შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემიყვარდი(ნაწილი 1)


22-11-2015, 23:07
ავტორი Ninkag
ნანახია 2 762

ადამიანის ცხოვრებაში ყველა დეტალს ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს. მაგალითად: სკოლაში მისვლის პირველი დღე, მეგობრების შეძენა, შემდეგ სკოლის დამთავრება, ძველ მეგობრებთან დაშორება და უნივრსიტეტში მოხვედრა და იქ ახალი მეგობრების შეძნა. დღეს ჩემი გმირის, კატო ჯიქიას ცხოვრებაში ერთერთი უნიშვნელოვანესი დღეა. ის პირვლად მიდის უნივერსიტეტში მას, არ აშინებს ის რო იქ არავის იცნობს, პირიქით უხარია რო იქ ბევრ ახალ და კარგ მეგობარს შეიძენს.კატოს სამი უახლოესი დაქალი ყავს : ტასო შელია, ლიზა თოლორდავა და ვეკო სეფაშვილი. ისინი ბავშვობიდან განუყრელი დაქალბი არიან. კატოს, ლიზას, ტასოს და ვეკოს ოჯახბი მეგობრობდნენ და რათქმაუნდა ეს ოთხი ულამაზესი გოგონაც აქედან დაქალობს. სამწუხაროდ განუყრელ დაქალებს დაშორბა მოუხდათ, ისინი ხო ერთ ბაღში დადიოდნენ ერთ ჯგუფში, სკოლაშიც კლასელები იყვნენ თუმცა ეხლა გაიყარა მათი გზები. ყველა სხვადასხვა სასწავლბელში მოხვდა. კატო ამაზე ძალია წუხდა დაქალების გარეშე რო მოუწევდა იქ ყოფნა თუმცა მაინც ხასითზ იყო. კატოს ოჯახში მხოლოდ სამნი ცხოვრობენ. კატოს მამა(სანდრო) და დედა(სალომე). ძალინ თბილი ოჯახი იყო თუმცა მათ ერთი წვრი აკლდათ რაზც კატო სულ ფიქრობდა და გული წყდებოდა. რაშია საქმე ანუ: კატოს მამამ სანდრომ სალომეს უღალატა სხვა ქალთან. მაშინ სანდრო მთვრალი იყო და შეცდომა დაუშვა როცა სალომემ გაიგო ეს ამბავი ის უკვე ორსულად იყო კატოზე და სანდროს მიტოვბა არც უფიქრია. იმიტო რომ სანდრო უყვარდა და ენდობოდა და იცოდა რო ეს დიდი შეცდომა იყო. როდესაც სალომემ იმ ქალის ორსულობა გაიგო ადამიანურად მივიდა და უთხრა რომ როდესაც ბავშვს გააჩენდა სანდრო იმ ბავშვზე ისევ იზრუნებდა როგორც კატოზე! სანდრო იმ ქალს სულ დაყვებოდა ექიმთან ამაშიც სალომემ დაარწმუნა თორე არც მაგას აპირებდა!როედსაც გაიგეს რომ სალომე გოგოს ელოდებოდა უნდოდათ რო მეორე ბიჭი ყოფილიყო. ასეც მოხდა და დიდი ბედნიერება დატრიალდა რო გაიგეს მეორე ბიჭი იყო . თუმცა ალბათ გაინტერესებთ რამოხდა ხო მერე ? უკვე 8 თვე იყო გასული ერთ დღესაც სანდრო ურეკავდა იმ ქალს რო ექიმთან წასულიყვნენ თუმცა არ უპასუხა ეგონა ეძინა და წავალ სახლში მივაკითხავო სახლში მისულს კარებთან დახვდა წერილი: ``ძვირფასო სანდრო ბოდიში ეხლა მივხვდი რამდენად უყვარვხარ შენ ცოლს ამდენს რო ეგუება ძალიან დიდი ბოდიში!! არმინდოდა ყველაფერი ეს ყოფილიყო. მე მივდივარ!!! და ბოდიში შენი ბიჭიც რო მიმყავს ის მალე დაიბადება აუცილებლად მოუყვბი შენზე სალომეზე და იმ პატარა გოგოზეც რომელიც მალ დაიბადება. ბოდიში ყველაფრისთვის.შორს მივდივარ ძებნა არ დაიწყო მაინც ვერ მიპოვი. მინდა რო ძალიან ბედნირები იყოთ სალომე ამას იმსახურებს მას წრფელი სიყვარულით უყვარხარ. `` ამის მერე სანდრომ ბევრი ეძება მარა გზაკვალს ვერმიაგნო. კატო როდესაც 15 წლის გახდა ეს წრილი იპოვა შემთხვევით და სადილის დროს მშობლებს ამ წერილზე კითხა და მათაც ყველაფერი მოუყვეს. კატოს უხაროდა თან წუხდა უხაროდა ძმა რო ყავდა მარა რო არ იცოდა ვინ იყო როგორი იყო სად იყო ეს აწუხებდა. კატო მშობლებმა გაანებივრეს ყველაფრი ქონდა რასაც მოინდომბდა. ზოგი სწერვას ეძახდა, თავისთავზე დიდი წარმოდგენა აქვსო, ზოგიც პირქით როცა ახლოს გაიცნობდნენ ფიქრობდნენ ამაზე საყვარელი გოგო არ არსებობსო . რათმაუნდა გარეგნობაც ხელს უწყობდა საშუალო სიმაღლის ქერა თმებით, ცისფერი თვალებით, დიდი ვარდისფერი ტუჩბით, კურსონა პატარა საყვარელი ცხვირი ქონდა, ტანზეც სასწაულო იყო ნუ მოკლდ რო შეხედავდი ნაკლს ვერ უპოვიდი.
-დეე წავედი რა მე.(კატო გამოპრანჭული ჩამოვიდა და კარისკენ წავიდა)
-მოიცადეე კატო დამელოდე გაკოცო ჩემო ლამაზო და ისე წადი(გამოვიდა სალომე სააბაზანოდან წუწუნით)ვაიმეე დე რალამაზი ხარ რაგინდა ბიჭები უნდა გააგიჟო იქ(დედა შვილმა სიცილი დაიწყეს)მოდი გაკოცო და წამატებები თუ რამეა დამირეკე დედიკო არ შეგაწუხებ მე.
-დეე მამა სადაა?(მარიამა გაკვირვებულმა კითხა დედას მამა რო ვერ შეამჩნია)
-კატო დილით ადრე დაურეკეს სამსახურიდან და გაიქცა ადრიანად თუმცაა დილით სანამ წავიდოდა შენთან შემოვიდა გაკოცა ჩანთაში რაღაც საინტერესო ჩაგიგდო და წავიდა(იცინოდა სალომე)
დედას ჩაეხუტა აკოცა და გამოვარდა სახლიდან. მანქანაში ჩაჯდა და მაღლივისკენ წავიდა. როგორც უკვე გითხარით კატო გათამამებული ყავდათ მშობლებს ამიტომ როცა მამას ან დედას მანქანას სთხოვდა სულ აძლევდნენ თუმცა არ ყიდულობდნენ ჯერ. მანქანა გააჩერა კატომმ და ყველას ყურადღება მისკენ წავიდა როდესაც მანქანიდან გადმოვიდა. ნუ ის მიჩვეული იყო ყურადღებას და ამიტომ ყურადღება არ მიუქცევია არავისთვის ისე შევიდა შიგნით. ცრილი ნახა და აუდიტორიისკენ წავიდა ელოდებოდა ლექციის დაწყებას.
-პირველ კურსზე ხარ?(გაიგო ძალიან ლამაზი და საკავრელი გოგონას ხმა)
-კი)))შენ?(გახარებულმა კატომ კითხა)
-კი მეც და ძალიან გახარებული თან რაღაც შეშინებული ვარ(და გაურკვევლად აცეცებდა თვალებს გოგონა)
-ჰაჰაჰ მეც ძალიან მიხარია მარა რისი გეშინია?(გაკვირვებულმა მარიამა კითხა)
-რავიცი აქ ხო არავის ვიცნობ და რაღაც მეშინიასავით(თავჩაღუნული იდგა გოგონა კატოს წინ)
-ჰაჰაჰ ვაიმე რა საყვარელი ხარ შენსაშინებელი მანდ რა არის თან მე უკვე მიცნობ(გაუღიმა კატომ)
-ხო მთავარია მაგღლივის №1 გოგო გავიცანი და სხვა რაში მაინტერსებს(ორივემ სიცილი დაიწყეს)
-უი შენ რაგქვია როარც ვიცით ერთმანეთის სახელები?
-მე გვანცა მქვია. შენ რა გქვია? (ისეთი საყვარელი ღიმილი ქონდა გვანცას თან სულ რო იღიმებოდა კატოც სახიდან ღიმილს ვერ იშორებდა)
-მე კატო.კატო ჯიქია
-კატო იმედი მაქ ერთ ჯგუფში მოვხვდებით(ისეთი ინტერესესით ეკიტხბოდა გვანცა კატოს რო კატო სიცილს ვრ იკავდებდა)
-კიკი ნუ ალბათ მეც მაგის იმედი მაქვს.
როდესაც ლექტორთან მივიდნენ გაიგს რო ორივე ერთ ჯგუფში იყო და ძალიან გაუხარდათ ორივეს და პირდაპირ აუდიტორიისკნ წავიდნენ. შვდინენ და დაინახეს იქ ძალიან ბევრი ბავშვი იყო თუმცა აშკარად ეტყობოდა რო გოგოებს არ მოეწონათ გვანცა და კატო. არადა კატო ხო ულამაზსია და გვანცაც არ ჩამოუვარდება. შავგვრემანი კატოზე ოდნავ მაღალი ისიც ტანით სასწაული სწორი ლამაზი პატარა ცხვირი და დიდი ვარდისფერი ტუჩები. როგორც კი შევიდნენ ადგილი ნახეს ცარიელი და ორივე ერთად დაჯდა. გვანცა გაკვირვებული იყურებოდა და კატოს უჩურჩულა-
-აუუ კატო ნახე რა სიმპათიური ბიჭები არიან(ისე მოეწონა გვანცას რო იმხელა ტუჩები ლამის სულ დაიჭამა)
-ხოგოგო მარა არმიაქციო ყურადღება ნუ უყურებ თორე მაგათაც თავში აუვარდებათ(და თვალი აარიდა კატომ)
-ხო გოგო მართალი ხარ(გვანცამაც იგივე გაიმეორა რაც კატომ და თვალი ააარიდა მათ)
ლექტორი შემოვიდა და ყველა გაჩუმდა და ადგილებზე დაჯდა. ძალიან მოეწონათ პირველი ლექცია ლექტორიც სასიამოვნო ადამიანი აღმოჩნდა და ყველა დიდი სიამოვნებით უსმენდა მას. ლექტორი გავიდა და ბავშვებმა დაშლა დაიწყეს თუმცა გვანცა წამოხტა და ხმამაღლა თქვა: ბავშვებო ბავშვებო ერთიწამი არ გახვიდეთ რა. მისკენ მიბრუნდნენ ბავშვები და გაკვირვებული სახით უყურებდნენ მაგიდაზე შემხტარ გვანცას.რაღაც სასწაული საყურებელი იყო სიცლის ძლივს იკავდებდა კატო.
-ესიგი ბავშვებო მოდით ყველა ერთმანეთს გავეცნოთ თითო-თითო ავდგთ და ვთქვათ ვინ ვართ ? საც ვცხოვრობთ? სად ვსწავლობდით და რაც საინატერესოა რა.
გახარებული გვანცა ისევ იღიმბოდა და მაგიდაზე იდგა როცა მიხვდა მაგიდაზე რო იყო ჩამოსვლა გადაწყვიტა. ბავშვებს გვანცას აზრი ძალიან მოეწონათ ყველა თავის ადგილზე დაჯდა. დაიწყეს გამოსვლა პირველი რათქმაუნდა გვანცა იყო.
-მე გვანცა ვარ, გვანცა სავანელი. ვერელი ვარ , დავამთავრ 52 სკოლა, მიყვარს კითხვა და SHOPPING-ი (ამაზე ყველას გაცინა)
-მე კატო ჯიქია ვარ, საბურთალოზე ვცხოვრობ დავამთავრ 35 სკოლა, მეც მიყვარს SHOPPING-ი და მიყვარს მოგზაურობა. და ერთი ოცნბა მაქვს ჩვნი ჯგუფი ყველაზე მაგარი რო იყოს(ამაზე ყველამ ისევ სიცილი დაიწყო)
-შაკო აბაშიძე,სოლოლაკელი, 47 სკოლა დავათმავრე მეტი საინტერესო არაფერი.
გვანცა შაკოს თვალს ვერ აშორებდა. ძალიან მოეწონა თუმცა შაკოს დაჟინბული მზრა კატოსკენ იყო.გრძლდებოდა და ყველა ბავშვი გამოვიდა და გაეცნო ერთმანეთს.ერთმანთი აშკარად ყველას მოეწონა და უცებ აუდიტორიის კარი გაიხნა და შემოვიდა ვიღაც უცხო ბიჭი კატომ შეხედა და თვალს ვერ აშორებდა. უცებ თამუნა წამოხტა (ჯუფში ყველაზ თავშე ავარდნილი გოგოა ყველა ბიჭს ზედ ეკიდება) გაგვეცანი ვინ ხარ საიდან ხარ სად ცხოვრობ? ან ჩვნ ჯგუფში ხარ?
-ჩემი ნომრიც ხოარ გინდა?(ამაზე ყველამ სიცილი დაიწყო კატოს გარდა ფუუ თავხედი გულში რას არ ფიქრობდა თუმცა თვალს ვერ აშორებდა ისე მოწონდა)
-ურიგო არ იქნბა და თვალი ჩაუკრა თამუნამ.
- ლუკა ნიჟარაძე, პლეხანოველი.
-გასაგბია.
ლუკამ კატოს და გვანცას უკან ცარილი მერხი დაინახა და იქითკენ წავიდა უცებ შაკოს ხმა რო გაიგო
- ლუკსონ შენ ხარ ტო? (შაკოს გახარებულ სახეზ ყველას სიცილი აუტყდა თუმცა ისეთი სახე მიიღო ყველას სახე შეცვალა კატოს გარდა კატო იცინოდა უფრო უმატებდა სიცილს)
-ეეე შაკოოო ძმა რამაგრად მომენატრე, სად დაიკარგე ?
-რავი ტო , რაღაც პრობლმები მქონდა რო გავალთ დაგელაპრაკები რა.
- კაი ძმა არაა პრობლმა
-წამო დავჯდეთ(შაკომ მიუთიტა კატოს და გვანცას პირდაპირ)
კატო ჩუმად იჯდა თან ლუკაზე ფიქრობდა და თან ხანდახან თვალს ლუკასკენ აპარებდა ლუკაც არ აშორებდა ჩვენს კატოს თვალს.



№1  offline წევრი Ninkag

ბავშვებო ჩემთვის პირველი ისტორიაა რასაც ვწრ და იმედია ძალიან ცუდი არ გამომივა მთავარი წინ არის! ვეცდები კველანაირად რაც შეიძლება საინტერესო გამომივიდეს

 


№2  offline წევრი BUBU_2426

Momewona kargi chans ragac da gaagrdzele male dade <3

 


№3 სტუმარი lana

me momwons gagrdzele yochagg warmatetebebes gisurvebb

 


№4  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

რატომ მგონია რომ ჩემი ისტორიის კოპირებას ვკითხულოობ?არ მინდა წერის სურვილი დაგიკარგო,მაგრამ თუ წერა გინდა საკუთარი ფანტაზიით უნდა წერო...თუ მაინცდამაინც მოგწონს რაიმე თემაზე წერაიქნებ სხვენისგან განსხვავებული დაწერო.ამ თავს რომ ვკითხულობდი,ჩემი ''არ ვარ შენი სიყვარულის ღირსი'' გამახსენდა,ზუსტად გაქვს გადმოტანილი სიტუაცია,ხასიათები,გმირები და დიალოგებიც ...არ გეგონოს რომ ამაზე ვბრაზობ მაგრამ მგონი შენც არ მოგეწონება შენი ისტორია სხვამ რომ გადააკოპიროს...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent