შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ობოლი


12-01-2016, 17:20
ავტორი anastasia))
ნანახია 2 128

2008 წლის 8 აგვისტოს დილა იდგა...კარებთან ატუზული ვუსმენდი ჩემი მშობლების საუბარს, თუმცა საუბარსაც ვერ დავარქმევდი...ეს უფრო ომს გავდა ლაწალუწი ისმოდა, ისმოდა იმ საგნების ხმა რომელსაც მამაცჩემი ისვრიდა და კედელზე ახეთქებდა...დედიკო ემუდარებოდა რომ გაჩუმებულიყო, რომ მე არ გამეგო...მაგრამ რაიცოდა მან რომ მე ამას უკვე მიჩვეული ვიყავი და ყოველ დილით ვუსმენდი მათ ლანძღვა-გინებას...როდესაც მამა სახლიდან გავიდა ოთახიდან გამოვედი დედამ ჩუმად ცრემლები მოიწმინდა და მომესიყვარულა...მეფერებოდა, მეალერსებოდა...ყოველთვის მიკვირდა ამდენს როგორ უძლებდა ჩემი საწყალი დედიკო...მე 14 წლის ანასტასია ვარ, სკოლაში არ მივლია არც ბაღში მამა არ მაძლევდა ამის უფლებას...ყველაფერი რაც ვიცი კი დედამ შემასწავლა...დიახ ეს ჩემი ოჯახია და ეს ჩემი რეალობაა...ჩვენი ფიცრულა სახლი გორის ერთ-ერთ მივიწყებულ ადგილას მდებარეობდა...და როდესაც ომი დაიწყო ჩვენ სწორედ მის ეპიცენტრსში აღმოვჩნდით...
საღამო იყო მე და დედა ეზოში ყვავილებს ვრწყავდით და ვსაუბრობდით...
-შვილო, ალბათ მამაშენზე ძალიან ხარ გაბრაზებული...მაგრამ მინდა გითხრა რომ მას შენ ძალიან უყვარხარ.
-ვუყვარვარ დედილო?
-კი ჩემო გულის ერთავ
-დედიკო არ გამიბრაზდე მაგრამ რაღაცას გეტყვი
-გისმენ შვილო
-დეე როდესაც გავიზრდები ამ სახლიდან წავალ და მამასთან აღარასდროს დავბრუნდები...შენც წაგიყვან დე და მხოლოდ მე და შენ ვიქნებით
სიტყვა არ ქონდა დედას წარმოთქმული როდესაც თვითმრინავების ზუილი ატყდა...გუგუნი და აფეთქებების ხმამ იმატა...შემდეგ სამი აფეთქების ხმა გავიგონე და დედიკოს მივეკარი, ყუმბარები სოფლის ბოლოში ჩამოყარეს აფეთქებისაგან გამოწვეული რყევა იმატებდა...მე და დედა ტყისკენ გავიქეცით გავრბოდით და არვიცოდით სად...ხალხის განწირული კივილიი ისმოდაა რომელსაც თვითმმფრინავების ხმა ფარავდა მომენტალირად, შემდეგ შეწყდა, ცა ჩამოქუფრული იყო ირგვლივ არაფერი ჩანდა...მაგრამ ისევ დაიწყოო ზუზუნი და აფეთქებების ხმამ...ბრძოლაში ტანკებიც მონაწილეობდნენ...და აი აფეთქება ჩვენთან ძალიან ახლოს მოხდაა ერთი გამხმარი ხის ტოტიიტოტიი, უშველებელი გადმოვარდა და დედა შიგ მოყვა...ვფიქრობ როგორ მოახერხა ესეთი სწრაფაად ჩემი კალთიდან მოშორებაა ვცდილობდი ხხე გადამეგორებინა მაგრამ ვერაფერი შევძელი...
-ანასტასია!ჩემო გულის ერთავ ახლავე წადი აქედან ტყისკენ გაიქეცი არ გაჩერდე შვილო, გახსოვდეაგახსოვდეს მე ყოველთვის შენთან ვიქნები ჭირშიც და ხილშინც!
აუტანელი ტკივილის მიუხედავად დედა მიღიმოდა და ჩემს დამშვიდებას ცდილობდა!
-არა დე! გთხოვ არ დამტოვო! დედიკო მჭირდები! დედა!!
ვყვიროდი ვტიროდი ვგორაობდიი დედას ვეფერებოდი მაგრამ ხმაას აღარ იხებდა...მუხლებზე დავიჩოქე ხელზე ვეამბორე დაა გამოვიქეცი. წამით არ შემისვენია...საბედნიეროდ თავი დავაღწიე...თვითმფრინავების წრიალმაც იკლო...და მუსახლკაროებს შევუერთდი...რომლებსაც კარვებში ანაწილებდნენ...ერერთ-ერთმა ჯარისკაცმა დამინახა ჩემსკენ წამოვიდა და გამომელაპარაკა.
-პატარავ სად არიან შენი მშობლები?
-დაიღუპნენ
-ვინმე გყავს ახლობელი რომ დავუკავშირდეთ?
-არა სერ
-გეშინია?
-არა სერ
შემდეგ ხელში ამიყვანა და მანქანაში ჩამსვა...თან მძღოლს რაღაც ანიშნა, ხმა არ ამომიღია...მივდიოდით და ვუყურებდი გადამწვარ სახლებს ვხედავდი როგორ ითხოვდნენითხოვდნენ დახმარებას...მძღოლს არაფერი უკითხავს ჩემთვის...თბილოსში ერთ შენობასთან გააჩერა და ერთ ქალს მიაბარა ჩემი თავი.



№1  offline წევრი anastasia))

პირველად დავწერე...ეს ნამდვილი ამბავია რომელიც მე გადამხდა და მინდოდა გულიდან ამომეღო ეს ტკივილი და ამიტომ დავწერე...ყველაფერს გავითვალისწინებ თუ რამე ისე არ წერია და არ მოგწონთ შეგიძლიათ მითხრათ. მიყვარხართ ყველა

 


№2 სტუმარი lana

vaime es raiyo vkitxulobdi da cremlebs ver vicherebdii gmerti iyos mfarveli sheni martla dzalian kaia sheileba ragac gkitxoo imedia ar miwyen gagrdzeleba aqvs amass

 


№3  offline წევრი anastasia))

დიახ აქვს...მიხარია თუ მოგეწონათ მართლა მთელი გული ჩავაქსოვე დაა დიდი ტკივილო განვიცადე ვეცლები ძალა მოვიკრიბო და მალე დავდო შემდეგი ნაწილი

 


№4 სტუმარი lana

shen shemogevle me gmertma gadzleba moqces imis dzala roo am cxovrebis dabkolebebs gaudzlo ukve dzalian shemiyvardi me shen es saxeli sheni namdvili saxeli tua mashin sexniebi vartt

 


№5  offline წევრი anastasia))

ჩემი ნამდვილი სახელია :* დიდი მადლობა ასეთი თბილი სიტყვებისთვის....

 


№6 სტუმარი Dea

Exla nikastan agar gaqvs kontakti? vfiqrob sheuyvardi da shensa da lukas urtiertobaze echvianobda.

 


№7  offline წევრი anastasia))

Ara misi binidabinidan, ROM wamovedi mashin gavwyvite kontaqti mastan DA agharassdros minaxavs xomagram sheedzlo siyvaruli sxvanairad gamoexata...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent