შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემიყვარდი(ნაწილი 3)


24-11-2015, 16:49
ავტორი Ninkag
ნანახია 2 542

დილით კატო გახარებული წამოხტა საწოლიდან კარადა გამოაღო და უყურებდა, ფიქრობდა რა ჩაეცვა. ბოლოს გადაწყვიტა ლურჯი მაღალყელიანი ბენსიმონები,მუქი ჯინსი და ზოლიანი მაიკა ჩაეცვა. თმები აიწია უბრალოდ შეიკრაა , ტუჩის ფანქარი წაისვა და ცოტა მისი სახის ფერი ტონალური. ჩანთას სტაცა ხელი გავარდა ოთახიდან და სამზარეულოში შევარდა.
-დედიკოოო ყავა დამისხი რა.
-კატოო დედიკო რა გახარებული სახე გაქ რამოხდა?
-არაფერი დეე ისე უბრალოდ
-კატო არ გშია მარტო ყავას რო წრუპავ?
-აუუ დედა კაფეში შევჭამ რამეს რა.
-კაი მიდი მალე დალიე და გაიქეცი.
-მამიკომამიკო მოვიდაა(კატო გაიქცა და ჩაეხუტა)
-მამას ბედნიერება ვინ არისოო? კატო მამა ბოდიში გუშინ სახლში გვიან მოვედი და აგარ შემოვეი შენთან როარ გაგღვიძებოდა.(კატო მიხვდა რო მამამისმა არაფერი იცოდა კატო გუშინ გვიან რო დაბრუნდა, რომც ცოდნოდა არც არაფერს ეტყოდა რადგან უკვე დიდ გოგოდ თვლის და მანდ უკეთ იცის რასაც აკეთებსო)
-არაუშავს მაა.უფრო მოეხვია კატო მამას
-კატო მამიკო წადი თორე დააგვიანდება შენ!!(კატოს გაუკვირდა მამამ ისეთი სახით უთხრა გადიო ადგა კარები გააღო და უცებ ყვირილის ხმაა ისმის)
-ვაიმეეეეეეეეეეეეე!!! მამაა!!! მამიკოო!! მიყვარხარ მამაა!!! აუ არმჯერა
-კაი შვილო დაწყნარდი ვიცი რო უკვე დრო იყო შენთვის მანქანა და ამიტომაც შენ უკვე აღარ გვთხოვ ჩვენ მანქანის თხოვებას.
სიცილი დაიწყვეს ყველამ კატო როგორც იქნა გამოვიდა სახლიდან და წავიდა მაღლივში.გზაში იყო როდესაც გვანცამ დაურეკა და სთხოვა მისთვის გაევლო და ერთად წასულიყვნენ.კატომ გაუარა გვანცას როცა მოუყვა რომ მამამისმა მანქანა აჩუქა გვანცამაც კატოსავით სიხარულისგან ყვირილი დაიწყო. მანქანაში სიმღერები ჩართეს და ბოლო ხმაზე აუწიეს. რა სიმღერაც იცოდნენ ყვებოდნენ მოკლედ გზაშიც კარგად გაერთნენ გოგოები.მივიდინენ მაღლივთან მანქანა გააჩერეს და გადმოვიდნენ შესასვლელისკენ წავიდნენ. შევიდნენ აუდიტორიაში კატო შევიდა თუარაა მწველი მზერა იგრძნო და ძაალაუნებურად გაიხედა ლუკასკენ რომელიც კატოზე იყო მიშტერებული ისე უყურებდა. კატომ ვითომ ვერ შეამჩნია ლუკა ისე დაჯდა თავის ადგილზე. ლექციამ კარგად ჩაირა. გოგოები გამოვიდნენ გარეთ ერთ საათიანი შესვენება ქონდათ და გარეთ იჯდნენნ მათთან მივდია ერთი მათი ჯგუფელი გოგონა თათია კვიციანი ისიც ძალიან ლამაზი გოგო იყო , მხიარული.
-გამარჯობა გოგოებო(სასიამოვნო ღიმილით მივიდა მათთან თათია)
-გამარჯობა(კატომ და გვანცამ ერთდროულად უთხრეს რაზეც სამივეს გაეცინა)
-გუშინ ვერ მოვედი თქვენთან არადა ძალიან კარგი გოგოები ჩანხართ.
-ვაიმეე მადლობა დიდი შენც ძალიან(კატო)
-იგივესგეტყვი მეც ჰაჰა(გვანცა)
-ჩვენს ჯგუფში ძალიან სწერვა გოგოები არიან ვერავისთან გამოვნახე საერთო ჩემი წარსულის გამო ვინც გაიგო(რაღაცნაირად მოიწყინა თათიამ და თვალებზე ცრემლები მოადგა)
-ეე რაგჩირს არგიხდება შენ ცრემლები(კატო)
-გათხოვილი ვიყავი პატარა ნიცა მყავს 4თვის. თუმცა ჩემა ასევთქვათ მეუღლემ მიმატოვა ამიტომ ყველას გონია არაწესიერი გოგო ვარ
-ეეე რამაგარიაა პაწაწუნა დაქალი გვეყოლება ჩვენ(გვანცა)
-ხო ძალიან მაგარია მარა სხვების ლაპრაკს არ აყვე შენ დამიჯერე შენ ხოიცი შენ ცხოვრებაში რამოხდა სხვების ლაპრაკს შეეშვი შენ შენი სიმართლის გჯროდეს(კატო)
-ძალიან დიდი მადლობა გგოგოებო.
-არა რა მადლობა. ჩვენი დაკალი რაც შეიძლება მალე გაგვაცანი ლამაზო(კატო)
-აუცილებლად როცა თქვენ გინდათ.გვესტუმრთ მე და ნიცას.
გოგოები ლაპრაკობდნენ. ძალიან კარგად გაუგეს ერთმანეთს კატოს და გვანცას ძალიან მოწონათ თათია. მათთან ლუკა შაკო თორნიკე და დათუნა მივდიდნენ.
-თათუშკნიი როგორ ხარრ?(თორნიკე)
-თოკოო კარგად შენნ ?
-რავი, ჩეემი შვილი რაშვებაა?ხოარ აბრაზებს დედიკოს?(გოგოებს გაუკვირდათ თორნიკ გონათ თათია ყოფილი ქმარი თუმცა მათ არ იცნოდნნ ის რომ თორნიკს თათია პირველი კლასიდან უყვარდაა მიუხედავად იმისა რო თათია გათხოვდა ქმარმა მიატოვა და მას შვილი ყავდა. თორნიკე ამას თათია სულ უმალავდა არასდროს ეუბნებოდა.)
-არა რა მაბრაზებს ისეთი ჩკვიამია რო რავი აშკარად შენ გავს რა(დაიწყეს ბიჭებმა სიცილი თუმცა გოგოები რაღაცნაირი სახით იყურებოდნენ)
-გოგოებო ეს ის არ არის რაც თქვენ გონიათ მე და თათია მეგობრები ვართ და ნიცას ჩემ შვილად ვთვლი(თქვა თორნიკემ და ყვლამ სიცილი დაიწყო) თათია ჩვენ კურსელებს ხოარ გაგვაცნობ?
-უიუი სულ დამავიწყდა, ეს კატოა ეს გვანცა . კატო გვანცა ესნი ტორნიკე ლუკა შაკო და დათუნაა.
-მე და კატო უკვე ვიცნობთ ერთმანეთს(ლუკა)
-ხოო(კატო)
-ვააა!საიდან?(შაკო)
-საიდან და გუშინ შემხვდა ბარში თავის დაქალბთან ერთად იყო.(ლუკა)
-ეე მერე კაი დაქალები თუ გყავს გაგვაცანი რა კატო ხო ხედავ დავდივართ ბიჭები მარტო(შაკო)
შაკოს ამ სიტყვებზე სამივე გოგოს ძალიან მოეშალან ნერვები. ნუ ალბათ იმიტო რო კატოს ლუკა მოწონს მარა ამას უარყოფდა გულშიც, ნუ გვანცას შაკო ძალიან მოწონდა და ამას არც უარყოფდა და თათიას თორნიკე უყვარდა როგორრც თორნიკეს ის თათია პირველი კლასიდან. ნუ ალბათ გაინტერესებთ თუ უყვარდა სხვას რატო გაყვა. თათია თავის დაქალთან იყო სახლში როდესაც ვიღაც ბიჭები მოიყვანეს იქ მყოფნმა გოგობმა, დალევა დაიწყეს თუმცა თათია სასმელს არ კარებოდა მხოლოდ წვენს ვავდა .ვიღაც არამზადამ მას წვნში ნარკოტიკები ჩაუყარა და თათია ძალიან დასუსტდა იმ ბიჭმა ოთახში აიყვანა და თათიაზ იძალადა.ამის მერე თათიამ ტესტი იყიდა გაიკეთა ტესტმა დადებითი პასუხი აჩვენა. შემდეგ იმ ბიჭმა ამის გამო თათია ცოლად მოიყვანა თუმცა იმ ბიჭს როგორც თვითონ ამბობს ვიღაც შუყვარდა და მასთან წავიდა თათიამ ხელი არ შუშალა რადგან არ უყვარდა ამის მერე თათია თავის შვილს მარტო ზრდიდა თუმცა თორნიკე გვერდიდან არ შორდებობდა.
-გაგაცნობთ რა პრობლემაა(კატო)
-კაროჩე წამო დგეს დავლიოთ რა ყვლამ წყნეთში სახლი მაქ იქ არავინაა და დავრჩეთ თან(დათუნა)
-აუუუ რა კაი აზრიაა მე მოვდივარ(გვანცა) კატო ხო წამოხვალ?
-არვიცი.(კატო)
-წამოდიი რა კატო თან შნი დაქალებიც წამოიყვანე(ლუკა)
-კაი ხო დაურეკავ და წამოვალთ(კატო)თათი ხო მოდიხარ შენც?
-არა ბავშვებო თქვენ წადით(ძალით გაიღიმა თათია)
-რასქვია არ წამოხვალ?(თორნიკეს ძარღვები დაეჭიმა და კბილებში გასცრა)
-ვერ წამოვალ ნიცას ვერავის დაუტოვებ. და იქ ვერ წამოვიყვან ცივა იქ გაცივდება. თან ხო იცი ხმაური იქნება და ყოველწამს უნდა ხელში მყავდეს რო დავაძინო, არიცი რა პრეტენზიულია როცა საქმე ძილს მიდგება? არუყვარს ძილი ისედაც და თან ხმაურში ვაფშე არ დაიძინებს და არც თქვენ მოგასვენებთ(მოეღუშა სახე თათიას)
-ხო ეგ მართალია მარა შენ თუ არ იქნები მე......(გაჩუმდა თორნიკე ფეხი კრაა ქვას და ნერვიულად დაიწყო აქეთ იქით სიარული. სიჩუმ ჩამოვარდა და კატომ დაარღვია სიჩუმე)
-მე ვიცი რასაც ვიზავთ და შენ ჩვეულებრივად წამოხვალ(ყველას სახე შეეცვალა განსაკუთრებით თორნიკეს)
-რაა? როგორ?(თათია)
-ორი წუთი მაცადე (კატომ ტელეფონი ამოიღო და დედამის დაურეკა)
-დეე რაშვები?(კატო)
-........
-დე რაღაც უნდა გთხოვო რა.
-..........
-დე დღეს ჩემ ჯგუფლებთან ერთად ჩვენი ჯგუფელის სახლში მივდივართ იქ ვრჩბით და ანუ პირველი ხო გამიშვებ?
-........
-მიყვარხარ რაა, ხოდა მორე ჩემი მეგობრის ბავშვი შეგიძლია ხო დაიტოვო ხვალამდე სანამ წყნეთიდან ჩამოვალთ?
-.................
-ჰაჰაჰა 4 თვის დე.
-..........
-კაი ეხლავე ვერ წამოგიყვანთ მარა მოვალთ რა(ამ სიტყვებზე ყველას სიცილი აუტყდა) ესეც ას ესეიგი ყველა მივდივართ ხო?(კატო)
-ხო ჩემო ფერია ყველა მივდივართ(თქვა ლუკამ და კატოოს თვალი ჩაუკრა. კატოს შერცხვა ყველას თვალწინ ლუკამ ფერია რომ დაუძახა თან მიმისაკუთრრაო ჩემი ფერიაო თუმცა ხმაც არ გაუცია ამოიღო ტელეფონი და დაურეკა თავის გოგოებს თუმცაა ვეკოს გარდა არავის ეცალა და ვეკოს შეუთანხმდა რომ 5 საატთზე კატოს სახლში ყოფილიყო. ბავშვბი დაიშალნენ და გადაწყვიტეს რო 7 ზე უკვე წყენთში უნდა ყოფილიყვნენ ბიჭები ერთდ ავიდოდნენ შაკოს მანქანით და გოგოები კატოს მანქანით ავიდოდნენ. გამოვიდნენ უნვერსიტეტიდან გოგოები ჩაჯდნენ კატოს მანქანაში და თათიასთან სახლში წავიდნენ რომ პატარა ნიცა წამოეყვანათ და კატოსთან სახლში წაეყვანათ. მივიდნენ სახში იქ დახვდათ ძიძა რომელიც ელოდებოდა თათიას რო სახლში წასულიყო თათია შვიდა თუ არაა ფეხზე ჩიაცვა ძიძამ თათიას უთხრა ბავშვს ძიანვსო და გავარდა. გოგობი გაგიჟდნენ ამას ბავშვს როგორ ანდობო. ბავშვის ოთახში რო შვიდნენ ყვირის დაიწყებდნენ ნიცას როარ ძინებოდა. ბავშვი ანგელოზი იყოო მძინარე მზთუნახავი. თათიამ ჩაალაგა ბავშვისთვის საჭირო ნივთბები, თავისთვისაც ჩაილაგა რაც დაჭირდებოდა იქ და ბავშვი ამოიყვანა საწოლიდან და გავიდნენ გარეთ. მანქანაში ჩაჯდნენ თუარა ნიცამ მაშინვ გაიღვიძა კატოს გაუხარდა მძინარე მზეტუნახავმა გაიღვიძაო. გვანცამ მაშინვე დაუძახა თათიას და უთხრა რო ნიცა მასთან მიეყვანა. გვანცამ და ნიცამ ერთმანეთს კარგად გაუგეს ელაპარაკბოდა გვნაცა ბავშვს რაგაც უაზრობებს რაზეც გოგობს ძალიან ეცინბოდათ. მივიდნენ გოგოები სახლში და კარები სალომემ გაუღო პატარა ანგელოზი რო დაინახეე თვალებზე ცრემლი მოადგა და კატოს ბავშვობა გაახსენდა გვანცას პატარა გამოარტვა და გულში ჩაიხუტა.
-შემოდით შვილო. შმოდით(დაიბნა სალომე)
-დეე გაიცანი ეს გვანცაა და ეს თათია.
-სასიამოვნო ჩემო ლამაზებო მარა ეს პატარა ვისია?
-ჩემი შვილია(დაიმოცხვა თათიამ)
-ღმერთმა ჯამთელი და სასახელო გაგვიზარდოს(ამაზე გაცინათ გოგობს. უცბ კარზე ზარია მივარდა კატო გააღო და დაინახა ვეკო ჩაეხუტა ძალიან გაუხარდა დაქალის დანახვა. ვეკომ რო დაინახა სალომეს პატარა ბავშვი ეჭირა ვერ მიხვდა რახდებოდა და გაკვირვბულმა კითხა)
-დეეე რამე არვიცი მე?(ვეკო)
-ოოო ვეკო ნუხარ სულელი(სალომე) რაღადროს ჩემი შვილია გიჟია ეს რა(სალომე)
-კაი დედა შენხელა რო ვიქნები კიდე ალბათ 3 ან 4 შვილძე ვიმუშავბ(ვეკოს ამ ნათქვამზე ყვლა იცინოდა)
-უი ვეკო გაიცანი ეს თათია და გვანცა ის პაწაწუნა ნიცაა თათიას შვილი(კატო)
-გოგოებო ძალიან სასიამოვნოა მარა იმ აი ძალიან პატარა და საყვარელი როა იმის გაცნობა უფრო გამიხარდაა(ვეკოს ნათქვამზე ყოველთვის ეცინებოდათ. გოგოებმა სალომ და ნიცა მარტო დატოვეს და კატოს ოთახში ავიდნნენ. გოგოებმა გამოცვლა ვერ მოახერხეს და ამიტომ კატოს ტანსაცმელი უცა ჩაეცვათ . ავიდნენ გაგოებიი თან ლაპარაკი დაიწყეს თან ტანსაცმლის არჩევა.
-გოგოებო მეშინია ძალიან(თათია)
-კი მაგრამ რისი გეშიანია?(კატო)
-რისი და თორნიკეს სიყვარულის ვიცი რო მასაც უყვარვარ და ამის მეშინია(თათია)
-არა სუყვარულის არუნდა გეშინოდეს სიყვარულზე ლამაზი და სათუთუ გრძნობა არ არსებობს, სიყვარულს უნდა გაუფრთხილდე და არ გაუშვა ხელიდან. არმესმის რისი გეშინია(კატო)
-კატო შენ შყვარებული ხო არხარ? როდის იყოო შენ ესე ლაპრაკობდი ? (უთხრა ვკომ და დაიწყეს სიცილი გოგობმა)
-აუ შენხოარ გაგიჯდი მე ვინ უნდა შმიყვარდეს?(კატო)
-ლუკა(გვანცამ და თათიამ ერთდროულად თქვეს ერთმანეთს შეხედს და სიცილი დაიწყეს. ვეკომ ლუკაზე იცოდა ყველაფერი)
-ოოო ლუკა კაი ბიჭია მე ძალიან მომწონს. არა ოღონდ სიძდ მომწონს სხვა არაფერი გეგონოთ(ვეკო)
-რა ლუკა კარგით რა ერთი თავხედი ბიჭია, თუმცა.....(კატო)
-თუმცაა????(სამივემ ერთდროულად შყვირეს)
-ხოხო კარგით თუმცა ძალიან მომწონსსს!!!!(კატო)
-არა არ მჯერა ჩემი გოგო გაიზარდა და ვიღაც მოწონს არ მჯერა კატო ოდესმე ვინმს თუ შეხედავდა თუმცა ლუკამ აშკარად შენი გული დაიპყრო(ვეკო)
-გოგოებო გვყო გართობა გასვლის დროა 6 ის ნახევარია უკვე და დაგვაგვიანდება.
გოგოები გამოვიდნენ ოთახიდან მივიდნენ მისაღებში სადაც კატოს მშობლბი და პატარა ნიცა ძალიან თბილად იჯდნენ კატომ რო დაინახა ს სცენა თვალებზე ცრმლი მოადგა. მივიდა მშობლებთან ჩახუტა და გამოვიდნენ მანქანაში ჩასხდნენ და გაუყვნენ გზას. სიმღრები ბოლო ხმაზე ჩართეს მანქანაში გოგოები ერთ ამბებში იყვნენ.კატომ მაღასისთან გაჩრდა რაც გოგოებს უნდოდათ იყიდეს . ერთი სიტყვის თითქმის ნახევარი მარკეტი წამოიღეს. როგორც იქნა გოგოები მივდინენ სახლთან ძლივს მიაგნეს დათუნა ტელეფონით უხსნიდა სად უნდა მოსულიყვნენ. გარეთ დათუნა დახვდა გოგოებს და შინ შიყვანა. კატო თვალებით ეძბდა ლუკას თუმცა ვერ დაინახა რაზეც ძალიან გამწარდა თავიდან ვითომ არ შეიმჩნია მარა სახეზზ რო შეგეხედათ მაშინვე მიხვდებოდით რო რაღაც ისე არ იყო. ყველა სუფრას მიუჯდა რათქმაუნდა კატოც დაჯდა. კატო დაიღალა ლოდინით და იკითხა
-ბიჭები ლუკა სად არის?
-ლუკაა...ლუკაა...(უცებ კარები ხმა იყო ყველამ კარისკნ გაიხედა და კატოს სახე გაუბრწყინდა)
-აქ ვარ სად უნდა ვიყო ჩემო ფერია.(ლუკა)
-შენი ფერია არაა.(კატო)
-კი როგორ არა ჩემი ხარ მარტო!(ლუკა)
კატო მიხვდა როომ ლუკასთან ამაზ ლაპრაკს აზრი არ ქონდა.ბიჭებმა ბევრი დალიეს . ლუკა კატოს წინ დაჯდა . თვალს არ აშორებდა კატოს ის კიდე ამაზე წიტლდებოდა შრცხვა კატოს ცხოვრებში პირველად შერცხვა რაღაცის. ვეკოს დათუნა ძალიან მოეწონა ნუ დათუნაც აშკარაიყო რო გულგრილი არ დარჩენილა ვეკოს მიმართ. გვანცამ წყნარი მუსიკა ჩართო რაზეც ლუკა ადგა მივიდა კატოსთან და სთხოვა რომ მასთან ეცეკვა. კატოც დათანხმდა ბიჭებმა წყვილი რო დაინახა ყველამ თავისი გოგო გაიწვია. წარმოიდგინეთ რა ლამასი სანახავი იქნებოდა 4 ულამაზესი წყვილი . თუმცა არცერთი არ ტყდებიან რომ ერთმანეთი მოწონთ. ლუკას ორივე ხელი კატოს წელზე ქონდა შმოხვეულიი და ტანზ ყავდა აკრული კატო ხმას ვერ იღებდა თავი ლუკას მკერდზე ედო. ისთი ლამაზი სანახავი იყო რო რავიცი.ლუკამ კატოს ყურში ჩარჩურჩულა:
-იცი რო ყველაზე ლამაზი ფერია მყავს მე?(კატომ ამის გაგონებაზ ლუკას ქვმოდან შეხედა რაღაც არ მოეწონა მის ნათქვამში და უპასუხა)
-იმედია ბდნიერები ხართ შენ და შენი ფერია.(კატოს ამ ნათქვამზე ლუკას ამაზ გაეცინა)
-ბედნიერი ხარ?(ლუკა)
-რატო მეკითხები?(კატო)
-მე ბედნიერი ვარ ჩემ ფერიასთან და ხო უნდა გავიგო ჩემი ფერიაც ბედნიერია თუ არა ჩემთან(ლუკამ გაუღიმა და კატოს მთელი ძალიან ჩაეხუტა, კატომ ჩუმად ჩაიბუტბუტა ბედნიერი ვარ , რო ვითომ ლუკას არ გაეგო თუმცა ლუკამ გაიგო ამაზე გაეცინა და კიდევ უფრო მიიხუტა მისი ერთადერთი სიყვარული. სიმღერა დამთავრდა წყვილები ერთმანეთს დაშორდნენ სუფრას მიუსხდნენ და დალევა გააგრძელეს. ბიჭბი ძალიან ბევრს ვვდნენ განსაკუთრებით თორნიკემ დალია ძალიან ბევრი. ერთერთი სადღეგძელო იყო სიყვარულის თორნიკე ადგა ფეხზე და თქვა:
-მინდა დღეს ჩემ ერთადერთ სიყვარულს ჩემ ერთადერთ ბედნირებას უთხრა რო სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს, მინდა უთხრა რო მის გარეშე 1 წუთიც აღარ შემიძლია მინდა სულ მასთან ყოფნა, თათია ჩემო ერთადერთო და დაუვიწყარო სიყვარულო პირველი კლასიდან მიყვარხარ. მიყვარხარ გადაუყვარებლად იმის წარმოდგნაც კი ჩემთვის რა იყო წარმოიდგინე რო შეიძლება ჩემარდა ვინმე შეგეხოს მოვკლავ ვინც შენ ზედმეტად შეგეხება(ამ დროს თათია ტირის ყველა ძალიან გაკვირვბულები უყურედნენ თორნიკეს უხაროდათ ყველას მათი ბედნიერება სიჩუმე იყო ხმას არავინ იღბდა ღოცა თორნიკემ ორად ორი სიტყვაღა უთხრა თათიას) ცოლად გამომყვები ? (თორნიკემ დაუჩოქა და ბეჭედი ამოიღო ჯიბიდან. თათია ტიროდა ვერაფერს ამბობდა ხმას ვერ იღბდა ერთი უბრალოდ თავი დაუქნია თანხმობის ნიშნად თორნიკ იმამსვე წამოდგა და ჩაეხუტა. ულოცავდნენ ყველა მათ ბედნიერებას. კატომ თვალი მოვალო იქაურობად და შეატყო რო შაკო და ლუკა აკლდნენ იქაურობას . კატომ ჩუმად დათუნას სიგარეტი ამოაცალა და გარეთ გავიდა მოსაწევად. არა კატო არ ეწეოდა თუმცა ხანდახან ეპარებოდა. აივნისკენ წავიდა როცა რაღაც ხმა მოესმა. აშკარად ძალიან ეცნო ხმები და მიხვდა რო შაკო და ლუკა იყვნენ სახელი კატო გაიგო და უცებ შეშფოთდა და მოსმენა გადაწყვიტა რადგან მიისი სახელი ახსნეს
-ხო იცი კატო გაბრომ ჩამაბარა არმინდა რომ ვინმემ აწყენინოს თორე ხოიცი რაც მოხდება. გინდაც ჩემი ძმაკაცი იყოს.(შაკო)
-ხო იცი რო მე კატოს არასდროს ვაწყენინებ მართლა მიყვარს მარა ხოიცი რა როგორი ვარ მიჭირს ამ სიყვარულის გამოხატვა.(ლუკა)
-კატო ჩემი და არის შენ ჩემი ძმა ამიტომ ძალიან გთხოვ კარგად მოექეცი!(შაკოს ამ ნათქვამზე კატო გამწარდა და შევარადა ოთხაში სადაც ბიჭები ლაპარაკობდნენ)
-უკაცრავად მაგრამ აქ რა ხდება? ვინაა გაბრო? ან შენ ჩემი ძმა? ან რა სიყვარული ? თქვენ ხოარ გაგიჟდით?(კატო გამწარებული იყურებოდა )
-არიცი რო უზდელობაა სხვისი ლაპრაკის მოსმენა?(ლუკა)
-როცა ჩემზე ლაპრაკობთ უზდელობად არ მიმაჩნია რო მოგისმინოთ. ეხლა კიდე გისმენთ.(კატო)
-ყველაფერს აგიხსნი ოღონდ დამშიდდი(შაკო)
-რა დამშვიდებას მთხოვ? შენ ხარ ჩემი ძმა აქამდე ამას არ მეუბნებოდი ? ან გაბრო ვინა ვერ გავიგე ძალიან ავირიე რა!! მიტხარიი სიმართლე(კატო უკვე ტირილზე გადავიდა. როცა შაკომ მისი ცრემლები დაინახა მხრებზე ხელი მოკიდა საწოლზედასვა ისიც გვეძე მოუჯდა და ლუკას თხოვა რო ოთახიდან გასულიყო. ლუკაც გავიდა და შაკომ დაიწყო ლაპრაკი. ძალიან მიჭირს ამაზე ლაპრაკი მაგრად რადგან სიმართლის რაღაც ნაწილი გაიგე ჯობია მთლიანად გაიგო ყველაფერი. მე არ ვარ შენი ძმა მ..უცებ ლაპრაკი კატომ გააწყვეტინა)
-მოიცა შენ ჩემი ძმა არ ხარ აბა ვერ გავიგე ავირიე ძალიან შაკო ამიხსენი გთხოვ.(კატო)
-თუ არ გამაწყვეტინებ ყველაფერს გაიგებ. ძალიან გთხოვ არ შემაწყვეტინო!(შაკომ ძალიან გაბრაზებული ცონით უთხრა რაზეც კატოს შეეშინდა გაჩუმდა და უსმენდა შაკოს)
-მე გაბროს ანუ შენი ძმის ძმაკაცი ვიყავი , ვარ და სამუდამოდ ვიქნები. გიორგი გაბროშვილი 18 წლის დედა ნათია გაბროშვილი. წარმოიდგინე შენ გიორგის ძალიან გამსგავსებ. ისიც ქერა და ცისფერთვალება იყო. ძალიან გავხარ შენ ძმას. შენი არსებობის შესახებ 10 წლის იყო რო გაიგო ნათია დეიდამ მოუყვა მაშინვე ჩემთან გამოვარდა და მომიყვა ყველაფერი. ორ 10 წლის ბავშვშ რაუნდა გვექნა რო ამხელა ქალაქში შენ გვეპოვე ბოლოს იყო რო ნათია დეიდამ შენი ახლის მისამართი გვითხრა ერთი პირობით რო სანამ შენ სკოლას არ დაამთავრებდი გიორგი იქამდე არ გაგეცნობოდა როგორც ძმა . წარმოიდგინე 8 წელი ზუსტად გიორგი შენთან ძალიან ახლოს იყო თუმცა ამავ დროულად ძალიან შორს.17 წლის იყო როცა პირველად შეუყვარდა თავდავიწყებით შეუყვარდა. გადაწყვიტა ცოლად მოეყვანა და თავის დაბადებისდღეს გადაწყვიტა ის გოგო მოეტაცა. რათქმაუნდა დამირეკა და შემითანხმდა ყველაფერი ისე გავეკეთეთ როგორც გაბროს უნდოდა. ნუ გოგო წამოვიყვანეთ და კოჯორში წავედით იქ სახლი გვქონდა მე და გაბროს . 2 კვირა არ ჩამოსულან იქიდან იმიტო რო იმ გოგოს გიჟი ძმა ყავდა და უეჭველი იცოდნენ რო ის სი.... რაგაცას იზავდაა. როდემდე დარჩებოდნენ იქ და 2 კვირის მერე ჩამოვიდნენ და სახლში მისულებს ნათია არ დახვდათ და ნათიას ნომერზე დარეკეს და იმ გოგოს ძმამ უპასუხა და უთხრა თუ უნდოდა ნათიას გადარჩენა თავისი და უკან უნდა დაებრუნებინა. არ იცოდა რაექნა ამიტომ წავედთ სამივე გოგო მანქანაში დავტოვეთ გიორგი პირველი გადმოვიდა და შევიდა დაბარებულ ადგილას მერე მე შევყევი ბევრი ვილაპრაკეთ და ნათია გამოუშვეს გოგოზეც დაგვთანხმდა რო გიორგის გამოაყოლებდნენ ცოლად . უკვე გამოვდიოდით იმ ბიჭმა დაუძახა გიორგის მოდი ერთი წამი ქორწილზე რაღას მაინტერესებსო გიომ წადი მანქანაში დამელოდო და მოვალ თავიდან უარზე ვიყავიი მარა ბოლო დავთანხმდი გიორგისთან ლარპაკს აზრი არ ქონდა ერთს რო იყტოდა ის უკვე კანნონი იყო. (ამ დრო კატო ხმას ვერ იღებს ცრემლები თავისით მოდიოდა არ იცოდა სიხარულის ცრემლები იყო თუ რის გამო ტიროდა) გიორგი შებრუნდა მე მანქანაში ვიჯექი 10 წუთი რო გავიდა უკვე დავიიზმენდი ამდენი ხანი იქ რაუნდათქო გავავედი მანქანიდან და ვხედავ სისხლში ცურავდა გაბრო მესმის კატო შენთვის ეს რთულია მარა შენ მოინდომე ეს. რო დავინახეე არვიცი როგორ აგიხსნა რა დამემართა წარმოიდგინე ამხელა კაცი ვიდექი ვტიროდი არ ვიცოდი რა მექნეა. გაბრო ხელშვი ავიყვანე და მანქანისკენ გავიქეცი ჩავსვი მანქანააში ნათია და კესო ტიროდნენ ეგონათ მკვდარი იყო თუმცა ჯერ ცოცხალი იყო. ეგრევე საავადმყოფოში წავიყვანე ოპერაცია გაუკეთეს და პალატაში გადაიყვანეს თუმცა მისი მდგომარეობა ძალიან მძიმე იყო. ალბათ გრძნობდა უკვე ძალიან დასუსტებული იყო და ერთადერთი ექიმს თხოვა რომ ჩემთვის დაეძახათ რათქმაუნდა შევედი პალატაში და გიორგიმ მითხრა ერთადერთი სათხოვარი მაქ შენთვის კატო კატოს მიხედე შენ ჩემი ძმა ხარ ის ჩემი და ვიცი დიდი ხნის სიცოცხლე აღარ მაქვს კატოს მიხედე ისე როგორც შენ დას ვინც ზედმეტად აწუხებდა როგორც ორი უმკლავდებოდით ახლა შენ მოგიწევს მარტო გამკლავება.დედასაც და კესოსაც შენ გაბარებ! და უცებ რაღაც აწრიპინდა ექიმები შემოვარდნენ პალატაში და გამომიშვეს იქიდან. ნახევარი საათის შემდეგ გამოვიდნენ და გვითხრეს რომ გიორგი გარდაიცვალა.
-რაა? გარდაიცვალა? გარდაიცავალა? (კატოს უცებ თვალთ დაუბნელდა მხოლოდ ერთადერთი სიტყვა ესმოდა გადაიცვალა. შენი ძმა გარდაიცვალა. კატოს გული წაუვიდა შაკომ ხელში აიყვანა და გარეთ გაიყვანა სადაც ბავშვები იყვნენ ძალიან შეშინებული იყოო შაკო . ლუკამ ეს რო დაინახეე გაგიჟდა შაკომ გვანცამ და ლუკამ თბილიში ჩამოიყვანეს საავადმყოფოში გზაში საჭესთან შაკო იჯდა უკან კატო დააწვინეს და კატოს თავი ლუკას ედო დავზე ეფერებოდა კოცნიდა ელაპრაკებოდა: კატო ჩემო ერთადერთო თვლები გაახილე, კათო გთხოვ მიყვარხარ კატო, არ დამტოვო კატო, ცუდად ვარ კატო . მივიიდნენ საავადმყოფოში გატო გადმოიყვანა ლუკა და აიყვანეს ზემოთ ეკიმებმა პალატაში შეიყვანეს ნესმები გაუკეთეს. კატომ თვალები რო გაახილა ადგილი არ ეცნო თუმც ნაცნობი სახე შენიშნა. სადაც კატო იწვა იმ საწოლზე თავი ედო ლუკას და ეძინა)



№1  offline წევრი Ninkag

არვიცი რამდენად კარგია.ვეცადე დიდი და საინტერესო ყოფილიყო.თუმცა ცოტა არიყოს არ მომეწონა ჩემი ნამუშევარი და ბოდიში ამისთვის თქვენც თუ რაღაც არ მოგეწონათ. ვეცდები რაც შეიძლება საინტეესეოდ ვწერო

 


№2 სტუმარი lana

vaime deda es ra iyo shen braoo martla yochagg ra uzomod mabedniereb erti es mwyvets guls roo katos dzma moukalii imedia exla yvelaferi gairkveva rac shexeba istorias uzomod magaria exla vkitxulibdi da tan vtirodi guli uzomod mtkiva mecc myavs dzma mkvdari da warmomodgenia ra dgeshia katoo misi ertaderti dzma dakargaa

 


№3 სტუმარი An

Vaime ra emociuri iyo bolo nawili..ise ro amicremlianda tvalebii..yochagg veli axial tavs <3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent