შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემიყვარდი(ნაწილი 5)


6-12-2015, 21:06
ავტორი Ninkag
ნანახია 2 172

ლუკას ამ სიტყვების გაგონებაზე ძარღვები დაეჭიმა დავინახეთ ყველამ რა რეაქცია ქონდა უზომოდ შეყვარებულ ბიჭს. ბიჭებს ძალიან გაუკვირდათ ლუკას ეს საქციელი, მათ ხო შეყვარებული ლუკა არასდროს უნახავთ თან ძალიან გაუხარდათ მაგრამ მივხდნენ საქმე რაშიც იყო. ლუკა ადგა აიღო შაკოს მანქანის გასაღები ტელეფონიც და შაკოს მიაძახა რომ მანქანა მას მიყავდა და მისი ძმა უკან ამოუყვანდა მანქანას ნახევარ საათში. ლუკა წავიდა და ზუსატდ ნახევარ საათში ლუკას ძმამ მართლაც რო ამოუყვანა მანქანა. ყველა ურეკავდით ლუკას თუმცა ტელეფონს არ გვპასუხოვდა არავინ ვიცოდით სად წავიდა, ურეკავდით კატოსაც არც ის გვპასუხობდა გავგიჯდით არ ვიცოდით სად და ვისთან დაგვერეკა. ლუკას ძმამ საბამ მხოლოდ ერთი რამ გვითხრა რო ლუკამ დაუბარა არავინ მომძნებნოსო. ძალიან შეგვეშინდა ბოლოს ვეკომ გადაწყვიტა სალომესთან დარეკვა(კატოს დედასთან) სალომეს ტელეფონი გამორთული ქონდა ბოლოს ბავშვებმა გადაწყვიტეს წასულიყვნენ ჯერ კატოსთან სახლში და მერე ყველას ერთად ლუკა მოეძებნა.
..........
გზაში არ ვიცოდი რაზე უნდა მეფიქრა ყველაფერი არეული მქონდა. მხოლოდ ვფიქრობდი ერთზე რო ყველასგან შორს უნდა ვყოფილიყავი რაღაც პერიოდი. მანქანა ჩქარა მიმყავდა სახლში მისვლა მალე მინდოდა. როგორც იქნა სახლში მიივედი კარები სალომემ გმიღო ბავშვი ეჭირა თან ხელში.
-კატო დე რაგჭირს? სადარიან გოგოები?
-არაფერი! მოვლენ რა ვიცი! (დედასაც ძალიან უხეშად ველაპრაკებოდი ვხვდებოდი ამას თუმცა არაფრის ახსნა არ მინდოდა. ავარდი ჩემს ოთახში საწოლზე დავეგდე მოწყვეტით. ტელეფონზე ხმა გამორთული მქონდა არ მინდოდა ვინმე რო დარეკავდა გამეგო. ტელეფონი ამოვიღე თუ არა მაშინვე ვნახე ლუკას უამრავი ნარეკი, ვეკოც მირეკავდა გვანცაც და ყველა მირეკავდა არცერთს არ გადაურეკე. მესიჯებიც გავხსენი. ვეკო მწერდა დროზე დამირეკე რაღაც ხდებაო, სად ხარ მეძებდნენ თუმცა არ მიმიწერია არაფერი, ლუკას მესიჯი გავხსენი მეკითხებოდა სად ვიყავი თუმცა რათქმაუნდა არც მას გავეცი პასუხი. ვეცადე რო დამეძინება და ჩამეძინა.
.......
-ვეკო?გვანცა? ბავშვებო მოდით მოდით შემოდით ყველა(სალომე)
-სალომე რაშვები?(ვეკო)
-არაფერს. რახდება კატოს რაჭირს? ამიხსენით თორე გავგიჯდები. სახლში მოვარდა რამდენი ხანია და თავის ოთახშია ჩაკეტილი. ვეძახი და პასუხს არ მცემს!
-ყველაფერს აგიხსნით აუცილებლად თუმცა ჯერ მე კატო უნდა ვნახო! ბავშვებო აქ იყავით და მე ავალ! ჯობია მე ვნახო ჯერ!
-კარგი მიდი.(სალომე)
-სალომე დეიდა სადა ნიცა?(თათია)
-ძინავს შვილო ჩემს ოთახშია მიდი თუგინდა.(სალომე)
-ხო მივალ ვნახავ და მოვალ ისევ.(თათია)
-შვილო მოდით თქვენ და აბა ბიჭები გამეცანით ხო უნდა გიცნობდეთ(სალომე)
-სალუშკები ეს შაკოა, დათუნა და თორნიკე. თორნიკემ თათიას ცოლობა თხოვა და ქორწილი იქნება ახლო მომავალში.(გვანცა)
-არა მარტო ამათი შეძლება უფრო მეტი ქორწილიც იყოს ლამაზო (შაკო)
-ვაიმე თორნიკე შვილო გილოცავ, ღმერთმა სულ ჯამტელი და ბედნიერი გამყოფოთ ერთად.(სალომე)
-მადლობა სალომე დეიდა(თორნიკე)
-დეიდა ქალბატონო და რაღაც ეგეთი არ გინდა შენობით მომართე რა (სალომე)
-კარგი(თორნიკე)
-მემგონი დროა რომელიმემ სიმართლე მომიყვეთ და მითხრათ რახდება ხო ? (სალომე)
-მე გეტყვით ყველაფერს ეხლავე!(შაკო)
-კარგი საყვარელო გისმენ(სალომე)
...........
-კატო კარები გამიღე გთხოვ ჩემთავს გაფიცებ ნუხარ ეგრე შენ არ იცი რა მოხდა კატო გთხოვ გამიღე კარები! (ვეკო)
-შემეშვი!(კატო)
-კატო! ლუკა კატო!! ლუკაა! ვერ ვპოულობთ გთხოვ გაიღე კარები!(ვეკოს ეს სიტყვები რო გავიგე ძალაუნებურად ავდექი ავდექი არა რაღაც არაამქვეყნიურად წამოვფრინდი და მივარდი კარს გავაღე და ვეკო მაშინვე ჩამეუტა და ორივემ ტირილი დავიწყეტ!)
-ლუკას რა მოუვიდა რამოხდა? (კატო)
-კატო არ ვიცი! შენი წერილი გახსნა გვანცამ და ლუკა გააღვიძა მაშინვე და უთხრა კატო წავიდაო! არ ვიცი კატო როგორ გითხრა მარა ბიჭი გაგიჟდა სახეზე ფერი არ ედო! მაშივნე აიღო შაკოს მანქანის გასაღები ერთი მოგვაძახა რო საბა ამოიყვანდა უკან მანქანას. იმის მერე ურეკავთ და არ იღებს. არვიცით სადაა და რავქნათ!(ვეკო)
-მე..მე..ის...მირეკავდა! მაგრამ ნარეკები მერე ვნახე! დაურეკავ იქნებ მე მიპასუხოს!(კატო)
-მიდი(ვეკო)
-ლუკაა
-..........
-შენ რომელი ხარ?!
-........
-ლუკა სადაა?
-.........
-კაი. როცა მოიცლის უთხარი რო კატომ დარეკა!
-კატო რამოხდა? ვინ იყო? სადაა ლუკა?(ვეკო)
-ნუ ნერვიულობთ ლუკაზე ის ძალიან კარგადაა და ერთობა!(კატო)
-აუუ ამიხსენი ნორმალურად!(ვეკო)
-აუუ ვეკო რას ვერ მიხვდი ვიღაც ლიკუნამ მიპასუხა მითხრა ლუკა ძალიან დაიღალა და ძინავსო და შენ გამო ვერ გავაღვიძებო! არა ვეკო გესმის! ჯერ მე მეფიცება სიყვარულს და ვიღაც ქალი მპასუხობს! სხვა ყავს ვეკო სხვა! არ უყვარვარ ლუკას როგორ დაუჯერე არა რატო! რატო შემიყვარდა მეც?!!ვერ ვიტან ვსიო მორჩა დავივიწყებ!!(კატო)
-კატო დაწყნარდი ჩვენ არ ვიცით რამოხდა! იქნებ... აუ კატო გთხოვ ვიცი მე ვიცი რო ლუკას უყვარხარ! შენ ჩემი ხო გჯერა?(ვეკო)
-შენი რო მჯერა ისე არავის არ მჯერა ვეკო შენც ხო იცი! უბრალოდ ლუკას სიყვარულის არ მჯერა(კატო)
-ჩემო სიცოცხლე, ჩემო ლამაზო ნუ ტირიხარ რა! დაწყვარდი გთხოვ!(ვეკო)
-ვეკო გახსოვს ჩემ ძმას როგორ ველოდებოდი? რო მალე გამოჩნდებოდა ჩავეხუთებოდი ერთად ვიცხორებდით! სულ ჩემთან იქნებოდა!! და ყველაფერს ესეც დაემატა რო მოკვდა და აღარ მყავს! ვისაც მთელი ცხოვრება ასე მოუთმენლად ველოდებოდი ის აღარ მყავს! ლუკას სიყვარულიც ტყუილი აღმოჩნდა! რავკნა? რაა!!(კატო)
-ჩემო ანგელოზო დაწყვანრდი მოდი ჩემთან! როგორც ბავშვობაში დედები რო გვეჩხუბებოდნენ და ვტიროდით ერთმანეთს ვეხუტებოდით და ვიძინებდით მოდი ეხლაც ესე ვქნათ(ვეკო)
-მოდი!(კატო)
...........
-სალომე დეიდა ძალიან გთხოვთ დაწყნარდით რა!(შაკო)
-სალომე გთხოვ ნუ ტირიხარ (გვანცა)
-არ მჯერა ვერ ვიჯერებ! კატო რა გულით ელოდებოდა თავის ძმას და რო გაიგო რო მკვდარია ! არვიცი სანდროს როგორ უთხრა ეს გაგიჟდება ის ხო მისი შვილიც იყო!(სალომე)
-დაწყნარდით ძალიან გთხოვთ რა!(შაკო)
-ვეკო შვილო რაო კატომ? სადა? არ ჩამოვა?(სალომე)
-კატოს ძინავს ინერვიულა ძმის გარდაცვალების ამბავი რო გაიგო(ვეკო)
-კი მაგამ ლუ...(დათუნა)
-ლუკაზე ნუ ნერვიულობთ სახლშია უკვე!(ვეკო)
-ლუკა ვინ არის? (სალომე)
-ჩვენი მეგობარია(ვეკო)
-აა გასაგებია რამე ხოარ მოუვიდა?(სალომე)
-არა არა დაწყნარდი.სალომე მომისმინე ეხლა ჩვენ წავალთ და მე საღამოს დავბრუნდები. კატოს მანქანა მე მიმყავს და საღამოს მოვიყვან(ვეკო)
-კი მაგრამ ბავშვს ჩაულაგებ ნივთებს ორ წუთში მოვალ დამელოდებით(სალომე)
-კაი გელოდებით(ვეკო)
-რა ხდება? ვეკო აგვიხსენი ლუკა სადაა ან კატოს რატო ძინავს? ლუკა არ უნდა მოვძებნოთ?(თორნიკე)
-ეხლა კარგად მომისმინეთ თქვენი ძმაკაცი ძალიან კარგად არის ერთობა მშვენივრად კატოს საერთოთ შეეშვას თავისი გაჭირვებია ჯერ გიორგის აბავი მერეოდა ლუკას ვითომ სიყვარულობანა გესმით კატოს რისი გადატანა მოუწია ამ ერთ დღეში?(ვეკო)
-ვერ გავიგე რახდება აგვიხსენი ნორმალურად(შაკო)
-ხო რა! ვერ გავიგე რასქვია ერთობა და მშვენივარადაა(დათუნა)
-რა და კატოსთან მივედი და ლუკაზ მოუყევი მე ვარწმუნებ რო ლუკას მართლა უყვარს და ამ დროს ლუკას ურეკავს კატო იქნებ მე მიპასუხოსო და ვიღას ლიკუნამ უპასუხა! ლუკას ძინავს და არ ცალია ძალიან დაღლილიაო! კატო ისტერიკებში ჩავარდა მთელი ცხოვრება ძმას ელოდებოდა გაიგო რო მკვდარია! და ეხლა ლუკა შეუყვადა და ლუკამაც ზურგი აქცია! ბავშვობიდან ვიცნობ ყველაზე ახლოს მე და კატო ვართ და ვიცი სიყვარული რას ნიშნავდა მისთვის ბავშვობიდან სიყვარულს აღვიქვავდით რაღაც სასწაულად! კატოს ეგონა თავისი ძმა მიიყვანდა საკურთხევლამდე ჩააბარებდა მის სიყვარულს მაგრამ ყველაფერი რაზეც ოცნებობდა დაიმსხვრა!(ვეკო)
-ლიკუნა? ფუ მაგის ...!!(შაკო)
-ეგ სუ გამოშტერდა? ლიკუნასთან რა უნდა? კაროჩე რა ლუკასთან სალაპარაკო გვაქ არ მგონია თავისი ფეხით მაგ ბოზთან მისულიყო(თონიკე)
-ჯობია დაველოდოთ გამოჩნდეს და დავალრპაკოთ მართლა (დათუნა)
-ეს ის ლიკუნაა სკოლაში სულ მაგს რო ეკიდებოდა?(თათია)
-ხო ეგაა! ვერ ეგუება ლუკა სხვასთან რო არის სხვა რო უყვარს მე მჯერა ლუკა ამას არ იზავდა! ლუკას კატო უყვარს მაგრამ მიზეზი უნდა ქონდეს მაგის ასეთ საქციელს!(შაკო)
-არ ვიცი მე არაფერი მარა კატო განადგურებულია!(ვეკო)
-აუ მოკლედ ეხლა წავედით გოგოებს ვეკო გაგვიყვანს და ბიჭები თქვენ გზაზ წადით და ნახეთ ლუკა!(გვანცა)
-თათია დაგირეკავ და საგამოს სახლში მოვალ!(თორნიკე)
-კაი მიდი წადით თქვენ და სალომე გამოვა და გავალთ ჩვენც(თათია)
-აი თათია რაც მოიტანეთ ყველაფრი აქ არის(სალომე)
-მადლობა სალომე დეიდა(თათია)
-არა რა მადლობა მიდი ეხლა წადით და ჩკვიანად იყავით (სალომ)
-დედუჩი საგამოს მოვალ(კატო)
-მიდი კატუნა(სალომე)
გოგობი ჩაჯდნენ მანქანაში და სახლბში წავიდნენ ვეკო წავიდა ტასო და ლიზა უნდა ენახა თუმცა არაფრის მოყოლას არ აპირებდა.
-რაშვბით გოგობო?(ვეკო)
-ვეკო სად ხარ ამდენი ხანი გელოდებოდით(ლიზა)
-აუ გოგო რავი დაიკიდ რა(ვეკო)
-შენ რაგჭირს?(ტასო)
-ტასოო არაფერი რაუნდა მჭირდეს?(ვეკო)
-ხორავი აბა! სადაა ვეკო(ტასო)
-ხო სადაა ვეკო არც გვირეკავს!(ლიზა)
-სიცხეაქ და ძინავს(ვეკო)
-გოგო მომიდმინე აბა ჩემთან დაჩაზე რო მივდიოდით ორი კვირით(ლიზა)
-აუაუ სუ დამავიწყდა მეთქვა ბებიაჩემი ჩამოდის იტალიიდან გოგო და ვერ წამოვალ და კატოს რაღაც გამოცდები აქვს(ვეკო)
-აუუ თქვენ მიზეზები არ გელევათ(ლიზა)
-აუუ რაშუაშია ეგ რა!(ვეკო)
-თავშია ვეკო! რაღაც შეიცვალეთ ორივე ძალიან(ტასო)
-აუუ დამღალეთ რა წავედი მე და დაგირეკავთ მერ(ვეკო)
-წადი წადი(ტასო)
............
-კაროჩე ლუკას უნდა დაველაპრაკოთ! მარა სად იქნება ეხლა?(თორნიკე)
-ვეკომ ხო თქვა რო კატოს რო უპასუხა ლიკუნამ არ ცალია ძინავსო ანუ ლიკუნასთან სახლშ იქნება(დათუნა)
-ხანდახან ჩკვიანურს კი იტყვის ეს ჩემისა!(შაკო)
-სად ცხოვრობს ლიკუნა იცით?(დათუნა)
-მე ვიცი სადაც ცხოვრობს!(შაკო)
-ხოდა წავედით(დათუნა)
........
-მოვედით გადმოდით და ავედით(შაკო)
-წავედით(თორნიკე)
-ვაა შაკო ბიჭბოოოოოოო(ლიკუნა)
-ეე დროზე დაუძახე ლუკას!(შაკო)
-ვაიმე როგორი ბრაზიანი გახდარხარ შაკუნა(ლიკუნა)
-შაკუნა კი არა დროზე შეეთრიე და დაუძახე!(შაკო)
-ვაიმე შემოდი და დაუძახე!(ლიკუნა)
-კაი გამატარე!(ოთახში შევედი და დავინახე როგორ ეგდო ლუკა საწოლზე საბანი ქონდა გადაფარებული შიშველ ტანზე)
-ლუკაა გაიღვიძე !(შაკო)
-მმმმმმ(ლუკა)
-ეეე დროზე თქო!(შაკო)
-აუ რახდება?(ლუკა)
-შენ სუ გამოყ......(შაკო)
-რატო ტო?(ლუკა)
-ამ ბოზთან რა გინდა?(შაკო)
- კიარა სიტყვები შეარჩიე! ლუკას მ უყვარვარ და ჩემთან არის გასაკვირი რა არის აქ!(ლიკუნა)
-ეე მოიცა სად ვარ? აუუ ჩემი არა ოღონდ ეს არა!(ლუკა)
-ადექი ჩაიცვი და ქვემოთ გელოდებით(ქვემოთ ჩავედით ბიჭბი თორნიკეს თათიამ დაურეკა და თორნიკე წავიდა დათუნასაც უთხარი წასულიყო ეტყობოდა დაღლილი იყო და სახლშ გაუშვი თან ლუკასთან მარტო უფრო ვიალრპაკებდი კარგად! როგორც იქნა ჩამოვიდა)
-ჩაჯექი მანქანაში(შაკო)
-რახდება ვაფშე? ან საიდან გაიგე რო აქ ვიყავი ?(ლუკა)
-რავიცი ლიიკუნა კატოს უთხრა!(შაკო)
-რაა? ჩემიი კაი მეღადავები ? კატო... აუ კატო!! არარა! ამ ს გამო?!!(ლუკა)
-ხო ამის გამო!(შაკო)
-კაროჩე მომიყევი თავიდან ბოლომდე რამოხდა გამოვშტერდი უკვე!(ლუკას ყველაფერი მოუყვა შაკომ! ლუკა გაგიჟბულიიყო არიცოდა რაუნდა ექნა! კატო უყვაარდა მაგრამ დიდი შცდომა დაუშვა!)
-ეხლა შენ მომიყევი ამასთან როგორ აღმოჩნდი!(შაკო)
-კაროჩე მე რო წყნეთიდან ჩამოვედი ურკავდი კატოს არ მიპასუხა ნერვები მომეშალა წავეიდ ბარში დავლიე იქ ლიკუნა როგორ გაჩნდა არ ვიცი ძალიან ბევრი დავლი მერე მართლა არ მახსოვს რამოხდა მართლა!(ლუკა)
-კატოს უნდა დაელაპრაკო!(შაკო)
-ხო ვიცი დაურეკავ ეხლა!(ლუკა)
-არც გაბედო!ეხლა მე დაურეკავ ვეკოს და გამოვიყვან და დაველაპრაკოთ იმას ჯობია აუხსენი ყველაფერი და რამე ერთად მოვიფიქროთ!(შაკო)
-კაი მიდი(ლუკა)
-ალო ვეკო რაშვები შაკო ვარ.
-.........
-მომისმინე გამოდი რა სადმე კაფეში სალაპრაკო მაქ მე და ლუკა ვართ
-..........
-აუუ ვეკო დროზე გამოდი მართლა საქმე გვაქ!
-.............
-კაი 15 წუთში მანქ ვართ
-რაო რაგითხრა?(ლუკა)
-უზრდელი გოგო როიკოს მაგრად გაგინებდა(შაკო)
-აუუ რაოო?(ლუკა)
-არაფერი წავედით და ვნახავთ რა(შაკო)
..............
-მოდი ვეკო დაჯექი!(შაკო)
-შე უსირცხვილო რა ადამიანი ხარ საერთოთ კატოს ეს როგორ გაუკეთე? სიყვარული აუხსენი თან ესეთი რაღაც? ფუ რა ამაზრზენი ხარ!(ვეკო)
-ვეკო გთხოვ მომაყოლ ყველაფერი და მერ მითხრაი რაც გინდა!(ლუკა)
-გისმენ!(ვეკო)
ლუკამ ვეკოს ყველაფერი მოუყვა თხოვა რო კატოსთან შერიგებინა თუმცა ვეკო ძალიან გაბრაზებული იყო ლუკას ამ საქცილზე ამდენი როგორ დალიე რო არაფერი გახსოვსო! ლუკამ მხოლოდ ერთი რაღაც თხოვა ვეკოს!
-ვეკო გთხოვ დამეხმარები?(ლუკა)
-დაგეხმარები!!(ვეკო)



№1 სტუმარი Sandra

Dzaliaan kaargiaa gaagrdzele da male dade gtxooov ❤❤❤

 


№2  offline წევრი Ninkag

სამწუხაროდ დრო ძალიან ცოტა მაქვს სწავლის გარდა დაკავებული ვარ სხვა რაღაცეებითაც როგორც კი დროს გამოვნახავ მაშინვე ახალ თავს დავწერ <3 მადლობა თუ მართლა მოგწონთ ჩემი ისტორია <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent