შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქილერზე შეყავრებული (თავი 3)


6-12-2015, 01:08
ავტორი )Gio(
ნანახია 1 523

-როგორ ხარ ბილ?
-კარგად ელენა, შენ როგორ ხარ?
-მეც კარგად ბილ.
-კარგია, დღეს სადმე ერთად ხომ არ გვევახშმა?
-კარგი აზრია ბილ წავიდეთ.
-მე უკვე დავჯავშნე რესტორანში ადგილი.
-შენ ყვეალფერი დაგიგეგმავს. ელენას ჩაეცინა და ოთახისკენ წავიდა.
-კარგი მაშინ მე გავალ რამდენ ხანში იქნები მზად.
-ნახევარ საათში ვიქნები მზად.
შემდეგ ჩემს ნოემრში დავბრუნდი და წასასვლელად მზადება დავიწყე, ისევ ის ახლად ნაყიდი პიჯაკი ჩავიცვი და ის დღე გამახსენდა სარასთან ერთად სავახშმოდ რომ მივდიოდი მაშინაც ესე ვღელავდი და ეხლაც ვღელავ რადგან ელენასთვის სიმართლის დამალვა მომიწევდა და მისი მოტყუება, მე უკვე მზად ვიყავი და ნახევარ საათის შემდეგ ელენასთან დაბრუნდი, კარებიდან რომ გავედი ელენაც ამ დროს გამოვიდა, ის ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა.
-აბა როგორ გამოვიყურები ბილი?
-თვალებს ვერ ვუჯერებ, ძალიან ლამაზად გამოიყურები ელენა.
-მადლობა ბილ.
-კარგი ელენა წავიდეთ, ახლახანს შემატყობინეს რომ მანქანა უკვე ძირს გველოდება.
-კარგი ბილი წავიდეთ.
მე და ელენა სასტუმროდან გავედით და მანქანაში ჩავჯექით, რესტორანი სასტუმროდან არც თუ ისე შორს იყო, მე და ელენა გზაში ვსაუბრობდით, ის მეუბნებოდა რომ საფრანგეთი ძალიან ლამაზი იყო ღამით მემას ვუსმენდი და ვფიქრობდი რა კითხვებზე მომიწევდა პასუხის გაცემა. ამასობაში რესტორანშიც მივედით, რსტორანში რომ შევედით დაჯავშნულ მაგიდასთან დავჯექით, მალევე ოფიციანტიც მოვიდა:
-რას მიირთმევთ?
-ელენა რას შეუკვეთავ?
-მე ყველის სუფლეს.
-კარგით მაშინ ყველის სუფლე და ჟულიონე მოგვიტანეთ.
-ახლავე მოგართმევთ, რამეს დალევთ?
-ერთი ბოთლი წითელი ღვინო მოგვიტანეთ.
-ბილი მომიყევი შენს შესახებ რას საქმიანობ?
ვიცოდი ელენა ამ შეკითხავს რომ დამისმევდა.
-მე იტალიაში ვხოვრობ, იქ მცირე ბიზნესი მაქვს მანქანების და აქ იმიტომ ჩამოვედი რომ მინდა ბიზნესი გავაფართოვო.
-რა კარგია, მეც მიყავრს მანქანები და რაღაც განხრივ მეც ვერკვევი, ადრე მყავდა მანქანა, სამწუხაროდ ახლა აღარ მყავს.
-რატომ აღარ გყავს მანქანა?
-ავტო ავარიში მოვყევი, ჩემი ბრალი არ იყო ვიღაც გიჟმა გზა ჩამიჭრა და მეორე მანქანას დავეტაკე, იმ მანქანაში რომელსაც დავეტაკე პატარა ბევშვები იჯდნენ,მადლობა ღმერთს რომ მათ არაფერი შეემთხვათ, იმ დღის შემდეგ მანქანაზე აღარ ვჯდარვარ.
-არაუშავს ელენა მთვარაი რომ ყველაფერი კარგად დამთვარდა და ყველანი გადარჩით, შენ მალე ისევ დაჯდები მანქანაზე, ისე შენ ჯერ არ გითქვამს სასტუმროში რატომ ცხოვრობ? შენც სხვა ქვეყნიდა ჩამოხვედი?
-არა ბილი სხვა ქვეყნიდან არ ჩამოვსულვარ, პარიზში ვცხოვრობ, უბრალოდ სასტუმრში იმიტომ გადმოვედი რომ ჩემს მშობლებს შორის დიდი უთანხოება არის მე ამის ატანა ვერ შევძელი და წამოვედი, ფული მქონდა დაზოგილი და სასტუმროში ვიქირავე ნომერი, რამოდენიმე დღე დამრჩა და შემდეგ მომიწევს წასვლა და უკან დაბრუნება.
ელენას მონაყოლმა დამამწუხრა მითუმეტეს იმან რომ ის მალე წავიდოდა სასტუმროდან და ვეღარასოდეს ვნახავდი, ამიტომაც გადავწყვიტე, რომ მისი თანხა მე გადამეხადა და კიდევ რამოდენიმე დღით დავრჩენილიყავო სასტუმროში. ვახშმობავს მოვრჩით რამოდენიმე ჭიქა ღვინოც დავლიეთ , შემდეგ მე სასტუმროში დავრეკე რომ ჩვენთვის მანქანა ისევ გამოეგზავნათ,
-დიდი მადლობა ბილ ესეთი არაჩვეულებრივი ვახშმობისათვის.
-პირიქით მადლობა შენ რომ დამეთანხმე ვახშმობაზე, მოხარული ვარ რომ უკეთ გაგიცანი, სასტუმროში დავრეკე და მაქნა მალე მოვა.
-ჩემთვისაც სასიამოვნოა ბილ, რომ უკეთ გავიცანით ერთმანეთი და დავმეგობრდი.
- ამასობასი მანქანაც მოვიდა, ჩვენ ისევ ჩავჯექით მანქანაში და სასტუმროში დავბრუნდით, ელენა თავის ნომრამდე მივაცილე და დავემშვიდობე.
-ღამე მშვიოდბისა ელენა.
-ღამე მშვიდობისა ბილ.
მე ჩემს ნომერსი დავბრუნდი და სავარძელში ჩავჯექი, ეს დღე ჩემთვის დაუვიწყარი იყო რადგან ამდენი წლის შემდეგ ისევ შევძელი შემეყვაებია მაგრამ ნეტავ ელენას თუ ვუყავრდი შეიძლება მე მხოლოდ მეგობრად მთვლის ან შეიძლება მასაც ვუყავრვარ, გადავწყვიტე ელენასთვის მეთქვა რომ მიყავრს და მისი დაკარგვა არ მინდა, მთელი ღამე არ მეძინა ვფიქრობდი ელენასთვის ეს ყველაფერი როგორ უნდა ამეხსნა და საიდან დამეწყო, დილით ჩამძინებია და ისევ ტელეფონის ხმამ გამაღვიძა, ბოსი რეკავდა მივხვდი რომ ნიკი იპოვნეს და მის მოსაკლავად უნდა წავსულიყავი ამიტომაც დღეს ვერ მოვახერხებდი ელენასთვის ყვეალფერი მეთქვა, ყურმილი ავიღე და ბოს ვუპასხუე.
-გისმენთ ბოს, გაიგეთ ნიკის სად იმალება?
-კი ბილი, ნიკი ვიპოვნეთ ის სასტუმრო მარტინეზში იქნება რამოდენიმე დღით, ეს სასტუმრო საკმაოდ შორს არის ამიტომაც მოგიწევს იქ გადახვიდე, თანაც სასურველი დრო უნდა შეარჩიო რადგან მას იცავენ.
-კარგით ბოს როგორც მიბრძანებთ.
-კარგი ბილ წარმატებები.
-ბოს მოიცადეთ რაღაც უნდა გკითხოთ.
-გისმენ ბილი რაშია საქმე?
-ტონიმ გითხართ ჯონსონის შესახებ?
-კი ბილ, ყველაფერი მითხრა, ნუ ღელავ ჯოსონი გავაჩუმეთ და შენ საფრთხე აღარ გემუქრება გადაიფიქრა შურის ძიება.
-კარგით ბოს მაგრამ იმ დავალებაზე ჩემი გაშვება რატომ გადაიფიქრეთ?
-გადავიფიქრე რადგან იქ შეიძლებოდა საფრთხე შეგქმონდა ამიტომაც ვარჩიე შენს ნაცვლად ჯონსონი გამეშვა თანაც ეგ და ნიკი ერთად ხლართავდნენ რაღაცეებს.
-კარით ბოს ყვეალფერი აგსაგებია.
ბოსთან საუბრას რომ მოვრჩი არ ვიცოდი რა მექნა არ მინდოდა ამ სასტუმროს დატოვება, არ მინოდა ელენასგან შორს ვყოფილიყავი, შემდეგ გადავწყვიტე ელენასთან გავსულიყავი, მას ჩემი დანახვა ძალიან გაეხარდა.
-როგორ ხარ ელენა?
-კარაგდ ბილი შენ?
-მეც კარგად, რაღაც მინდა რომ გითხრა.
-კარგი ბილი მითხარი რისი თქმაც გინდა. -ელეანს ძალიან გაუკვირდა
-იცი ამ სასტუმმროდან უნდა გადავიდე რამოდენიმე დღით და მინდოდა ეს გცოდნოდა.
-კარგი ბილი მეც დიდი ხნით ვერ დავრჩები ფული აღარ მაქვს სამწუხაროდ შიძელბა ვერაღ გნახო, ამიტომაც დაგემშვიდობები კარგი იყო შენთან მეგობრობა.
ელენას ნათქვამა სიტყვებმა ძალიან შემაშინა და გადავწყვიტე ყვეალფერი მეთქვა.
-მე გადაგიხდი ფულს.
-არა ბილი არ შეწუხდე, თანაც არა საჭირო.
-არ ვწუხდები ელენა, უბრალოდ აქ რომ დავბრუნდები მინდა აქ იყო, იცი ელნა შემიყავრდი არ ვიცოდი როგორ მეთქვა თანაც რომ მითხარი ამ სასტუმროდან მივდივარო და ვეღარასოდეს განხავდი გადავყვიტე მეთქვა.
-არ ვიცი ბილი რა გითხრა დრო მჭირდება.
-კარგი ელენა, რომ დავბრუნდები მითხარი რას გადაწყვეტ.
-კარგი.
როდესაც ელენას ყვეალფერი ვუთხარი შევატყვე სახეზე არ მოელოდა რომ ამას ვეტყოდი, შემდეგ ქვემოთ ჩავედი და ელენას ერთი კვირის თანხა გადაუხადე, სასტუმროდან რომ არ წასულიყო. ნოემრში რომ დავბრუნდი ბარგი არ ჩამილაგებია მხოლოდ იარაღი ავიღე, დიდი ხნით წასვლას არ ვაპირებდი რადგან ელენასგან შორს ყოფნა არ მინდოდა, როდესაც სასტუმროდან გავედი ტაქსი გავაჩერე და ნიკთან წავედი...

მესამე თავი დასასრული.. <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent