შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უხილავი ძაფი (2)


20-12-2015, 01:02
ავტორი katoo
ნანახია 2 183

-ნუუც როგორ ხარ?
-კარგად ნიიც შენ?
-მეც კარგად ამო ჩემთან ვიჭორაოთ რა ბიჭების გარეშე ერთხელ მაინც
-კაიამოვალ
----------
-აუისე გუშინ რანაირად გავარდა ნიცა რაღაც ნიტოდ ტოო (ნიკო)
-ხობრატ მეც შევამჩნიე მარა გუშინ აღარ გავეკიდე დღეს ვკითხავ (ლევანი)
-შეისირო ვაჩე რასგდიხარ ჩუმად (ნიკო)
-რაგინდათ? მეჩქარება წავედი მე (ვაჩე)
-აეაეეე სადმიდიხარ შენ ვაბშე გამოქლიავდი? რანაირად ექცევი ცოტა თბილად მოექეცი ყველასთვის ნათელია რო არხართ თქვენ მეგბრები და ვერც იქნებით და ნუ იტანჯავ თავს ტოო (ლევანი)
-დაახვიეთ წავედი მე (ვაჩე) და გავარდა სახლიდან ეზოში ისეთი ბოლი დადგა ეჭვი მაქვს მინიმუმ180ით გაფრინდა.
-------------
ნუცა და ნიცა კლასელები იყვნენ პირველი კლასიდან ერთად მოდიოდნენ და სულ დაქალობდნენ, ოჯახებით ახლოს იყვნენ ერთმანეთთან ნიკოც ნიცას ისევე ექცეოდა როგორც ნუცას. ნიკო მათზე სამი წლით იყო უფროსი. გოგოები მერვე კლასში იყვნენ როცა ვაჩეს ძმაკაცები ლევანი და ვაჩე კარგად გაიცნეს და დამეგობრდნენ. ხუთივე ძაან მაგრები იყვნენ ხასიათებითაც და გაეგნობითაც. ბაბნიკ ვაჩეს მეთორმეტე კლასში ეწვია ახალი გრძნობა რომელსაც ნიცა ერქვა თუმცა 21 წლის ბიჭი ამას ჯერ კიდევ არ აღიარებს. თუმცა ჩემ კალამს ვერ აპარებს ამ ამბავს რაც მთავარია.
მეცხრე კლასში იყო ნიცა როცა მორიგი თაყვანისმცემელი გიორგი გამოუჩნდა. ნიცას უხაროდა საჩუქრები შოკოლადები დათუნიები მაგრამ გიორგის როგორც ბიჭს არასდროს არ უყურებდა. მაგრამ არვიცი რახდებოდა მაშინ მის გულშI და ვის ეუთვნოდა იგი რადგან ამთემაზე საუბარს ნუცასთანაც კი ერიდებოდა.
-ნიცა მეთერთმეტე კლასში ხარ და გამოცდები გაქვს ჩასაბარებელი ემზადები?
-კიგიორგი შენ 12ში ხარ შენც გაქვს ჩასაბარებელი
-ხოჩავაბარებთ
-აუცილებლად, ნიიც დღეს გთხოვ ერთ ადგილას გამყევი რაა შენი დახმარება მჭირდება
-კაიგიო გამომიარე 4ზე სახლში და გაგყვები
-კაიმადლობა ჩემიგოგო
-კაიდროებით და ეს "ჩემი" მოიშორე რაა ჩვენ მეგობრები ვართ
-კაიკაი ნიცა
-ნიცა ჩამოდი
-კაი გიო ჩამოვდივარ
-როგორხარ? ამდროს აწკრიალდა ნიცას ტელფონი და ვინ იქნებოდა თუარა ლევანი
-ნიცა სადხარ?
-მეცადინეობაზე ურცხვად იცრუა რადგან იცოდა რომ ბიჭებს გიორგი არ ევასებოდათ.
-დარწმუნებული ხარ ნიცა? ბოლოჯერ გეკითხები სადხარ?
-რასქვია სადვარ გეუბნები მეცადინეობაზე დადამანებე წავედი ანერვილდა ნიცა რა აღარ იფიქრა თუმცა ნამდვილად არუფიქრია რომ ლევანი ვაჩე და ნიკო ხედავდნენ როგორ უჯდებოდა მანქანაში გიორგის ნიცა და თან მათ ატყუებდა.
-ბლინ მოგვატყუა ამ ს გამო მოგვატყუა გამიშვით სასწაულს ვუზამ მოვკლავ ამ გიორგის ამის დედამოვტყან რამდენჯერ უნდა დაველაპრაკო რომ თავი დაანებოს? ან ეს ჩერჩეტი გოგო სადდაყვება (ვაჩე)
-ვაჩე ჩვენც ისე გვიყვარს როგორც შენ და ჩვენც ვნერვიულობთ აქ ლაპარაკს ჯობს დაქოქე მანქანა და გავკვეთ რაიცი ეს რას მოიმოქმედებს (ლევანი)
-კაიწავედით (ნიკო)
-სადმიდიან ბლიად უყურე რამიყრუებულ ადგილას მიყავს ამისდედაც არვაცოცხლებ ამ არაკაცს (ვაჩე)
-ჩვენც ვნერვიულობთ ვაჩე ვაახ ნუგაახურე მთავარიაა არ ჩამოვრჩეთ (ნიკო)
-თქვენ არნერვიულობთ ისე როგროც მე იფეთქა ვაჩემ და საბოლოოდ გატყდა ბიჭებმა ლევანმა და ნიკომ გაოცებულებმა შეხედეს ერთმანეთს და თვვალი ჩაუკრეს თUმცა ვაჩესთან არ შეიმჩნიეს ისედაც იცოდნენ რომ ვაჩეს დარხეული ქონდა დაამის მიზეზი იყო ნიცა.
----
-გიორგი სადმივდივართ?
-არსად ნიცა სად უნდა მივდიოდეთ ერთ ადგილას მიმყავხარ სიურპრიზია
-გიორგი დარუნდი უკან გთხოვ გიორგი ნიცამ ყვირილი დაიწყო და გიორგიმ დამშვიდების მიზნით ლოყაზე ხელი ჩამოუსვა რამაც უფრო ააფეთქა გოგონა და ყვირილი დაიწყო არაამქვეყნიურ ხმაზე, ამხმის გაგონების ვაბშე გადაირივნენ ბიჭები და გიორგის მანქანას გადაუსწრეს მანქანები გვერდზე გადააყენეს და გიორგი გამოვიდა და ამ სამაყლაყს წინ ამაყად დაუდგა ოღOნდ არვიცი რისი იმედით შეშინებული ნიცა მანქანიდან გადმოვარდა და სხეული მისთვის ყველაზე საყვარელ მკლავებში მოაქცია ეს ჟესტი ყველას ეუცნაურა თუმცა ნიცა არნანობდა ვაჩესთან უცნაურ და მოულოდნელ ჩახუტებაზე -ჩუ პატარა დამშვიდდი მესულ შენთან ვარ (ვაჩე)
-ვაჩე არდამტოვო გთხოვ ბოდიში (ნიცა) დატირილი დაიწყო
0-შეახვარო სად მიგყავდა ნიცა ყვირილი დაიწყო ნიკომ
-სადმიმყავდა? როგორთუ სადმიმყავდა, ნიცა უთხარი სად მიმყავდი უთხარი რომ ჩვენს ბუდეში მივდიოდით სადაც უამრავი სასიმოვნო ღამე გვაქვს გატარებული ესენი კი როგორ ნერვიულობდნენ ირონილად ჭიკჭიკებდა გიორგი თუმცა უცებ ფეხქვეშ მიწა გამოეცალა რადგან ოთხი მუშტი მოხვდა ერთდროულად ოთXივე იმდენად გაამწარა მისმა სიტყვებმა რომ თავის შეკავება არავის უცდია.
გიორგი კარგად მიბეგვეს იქდატოვეს თვვითონ კი უკან გამობრუნდნენ ნიცა და ვაჩე მიხუტებულები ისხდნენ ერთად ლევანი დანიკო კი წინ. სამივეს უღრღნიდა ტვინს ისსიტყვები რასაც გიორგი ესისინებოდა, თუმცა არცერთს არუნდოდა ამის დაჯერება
-არატო ჩემი ნიცა ამას არგააკეთებდა, მეუნდა ვიყო მისთვის პირველი, ჩემი ნიცა ესეთი არარის ის მე ამას არგამიკეთებდა ისმე უნდა გავზარდო გიორგი ვიღაც ვაბშ ერაშუაშია მოვკლავ მაგას, მეუნდა წავართვა ჩემ გოგოს პირველი კოცნა მეუნდა გავაბედნიერო იგი მხოლოდ მეუნდა ვიყო მისი მამაკაცი და მხოლოდ ისუნდა იყოს ჩემი ცოლი და შვილების დედა მეტი არავინ მემხოლოდ ისმინდა და მეყოლება კიდეც თავისთვის ფიქრობდა ვაჩე და მონოტონურას უსვამდა თავზე ხელს ჩაძინებულ ნიცას.
-ჩაეძინა (ვაჩე)
-ასეთ მდგომარეობაში სახლში ვერმივიყვანთ ჯობს ჩემთან წავიყვანოთ ლევა შენ კიდე დაურეკე დედამისს და უთხარი რო ნიკოსთან ვრჩებით ანყველა რავი მე მოიფიქრეთ (ვაჩე)
-კარგი ვაჩე ნება შენია
-----------
მანქანიდან ხელში აყვანილი გადმოიყვანა და სახლში შეიყვანა, მარტო ცხოვრობდა მშობლები ამერიკაში იყვნენ და მისი პატარა დაც იქ ყავდათ. გული გამალებით უცემდა როცა ასე ახლოს თუმცა ამავდროულად ასე შორს ყავდა მისი გოგო. ვაჩემ მძინარე ნიცას ძლივს ჩააცვა მასზე ბევრად დიდი საღამური ლოგინში ჩააწვინა თვითონაც მიუწვა გულზე მიიხუტა და ასე გადაეშვნენ ზევსის სამყაროში. დილით ნიცა წიკებში იყო რააღარ იფიქრა თUმცა ჩვენი ვაჩე არიყო ისეთი არაკაცი რომ მძინარე გოგოსთვის თUნდაც კოცნა მოეპარა. ეს ამბავი მიივიწყეს საბოლოოდ დარწმუნდნენ ნიცას უმანკოებაში დდა ვაჩეს და ნიცას ეს სიახლოვეც საბოლოო აღმოჩნდა მთელი წლის განმავლობაში.



№1 სტუმარი

ღმერთოო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent