შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იყავი ბედნიერი - 1


25-12-2015, 21:14
ავტორი D-roni
ნანახია 5 245

^^^
ძალიან გთხოვთ კითხვას , რომ მორჩებით ქვემოთ ჩემი წარწერა წაიკითხოთ .
იმედია მოგეწონებათ , ისიამოვნეთ !

ცხოვრებაში ერთხელ მოდიანო ამბობენ .
მეორე ვერსიით თურმე მეორედაც მოდიან (რეინკარნაცია)
მაგრამ მე აშკარად არც პირველ შემთხვევაში გამმართლებია და არც მეორეში გამიმართლებს დარწმუნებული ვარ , რომ რამე იყოს
ბედი მაქვს , რომ იტყვიან ძაღლის .
არა განა ცუდად ვცხოვრობ ან უბედური ვარ , არა არა რა სისულელეა ( ირონია , რომ არ არსებობდეს) ... უბრალოდ ...
უბრალოდ არ მიმართლებს იმ საქმეში , რომლის გამოც თავი გავიგიჟე თინეიჯერობის პერიოდში , ქვას ვურტყი კინაღამ თავი მინდა , მიყვარს და მორჩათქო , რას გახდებოდნენ ჩემი მშობლები ? ვერც ვერაფერს ... ბევრი ჩხუბის და დავიდარაბის შემდეგ მაინც გავთხოვდი .
გავთოხოვდი ადამიანზე , რომელიც მთელ სამყაროს მერჩივნა , გავთხვდი ადამიანზე , რომლის ერთი გაღიმებაც კი ყველაფერს ნიშნავდა ჩემთვის .
ქორწილამდე გამოკვლევები ჩავიტარეთ , ეს ისე უბრალოდ რატიმ აიტეხა თუ რამე ერთად გადავლახავთ ყველაფერსო.
ვერ გადავლახეთ ...
დღემდე არ ვიცი რა ხდება , რატომ მაგრამ 3წელია გათხოვილი ვარ და დღემდე არ მეკარება ჩემი ქმარი ზედმეტად.
დღემდე არ ვიცი იმის მიზეზი რატომ იქცება ასე ... როგორ შეუძლია იყოს ასეთი სუფთა და ამავროულად ბინძური , ასეთი თბილი და ხშირ შემთხვევაში ცივი .
დღემდე ვეჭვობ , რომ ამ ყველაფრის მიზეზი ისევდაისევ გამოკვლევების პასუხია .
ერთ ღამეს , როცა ...
მიჭირს გადმოცემა იმ ყველაფრის რასაც იმ დღის მერე ვგრძნობ ... ზუსტად 4 წლის შემდეგ ...
ერთ ღამეს როცა სახლში მოვიდა მეგონა ისევ აგრესიული ტონით შემოვარდებოდა სახლში ნასვამი , უკაცრავად შესწორებას შევიტან მისი ძმაკაცები შემოიტანდნენ ...
და ბოდიშს მის მაგივრად მომიხდიდნენ ...
ასე არ მომხდარა , ზომიერად ნასვამი შემოვიდა დინჯი ნაბიჯებითა და ჩემი საყვარელი ღიმილით სახლში და ჩემს გერდით დაჯდა .
ჩემი ხელი თავისაში მოიქცია და თავი მკერდზე მომადო .
- ჩემი ცხოვრების აზრი ხარ - ჩუმად მიჩურჩულა და სახეზე თითებით მომეფერა - შენს გარეშე სიცოცხლე არ შემიძლია გესმის ? ვგრძნობ , რომ თანდათან გკარგავ და ... - საყვარლად და ბავშვურად ამოისუნთქა და თმაში ხელი შეიცურა ნერვიულად .
- რატი - თბილად გავუღიმე და სიტყვის გაგრძელების უფლება აღარ მივეცი - სულ , რომ მოვკვდე !შენ მე ვერასდროს დამკარგავ გესმის ?! ვერასდროს ! რადგან შენი ღიმილის გარეშე არც ერთი დღის გატარება არ მინდა , არ ვიცი რა გჭირს , გიცნობ და ვიცი ჩაცივება არ გიყვარს , ვიცი უარესად გატკენ , რომ გკითხო რა ხდება შენს თავს ... ამიტომ ვარ ამდენი წელი ჩუმად ... იცი ? სულ სულ არაფერი მინდა , უბრალოდ შენთან ყოფნის გარდა ხო ? გამიღიმე ისე როგორც მე მიყვარს ! - ვუბრძანე და ჯერ მისი ღიმილი დავინახე , ხოლო შემდეგ მისი ტუჩები ვიგრძენი ჩემს ტუჩებზე , ამდენი ხნის შემდეგ .
- არ შემიძლია პატარა ... არ შემიძლია გატკინო გესმის ? ვიცი მერე უფრო გეტკინება ასე , რომ მოვიქცე .
- რატი ვის არ ტკენია ქალიშვილობის დაკარგვა ? - თავი გავისულელე , ვითომ ვერ მივხვდი , რომ სხვა რაღაცაზე თქვა და ჩემსავე უხამს რეპლიკაზე ავწითლდი .
რატის სახეზე მწვანე ფერი დაედო და სულ რამდენიმე წამში ისე ახარხარდა როგორც ქორწილამდე ხარხარებდა , მთელი გრძნობით და გულით .
თვალებში ცრემლები ჩამიდგა ... ვგრძნობდი , რომ გული მტკიოდა , ცუდი წინათგრძნობა მქონდა და თავბრუ მეხვეოდა .
რატი ღიმილით დამიჯდა გვერდით და თავი ჩემს მუხლებში ჩადო , მე კი ჩემი თითები მის თმაში ავხლართე და თვალებდახუჭულმა გადავდე საზურგეზე თავი.
შუა ღამეს გამეღვიძა შუქი ანთებული დამრჩენოდა , ფეხზე ადგომა მინდოდა და საწოლში გადაწოლა მაგრამ რატი არც ირხეოდა .
- საყვარელო გაიღვიძე ... საწოლში დავწვეთ - ხელით შევანჯღრიე მაგრამ ძვრა არ ჰქონდა - რატი ნუ მეთამაშები - ნერვიულად გავიცინე და თავი მის გილმკერდზე მოვათავსე ჩაკეცილმა - გაიღვიძე ჩემო სიცოცხლე გთხოვ - ცრემლები წამომივიდა და უნებურად ამომიტივტოვდა თავში საღამოს ნაგრძნობი ცუდი წინათგრძნობა.
უნებურად დავუგდე ყური გულის რითმას და ვერაფერიც ვერ გავიგე.
პანიკაში ჩავარდნილმა მხოლოდ რეზისთან დარეკვა მოვახერხე , რომელიც ჩემი ქმრის ძმაკაცია.
მერე უბრალოდ პანაშვიდი , დაკრძალვა და შავი ფერი მახსოვს , მეტი არაფერი ...
ნეტავ სიზმარი იყოსთქო ,ყოველ ღამით ვიღვიძებდი
ამის მოლოდინში მაგრამ ... მაგრამ მე ვინ მომცა მაგის ბედი.
ხომ გითხარით ცუდი ბედი მაქვსთქო ? არ მომიტყუებიხართ .
კიდევ კარგი უნივერსიტეტი დამთავრებული მქონდა თორემ მერე მშობლების დარიგების თავიც კი აღარ მქონდა.
ვფქრობდი და ვრწმუნდებოდი როგორი სწორი გადაწყვეტილება მიმიღია თავის დროზე რატის , რომ გავყევი ცოლად .
ადამიანი, რომელმაც იცოდა , რომ უნაყოფოსთა ერთად სიმსივნით ...

დაავადებულიც იყო , თითს არ მაკარებდა ...
მხოლოდ ჩემთან ყოფნით ტკბებოდა და ჩუმად ებრძვოდა ყველაფერს , ნერვიულობას სასმელში ახრჩობდა და ამან მოუღკ საბოლოოს ბოლო.
გარესამყაროსთან სრულიად შეწყვწტილი მქონდა კავშირი.
არავის დანაზვა არ ნინდოდა , მთელ ბრაზს ცხოვრებაზე და მინატრებას ჩემი საყვარელ კაცის ვარჯისში ვახრჩობდი.
დილით ადრე ვდგებოდი , უკვე მეოთხე წელი იყო რაც ეს ტრადიციათ მექცა.
ცრემლები ოთხი წელი იყო რაც არ წამომსვლოდა.
სულ , რო. გავგიჟე ულიყავი ტკივკლისგან მაინც არ მომდიოდა.
ფიქრები მჭამდა , მეკითხა ... ვნანობდი ... გამერკვია !
სტკენოდა ... უფრო რაღა ეტკინებოდა...
შევძლებდით ერთად ყ ელაფერს შევძლებდით ...
მაგრამ მაინც ასე მოხდა , ასე დასრულდა და ესეც ჩემი უბადრუკი ბედის ბრალია !
რეზი და გეგა არასდროს მარტო არ მტოვებდნენ .
ყოველთვის ჩემთან იყვნენ .
ერთხელ ისიც კი მითხრეს ...
° რატიმ დაიბარა , თუ შეუყვარდება მხარში დაუდექითო °
არ იყო ეგოისტი , ყოველთვის სხვაზე ფიქრობდა ჩემი რატი .
მაგრამ ცხობრება მაინც დაუნდობლად მოექცა ...
° ღმერთს კარგი თავისთვისაც უნდაო °
ამბობენ ... არც ცდებიან .
რატი ყველაზე თბილი , სუფთა და კეთილი იყო ვინც კი ოდესმე გაუჩენია ღმერთს ქვეყანაზე
... და ის დღეს ანგელოზია , ფრთები აქვს და ყოველ ღამით ჩემთან მოფრინავს სიზმარში და მიმეორებს .
° იყავი ბედნიდნიერი ... მე შენთან ვარ ! °
არაფერი ყოფილა ტკიბილზე უფრო ძნელად დასამარცხებელი სენი...
სულიერ , შინაგან ტყუილზე !



°°°
ღამით სიზმარი ვნახე , როგორც ყოველთვის რატი მესაუბრებოდა და ისე იღიმოდა , როგორც მაშინ ჩემთვის თავის შეყვარებას , რომ ცდილობდა.
მეუბნებოდა :
° თათა გულს მტკენ ! ასე ნუ იქცევი ... მიეცი თავს ბედნიერების შანსი , შენ ამას იმსახურებ-ო °
მოწყენმა წამოვყავი თავი და აზუზუნებული მობილური ავიღე.
- რძალო კაფეში იჯექი 15 წუთში კარგი ? - მომესმა რეზის ხმა და გამეღიმა მის ნათქვამ °რძალოზე°
- აუ რეზი ...
- აუ რეზი და უი რეზი არ მიიღება , ვთქვი და მორჩა ! - მ
მკაცრ ხმაზე მივხვდი , რომ შეწინააღმდეგებას აზრი არ ჰქონდა ამიტომ აწრაფად შევედი სააბაზანოში , წყალი გადავივლე და გარდერობში შევძვერი.
შავი უბრეტელო მთლიანი გრძელი კოჭამდე კაბა გამოვიღე , რომელიც რატის ნაჩუქარი იყო.
მენჯის ძვლიდან კოჭამდე პრარეზით ( ჩახსნილით ) ...
ფეხზე შავი , თხელი სანდლები ამოვიცვი და გრძელი თმა გავიშალე , რომ ამოღებულ ზურგზე ვიგრძენი თმით მომეღუტუნა.
გამეღიმა ... ეს კაბა ძალიან უყვარდა რატის ...
მაკიაჟი არ გამიკეთებია , მომწონდა ჩემი თეთრი ფერის სახე და როგორც რატი იტყოდა პატარა ცხვირის წითელი წვერი , გოჭს მეძახდა ...
ღია ფერია ტუჩსაცხი გადავისვი და მზის შავი სათვალე დავიკოსე.
სახლიდან გავედი და ერთი აღმართის ჩაის შემდეგ მარცხნივ შევუხვიე.
გეგასკენ და რეზისმენ წავედი , რომლებმაც ხელი დამიქნიეს , გაბუღიმე და მათ წინ დავსკუპდი , სათვალე მოვიხსენი და ფრჩხილები მაგისაზე ავაკაკუნე.
- რა სხვანაირი ხარ - გამეკრიჭა გეგა - ხდება რამე ?
- არ ვიცი ... ამ ბოლო დროს ხშირად მეჩხუბება სიზმარში რატი ... მიეცი თავს ბედნიერების უფლებაო ...
დღეს სხვანაირ ხასიათზე გავიღვიძე ...
- აი ხომ ხედავ ?! ჩვენც მაგას არ გეუბნებით ? აბა მთელი ცხოვრება მარტოობას აპირებ სახლში გამოკეტილი ?! - ისევ რეზიმ ითავა რატის სიტყვების გამოერება - ასე დაიბარა არ მიაცეთ მარტოობის უფლებაო!
- არ ვიცი ... - თავი ოდნავ გავატრიალე მოწყენილმა და უნებურად შევეჩეხე ორ მუქ შავ თვალს , რომლებმაც ისე გამიტაცეს ვერც კი მოვზომე , რომ მამაკაცა ვიყურებდი ასე მიშტერებული - გაუსაძლისად მენატრება გესმით ? გაუსაძლისად ! - თავი მაგიდაზე დავდე და მოწყურებულმა ავწიე სახე - მთაწმინდაზე ავიდეთ რა ამ დღეებში გთხოვთ ...
- იქ უფრო დაიგრუზები თათ - გეგამ თავზე აკოცა და მის ხელს დახედა - იცი შენ ამით - არა თითზე წამოცმულ ნიშნობის ბეჭედზე და კალიცოზე მიანიშნა - მამრებს, რომ აფრთხობ ? - წარბები შეუკრა და ახარხარებულ გეგას გაუცინა მუხლების თამაშით .
- გავედით კუსკუს და გაერთე შენ - რეზიმ იქით მაგიდასთან მეგობრებთან მჯდომი შავი თვალების პატრონისკენ მინანიშნა .
- დავაი რა - წარბები შეკრა და მობუზული მიეყრდნო კედელს ... რას მომიყვანეს თუ უნდა წასულიყვნენ ...
ოფიციანტ ხელი დავუქნიე და ვანიშნე მოსულიყო .
- ერთი ალუბლის შოკოლადიანი ტორტის ნაჭერი და ფირთოხლის წვენი - მობილური იქვე დავდე და მოწყენილმა თავი მაგიდაზე ° დავაგდე °
- კარგად ხარ ? - მომესმა პატარა ბავშვის ხმა და თავი ავწიე .
ჩემს წინ პატარა ვაჟკაცი იდგა , რომელიც წარბებს ხან კრავდა ,ხანაც ხსნიდა.
გულში სითბკ ჩამეღვარა.
რა იქნებოდა ასეთი

მეც დამრჩენოდა რატისგან ...
ბავშვს ტკივილიანი ღიმილით გავუღიმე და კალთაში ჩავისვი.
- კარგად ვარ ... მადლობა - ლოყაზე ვაკოცე და თმაზე წავეთამაშე .
- რა გქვია ?
- თათა შენ ?
- რატი - მოსმენილმა სახეზე ღიმილი შემახმო .
უაზროდ დავბრიცე ტუჩები სატირლად მაგრამ ვერ ვიტირე ...
- რატი - ჩვენსკენ ახალგაზრდა გოგო წამოვიდა , რომელიც თეორიულად მისი დედა უნდა ყოფილიყო მაგრამ ... პრაქტიკულად საერთოდ არაფერჯ ეტყობოდა დიდი ასაკის , იმდენად ლამაზი იყო.
- დე მოდი შენც - ხელი სკამზე დაატყაპუნა , გოგონას უკან მისნაირად თუ უფრო ლამაზი ორი გოგო მოჰყვა და სამივე ჩენთან ჩამოჯდა . რატიმ გაიცინა და ამდენ გოგოში რა მინდაო , ადგა და მამიკოსთან მიირბინა იმ მაგიდასთან იჯდა ის შავ თვალებიანი.
- კარგად ხარ ?

- დიახ - მორცხვად ჩავხარე თავი და თვალები ისევ მისკენ გამექცა , შავი თვალები ისევ მე მიმზერდნენ.
- სიმპატიურია არა ? - გამიღიმა ერთ-ერთმა გოგონამ და ვიგრძენი , როგორ დავიბენი და წამოვწითლდი სახეზე.
- ვინ ? - თავი გავისულელე და ფრჩხილები ნერვიულად ავაკაკუნე მაგიდაზე.
- ნიკა - გამიღიმა და ეშმაკურად აათამაშა წარბები.
- იცი ... - ენა დამება და მობილურს მივაკდი , ეკრანზე გეგას გაკრეჭილი ფოტო მეყენა და უნებურად გამეღიმა , გადამრჩინა !
- ხო გეგა - ვუპასუხე და გოგონებს გავუღიმე .
- ხდება რამე ახალი ? - გადაიხარხარა და როგორც ჩანს რეზის გადაუჩურჩულა რაღაც.
- დავაი რა - გამეცინა და გავთამამდი.
- ჩემი დაიკო ... მიყვარხარ !
- მეც რეზიკუნა - გავიკრიჭე და მობილური მივაგდე მაგიდაზე გათიშული.
- შენი შეყვარებულია ? - დაბნეულმა მკითხა ერთ-ერთმა.
- არა ქმრის ძმაკაცი - თავი ჩავხარე და ვიგრძენი ტირილი მინდოდა.
არ შემეძლო ...
- ქმარი გყავს ? - გაიოცა მეორემ.
- მყავდა - ჩაწითლებული თვალებით ავწიე თავი და ტუჩები ერთმანეთს მაგრად დავაჭირე.
- თუ გინდა ნუ იტყვი - გამიღიმა და ხელზე მომეფერა.
- გარდამეცვალა ... 4 წლის წინ - ტკივილიანი ღიმილით გავუღიმე და საზურგეზე გადავწექი.
ჩემს გვედით მჯდომმა მაგრად ჩამიხუტა და ზლუქუნი ატეხა.
მის სითბოზე და სისაყვარლეზე გამეღიმა და მეც მაგრად მოვხვიე ხელები.
ის სითბო ვიგრძენი , რომელიც აქამდე მაკლდა , რომელიც აქამდე მჭირდებოდა , რომელიც სიცოცხლეს გამიფერადებდა და რომელიც სტიმულს მომცემდა ცხოვრება გამეგრძელებინა.
- ვწუხვარ - ოდნავ მომშორდა და ლოყაზე მაკოცა.
- ახლა ისე გამიხარდა შენი ჩახუტება . თავი ლამის სხვა ორიენტაციის მეგონოს - გადავიკისკისე პირველად ამ 4 წლის მანძილზე რწფელად და მთელი გრძნობით.
- იცი რა ? წამოდი ჩვენს მაგიდასთან ! ჩვენებს გაგაცნობ დარწმუნებული ვარ მოგეწონება - გამიღიმა - უი მე ასია - გამეკრიჭა და გოგონებს გახედა - ესენი ჩემი დაქალები , ანა და მარიამი არიან , რატი მარიამის შვილია - მითხრა და მათთან ერთად მათი მაგიდისკენ წამიყვანა
- სასიამოვნოა თათა.
ნივთები ავიღე და მიმტანს ვანიშნე შეკვეთა იქ მოეტანა , ცოტათი უხეხულად ვგრძნობდი თავს , მოსალოდნელი შეხვედრა მანერვიულებდა , როგორც გავიგე ნიკასთან .
- ფიფლ - ანა დასკუპდა , სავარაუდოდ ქმრის გვერდით და მაგრად აკოცა ლოყაზე . - ეს თათაა , ჩვენი ახალი მეგობარი - წარბები აათამაშა გოგონამ - ეს კი მიშოა , ჩემი ქმარი , ეს კაკია ... მარიამის ქმარი და რატის მამიკო ... ეს აკოა , ჩემი ძმა და ჩემი დაქალის ქმარი - გამეკრიჭა ბედნიერი - ეს კი , მუდამ მარტო მოსიარულე , ქალების მუსუსი , მზერით მკვლელი ნიკაა , სტაჟიანი მასხარა და ყველასთვის სასურველი სასიძო - შავთვალებას მზერა გავუსწორე და თვალებით გავუღიმე.
გაცნობის ცერემონიალი , რომ დაასრულა ანამ მაგიდასთან დავჯექი და ფორთოხლის წვენს დავავლე ხელი , ნელნელა ვსვამდი და მათ საუბარს ვუსმენდი.
ერთი შეხედვითაც კი ეტყობოდათ , რომ ერთმანეთი გასაგიჟებლად უყვარდათ.
- თათა , შენ არ გყავს ვინმე ? - სრულიად მოულოდნელად დასვა კითხვა მიშომ და ნიკას ღიმილით გახედა.
სასულეში გადასასვლელი წვენი , ისე გადამცდა კინაღამ დავიხრჩვი.
გაუბედურებულმა და თვალებჩაწითლებულმა შევხედე მიშოს და შემდეგ ანას , რომელიც ხელზე უხერხული ღიმილით დაექაჩა.
ყველა მე მიყურებდა , ისე თითქოს სამუზეუმო ექსპონატი ვყოფილიყავი.
ვიგრძენი უხერხულობისგან როგორ დამცხა და წვენი ძლივს გადავუშვი სასულეში.
აწითლებულმა დავდგი ჭიქა ადგილზე და მაგიდაზე ისევ ნერვიულად ავაკაკუნე ფრჩხილები , ჩემი ნერვიულობის ნიშნებია.
- აღარ - ძლივს ამოვღერღე ერთი სიტყვა.
- შენ თუ ასე ნერვიულობ ყველაფერზე , კიდევ დიდხანს გაუძლიათ შენთვის - ირონიული ტონით გამომაჯავრა ნიკამ და მის სიტყვებზე ვიგრძენი როგორ ამიჩქარდა გული.
მისმა ბოხმა ხმამ გამიტაცა , თან მომინდა პირდაპირ შუბლში მესროლა ჭიქა , რომელსაც სიბრაზისგან მთელი ძალით ვუჭერდი ხელს.
- მე გავალ , სასიამოვნო იყო თქვენი გაცნობა - ფეხზე წამოვდექი ჩანთას და მობილურს დავავლე ხელი და სასწრაფოდ გამოვვარდი იქიდან.
დავინახე როგორ გამომეკიდა ანა და მარიამი.
- გარდაცვლილი ყავს ქმარი - თვალები უბრიალა ნიკას ასიმ.
- რა ? - მასაც გადასცდა წვენი და ფეხზე წამოიჭრა - ვერ მითხარი გოგო აქამდე მერე ? - საყვარლად ააპაჭუნა თვალები და კაფიდან გავარდა ...



გ ა ე კ ი დ ა ...



^^^

მოკლედ ... გამარჯობა ხალხო !
ახლა რა მინდა გითხრათ , პირველად მოვირგე ასეთი ისტორია შინააროსიბრივად , რამე ახალი მინდოდა მეცადა.
ძალიან მეშინია განვითარებული მოვლენები ცოტა სხვანაირად არ მიიღოთ და ამიტომ ყველა სიტყვას წინასწარ ათასჯერ ვზომავ.
დასრულებულიც კი მაქვს ისტორია ...
რა თქმა უნდა ჰეფი ენდი აქვს !
ამაში ეჭვი არც არის შესატანი , მაგრამ მაინც მინდა გამიზიაროთ თქვენი აზრი ...
არა ორი სიტყვით "კარგია გააგრძელე" ...
უბრალოდ გთხოვთ , რომ ცოტა ვრცლად.
მოკლედ ხვალ ისევ დაიდება შემდეგი თავი.
მიყვარხართ ... ხო მოცულობას რა თქმა უნდა გავზრდი .



№1  offline მოდერი sameone crazy girl

ჩემი საყვარელი გოგოოო როგორ მიყვარხარ მე შენ თან ასია და ეს სასტავი ხო მიყვარს და კიდევ რომ გამოაჩინე სულელივით ვიკრიჭებოდი მთელი კითხვის მანძილზე რაც ისინი გამოჩნდნენ. სამაგიეროდ პირველი ნაწილი რომ წავიკითხე რატის გამო ცრემლებიც კი წამომივიდა ლამის მაგრამ გადავაგორე ეგრე მარტივად არ ვტირი wink ხოომ რაც შეეხება თემას მართლა განსხვავებულია ასე იშვიათად წერენ ნუ არც შემხვედრია მგონი ზოგადად არ მიყვარს ქვრივები რომ თხოვდებიან მაგრამ მართლა ყველა სიტყვა იმდენად მოწიწებით გქონდა დაწერილი შენი დამოკიდებულება ჩანდა ზუსტად ხომ ბედნიერი ვიქნები ნიკუშა თათას წყვილის ხილვით. ვიცი საინტერესო იქნება . თავის მოცულობამ ახლაც დამაკმაყოფილა და პრობლემა არ მაქ უბრალოდ თორმეტის მერე დადე

 


№2  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

პირველ რიგში ძალიან ძალიან მომეწონა ეს რომ არ აღვნიშნო არ შემიძლია თან გმირები წინა ისტორიიდან გყავს და ეს მომწონს... პირველი შემთხვევა იყო პირველივე თავზე ამდენი რომ ვიტირე რატის გამო სასწაული ადამიანი ყოფილა საოცარი და გული დამწყდა ასე რომ გარდაიცვალა რატიზე შემიძლია საათობით ვისაუბრო სიყვარული შეძლებია ძალიან ძლიერი და თითქმის "გადაშენების" პირას მყოფი სიყვარულის შეგრძნება ქონია საყვარელი ადამიანის მომავალზე იფიქრა, თავისი სურვილები უკუაგდო და თათასთვის თავისი აზრით კარგი გააკეთა და იმ ადამიანის რიცხვსაც არ ეკუთვნოდა ჩემი ქალი ჩემს მერე ვერავის უნდა გაეკაროს რომ ფიქრობს... რაც შეეხება გაგრძელებას ძალიან გამიხარდება ახალ ცხოვრებას თუ დაიწყებს თათა და სიყვარულს ისევ თუ იპოვის თუმცა რატის მსგავსი არამგონია იპოვოს... მოკლედ მოუთმენლად ველოდები ახალ თავს...

 


№3 სტუმარი tamuna

დასწყისი რაათქმაუნდა შეუდარებელია და დარწმუნებლი ვარ დასასრულის ასეთივე იქნება მეც ასევე ძალიან გამიხარდა რომ წინა ისტორიის გმირები გყავს.რაც შეეხებარატის ის განსხვავებულ ძალიან თბულს და კეთილ პერსონაჟად გამოალინე მაგრამ უნდა შეეცადო რომ ნიკაც გახადო განსხვავებული რომ უკეთესი გამოვიდეს და რატისგან განსხვავებული იყოს❤️წარმატებებს გისურვებ❤️❤️❤️

 


№4  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

ძალიან ძალიან მაგარიი იყოო ეს ნიკა მომწონს უკვე ... აბა შენიცი წარმატებეებიიი

 


№5  offline ახალბედა მწერალი ერკე

რაღაც ძალიან განსხვავებულია, მართლაც საოცარი იყო. ზუსტად რატისნაირი ბიჭები არიან ნამდვილად უმცირესობის რიცხვში და ასეთმა, რომ მიატოვა თათა ძალიან დამწყდა გული.. ჰო, კარგები ღმერთსაც უნდათ, მაგრამ ნამდვილად იმსახურებდა რატი ბედნიერებას თათასთან, რომელიც უფრო და უფრო უნდა გაზრდილიყო და გადაიზრდებოდა იდეალურ სიყვარულში, თითქმის იდეალურამდე მიაღწევდა ეს ყველაფერი.
მე ვაფასებ რატისნაირ მამაკაცებს. სიყვარული რომ იციან და გულს არ სტკენენ გოგოს. აი, თავის თავზე რომ ეფიქრა, ხო დაიწვენდა და მერე მიატოვებდა.
ძალიან კარგად მოიქცა <3
განსხვავებული უნდა წერო აბა სულ ერთნაირს ხომ არ დაწერთ... ჰოდა ნუციკოო :* წარმატებები შენ.. ეს პირველი. დანარჩენსაც წავიკითხავ.. მე მოგყვები.
ოო, ჰეფი ენდი არ გვინდა რა ძაან :დ
ანუ ნიკასთან არ გვინდა :D
ისე მოხდეს, რომ გრაალის თასი იპოვოს ნუცამ, დაალევინოს წყალი ნიკას, ნიკა მოკვდეს და რატი გაცოცხლდეს :D :D
არა ჰო? :((
კარგი...

გელოდებიიიი love
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№6  offline მოდერი D-roni

ერკე
რაღაც ძალიან განსხვავებულია, მართლაც საოცარი იყო. ზუსტად რატისნაირი ბიჭები არიან ნამდვილად უმცირესობის რიცხვში და ასეთმა, რომ მიატოვა თათა ძალიან დამწყდა გული.. ჰო, კარგები ღმერთსაც უნდათ, მაგრამ ნამდვილად იმსახურებდა რატი ბედნიერებას თათასთან, რომელიც უფრო და უფრო უნდა გაზრდილიყო და გადაიზრდებოდა იდეალურ სიყვარულში, თითქმის იდეალურამდე მიაღწევდა ეს ყველაფერი.
მე ვაფასებ რატისნაირ მამაკაცებს. სიყვარული რომ იციან და გულს არ სტკენენ გოგოს. აი, თავის თავზე რომ ეფიქრა, ხო დაიწვენდა და მერე მიატოვებდა.
ძალიან კარგად მოიქცა <3
განსხვავებული უნდა წერო აბა სულ ერთნაირს ხომ არ დაწერთ... ჰოდა ნუციკოო :* წარმატებები შენ.. ეს პირველი. დანარჩენსაც წავიკითხავ.. მე მოგყვები.
ოო, ჰეფი ენდი არ გვინდა რა ძაან :დ
ანუ ნიკასთან არ გვინდა :D
ისე მოხდეს, რომ გრაალის თასი იპოვოს ნუცამ, დაალევინოს წყალი ნიკას, ნიკა მოკვდეს და რატი გაცოცხლდეს :D :D
არა ჰო? :((
კარგი...

გელოდებიიიი love







კი ვინანე , რომ ასე განვითარდა მოვლენები ...
მაგრამ ასე იყო საჭირო , ისტორიის მთავარი აზრიც ისაა , რომ შეუძლია ქალს ,რომელსაც ოდესღაც ნამდვილი სიყვარულით უყვარდა მამაკაცი , რომელიც იყო ძალიან კარგი ადამიანი კერძლოდ რატის ნაირი შეუძლია შეუყვარდეს ისევ ...
მადლობა ერკე ასე , რომ მიდგახარ მხარში , შევეცდები იმედები არ გაგიცრუო love

tamuna
დასწყისი რაათქმაუნდა შეუდარებელია და დარწმუნებლი ვარ დასასრულის ასეთივე იქნება მეც ასევე ძალიან გამიხარდა რომ წინა ისტორიის გმირები გყავს.რაც შეეხებარატის ის განსხვავებულ ძალიან თბულს და კეთილ პერსონაჟად გამოალინე მაგრამ უნდა შეეცადო რომ ნიკაც გახადო განსხვავებული რომ უკეთესი გამოვიდეს და რატისგან განსხვავებული იყოს❤️წარმატებებს გისურვებ❤️❤️❤️


ძალიან დიდი მადლობა მხარში დგომისთვის , ნიკა აუცილებლად დაიმსაურებს ყველას სიყვარულს love

უცნობი ქ
პირველ რიგში ძალიან ძალიან მომეწონა ეს რომ არ აღვნიშნო არ შემიძლია თან გმირები წინა ისტორიიდან გყავს და ეს მომწონს... პირველი შემთხვევა იყო პირველივე თავზე ამდენი რომ ვიტირე რატის გამო სასწაული ადამიანი ყოფილა საოცარი და გული დამწყდა ასე რომ გარდაიცვალა რატიზე შემიძლია საათობით ვისაუბრო სიყვარული შეძლებია ძალიან ძლიერი და თითქმის "გადაშენების" პირას მყოფი სიყვარულის შეგრძნება ქონია საყვარელი ადამიანის მომავალზე იფიქრა, თავისი სურვილები უკუაგდო და თათასთვის თავისი აზრით კარგი გააკეთა და იმ ადამიანის რიცხვსაც არ ეკუთვნოდა ჩემი ქალი ჩემს მერე ვერავის უნდა გაეკაროს რომ ფიქრობს... რაც შეეხება გაგრძელებას ძალიან გამიხარდება ახალ ცხოვრებას თუ დაიწყებს თათა და სიყვარულს ისევ თუ იპოვის თუმცა რატის მსგავსი არამგონია იპოვოს... მოკლედ მოუთმენლად ველოდები ახალ თავს...




ძალიან დიდი მადლობა საყვარელო , მეც იგივე მიზეზით და მიზნით დავიწყე ასეთი ისტორიის წერა , იმედი მაქვს ბევრს შეუცვლის დადებითი მხრით აზროვნებასა და აზრს <3 love love

 


№7 სტუმარი tatuka

ძალიან საინტერესო ისტორიაა.მართლაც რომ განსხვავებულია.ჯერ ერთი თავი მაქვს წაკითხული და მაინტერესებს როგორ განვითაირდება მოვლენები.ახალგაზრდა ქვრივს ნამდვილად აქვს უფლება რომ ბედნიერი იყოს.გავაგრძელებ კითხვას და აზრს ბოლოს დავაფიქსირებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent