შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრძნობები რომელიც არ იმალება (თავი 7)


18-12-2015, 20:15
ავტორი cancara
ნანახია 1 982

ყველაფერი კარგად მიდიოდა ბექა და თამარი არაჩვეულებრივად ატარებდნენდროს. ანი კი სულ ტელეფონზე იყო ჩამოკიდებული რადგან სანდრო ისრაელში იყო და გამოდმებით ტელეფონზე საუბრობდნენ. მე და გიორგიც კარგად ვიყავით ერთმანეთშიმაგრამ დღემდე ვერ გამეგო როგორ უნდა დააემტკიცებინა ის რომ მარტო მე ვუყვარვად და ჩემთან ერთად მთელი ცხოვრების გატარება უნდა როცა ის არაფერს აკეთებდა ამისთვის ჩემს ფიქრებში ვიყავი როცა ოთახში თამარი შემოვიდა..
- ლიზა მოდი რა საქორწინო კაბის არჩევაში დამეხმარეთ ანიც მალე ამოვა და..( ჰო მართლა სულ დამავიწყდა მეთქვა რომ ბექამ ერთი კვირის წინ თამარის ცოლობა სთხოვა ძალიან გრანდიოზული იყო ეს ყველაფერი მართლაც რომ უნიკალური ხელის თხოვნა გამოვიდა.. მოგიყვეთ? კი კი უნდა მოგიყვეთ ))) ესეგი ბექამ ჩვენი სახლის წინ ბევრი ყვავილებით ვარდებით და გვირილებით დაწერა " თამარი ცოლად გამომყვები ??„ მერე უყიდა კიდევ ძალიან დიდი დათუნია თამარიზე ორჯერ მაღალი და დიდი იყო... ძალიან ბევრი ბუშთი , ფეერვერკი , და ასე შემდეგ... მერე დაიწყო ყვირილი თამარი თამარი.. როცა თამარიმ ფანჯრიდან გამოიხედა ჩაირთო სიმღერა... თამარის გაოცებისგან ცრემლები წამოუვიდა.. როცა ყვავილებით დაწერილი წინადადება დაინახა ჰომ საერთოდ დაიბნა...
- ბექა ბექა ეს ეს ?(თამარი)
- ჰოჰო თამჩო ჰო - მერე ბექამ ხელში მიკროფონი აიღო და ხმამაღლა დაიყვირა - ჩამთოოო გამომყვები ცოლად ??? - სანამ თამარი პასუხს ეტყოდა ბექამ კიდევ ერთხელ აუხსნა სიყვარული კიდევ ერთხელ გამოუტყდა მის აღუწერელ გრძნობებში - თამჩო მე მე შენ უბრალოდ გამაგიჟე , უბრალოს დიცოცხლე შემაყვარე " მიყვარხარ„ რაღაც სითყვებით უთქმელი გრძნობით არ ვიცი არ ვიცი როგორ გითხრა ჩემი გრძნობების შესახებ... ჩემი გული მხოლოდ ერთი ადამიანისთვის ფეთქავს ეს ადამიანი კი შენ ხარ... ჩემს გულში ჩემს გულში მხოლოდ და მხოლოდ ერთი ადამიანის სახელი წერი "თამჩო„ ერთადერთი ადამიანი ხარ რომელიც სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს ყველაფერს მირჩევნიხარ გულს ამოვიგლეჯ და მოქცემ გესმის გესმის ? არ ვიცი რა ვუყო ამ გრძნობას ჭკუიდან მშლის უშენოდ მე არაფერი ვარ გესმის ? მიყვარხარ თამჩო მიყვარხარ ყველაზე ყველაზე მეტად მიყვარხარ !!!! და დღეს მე მინდა გთხოვო რომ ჩემი ცოლი გახდე მინდა რომ ჩემი მეორე ნახევარი იყოს თამარი კობახიძე ! მინდა რომ მთელი ცხოვრება შენს გვერდით ვიყო მინდა რომ ყოველ დილას გითხრა როგორ მიყვარხარ მინდა დილაობით შენმა სურნელმა გამაღვიძოს .. მინდა გაღვიძების თანავე შენ დაგინახო მინდა გეს მის მინდა!!! გამომყვები თამჩო ცოლად ??? (ბექა)
- ბექა მე.. მე ... ( თამარი ) გაოგნებული იყო არა კი იცოდა რომ მართლაც უნდოდა ბექასთამ ერთად მთელი ცხოვრების გატარება მართლაც რიმ ყველაფერს ერჩივნა ეს ადამიანი სიცოცხლეს მიცემდა მისთვის და ბოლოს როგორც იქნა წარმოთქვა ორი ოდე სიტყვა - ბექა მე შენ მიყვარხარ გესმის მიყვარხარ ! და მეც მინდა რომ შენთან ერთად მთელი ცხოვრება გავატარო შენთან ერთად ჭირი და ლხინი გავიზიარო ყველაზე მეტად მიყვარხარ ამქვეყნად ! და თანახმა ვარ ! - მტკიცედ წარმოთქვა სიტყვები და ბექას ზემოდან ნაზად გუღიმა (თამარი ) თამარის თანხმობა და ფეერვერკები ბუშტები ყველაფრის გაშვება ერთი იყო ბექა ხმამაღლა ყვიროდა სიტყვებს - მიყვარხარ თამჩო მიყვარხარ .. მერე თამარი სასწრაფოდ დაბლა ჩავიდა ბექას მაგრად მოეხვია ბექამაც არ დააყოვნა და სასწრაფოდ ხელში აიტაცა აბზირალებდა უბედნიერესები იგვნემ საოცრად დიდი სიხარული ჩანდა მათ თვალებში ყველა უყურებდა ორი ადამიანის ბედნიერებას ზოგი მათთან ერთად იზიარებდა ამ ყველაფერს ზოგსაც კი უბრალოდ შურდა მათი ბედნიერების.. ორივეს თველები კიდევ უფრო ბრწყინავდა სიყვარულით ბრწყინავდა... ეს იყო ნამდვილი სიყვარულის ზეიმი ორი ადამიანის სიყვარული.. )
- მოდი თამარი მოდი რათქმაუნდა დაგეხმარები დაო აბა რას ვიზავ ღიმილით ვუთხარი მე ..
- გოგოებოოოო (ანი )
- მოდი ანი ( თამარი )
- ჰაა აბა არ და ვიწყოთ კაბის არჩევა ქორწილში ულამაზესი უნდა იყო ! ( ანი )
დავიწყეთ საქორწინო კაბის არჩევა ძალიან ბევრი არჩევანი იყო ულამაზესი კაბები და არჩევნის გაკეთება გაუჭირდა თამარის... მაგრამ ბოლოს ერთი ძალიან ლამაზი საქორწინო კაბაა არრჩია ზომიერად გაშლილი, გრზელი ფატით, უკან ზურგზე ცოტა ამოჭრილი და მიმაგრებული ბაფთით, წინაც არც ისე ამოჭრილი დეკოლტით... მოკლედ მრთლაც რომ კარგი არჩევანი გააკეთა...
- კარგია არა ? (თამარი)
- კიკი კარგია (ანი)
- ლიზა შენ რას იტყვი ? (თამარი)
- რავიცი რა უნდა ვთქვა ამ კაბაში ნამდვილი ანგელოზი იქნები უულამაზესია... (მე)
მერე წავედით ჩემს ნაცნობ დიზაინერთან ვანახეთ როგორი კაბაც უნდოდა თამარის აიღეს ზომები მოკლედ ყველაფერ... თამარი ისეთი ბედნიერი იყო რომ უველაფერზე იცინოდა იღიმოდა თვალებშივე ეტყობოდა რომ ცოლად იმ კაცს მიჰყვებოდა ვინც თავდავიწყებით უყვარდა...

- ლიზა შენი ტელეფონი რეკავს არ გესმის ? (ანი)
- აა უიიი (მე) - დაბნეულმა ტელეფონს ისე ვუპასუხე არც დავკვირვებივარ ნომერს..- გიენთ (მე)
- ლიზა ჩემო ცხოვრება რას შვები ? სად ხარ ? ( გიო )
- უი გიო შენ ხარ ))) რავკცი თამარი საქორწინო კაბას არჩევს და გამოსულები ვართ ახლა დიზაინერს უნდა შებაკერინოთ..( მე)
- ჰო გიო ვარ აბა სხვას ელოდი ვინმეს? ნეტა ერღი შენ როდის აარჩევ ჰა ?? მალე მალე ))) მითხარა გიორგიმ და სიცილი დაიწყო... ( გიო )
- მასხარა ხარ ( მე)
- შენ კიდევ ყველაზე კარგი გოგო ( გიო?
- კარგი გიორგი წავედი აღარ მცალია ! (მე ) - გიორგის პასუხისთვის აღარც დამიცია ისე უცბად გავთიშე ყურმილი... მთელი დღე დავდიოდით დიზაინერს კაბა შევუკვეთეთ მედა ანიმაც ძლივს ძალიან დიდი ძებნის შემდეგ ვიპოვეთ ჩვენი მოსაწონი კაბები...
- ვაიმე როგორ დავიღალე ყველაფერო მტკივა( ანი )
- აუუ მეც ერთი სული მაქროდის მივალ სახში (თამარი)
- ჰო კარგით ნუ წუწუნებთ! აუ ისე მეც დავიღალე (მე) ვთქვი და სამივეს სიცილი აგვიტყდა )))
****
გიორგი..!
- ბიჭებო როგორ ხართ ?
- ვა გიუშ -გაკვირვებულმა შეხედა გიორგის ბავშობის მეგობარმა ნიკამ და მასთანე ერთად ვასკამაც ნუ დათოც იგივე მდგომარეობაში იყო! (მოკლედ დათო ვასო ნიკა და გიროგი საუკეთესო მეგობრები და ძმაკაცები გახლდნენ. საერთოდ უამრავი მეგობარი ყავდათ მთელი თბილისი ამ სასტავს ეძმაკაცებოდა და მათთან ჩხუბს ყველა ერიდებოდა! )
-ვა რამდენი ხანია ამ გლუბში აღარ ჩოფილხარ ტოო (ვასო)
- ხო ბიჭო სად დაიკარგე (დათო)
- რაიყოთ ბიჭო რა გაგიკვირდათ ან რა სახეები გაქვთ გეგონება მკვდრეთით აბდექი იცინოდა გიორგი))
- გიკვირს ტოო ? (ნიკა)
- ხო რავიცი არ უნდა გამიკვირდეს ? (გიო)
- იმდენი ხანია აღარ გვინახიხარ რომ რავიცი რა )) კაი აბა რას შვები სად ხარ დაკარგული სად დადიხარ ? (ნიკა)
- ხო ისე მართლა ეგ კითხვა მეც გამიჩდა - უცებ წამოიყვირა დათომა და კითხვისნიშნის თვალებით გახედეს გიორგის ))
- მოკლედ ბიჭებო ცოლის მოყვანა გადავწყვიტე ))) აი ხომ გახსოვთ ლიზა მამამისი საავადმყოფოში ჩემს გვერძე რომ იწვა ? )))
- მაართლა ტო ? ეგრე გიყვარს ? (დათო)
- რა გაგიკვირდა ბიჭო ? მაგ გოგოს გამო არ იცოდე მაინც მთელი თბილისი ააწრიალა (ნკა)
- და როდის ? (ვასო)
- მოკლედ ბიჭებო ესეგი ამასწინათ წყნეთში ვიყავით რა ხოდა იქიდან წამოვიყვანე უცბად უნდა დაგიმტკიცო რომ ყველაზე მეტად მიყვარხარ თქო! რა და ეხლა მინდა ცოლბა ვთხოვო ოღონდ ხო აზზე ხართ რა იმენა მაგრად აი მთელმა თბილისმა რომ ამაზე ილაპარაკოს! (გიო)
- კაი ძმა ჩვენ შენს გვერდით ვართ ყველაფერი მაღალ დონეზე გაკეთდება! (ნიკა)
-ხო აბა რა (დათო)
- იაასნად ძმა( ვასო)
***
ანი / სანდრო
-აუუ სანდრო როგორ ხარ ? (ანი)
-კარგად ჩემო სიცოცხლე შენ როგორ ხარ ? (სანდრო)
- აუ მე კი კარგად ვარ მარაძაანმენატრებისა დრეას ((( (ანი)
- აუ ტომეცძაანმენტრები ხო იცი არა ? მარა რაცქნა ჯერ აქ საქმედბი მაქ (სამდრო )
-აუ ვიცი სიხარულო სიყვარულო . ვიცი (( და მალე ჩამოხვალ? (ანი)
- აუ არ ვიცი ცხივრება რა ალბათ (სანდრო)
- ოოოარ მითხრა რომ თამარის და ბექას ქორწილში აქ არ იწნები რა (ანი )
მანამდე ჩამოვალ )) აბა კავალერი ხო გინდა )) (სანდრო)
- მასხარააა (ანი)
-შენ ზუსტად ეს მასხარა გიყვარს - უთხრა სანდრომ ანის დათავისივე სიტყვებზე გადაბჟირდა..... ))))
****
თამარი /ბექა.
- გისმენთ (თამარი)
- რა ოფიციალური ხარ სიხაფულოო (ბექა)
- უიმე ბექა ეს რა ნომერია ?( თამარი)
-ახალი ნომერია ჩაიწერე (ბექა)
-და ძველისგან რა გინდოდა? (თამარი)
- რავი რა იქ გოგოები მაწუხებდნენ რადა ახლა ცოლი მომყავს და მაინც შევცვალე რო არ იეჭვიანოს ხოხვდები ? (ბექა)
- ბექა სულ როგორ ცანცარებ? (თამარი)
- არ დაგავიწყდეს საყვარელო ჩემი ცანცარა ხასიათის წყალობით გაგიცანი tongue emoticon თორემ მერე ვინ იცის ვინ იქნებოდა შენს ადგილას ))) და მერე შენ რაგეშველებოდა ჩემს გარეშე ვერც კი წარმომიდგენია )) (ბექა)
-აბა აბა ვინ იცის როგორი წყნარი ცხოვრება მექნებოდა ეჰჰჰ... (თამარი)
- აჰაჰ ვერ მოგართვი წყნარი ცხოვრება მალე ჩემი ცოლი გახდები! (ბექა)
- ხო ვიცი ))) და ნეტა ხმა რატომ არ ჩამიწყდა შენ რომ თანხმობა გამოგიცხადე (თამარი)
-გოგოოოო (ბექა)
- აჰაჰ სიცილი დაიწყო თამარიმ
******
ლიზა/გიო
ღმერთო როგორი დამღლელია უკვე ლოდინი როგორ დამღალა ამდენმა გაურკვევლობამ და ამდენმა ლოდინმა და როდემდე ღმერთო ? სადამდე უნდა გაგრძელდეს ეს ყველაფერი? სრულიად არაფერს აკეთებს უკვე ერთი კვირაა გიორგი არ შემხმიანებია არც დაურეკავს , ერთი ესემესიც არ მოუწერია // ჰაჰ ნახვაზე ხო ლაპარაკიც ზედმეტია ! ალბათ გადავუყვარდი ან საერთოდ ვუყვარდი არ ვიცი ? უკვე ძალიან დამღალა ამ ყველაფერმა- ვიწექი დავფიქრობდი ვერც კი მივხვდი როდის ჩამეძინა.... -ღამის 4 საათი იქნებოდა ჩემი სახლის ეზოდან რაღაც ხმაურმა რომ გამომაღვიძა მეჩვენება. ვფიქრობდი ჩემთვის და უცებ როცა დავინახე რომ ჩემს ფანჯარაში ვიღაც შავებში ჩაცმული მამაკაცი შემოხტა მაშინღ მივხვდი რომ არაფერიც არ მეჩვენებოდა თვალები ვჭყიტე და ყვირილს ვაპირებდი როცა უეცრად ჩემთან მოვიდა და პირზე ხელი ამაფარა! ----------------
-ლიზა ლიზა არ იყვირო მე ვარ! (გიო)
-გიო? შენ შენ ?(მე)
-ხო მე ვარ ჩუ (გიო)
-და აქ რა გინდა? (მე)
-უნდა მოგიტაცო))(გიო)
-ვერ გავიგე?(ლიზა)
-ოოო მიდი ჩაიცვი მივდივართ (გიო)
-სად?(ლიზა)
-ჩაიცვი მეთქი! და ნუმეკითხები! (გიო)
ავდექი ტანსაცმელი ავიღე და სააბაზანოში დასჯილი ბავშვივით შევედი, თანაც ჩემს ფიქრებში ვიყავი ვერაფერი გავიგე რა ხდებოდა რა უნდოდა მაგრამ თან ჩემი კითხვებიც არ მასვენებდა და მგონი ხელსაყრელი დრო იყო რომ ყველაფერი რაზეც პასუხი მჭირდებოდა გამეგო! ჩემი ფიქრებიდან კარზე კაკუნმა გამომაფხიზლა
-ლიზა ჩქარა! (გიო)


-ლიზა ჩქარა! (გიო) ძალიან ჩუმად მითხრა გიორგიმ რაზეც გამეღიმა
-გაიწიე გამოვდივარ( მე ) მეც იმავე სიწყნარით ვუთხარი))
--------
უკვე მანქანაში ვისხედით და ისევ ვერ გამეგო სად მივდიოდით ვეკითხებოდი გიორგის მაგრამ არ მპასუხობდა უკვე ღამის 5 საათი ხდებოდა ფიორგი კი ხმასაც არ იღებდა მხოლოდ და მხოლოდ გამომხედავდა და გამიღიმებდა ხოლმე ))
-------
ჩამძინებია როდის ჩამეძინა მეც ვერ გავიგე გავახილე თვალები და ისევ და ისევ მანქანაში ვისხედით გიორგიმ გამომხედა და გამიღიმა... თვალები ფართოდ გავახილე და ვხედავ რომ წვიმს ოო როგორ მიყვარს წვიმა ! უცებ სიჩუმე ჩემმა ხმაამ დაარღვია!
-გიორგი მანქანა გააჩერე! (მე)
-რატომ რამე მოხდა ?( გიო)
-არაფერი გადასვლა მინდა! (მე)
-კი მაგრამ ლიზა გარეთ წვიმს(გიო)
-მერე რა გააჩერე მეთქი! (მე)
გიორგიმ უხმოდ გააჩერა მანქანა მეც მაშინვე გავაღე მანქანის კარები და გარეთ წვიმაში გადავედი ... ისეთი სასიამოვნო იყო წვიმის წვეთების შეხება მართლაც რომ ბედნიერება მომგვრა ამ ყველაფერმა წვიმაში ხელები გავშალე და ბზრიალი დავიწყე...ჩემს ფიქრებში გართული ვიყავი და ამ ყველაფრით ვტკბებოდი უეცრად წელზე ხელების შეხება რომ ვიგრძენი...
-ლიზა ჩემო ანგელოზო ძალიან მიყვარ
ხარ!(გიო)
უეცრად მისკენ შემატრიალა გიორგიმ და თვალებში ჩამაშტერდა ალბათ ჩემს პასუხს ელოდა
-მეც ძალიან მიყვარხარ(მე)
ჩემი პასუხი და მაშინვე გიორგიმ ხელში ამიტაცა და დამაბზრიალა ))) მეე გაჩერდა მაგრამ არ დავუსვივარ ისევ და ისევ ხელში აყვანილი ვყავდი დაბლიდან მიყურებდა მეც ზევიდან შევცქეროდი მას... მერე თავი კიდევ უფრო დაბლა დავხარე და მის ტუჩებს მივწვდი... ვიგრძენი გიორგის გაოგნებული მზერა მეხომ ჩემი ინიციატივით პირველად ვაკოცე მას... მერე მანაც ვეღარ გაუძლო და კოცნაში ამყვა! არც კი ვიცი რამდენ ხანს ვკოცნიდით ერთმანეთს ! ამ დროის განმავლობაში ერღხელაც არ დავუსვივარ დაბლა მკოცნიდა და მაბზრიალებდა უეცრად მოვწყდი მის ტუჩებს გავუღიმე მანაც თავისი მომაჯადოვებელი ღიმილით გამიღიმა!
-გიორგი!(მე)
-რაიყო?(გიორგი)-მიღიმოდა და ჩემს თვალებს თვალს არ აშორებდა ))
-იცი შენ ჩემი ოცნება აასრულე))(მე)
-მართლა?(გიორგი)-გაკვირვებით მკითხა მან ეტყობა ვერ გაეგო რა ოცნებაზე ვლაპარაკობდი ))
-ხო )) ყოველთვის მინდოდა წვიმაში ჩემს საყვარელ ადამიანთან მეცეკვა! (მე)
-ვვაა რა კაია! მაშინ შენც აასრულე ჩემი ოცნება ?(გიო)გამომცდელი თვალებით შემომხედა მან და ჩაიღიმა
-რა ოცნება? (მე)
უეცრად მან დაბლა ჩამომსვა და ახლა ზევიდან დამაჩერდა მეკი ქვევიდან ვუყურებდი მას...
-ლიზა ჩემი ყველაზე დიდი ოცნება იცი რა არის?(გიო)
-არა! (მე)- ვუთხარი -და თავი დაბლა ჩავხარე მანაც მაშინვე თავი მაღლლა ამაწევინა და განაგრძო!
-ლიზა სანამ გაგიცნობდი არც კი ვიცოდი რა იყო ოცნება! მაგრამ შენ ოცნება შემაყვარე! სანამ შენ გაგიცნობდი არც კი ვიცი სიყვარული რა იყო მაგრამ შენ სიყვარულიც მასწავლე! არც კი ვიცოდი რა იყო ჩემთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი მაგრამ შემ ეგეც დამანახე! რაც გაგიცანი მივხვდი რისთვის ღირდა რომ მესუნთქა! მივხვდი რომ ცხოვრებაში გართობის გარდა კიდევ უფრო მნიშვნელოვანი რაღაცეებიც არსებობს! თითვეული წამი შემაყვარე! ცხოვრება ხელთავიდან დამანახე! არ ვიცი რა გითხრა შენ გუშა ბურდული , გიორგი ბურდულად აქციე! მე მიყვარხარ ყველაზე ყველაზე ძლიერი გრძნობით გესმის! ყველაზე ბედნიერი ვარ რომ გაგიცანი და რომ შემიყვარდი! -მეუბნენოდა გიორგი მეკი ცრემლებს ვერ ვიკავებდი მე ხომ ისეთივე დიდი გრძნობით მიყვარდა როგორც მას ! მაგრამ რა იყო მისი ოცნება?
- გიოოოო მეეც მეცც მიყვარხარ ! ვუთხარი და ხელები მაგრად მოვხვიე ისიც ისე მაგრად მომეხვია რომ სუნთქვა შემეკრა! -დაა რა არის შენი ოცნება ? (მე) ღიმილიანი თველებით ავხედე მას!
-გითხრა ?(გიო)
-კიი(მე)
-მპირდები რომ აასრულებ?(გიო)
-მმმ...- ცოტახანს ჩავფუქრდი რას მეტყოდა ახლა ისეთს რასაც ვერ ავასრულებდი ? ალბათ ვერაფერს ))) -კკიიი გპირდები! (მე) -საოცარი სომტკიცით ვუთხარი მას.!
-ცოლად გამომყვები?(გიო)
-ჰმ! მაგის ასრულებას რა უნდა ? მე თეთრი კაბა შენ შარვალ კოსტუმი მარჯვენა ხელზე მრGვალი ბეჭდდბი , ხელის მოწერა , ჯვრის წერა, რესტორანი , მეტი არაფერი ჰომ? თუ რამე გამომრჩა?(მე)
-არააა არაფერი გამოგრჩენი(გიო) - გაკვირვებული და დაბნეული სახით მიყურებდა გიორგი...
-ხოდა მერედა მაგის ასრულებას რა უნდა ?ქროწილი როდის გვაქ? (მე) -ვეუბნებოდი და თან ეშმაკურო ღიმილო დამთამაშებდა სახეზე...
-ესეგი? (გიო)
-ესეგი! (მე) -ვუთხარი და სიცილი ამიტყდა
-რა გაცინებს? (გიო)
-რადა ხუმრობაში ხუმრობითვე ავყევი (მე)
-ხუმრობაში?(გიო)- გაკვირვებული სახით მიყურებდა გიორგი!
-ხო რაიყო? (მე) უეცრად მეც დავსერიოზულდი...
-მე არ ვხუმრობ ლიზა!(გიო)
-რაა?(მე)
-რაც გაიგე!(გიო)
-კი მაგრამ.... (მე)
-არავითარი მაგრამ შენ უკვე თანხმობა გამომიცხადე! და ახლა წავიდეთ ნუ დაგავიწყდება მომავალო ცოლუკა რომ წვიმაში ვდგავართ! და ნამდვილად არ მინდა რომ გამიცივდე! (გიო)




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent