შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორ გითხრა რომ მიყვარხარ სრულად


23-12-2015, 00:31
ავტორი ma ri ami
ნანახია 6 743

კარზე კაკუნის ხმა გაისმა, კარი გავაღე და როგორც იქმა მამა მოვიდა ორი დღეა არ გამოჩენილა, დედა 2 წელია რაც გარდაიცვალა მას შემდეგ მამა ძალიან შეიცვალა სახლში ძალიან ცოტა დროს ატარებს მეც ყურადღებას აღარ მაქცეს. მე ვარ ელისი 22წლის ვსწავლობ ბიზნესზე მე-4კურსზე ვარ ჩემი მეგობრის მამა ბიზმესმენია და მის კომპანიაში დავიწყებ მუშაობას როცა სწავლა სდავამთავრებ გეგმები თითქმის აწყობილი მაქვს ამიტომმ უნდა ვისწავლო, მეგობარი ბიჭი არ მყავს ისე მომწონს ერთი სკოლის ასაკიდან მაგრამ მას არა, მე და ის 1 კლასიდან 12 კლასამდე ერთ მერხზე ვისხედით და ის საერთოდ არ მელეპარაკებოდა თითქოს მის გვერდით ცარიელი მერხი იდგეს, ბოლოს მომილოცა მარტო სკოლის დამთავრება ის მაშინ პირველათი გამომელპარაკა. კარგით ისევ მამაჩემს დავუბრუნდეთ ის ისევ მთვრალი მოვიდა მაგრამ მიხარია რომ წყნარი სიმთვრალე აქვს და არ ჩხუბობს და არ ყვირის, მანც არ მსიამოვნებს მთვრალი რომ ბრუნდება სახლში მაგრამ მამაა და სახლიდან ვერ გავაგდებ, მე მესმის მისი დედა ძალიან უყვარდა და ვერ გდაიტანა დედას სიკვდილი.
დედას 2 წლის წინ ტვინის კიბო აღმოუჩინეს და გარდაიცვალა ქიმიებმაც ვერ უშველა გვიანი იყო უკვე მამა კი მას შემდეგ იტანჯება მე არაფერს ვეუბნები არ მინდა გული ვატკინო. კაფეში ვმუშაობ რომ თავი ვირჩინო მამაჩემი მაინც არ მოდის სახლში ამიტომ მე ვირჩენ ჩემს თავს მარტო. მიამ დამირეკა ჩემმა მეგობარმა და მითხრა რომ დღეს აქ რჩებოდა ისიც ჩემი კლასელი იყოო და მან იცის რომ მე გუგა მომწონს ამიტომ როცა ვხვდებით სულ მასზე მელაპარაკება და მე სულ ვცდილობ დავაიგნორო და სხვა თემაზე ვიწყებ საუბარს. კარზე ისევ ზარის ხმა გაისმა მია იყო.
-ელის დღეს არ იცი რა მოხდა უნივერსიტეტში, გუგამ იჩხუბა შავ ბიჭებთან (ქურდებთან) ერთმა დანა ამოიღო და რამის გაუყარა.
-მერე დარაჯი სად იყო?
-იქ იყო მაგრამ ვერ აშველებდა და ბოლოს მიზეზი რა იყო არ გაინტერესებს?
-კი თქვი ჰა მიზეზი ვნერვიულობ.
-კაი იმიტომ არ გითხარი რომ ინერვიულო 1კლასიდან როგორ გიყვარს ის იდიოტი? კაი ეხლა მიზეზს გეტყვი, გუგას ხო ყავს ის ლამაზმანი ნინაჩკა ხოდა ამ ნინაჩკას ვიღაც ეჩხუბებოდა მერე ამაზე გუგა გაბრაზდა და საქმის გასარჩევად მივიდა იმანაც დანა ამოიღო და დაჭრა.
-რაა გოგო არ გამაგიჟო გუგა სადაა ხომ გარგადაა?
-კი მაგრამ დღეს მაინც საავადმყოფოში დატოვეს.
-გოგო შენ აქ იყავი გუგას ამბავს გავიგებ და მოვალ ისე რომ მას არც ვნახავ გთხოვ.
ელისი საავადმყოფოში წავიდა გუგას ამბავის გასაგებად, ნიკა ექიმი ნახა და გუგას ამბავიც გაიგო, გუგა კარგად იყო უბრალოდ გვერდზე ჰქონდა პატარა ნაკაწრი, ხვალ უკვე სახლში უნდა წასულიყო. გუგასაც უყვარდა ელისი მაგრამ არ იცოდა როგორ ეთქვა ელისისთვის, მასაც ისევე უყვარდა როგორც ელისს. 1კლასიდან უყვარს ელისი და იმ გოგოებსაც იმიტომ ხვდებოდა რომ ელისი დაევიწყებინა, მაგრამ არ გამოსდიოდა ელისი სულ სხვა იყო მას ვერავინ შეცვლიდა. მეორე დღეს ნიკა ექიმი გუგას პალატაში შევიდა და იმ გოგოზე უთხრა, რომ იყო მისი ამბის გასაგებად მოსული, მაგრამ გუგა ვერ მიხვდა ვინ შეიძლება ყოფილიყო მერე დაფიქრდა და მისი ნინაჩკა ეგონა თუმცა ის არ ყოფილა.
-კაი ელის წავედი მე სასწავლებელში, შენ რომელზე გაქვს ლექცია?
-12ზე.
მია წავიდა. ელისი მამამისის ოთახში შეიხედა მაგრამ არ დხვდა ჩაი აადუღა ყავა არ უყვარს, ჩაი დალია და წავიდა სასწავლებელში.იქ რომ მივიდა მთელი დღე გუგაზე ფიქრობდა, ამ დროს მიამ დაურეკა და უთხრა რომ გუგა სასწავლებელში მივიდა და სრულიად კარგად იყო და არ ინერვიულოს.
ელისმა გადაწყვიტა რომ მიასთნ მისულიყო სასწავლებელში.
-ელის? აქ რას აკეთებ?
-რავი გადავწყვიტე მოვსულიყავი და მენახე?
-კაი რა მაინც ვერ მომატყუებ, რომ ჩემ სანახავად მოხვედი ვიცი რომ იმის სანახავად მოხვედი.
-ოხ შენხომ კაცი ვერაფერს გამოგაპარებს. წამდი ლექცია იწყება შევიდეთ ისიც მოდის თან მის გვერდით მოგიწევს ჯდომა რადგან მხოლოდ მის გვერდით არის თავისუფალი მერხი .
მეტი რაღა მინდოდა მის გვერძე ვჯდებოდი ისევ გამახსენდა ის წლები როცა სკოლაში ერთ მერხზე ვისხედით და ხმას არ ვიღებდით, იმედია ახლაც ასე არ ვიჯდებით ისე რომ ხმა არ ამოვიღოთ მე არ ვაპირებ ისე ჯდომას რომ ხმა არ ამოვიღო აი მისი კი არ ვიცი.
-გუგა როგორ ხარ ? რამდენი ხანია აღარ მინახიხარ.
-ხო მართლაც დიდი ხანია ერთმანეთი არ გვინახავ შეცვლილხარ .
-ხო, შენც შეიცვალე.
-ალბათ გაიგებდი ჩემზე ამბავს.
-კი მიამ მითხრა შენს სანახავა...
წამოსცდა და გავარდა ლექტპრი შეშინებული იყურებოდა რა დაემართაო მერე გუგაც მიჰყვა .
-მოიცა გთხოვ, შენ იყავი ის გოგო წუხელ რომ მოვიდა ჩემს სანახავად?
-.....
-მითხარი შენ იყავი ის გოგოო?
-ხო მე ვიყავი მაინტერესებდა როგორ იყავი.
-რატომ გაინტერესებდა, მე კარგად ვიქნებოდი თუ არა?
-იმიტომ რომ მიყვარხარ.
გოგო ტიროდა ცრემლებს იწმენდდა ბიჭი მივიდა მკერდზე მიიკრა და აღარ უშვებდა.
-აღარასოდეს ,აღარასოდეს იტირო გესმის აღარასოდეს არ დამანახო ცრემლები აქმდე რატომ არ მითხარი აქადე ხომ არ მივიდოდით არა? მე ხომ არ დამჭრიდნენ, მორჩა აღარ გაგიშვებ სულ ჩემთან იქნები.
-ეს რას ნიშნავს ?
-იმას რომ მიყვარხარ და ბაგეებს დაეწაფა.
გოგომაც მოხვია ხელები კარგა ხანი იქნებოდნენ ასე მიას ხმა როარა.
-აბა რა ხდება აქ რომელი მეტყვის?
-მე ისეთი ბედნიერი ვარ რომ სიტყვებს ვერ ვუბავ თავს ამიტომ გუგა გეტყვის.
-კაი მივხვდი რაც ხდება ანუ ერთად ხართ ვაიმე რა მაგარია.
გავიდა რამდენიმე თვე დავამთავრეთ უნივერსიტეტი და მუშაობა დავიწყე მიას მამის კომპანიაში მენეჯრად. გუგას კი თავისი კომპანია აქვს არქიტექტურის, ორივეს მშვენივრად მიგვდის საქმე, მე და გუგა ამ საღამოს უნდა შევხვდეთ, გუგამ დამპატიჟა რესტორანში ამ საღამოს და ადრე წამოვედი კომპანიდან. მამაჩემიც გამოსწორდა სახლი მოდის აღარ სვამს და მუშაობს კიდეც ამიტომ საქმე მშვენივრად მიდის. სალონში მივედი თმები გავიკეთე კაბა ჩავიცვი მაღლები სარკეში ჩავიხედე და კმაყოფილი დავრჩი ჩემი თავთ მამა შემოვიდა ჩემს ოთახში დამათვალიერა კომპლიმენტი მიტხრა და გავიდა. უკვე 7საათი იყო გუგას ველოდებოდი და არ მოვიდა მერე ტელეფონზე ვურეკავდი გამორთული ჰქონდა. ცოტახანში ტელეფონის ზარი გაისმა და დავწვდი გუგა იყო.
-გუგა სად ხარ გელოდებოდი რატომ არ ოხვედი?
-მე გუგა არ ვარ საავადმტოფოდან გირეკავთ.
გოგოს გული წაუვიდა იატაკზე დაეცა და ლევანი შემოვიდა (ელისის მამა)საწოლზე დააწვინა, ცოტახანში გონსაც მოვიდა და მაშინვე მამამის უთხრა რომ საავადმყოფოში უნდა წასულიყვნენ,წავიდნენ ექიმი ნახეს.
-ექიმო გუგა როგორ არის რა მოუვიდა?
-ნაცემია გონზე ვერ მოდის .
-ეს ვინ ჩაიდინა?
-არ ვიცით მის გონზე მოსვლას ველოდებით რომ თქვას ვინ სცემა ასე.
-შეიძლება მისი ნახვა?
-კი შებრძანდით.
ელისი შევიდა და დანახვის თანავე ტირილი დაიწყო-ასე ვინ მოგექცა ვინ გაგიკეთა ასე ჩემო ცხოვრება.
-ნუ ტირი ხომ გიტხარი ცრემლები არ დამანახოთქო რა გატირებს კარგად ვარ, მოდი აქ დაწექი
-არა რამეს გატკენ.
-შენ მე არაფერს მატკენ , შენ არ შეგიძლია რამე მატკინო.
ასე ჩახუტებულებს ეძინათ ცოტახანში კი ექიმი შემოვიდა და გამოიღვიძეს.
-ცოტახანი დაგვტოვეთ ქალბატოო
ელისი გავიდა და ტელეფონი შეამოწმა მიას იმდენი გამოტოვებული ზარი იყო ვარ ითვლიდა ელისი.
-მია შენი ნარეკები ვნახე რატომ მირეკავდი?
-როგორ თუ რატომ გირეკავდი რა ხდება მანდ?
-საიდან იცი?
-მამშენმა მითხრა.
-ძალიან არის ნაცემი მაგრამ კარგად არის 3დღეში სახლშიც დაბრუნდება .
-კარგია.
3 დღის შემდეგ.
გუგა მარტო ცხოვრობს მაიტომ სანამ ცუდად არის მასთან მიწევს დარჩენა, მარტო ის ვერ შეძლებს დარჩენას და თავის მიხედვას ამიტომ მე ვრჩები მასთან სანამ არ გამოჯარმთელდება. უკვე 2დღე გავიდა რაც მე გუგასთან სახლში ვარ გუგას უკვე შეუძლია თავის მიხედვა ჩალურჯებულები კი ეტყობა მაგრამ უკვე კარგად არის, მაინც არ თქვა ვინ სცემა გუგა ასე, ამ თემაზე რომ ვიწყებ საუბარს სხვა თემაზე მელაპარაკება და მეც მერე აღარ ვაწუხბ ზედმეტი კითხვებით.
-გუგა ჩემი წასვლის დროა კარგად
-მოიცა უკვე მიდიხარ? აი ეს ვიცი ეს იმ საღამოს უნდა მომეცა მაგრამ ვერ შევძელი და ახლა მოგცემ.
წითელი ყუთი ამოიღო და გოგოს გაუწოდა.
-არ მჯერა შენ.. შენ...
-ელის ყიფიანო გახდები ჩემი ცოლი?
-კიიი მიყვარხარ მიყვარხარ გუგა მელექიძე.
...................................................
ჩვენი ქორწილის სამზადისი მიდიოდა, ქორწილამდე 1 კვირა დარჩა დიდ ქორწილს ვიხდით. ჩემი მეჯვარე მიაა გუგასი კი ასევე ჩვენი კლასელი ირა. ესენიც ბავშვობიდან მეგობრობენ და ირამ იცოდა გუგას გრძნობების შესახებ როგორც. მია თავის პრინცთან ერთად მოდის ნიკასთან ერთად. ხოლო ამ იარს შეყვარებული არ ჰყავს და ერთ კარგ გოგოს ვეძებთ მისთვის თანაც რა ლამაზი გოგო გვყავს შერჩეული მიას ნათესავია და ქორწილი დავპატიჟე იმის გამო რო იქნებ ირამ შეამჩნიოს .
...............................................................
ქორწილის დღეც დადგა.
-მალე ელის გუგა მოვიდა. ფანჯრიდან იხედებოდა მია და ნატალი ირასთვის რომ გვყავს შერჩეული.
გუგაც ამოვიდა და კარებზე აკაკუნებდა მიამ გაუღო კარები.
-ნწ არ შეიძლება პატარძალის ნახვა არ შეგიშვებ.
-კარგი რას მაიმუნობ მია შემიშვი.
-ჰო კაი შემოდი. შევიდა და პირი დარჩა ღია ელისი რომ დაინახა გაშტერებული უყურებდა გოგოს.
-ძალიან ლამაზი ხარ მაგ კაბაში სიტყვები არ მყოფნის.
-შენც ძალიან სიმპატიურად გამოიყურები. ეკლესიაში მივიდნენ ჯვარი დაიწერეს, რესტორანში წავიდნენ ირამ ნატა შეამჩნია მოეწონა და მასთან მივიდა გასაცნობად.
-მიას ნათესავი ხარ ჰო?
-დიახ მიას დეიდაშვილი ვარ
-ირაკლი გუგას მეჯვარე.
-ნატალი უბრალოდ სტუმარი და მიას დეიდაშვილი
-არ გინდა ვიცეკვოთ?
-დიდი სიამოვნებით.
.....................................
-გუგა ნატას და ირას შეხედე მემგონი გაუგეს ერთმანეთს და არ შევმცდარვათ.
-კიი ესეც ჩვენი სერჩეული წყვული <3
..........................................
2წლის შემდეგ
-მამა დედიტო სად ალის?
-სამზარელოშია დედიტო და წამო მივიდეთ.
-კაქი წაო
-ჩემო ცხოვრება ნინიკო ვერ ძლებს უშნოდ და მე უფრო ვერ ვძლებ უშენოდ ერთი წამიც კი წამო ჩვენთან ერთად გავისეირნოდ
ბევრი ისეირნეს ბატარა ნინის მოსწონდა დედასთან და მამასთან ერთად სეირნობა სახლში საშინლად დაგლილები მივიდნენ ნინიკო დააძინეს თვითონაც წავიდნენ და დასაწოლად ამ დროს ელისმა პატარა ყუთი გაუწოდა
-ეს რა არის პრინცესა?
-ეს ჩემი საჩუქარია არ გახსნი?
-კიი. გახსნა და არ დაიჯერა ორსულობის ტესტი იყო გუგა ხმას ვერ იღებდა.-არ მჯერა მეორე შვილის მმა ვხდები მადლობ ელის მადლობ ყველაფრისთვის და ოჯახისთვის რომელიც შენ მაჩუქე .
.......................................................
იმდია მოგეწოათ. ბოდიშს ვიხდი შეცდომებისთვის.



№1  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

uime ra uazroba iyoo ragac nabodialebii bodishi uxeahobistvis magram martlaa arvici raiyo es ro miayare viris wixlebivit yvelaperi ertmanets arc intriga arc emocia arc arapeli arqonda am istorias naxevari dzlivs wavikitxe vici axla chem kritikas bevri gamoxmaureba moyveba magram ravi raaa

 


მაპატიე მაგრამ არ მომეწონა! ძალიან იყო დაჩქარებული ყველაფერი))

 


№3 სტუმარი tako

dzaan iyo miyrili veraferi gavige,ar momewona.

dzaan iyo miyrili veraferi gavige,ar momewona.

მე მომეწონა პატარა და საყვარელი ისტორიაა არაა ძაან მოსაბეზრებელი

მაგარი გაგთათხეს არადა ცუდი ნამდვილად არაა

 


№4  offline ახალბედა მწერალი ტომაჩკა

ცუდი არაა, უბრალოდ არც კარია, ვერ იტყვი რომ კარგია, ბოდიში მაგრამ ნამდვილად არ მომეწონა.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent