქრებოდა ხოლმე მამაკაცი და დილით მოდიოდა ან საღამოს, ხან კი გადაბმულად რამდენიმე დღეს არ ბრუნდებოდა შინ. როგორც ჩანდა, ნიკოლოზის მშობლები მიჩვეულნი იყვნენ ასეთებს, მაგრამ ლილე ვერაფრით ვერ ეგუებოდა. ეჭვი ჭამდა, მაგრამ ვერაფერს ბედავდა, ეგონა ცას დაიმხობდა თავზე...
რამდენიმე დღეში თითქოს შუქები აინთო თეატრში და კიდევ რამდენიმე დღეში ფარდა საბოლოოდ გაიწია. ნათელი მოეფინა ნიკოლოზის ყველა გაუჩინარების მიზეზს. აღმოჩნდა, რომ შავ საქმეში იყო ჩართული. ეტკინა. მაშინ პირველად განიცადა რა იყო ტკივილი. თითქოს გულ–მუცელი მოსწყდა თავის ადგილსო და მოიკრუნჩხა. ვერ წარმოიდგენდა ვერასდროს, რომ ნიკოლოზი გადამტანი იქნებოდა. ვერ წარმოიდგენდა, რომ ისიც თანამონაწილე და თანამოწილე იქნებოდა ადამიანების, მათი ოჯახების უბედურების. ყველაფერში ნარკოტიკი იყო დამნაშავე, მათი გამსაღებლები და, ლილესთვის, ნიკოლოზი. ყველაზე მეტად მას ადანაშაულებდა, თუმცა არ დაუშვა, რომ სხვისთვის მიენდო სასამართლო პროცესი და თავად დაიცვა მეუღლე, რისი უფლებაც ძალიან ბევრი ნაცნობის ჩარევით მოიპოვა.
გაათავისუფლა. ეს ყველაზე მეტად არ სურდა, მაგრამ გისოსებს მიღმა საყვარელი ადამიანის ყურება არ შეეძლო. ჯერ ახალბედა ადვოკატი იყო, მაგრამ წაგებაუნახავი. ეს პროცესიც მოიგო და დამნაშავე უდანაშაულოდ შერაცხა. ასეც ხდება, როცა გიყვარს.
შეიძლება ითქვას, ეს წუთი გარდამავალი იყო...
წელიწადი იცხოვრეს ერთად და წელიწადი უწევდა ლილეს მისი არაფრისმთქმელი თვალების ატანა. მისი არაფრისმთქმელი მზერის გაძლება. მისი უგრძნობი შეხება. მისი მოფერება, რომელიც სინამდვილეში სულაც არ იყო გრძნობის მატარებელი. ვერ იტანდა ამ ყველაფერს, ვერ იტანდა ფერიცვალებულ ნიკოლოზს, მაგრამ არც ოჯახს ანგრევდა და მომავლის მბჟუტავ წერტილს ებღაუჯებოდა.
მეორე ახალ წელს უნდა შეხვედროდენ ერთად. დიდი მოლოდინი ჰქონდა ლილეს. უზარმაზარი ნაძვის ხე და უამრავი კაშკაშა, ლამაზი მოსართავი იყიდა. საჩუქარიც იყიდა საყვარელი კაცისთვის და საგულდაგულოდ გადამალა.
ჯერ კიდევ ოცდაცხრა იყო. ჯერაც სამი დღე ჰქონდა გასამზადებლად. სასამართლო ამ მშვენიერ დღეებშიც არ ასვენებდა. ერთი პროცესი ჰქონდა ჩასატარებელი, ოცდაათში, შუადღისას. ნიკოლოზს დაემშვიდობა და წავიდა. უჩვეულოდ მალე დასრულდა პროცესი. ბრალდებულმა მაშინვე აღიარა დანაშაული. ლაჩარი კაცი იყო.
გახარებულმა შეაღო კარი. გახარებულმა იმით, რომ წინა საახალწლო სამზადისში მიიღებდა მონაწილეობას. დედამთილსაც დაეხმარებოდა და საყვარელ მამაკაცსაც გაახარებდა. მაღაზიაში გაიარა გზაზე და საახალწლო განწყობის ასამაღლებლად დეკორაციული მაისურები და ქუდები იყიდა. სახლში კი არ შევიდა,შეიპარა. გახარებული იყო, სიურპრიზს უმზადებდა მეუღლეს, მაგრამ, რას წარმოიდგენდა, რომ აქეთ დაახვედრებდა მამაკაცი სიურპრიზს?
მისაღებიდან მოისმოდა ნიკოლოზის ხმა. იქით წავიდა. ის იყო უნდა შეებიჯებინა კარში, ქალთან ახლოს მჯდარი მამაკაცი შენიშნა, რომელსაც იდაყვი სავარძლის საზურგეზე მოეთავსებინა, თითებით თავზე ეფერებოდა, სახე კი ახლოს მიეტანა ყურთან და ჩურჩულებდა. ჩურჩულებდა, მაგრამ არასდროს შეეძლო ეს.
– ყოველთვის ეგონა, რომ სასწაულები ხდება, – ჩაიცინა მამაკაცმა. – ელის, რომ თბილი გავხდები... უნდა, რომ მიყვარდეს. ვერც კი ხვდება, რომ ეს სიყვარული არ არის. რომ მჭირდებოდა მისი პროფესიის და შესაძლებლობის მქონე ადამიანი... ვერ ხვდება, რომ გამოვიყენე, – საშინლად ხრიალებდა მამაკაცი და დროდადრო ქალის ნაზ სიცილს ყვებოდა.
რაღაცას პასუხობდა ქერა, რომელსაც ეალერსებოდა და, ფაქტია, ლილეზე უყვებოდა, მაგრამ არ ესმოდა ლილეს. ზიზღისგან ღებინების შეგრძნება ჰქონდა და აღებინა კიდეც. იქვე, იატაკზე. ყველა იმ შეხებამ აუწვა სხეული, რომელიც ქმრის ალერსი ეგონა. აეწვა ყველა კუნჭული, სადაც მისი ბინძური ხელები ეხებოდნენ. აეწვა გული. თითქოს გაიხლიჩაო და ორნაწილად გაყოფილნი, საბოლოოდ დაშორდნენ ერთმანეთსო.
ისტერიკებს ვერ მოაწყობდა. უნდა გაეცნობიერებინა ყველაფერი და ისე მოქცეულიყო, თუმცა არც ფიქრის დრო ჰქონდა. უბრალოდ კარი გააღო და ამაყი ნაბიჯებით, ტკივილიანი, მაგრამ მაინც ცინიკური ღიმილით მიუახლოვდა გულის ამრევ წყვილს და ღიმილითვე უთხრა:
– აქაც გაგიმართლა, მე მოვაწესრიგებ საბუთებს და ხვალვე გავეყრებით! თუმცა შენ, საყვარელო, – მიუტრიალდა ქალს ირონიული ღიმილით, – გგონია უყვარხარ? კარგად დაფიქრდი, შენთან რომ ცოლზე საუბრობს, სხვასთან რას ისაუბრებს შენზე?
გამოტრიალდა და პირდაღებული წყვილი მოიტოვა.
მიდიოდა ამაყი ნაბიჯებით, გაუტეხლად მაშინ, როცა ყველა კუნთი უთრთოდა და სიკვდილი უნდოდა. არ ტყდებოდა მათ წინაშე მაშინ, როცა მთელი მისი არსება გატეხილი იყო. შემდეგ კი, ოთახში, ბალიშში სახეჩარგული ხმამაღლა ბღაოდა. ნაჩქარევ ნაბიჯს, სისუსტეს და წართმეულ მომავალს მისტიროდა.
აი, ეს კი ნამდვილად იყო გარდამავალი წუთი.
***
წყალი გადაკეტა და საშხაპედან გამოვიდა. იმაზე მტკივნეული აღმოჩნდა წარსულის გახსენება დეტალებში, ვიდრე ელოდა. ის ლილე სტკიოდა, რომელიც ნიკოლოზის წყალობით გაქრა, აორთქლდა. ის სიყვარული სწყუროდა, რომელიც ამოიწურა და ვეღარ აღდგებოდა...

***
ძალიან დიდი ბოდიში დაგვიანებისთვის... არ მინდოდა, მაგრამ ცუდი პერიოდი მქონდა და ვერაფრით დავიჭირე მუზა. ამის გადაკითხვაც ვერ მოვახერხე, ვდებ ისე... ესეც მომიტევეთ.
მაქსიმალურად ვეცდები, რომ აღარ დავაგვიანო...
მიყვარხართ მე თქვენ! <3



№1 სტუმარი darina

Namdvilad ar velodi saqmis ase shemotrialebas, magram ra vqna nikolozi mainc momwons. ar megona aseti warsuli tu qonda.

 


№2  offline წევრი N7

darina
Namdvilad ar velodi saqmis ase shemotrialebas, magram ra vqna nikolozi mainc momwons. ar megona aseti warsuli tu qonda.

არც მე მეგონა wink მადლობა შენ იმისთვის, რომ კითხულობ love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№3  offline წევრი KaTE:))

ჩემი შვიდუნა დაბრუნებულა...
თან როგორი შვიდუნა!!!
ყველაზე კარგი და მრავალფეროვანი...
როგორ მომეწონა ეს ახალი სტილი შენში!..
შენზე ყოფილა ზედგამოჭრილი თურმე...
რა წავიკითხე დღეს, ახლაც შოკში ვარ!
ოთხივე თავი ისე გადავიკითხე თვალი არ დამიხუჭავს
ყველანაირად მომწონს ლილე...
შენი ეს მანერა ისე მომეწონა შვიდუნა რომ არ ვიცი რა ვთქვა...
არავითარ შემთხვევაში არ დამანახო ბონალური დასასრული, თორემ მართლა გაგხევ შუაზე wink ეს ხუმრობით, მაგრამ მართლა! ობიექტურ განვითარებას ველოდები! განვითარებას რომელიც შენს ორიენტაციაზე იქნება აშენნებული და არა აქ დაწერ კომენტარებზე! უფრო ლამაზი და კარგი იქნება ნამუშევარს თუ შენივე სურვილებით განავითარებ... ისეთი თემით ხარ წარმოდგენილი მკითხველთან რომ არავითარ შემთხვევაში არ გაპატიებ შეცდომას...
შენც ხომ იცი როგორი მომთხოვნი და ამავდროულად გულკეთილი ვარ ^^ აქ არსებულთაგან ყველაზე მეტად მე მიყვარხარ, მაგრამ მწარე ენას არ დაგაკლებ როცა საწირო იქნება და იმასაც იმისთვის გავაკეთებ რომ განვითარდე...
განვითარებაზე გამახსენდა შვიდუნა...
ძალიან სრულყოფილი მანერა ჩამოყალიბებულა შენში... ამ მხრივ ძალიან აღვფრთოვანდი! ეს მართლაც მოსალოცია!
მოკლედ ძალიან შეცვლილი და განვითარებული დაბრუნებულხარ რაც ძალიან მიხარია love

და ხომ შენც კარგად იცი "შვიდუნა" მე რომ დაგარქვი და ყველას შევეწინააღმდეგები ეს სახელი რომ დაგიძახოს... მეწყინება და გავიბუტები :((

პ.ს ამ თავის დასაწყისში გეწერა სვავდა, არ ვიცი ეს ბეჭდითი შეცდომაა თუ სპეციალური, მაგრამ იცოდე არასწორად გამოყენებულია... სვამდა მისი ჯანსაღი ფუძეა!
პ.ს.ს იმედია გახსოვარ wink
--------------------
Think Happiness
Make Happiness
Share Happiness
And
Be Happy

 


№4  offline წევრი N7

KaTE:))
ჩემი შვიდუნა დაბრუნებულა...
თან როგორი შვიდუნა!!!
ყველაზე კარგი და მრავალფეროვანი...
როგორ მომეწონა ეს ახალი სტილი შენში!..
შენზე ყოფილა ზედგამოჭრილი თურმე...
რა წავიკითხე დღეს, ახლაც შოკში ვარ!
ოთხივე თავი ისე გადავიკითხე თვალი არ დამიხუჭავს
ყველანაირად მომწონს ლილე...
შენი ეს მანერა ისე მომეწონა შვიდუნა რომ არ ვიცი რა ვთქვა...
არავითარ შემთხვევაში არ დამანახო ბონალური დასასრული, თორემ მართლა გაგხევ შუაზე wink ეს ხუმრობით, მაგრამ მართლა! ობიექტურ განვითარებას ველოდები! განვითარებას რომელიც შენს ორიენტაციაზე იქნება აშენნებული და არა აქ დაწერ კომენტარებზე! უფრო ლამაზი და კარგი იქნება ნამუშევარს თუ შენივე სურვილებით განავითარებ... ისეთი თემით ხარ წარმოდგენილი მკითხველთან რომ არავითარ შემთხვევაში არ გაპატიებ შეცდომას...
შენც ხომ იცი როგორი მომთხოვნი და ამავდროულად გულკეთილი ვარ ^^ აქ არსებულთაგან ყველაზე მეტად მე მიყვარხარ, მაგრამ მწარე ენას არ დაგაკლებ როცა საწირო იქნება და იმასაც იმისთვის გავაკეთებ რომ განვითარდე...
განვითარებაზე გამახსენდა შვიდუნა...
ძალიან სრულყოფილი მანერა ჩამოგიყალიბულა შენში... ამ მხრივ ძალიან აღვფრთოვანდი! ეს მართლაც მოსალოცია!
მოკლედ ძალიან შეცვლილი და განვითარებული დაბრუნებულხარ რაც ძალიან მიხარია love

და ხომ შენც კარგად იცი "შვიდუნა" მე რომ დაგარქვი და ყველას შევეწინააღმდეგები ეს სახელი რომ დაგიძახოს... მეწყინება და გავიბუტები :((

პ.ს ამ თავის დასაწყისში გეწერა სვავდა, არ ვიცი ეს ბეჭდითი შეცდომაა თუ სპეციალური, მაგრამ იცოდე არასწორად გამოყენებულია... სვამდა მისი ჯანსაღი ფუძეა!
პ.ს.ს იმედია გახსოვარ wink

ესეიგი... ვგიჟდები მე შენზე!
როგორ არ მახსოვხარ! მენატრებოდი კიდეც!
ამატირე და ბევრი და დიდი მადლობები შენ!
გამოვასწორებ ჩემს შეცდომებს და აუცილებლად გავყვები ამ სტილს love
სასწაულად გამახარე, გმადლოობ! love lol
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№5  offline ახალბედა მწერალი lullaby

ოჰოო, არ ველოდი ამ თემას თუ შემოგვთავაზებდი.
ძალიან დიდი სიფრთხილით და ყურადღებით უნდა მოეკიდო ამ საკითხს. შეიძლება ღრმა ლაბორატორიაში არ შეგვახედო და ზედაპირულად გაგვაცნო, როგორ საქმიანობა ნიკა ნარკოტიკულ ბიზნესში, მაგრამ ამ ზედაპირობასაც სიზუსტე სჭირდება.
სწორი სცვლა იყო ეს თავი წარსულს რომ დაუთმე.
განვმეორდები და გირჩევ იმავეს, რაც ქეითმა გირჩია. მიჰყევი შენს სურვილებს. აქ როგორც არ უნდა გეხვეწნონ, შენ შენი გააკეთე. ამ ისტორიას რეალური და ჯანსაღი დასასრული სჭირდება და არა ზღაპრული ჰეფი ენდი. მაგრამ მე არ ვამბობ, რომ კარგი დასასრული არ იქნება რეალური. უბრალოდ კარგ დასასრულსაც უნდა ეტყობოდეს რეალობა.
იმედია მიმიხვდი...
წარმატებები ჩემო კარგო ))^^

 


№6  offline წევრი N7

lullaby
ოჰოო, არ ველოდი ამ თემას თუ შემოგვთავაზებდი.
ძალიან დიდი სიფრთხილით და ყურადღებით უნდა მოეკიდო ამ საკითხს. შეიძლება ღრმა ლაბორატორიაში არ შეგვახედო და ზედაპირულად გაგვაცნო, როგორ საქმიანობა ნიკა ნარკოტიკულ ბიზნესში, მაგრამ ამ ზედაპირობასაც სიზუსტე სჭირდება.
სწორი სცვლა იყო ეს თავი წარსულს რომ დაუთმე.
განვმეორდები და გირჩევ იმავეს, რაც ქეითმა გირჩია. მიჰყევი შენს სურვილებს. აქ როგორც არ უნდა გეხვეწნონ, შენ შენი გააკეთე. ამ ისტორიას რეალური და ჯანსაღი დასასრული სჭირდება და არა ზღაპრული ჰეფი ენდი. მაგრამ მე არ ვამბობ, რომ კარგი დასასრული არ იქნება რეალური. უბრალოდ კარგ დასასრულსაც უნდა ეტყობოდეს რეალობა.
იმედია მიმიხვდი...
წარმატებები ჩემო კარგო ))^^

ზოგადად, ჩემი ჟანრია დეტექტივი, კრიმინალი, ამიტომ, ვეცდები, მაქსიმალურად ჩავდო ცოდნა და ერთფეროვან ხაზს არ მივაყოლო ნაწერი..
ვეცდები ასევე რეალობას არ ავაცილო, მართლა მაქსიმალურად ვეცდები.. მივხვდი, რა თქმა უნდა.. <3
დიდი მადლობა, რომ კითხულობ და რჩევებს მაძლევ, ძალიან მიხარია love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№7  offline წევრი Smiling girl

Rogor miyvarxar arici da es sheni istoriaa <3 udzalianmagresiaa :)))

 


№8  offline წევრი N7

Smiling girl
Rogor miyvarxar arici da es sheni istoriaa <3 udzalianmagresiaa :)))

მეც მიყვარხართ სულ ყველა ძააალიან! და მიხარია უსაზღვროდ! love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№9  offline წევრი Ignifex

ვაი,არ მოველოდი ამას,გაოცებული დავრჩი. მართლა ძალიან კარგი მოთხრობაა და მჯერა,რომ კარგად,მარილიანად დაწერ ბოლო წინადადების ჩათვლით!
ველი შემდეგს მოუთმენლად. ნიკოლოზი ვინ ყოფილა,თურმე!მაგრამ იქნებ ჰქონდა მიზეზი,მაგრამ და მაგრამ...
მოკლედ,ველი და კარგი ხარ ძალიან love love

 


№10  offline წევრი N7

Ignifex
ვაი,არ მოველოდი ამას,გაოცებული დავრჩი. მართლა ძალიან კარგი მოთხრობაა და მჯერა,რომ კარგად,მარილიანად დაწერ ბოლო წინადადების ჩათვლით!
ველი შემდეგს მოუთმენლად. ნიკოლოზი ვინ ყოფილა,თურმე!მაგრამ იქნებ ჰქონდა მიზეზი,მაგრამ და მაგრამ...
მოკლედ,ველი და კარგი ხარ ძალიან love love

დიიიდი მადლობა ჩემო კარგო love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№11  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ოხ ეს ნიკოლოზიიი wink პირველი რაც თავში მომდის, ის არის რომ გასაპუტია ეგ და მერე ტუუუუუუუ :დდდ
მართლა არ მომეწონა მაგ საზიზღარის საქციელი, მაგრამ რას ვიზამთ ყოველთვის ყველა როდი ხვდება თავის ნანატრ "პრინცს", რომელიც ზღაპრულად და დედოფალივით აცხოვრებს, არადა ყველა გოგო ალბათ, უმეტესობა მაინც ამას ნატრობს, რომ სწორედ ის გრძნობა არ გაუქრეს მამაკაცს მისდამი და არ გადაიზარდოს მოვალეობაში... სიყვარული გვაძლიერებს ადამიანებს... ხოდა მაინც ამ ნიკოლოზის საქციელმა გამაცოფა ძალიან და გადამრია. პირი დავაღე მანდამდე რომ მივედი და გამაჟრჟოლა..
შეცდომების მხრივ, ბევრი ვერ შევნიშნე. ბევრი კი არა ისე გემრიელად წავიკითხე საერთოდ ვერ მივაქციე შეცდომებს ყურადღება და არც ვიცი იყო თუ არა :დ "სვავდა" მე ვერ შევნიშნე მაპატიე :დდდ
იმდენად განმაცვიფრა და ჩავერთე ამ მოთხრობაში. იმდენად ვიყავი შიგნით, მალევე ჩამეკითხვინა და წკაპ,, უცებ მორჩა. სამწუხარო იყო ასეთი დასასრული, მაგრმა წინ კიდევ ერთი თავი მაქვსოოო.
სხვებს ხომ არა გაქვთოო :P
ბრავოოო შესანიშნავო შვიდეულო! <3
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent