შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქალბატონი ვეტერინარი - 5


13-01-2016, 15:46
ავტორი D-roni
ნანახია 6 532

ვიცი , პატარა თავია მაგრამ ასე იყო საჭირო.
საჭირო მომენტზე შევაჩერე.
მინდა სხვანაირად და ჩემებურად განვავითარო მოვლენები , და ეს ერთი თავი პატარას გაუძელით რაა .
ძალიან დიდი მადლობა მხარში დგომისთვის და იმედია მოგეწონებათ.

თვალებით გამიღიმა და ხალხის შეძახილებს "კოცნა" , იმ ღიმილით შეხვდა მე , რომ თვგზას მიბნევს.
ჩემთან მოვიდა ახლოს და ყურთან მაკოცა .
- ნუ ღელავ ! - სპორტულები ხომ ხატავდა ? აი კლასიკური სტილი "აკვდება" და იმდენად მომხიბვლელად გამოიყურება მიდი და "არ აღელდე" !
- ივა ... - ჩუმად ამოვილუღლუღე , არ მინდოდა , ვიცოდი ახლა , რომ ეკოცნა ყველაფერი იმაზე მტკივნეული იქნებოდა ვიდრე წარმომედგინა.
ცრემლიანი თვლებით ავხედე და გული გამითბა მის გულრწფელ ღიმილს , რომ შევეჩეხე.
- ნუ ნერვიულობ ! - მტკიცე ტონით მთხოვა და შუბლზე მაკოცა.
ხალხი ჩაჩუმდა , თითქოს ყველასთვის დამაკმაყოფილებელი იყო ის კოცნა , რომელიც ჩემს შუბლს ერგო უკვე მეორედ.
- არასდროს გავნებ ! - ჩამჩურჩულა და ამჯერად მფეთქავ არტერიზე მომაწება გახურებული ტუჩები.
გატრუნული მივყვებოდი ყველგან , ჩემი და ჩემი დაქალის ოცნება ასრულდა , ორივემ ერთად დავიწერეთ ჯვარი .
ხელი მოვაწერეთ , თითქოს "აკოცე" ტრადიცია განადგურდა და ამას მხოლოდ ჩემი შუბლი გრძნობდა.
რესტორანში მისულს ერთ გვერდს ქმარი , მეორე გვერდს კი დაქალი მიმშვენებდა.
ნინას გვერდით დათა იყო მოკალათებული და ასე ვიჯექით მეჯვარეებთან ერთად.
ივას მეჯვარე ზურა იყო , დათასი სანდრო.
ნინას მეჯვარედ თავისი მეგობარი და კურსელი ჰყავდა , ნატალია.
ხოლო მე სოფო , ჩემი კურსელი და კოლეგა.
- ბერა ჩამირთეთ ! - შეზარხოცებული წამოდგა ფეხზე ხელების შლით დათა და ისეთი ფხუკუნი ამიტყდა თითქოს მთელი ცხოვრება არ გამეცინოს.
- დათა - გაოგნებული დაექაჩა ქმარს ნინა და სიცილით დაისვა გვერდით.
- რა ბერა შეჩე*ა - ხარხარი ატეხა ივამ და ზურას მხარს სიცილით მიეყრდნო.
- ცუდად ვარ - ზურამ ხელები მუცელზე მოიჭირა და ჭერში აიხედა - სადა თოვლის ბაბუ ტოო , ნათლიაა გამო - ჭერში იხედებოდა და ხარხარებდა.
- თქვენ ჭკუა მე ... - გაგრძელებ უნდოდა სანდროს მაგრამ მის წინ ახლად
დამდგარმა მარიმმა ისე გაუღიმა , მეც ჩავდნი მის მაგივრად.
- რა შენ სანდრიკო ? - ჰკითხა ეშმაკური ღიმილით გოგონამ და შამპანურის ჭიქა ხელში აათამაშა უდარდელად.
- კაი ნაშა - ასევე უდარდელად უპასუხა სანდრომაც.
- უიმე ქალებში გიჭირს ბიჭო ? - სახე დამანჭა მარიამმა.
- მარიამ ! - მკაცრი ხმა გამოსცა ავალიანმა და გამეღიმა.
- აცადე ! - ჩავჩურჩულე და უდარდელად მივეყრდენი მხარზე.
- რა ? შენს ძმაკაცს ქალებში უჭირს და შენ ასე უდარდელად ზიხარ ? - თვალები მოჭუტა უმცროსმა ავალიანმა.
- ამ წამს მარო - მისკენ მიიწია იდაყვებზე დაყრდნობილი სანდრო და შავი თვალებით გაბურღა.
შაავ მოკლედ გადაპარსულ თმაზე მარიამმა ხელი გადაუსვა "მეგობარს" და ისიც არანაკლებ გამბუღველად ჩააჩერდა თაფლისფერი სფეროებით შავ სფეროებში.
- ეგეც გაჭირვებაა - თვალი ჩაუკრა და ცხვირზე აკოცა "ბავშვობის მეგობარს მარომ"
- შენ მიშოვე კაი ნაშა - ეშმაკურად აათამაშა წარბები სანდრომ და სწორ ცხვირზე ხელი დაისვა.
ზომიერად სქელი ბაგეები გახსნა და გოგონას სახეზე ხარხარი ამოუშვა .
- თავხედი ხარ - გაბრაზებულმა ჰკრა კუნთიან მკერდზე ხელი უმცროსმა ავალინმა და უკანალის ქნევით წავიდა დარბაზის შუა გულისკენ.
დავინახე როგორ დაექაჩა ხელზე ერთ-ერთი ბიჭი და როგორ დაიწყო მასთან ერთად ცეკვა.
მარიამმა მორიდებით გაიღიმა და თვლი გაბრაზებული სანდროსკენ გააპარა , რომელმაც ჭიქა ერთი გადაკვრით გამოცალა.
ეშმაკურად ჩამეღიმა და ჩემი ქმრის ეშმაკურ თვალებს სიცილით შევხვდი.
- ჩვენ არ ვიცეკვოთ ? - დათამ ივას და მე გადმოგვხედა. და ნინას ხელი დაავლო , ფეხზე წამოაგდო და წელზე მოხვეული ხელით გააგდო წინ ნელი მოძრაობითა და ღიმილით .
- ვიცეკვოთ - ხელი გამომიწოდა და ნელი მოძრაობით წამომაყენა ფეხზე.
მშვიდად დავყევი მის ნებას და საცეკვაო მოედნისკენ გავყევი.
ნაზად ამიკრა სხეულზე და გახურებული , ძლლიერი , დაძარღვული ხელი მოშიშვლებულ ზურგზე აასრიალა , შემდეგ კი მყარად მომადო და უფრო ამიკრა.
ღიმილით მივაჩერდი და სახე ოდნავ მივაბრნე გვერდით.
დავინახე როგორ ააცალა მარიამი იმ ბიჭეს სანდრომ ხელებიდან და სიცილი წამსკდა ბაგეებიდან.
ივამ თვლები ღიმილით დამიბრილა და ხელზე გადამიწვინა.
უსიტყვოდ და ეშმაკური ღიმილით ვცეკვავდით ორივე.
თვალებში ვუყურებდით ერთმანეთს და არაფერი გვესმოდა გარშემო გარდა დათას ხარხარის.
სულ ცოტახანში ვიგრძენი როგორ გამოირთო მუსიკა და სცენა განათდა მხოლოდ მთელ დარბაზში.
ივამ ხელი მომკიდა და ადგილზე დამაჯინა , გვერდით მომიჯინა ნინა და თვითონ მეორე გვერდზე დამიჯდა.
დათა , ზურა და სანდრო , რომ დავინახე სცენაზე ფხუკუნი წამსკდა და ყურთასმენას ბოხი ხმა მოწვდა.
- მასხარები არ არიან ეხა ესენი ? - თვალები დაქაჩა სიცილით ავალიანმა.
- საყვარელი მასხარები - გავიკრიჭე და მხარზე ნიკაპი ჩამოვადე - რას აპირებენ ? - არ შემიხედავს ისე ვკითხე.
- რავი სტრიპტიზის ცეკვის მეტს მაგათი ტვინი ვერაფერს გაქაჩავს - ახარხარდა ჩემი ქმარი და მომენატლურად გამებადრა მის სიცილზე სახე.
- ქალბატონებო და ბატონებო ! - მიკროფონში ზურას ხმა გაისმა ... - მოგეხსენებათ ივას და დათას მეგობრებისთვის ეს ქორწილი ყველაზე ბედნიერი დღეა ! ორი ძმაკაცი ისე "გაგვიფრინდა" გამოხედვაც ვერ მოვასწარით მე და სანდრიკომ - სანდროს მხარზე ხელი გადახვია და თმაზე ხელი გადაუსვა - ეხა ეს ლაწირაკიც ჩამაბარებინა პატრონისთვის მეტი არ მინდა აარაფერი - მიხედავად განათებისა დავინახე როგორ ჩაუკრა თვალი ზურამ მარიამს . - ახლა რაც შეეხება ამ დღის დაგვირგვინებას , ვიცი რამდენად ბევრს ნიშნავს ჩემი სამივე ძმაკაცისთვის ჩემი ამბავი ისევე როგორც მათი ჩემთვის , ასე რომ , ბიჭებო - სანდროს ხელი გაუშვა და ცალი ხელი დემონსტრაციულად გაშალა ჰაერში .- ნათლიები გახდებით მალე - თავიდან ყველამ ნინაზე გადაიტანა ყურადღება - ნუ ვიცი რას იფიქრეთ და ეგ არა კაცო - გადაიხარხარა მიკროფონში - უფს ! ჩემი ცოლი ჩემთან - ფეხი დაატყაპუნა ზურამ და ივას გაოგნებულ და გახარებულ სახეს გაშტეებულმა ავხედე - მე და ჩემმა კაცობამ ვიცით რაა - ახარხარდა და ცოლის ბაგეებს ისეთი სისწრაფით დაეტაკა ანამ გონზე მოსვლად ვერ შეძლო - ჩემი ცოლი სიურპრიზს მიკეთებდა , უფრო სწორად გვიკეთებდა მააგრამ აქეთ გამომივიდა- ცოლს ხელი დაავლო და სცენიდან ჩასვა , თვითონ კი ბიჭებთან ერთად სიმღერა და სულ ბოლოს "სტრიპტის ცეკვა" დაიწყო.
მერე იყო ბევრი ჩახუტება , მოფერება , მილოცვა და რაღა თქმა უნდა ჩემი უთქმელი გრძნობები , რომელიც ოცნებობდა ისეთ ბედნიერებას , რომელსაც ივას ძმაკაცებსა და მის დაქალს დასტრიალებდა თავს.
სამშაბათი

ქორწილიდან არც თუ ისე სახარბიელოდ "მოვტყდით" .
ვინ გამოგვიშვა ?იმით ვიმშვიდებდი თავს ავალიანის სახლში მხოლოდ ჩვენ ორნი ვიცხოვრებთ ცალცალკე ოთახებშითქო , ოცნებები თავზე ნინოსა და გიორგის საჩუქარმა ჩამომანგრია.
- იმის გამო , რომ თაფლობისთვე ჯერ არ გაქვთ , ჩვენ გადავწყვიტეთ კახეთში , სასტუმროში ერთი ნომერი დაგვეჯაფშვნა და 1 კვირა იქ გაგეტარებინათ - გაკრეჭილმა მახარა დედამთლიმა ახალი ამბავი და სახე "გაბადრულმა" მივატრიალე ქმრისკენ თავი.
^^^
როგორც კი მანქანაში ჩავჯექით და ტერიტორიას გავშორდით თავში აზრმა დამარტყა.
- ჩემი ნივთები - წამოვიყვირე და ავალიანმა უცებ დაამუხრუჭა.
- რა გაყვირებს გოგო ? - გაოგნებული შემომიბრუნდა და ყურზე ხელი მიიდო - დავყრუვდი !
- სახლში გავიაროთ რაა , ჩემი ნივთები უნდა ავიღო !
- გზაში ვიყიდოთ , სავაჭრო ცენტრში.
- არა ! ჩემი ნივთები აუცილებლად უნდა ავიღო - ვთხოვე და კმაყოფილმა გავიღიმე , როცა მანქანა ჩემი სახლისკენ დაიძრა.
აქ დაგელოდებიო მითხრა ავალიანმა და სწრაფად ავირბინე სახლში , ყველაფერი გადავამოწმე , ჩალაგებული ბარგი ხელში ავიღე და კარი დავკეტე.
ლიფტით ჩავედი და რამდნეიმე პატარა ჩანთა ივას მივეცი , რომ საბარგულში ჩაედო.
ბარემ აქ ვართო და მის სახლშიც გაიარა .
ბარგი ჩამოიტანა და ნანას შუბლზე აკოცა.
კახეთის მიმართულებით დავიძარით , გზაში სიტყვაც კი არ გვითქვამს.
ერთმანეთისთვის ერთხელაც არ შეგვიხედავს , მუსიკა მაღალ ხმაზე იყო ჩართული და მანქანა ჩქარა მიდიოდა.
ის ის იყო უნდა ჩამძინებოდა ავალიანმა , რომ შემანჭღრია ჩავედითო.
თვალები მოვიფშვნიტე და მანქანიდან გადმოვედი.
როგორც კი ფეხი შევდგით იმწამსვე დაბარებულივით მოვიდა საშუალო სიმაღლის მამაკაცი და თვალების ჟუჟუნით გვკითხა შეეძლო თუ არა დახმარება.
- ნომერია ჩემს სახელზე დაჯაფშვნილი , ივა ავალიანი !
- აა კი ვიცი , ქალბატონმა ნინომ სასიამოვნო თაფლობისთვე გისურვათ - წარბები აათამაშა ბიჭმა და ბარგი ჩვენს მაგივრად აიტანა ნომერში.
- ვფიქრობდი მეთქი ნომერს ცალკე ავიღებ მეთქი და თურმე აქ ნინოს თავისი პალაჟენია ყავს - ირონიულად ჩაიქირქილა ავალიანმა.
- ხოო ... - ჩავილაპარაკე სასხვათაშორისოდ და უკან ავედევნე საქორწინო კაბით ქმარს.
ჩემთან ძილი არ უნდოდა ?! ჩემთან ყოფნა დისკომფორტს უქმნის ?!
ათასი ფიქრი და პასუხგაუცემელი კითხვა დაბადა მისი ასეთი "წინადადებით" ავალიანმა ჩემში.
როგორც კი კარი გაიკეტა ბიჭმა ავალიანს შევხედე და ნეწყვი ძლივს გადავაგორე.
სარკეში ჩავიხედე და აწითლებულ/ახურებულ ლოყებზე ცივი ხელის გულები დავისვი.
- შენით გაიხდი თუ დაგეხმარო ? - მკითხა და პერანგი გადაიძრო.
მის ნავარჯიშებ სხეულს თვალი , როგორც კი მოვკარი ნეწყვი ძლივს გადავაგორე ხმაურით და თავი უცებ გავატრიალე გვერდით.
ჯანდაბა , ჯანდაბა !
- იყოს , ჩემით მოვახერხებ - ვთქვი ხრიწიანი ხმით და აბაზანაში შევედი , კარი მიკეტე და ზედ ავეკარი , აჩქარებულ გულს ვერაფერს ვუხერხებდი , მკერდზე ხელი მივიდე და ღრმად ამოვისუნთქე , ნიჟარას ხელებით დავეყრდენი და თავი ავწიე , სარკეში ჩემს ანარეკლს , რომ შევხედე ვერ ვიცანი.
ვერ ვიცანი ასეთი მორცხვი , მშვიდი და ამავდროულად "აკუნჩხულებული" გოგო , ვერ ვიცანი ჩემი თავი , მიჭირდა იმასთან შეგუება , რომ ახლა მხოლოდ ჩემს თავზე და ცხოველებზე არ უნდა მეფიქრა , უნდა მეფიქრა ქმარზე , ქმარზე და იმაზე , რომ ყველას ბუნებრივი ურთიერთობა ჰგონებოდა.

აბაზანა მივიღე და იქვე ჩამოკიდებული პირსახოცის ხალათი მოვიცვი , ერთი პირსახოცით თმა ავიწიე და დაკეცილ საქორწილო კაბას ხელი დავავლე.
მორცხვი მზერით გავედი ოთახში და მომღიმარ ავალიანს გვერდი ავუარე.
პენუარი ავიღე და ისევ აბაზანაში შევიძურწე.
ქვედა საცვალი ამოვიცვი და პენუარი ჩავიცვი , ისევ ოთახში გავედი და საწოლი ავშალე.
ბალიში ავიფუე და თავი ზედ დავდე.
ცივის შეგრძენება ისე ესიამოვნა ჩემს გახურებულ სხეულს ჩუმი ოხვრა ვერ შევიკავე და სიცილით წავივლე კბილები ტუჩზე.
ავალიანს ჩემს ამ მოქმედებაზე უბრალოდ ჩაეღიმა.
აბაზანაში შევიდა და იქიდან ტრუსის ამარა გამოვიდა.
ნერწყვი ძლივს გადავაგორე და თავი წამოვწიე.
- აქ დაიძინე ! - ტახტისკენ წასულს ფეხები გაუშეშდა და ჩემსკენ ღიმილით მობრუნდა.
- მერე შენ ? არ გგიჭირდება ?
- არა ! თან დიდი საწოლია - მხრები ავიჩეჩე და ბალიშზე ჩამოვდე თავი.
- კარგი ... - მხრები აიჩეჩა მანაც და გვერდით მომიწვდა.
გულაჩქარებულმა ჩაბნელებულ ოთახს მოვავლე მზერა და მორფეოსს ვესტუმრე დაღლილი და ემოციებისგან გათანგული.
დილით მზემ , რომ შემომიჭყიტინა თვალებში თვალები ზანტად გავახილე და გაანალიზება დავიყე სად ვიყავი , ვისთან ერთად ვიწექი და რა მეცვა.
რა მეცვა ? არაფერიც არ მეცვა !
ჩემი მცდელობა იმასთნ დაკავშირებით , რომ პენუარს ღამით ვიგუებდი და არ შემოვიხევდი კრხით დამთავრდა.
შიშველ მუცელზე გახურებული ხელი ახლა აღიქვა სხეულმა და სახე მომენტალურად შემეცვალა.
ფიქრები სახეზე შემახმა და ნერწყვი ისეთი ხმაურით გადავყლაპე ეჭვი მაქვს ღრმა ძილში წასული ივა ამან გამოაფხიზლა.
თავი წამოწია და სხეულზე დამაკვირდა.
მისი ხელი მუცელზე მედო , ფეხები ჩემსაში ჰქონდა ახლართული.
მეორე ხელი წელზე ჰქონდა მოხვეული და მთელი ტანით ვყავდი აკრული ზეწარს ქვეშ.
ახლა აღვიქვი ჩემს სავსე მკერდზე მისი გახურებული მკერდი და იმდენად ამიწითლდა გონება , ეჭვი მეპარება ეს სახეზე არ დამტყობოდა.
- შენ რა , გამაუპატიურე ? - ცალი წარბი ამიწია ჰაერში ავალიანმა და ხარხარი ატეხა ჩემს სახეზე.
მისი სიტყვები წამით სერიოზულად მივიღე და ისეთი საწყალი თვალებით შევხედე თავი გამოვიგლოვე.
გაბრაზებულმა გავაწკლაპუნე ტუჩები და მის ხელს შემთხვევით გავუსვი ჩემი.
ფეხი ოდნავ ავწიე ზემოთ და რაღაცაზე მომხვდა.
რომ მივხვდი რაზე მომიხვდა გაოგნებულმა დავჭყიტე თვალები და ავალიანს მტრულად შევხედე.
- ეს რა არის - საბნის აწევა არც მიფიქრია.
- ამხელა ვეტერინარმა ქალმა დავიჯერო არ იცი , რომ დილით მამაკაცს ასეთი რამ , რომ დახვდება რაღაც "ადგება" ? - მისმა სიტყვებმა იმდენად იმოქმედა ჩემზე კინაღამ ჭკუიდან გადავედი.
მისთვის რა დამებრალებინა ? ჩემი უჯიშო ჩვევა , რომლის გამოც ღამე ტანზე ვერაფერს ვგუობ ქვედა საცვლის გარდა ?
ის , რომ ძილში მეც კარგად ავეკარი სხეულზე?
თუ ის , რომ ჩემი "ჩაცმულობის" გამო რაღაც "ადგა" ?
შეშინებულმა ვცადე განზე გაწევა და მის თვალებს , რომ შევეჩეხე , რომელშიც ახლაც კარგად ვკითხულობდი მის სურვილებს სიკვიდილი ვინატრე.
- გამიშვი ... - საცოდავი ხმა ამოვუშვი და გაწევა ვცადე.
- გაგიშვა ? - სახე ახლოს მომიწია და მომაკვდინებლად გამიღიმა.
- აჰამ - კრუსუნით დავუქნიე თავი და თვალების დამორჩილება ვცადე.
- იცი რა ? - ლოყაზე მომაკრო გახურებული ტუჩები - შეგიძლია ადგე - ვირგძენი ხელები , როგორ მოადუნა და თვალები გაბრაზებულმა ვჭყიტე.
- დიახაც ! ადგები ! - ჯიბრზე ვუთხრი და პენუარისკენ გადავყავი ხელი .
ოდნავ წამოვჯექი და შიშველი ზურგი მივუშვირე.
ფეხზე წამოვდექი , კიდევ კარგი საცვალი მაინც მეცვა ქვემოთ .
პენუარი გადავიცვი და წინ დავუდექი.
- ავდექი ! - ბავშვურად ვუთხარი და ტუჩებმოკუმული და წარბშეკრული გავეცალე ოთახს.



^^^



- არ გავისეირნოთ ? - მკითხა და ტანზე დამაკვირდა.
მოკლე შავი , გამჭირვალე სარაფანი მეცვა , რომელიც გაშლილი იყო ოდნავ და ზურგი არ ჰქონდა.
ფეხებზე თხელი შავი სანდლები მომერგო და თმა უბრალოდ ამეწია ზემოთ , რომელიც ძალიან ბავშვურს მაჩენდა.
თავი დავუქენიე და მობილურს ხელი მოვკიდე.
ნომრიდან როგორც კი გავედით ხელმკლვი გავუკეთე და მის მხარზე გაკონიწალებული მივყევი უკან.
გარეთ გავედით და სასტუმროს ბაღს დავუყევით.
უზთან შევჩერდი და თვალი ტანიას მოვკარი , აი იმას ... "ყველა შეყვარებული ნაშა არ არის ..."
აი იმას " ცუდი ხმა თუ გაქვს არ იმღერო"
და აი იმას "ჩემს ქმარს , ჩემს დასანახად , რომ კოცნიდა "
გოგონამ ჩვენ შემოგვხედა და თვალებგაბრწყინებული წამოვიდა საცურაო კოსტუმში გამოწყობილი ივასკენ.
ავალიანმა აშკარად იგრძნო მის იდაყვზე დადებული ჩემი დაძაბული ხელი და გამიღიმა.
- ივაა - მისკენ წამოვიდა და კისერზე ჩამოკიდებას აპირებდა , რომ ჩავახველე . - ლიზა - წარმოტქვა ქართულად - რა დამთხვევაა , რომ თქვენც აქ ხართ არა ? - უნიჭოდ გაიკრიჭა და საცურაო კოსტუმს წაეთამაშა.
ავალიანს ავხედე და მივხვდი მისი თვალები ამრეზიით უმზერდნენ ქალს სახეში და არა "ავლადიდებებზე" , ჩამეღიმა.
მამაკაცმა ხელი მომხვია წელზე და თავზე მაკოცა.
- ვა ტანია ? - გაკრეჭილმა შევხედე ქალს და ყელი მოვიღერე - აქ საიდან?
- სასტუმროს მეწილეა მამაჩემი - რუსულად განგვიმარტა და ჩაიცინა გველურად.
- კარგი ჩვენ წავალთ , სასიამოვნო იყო შენი ნახვა ტანია - ვიგრძენი ჩემს წელზე ხელი , როგორ დაიძაბა და მეც მის ნებას დავყევი , წინ წასულს გავყევი და ხელის კუნთზე ვაკოცე.
- რატომ გაგიფუჭდა ხასიათი ? - მკითხა და წინ დამიყენა .
- მე ? - ვიკითხე გაოგნებულმა და მის შორტს დვხედე - ის სადაა ? - ვკითხე და ავხარხარდი.
- ტანია დაინახა და დაიმალა - მიმიხვდა ნათქვამს და ჩემთან ერთად ახარხარდა.
- გინდა ვითამაშოთ ? - წინ გადამიდგა და ჩემი ხელი თავისაში მოიქცია საღამოს.
- შენი ჭირიმე ისევ ისე თუ უნდა ვითამაშოთ იმ ტბაში ჩაიხრჩე თავი - გავიცინე და მის დაქაჩულ ხელს დავხედე , რომელმაც სხეულზე ამიკრა.
- რას უწუნებ მაგ თამაშს ? - მკითხა ეშმაკურად და ხელი შემიშვა დაბნეულს.
წინ წავიდა და უცებ შემობურნდა.
- სურვილებზე !
- კაი ... - მხრები ავიჩეჩე და ამჯერად მე გადავუდექი წინ.
- მოკლედ ქვეყნებზე ვითამაშოთ , რომელიც პირველი წააგებს იმას ექნება ერთი სურვილი მერე განვაგრძოთ .
როგორც კი გამოვიჭირე , რომ რაღაცაში გაიჭედა ავბუზღნდი , მივხვდი გაახსენდა და უნდა ეთქვა , როცა არ ვაცადე და ვუთხარი , რომ ერთი სურვილი ჩემი იყო.
- ჩემი სურვილი ზურგზე შეჯენილმა წამიყვანო ოთახამდე - ვკისკისებდი და თან ზურგზე ვაჯდებოდი.
როგორც კი ავფოფხდი , ხელები კისერზე მაგრად შემოვაჭდე და ნიკაპი მის თავზე შემოვდე.
გზაში ისევ ვთამაშობდით როგორც კი წავაგე მუცელზე გადამიჯინა და მაგრად მომხვია ხელები.
- ასე ... ასე ჩემი სურვილები ირღვევა ! - გავაპროტესტე და ქვედა ტუჩი გადმოვატრილე.
- ახლა ჩემი სურვილის დროა - ეშმაკურად ჩაიღიმა და ფეხები უფრო კარგად შემოიწყო წელზე.
- რა ? - ვკითხე დაფეთებულმა და ხელები მკერდზე მივაყრდენი.
- ასე გადავარდები - ჩემი ხელები კარგად შემოიწყო კისერზე და ხელები უკანალზე მომჭირა.
- ხელი გაწიე ჩემი უკანალიდან თორემ ... - სიტყვა ვერ დავამთავრე ხეს , რომ მიმაჯახა.
- თორემ ? - ხელები უფრო კარგად მომიჭირა და თვალები მიმებნიდა.
ის ახლა ეროგენულ სივრცეში იყო შეჭრილი და მე ძალიან მიჭირდა თავის შეკავება.
- სწრაფად მითხარი შენი სურვილი ! - ხმა ძლივს გავიმკაცრე.
- მიკბინე ! - მკაცრი ხმით მითხრა და თვალებდაჭყეტილმა კისკისი ამოვუშვი .
ტუჩის კუტხე ჩატეხა და ჯიქურ ჩამაშტერდა თვალებში.
- შენ რა სერიოზულად ამბობ ? - ვკითხე და თავი უკან გავწიე კარგად , რომ შემეხედა.
- კი - მხრები აიჩეჩა და თავი დამიქნია.
- სად ? - ზედმეტად აზარტული გავხდი ამ წამს.
- სადაც შენ გინდა - მითხრა და კარგად შემიჯინა მუცელზე.
- ბასრი კბილები მაქვს ! - გავაფრთხილე და ბოლო იმედს მოვეჭიდე.
- მიკბინე ! - მკაცრად გამიმეორე და ტუჩები მისი კისრისკენ წავიღე . - კისერი ? - ტუჩის კუთხე ჩატეხა და ისე ჩაიღიმა ენერგია მომემატა " კბილებში " - კარგი არჩევანია ... - კისერი უფრო კარგად გადაწია და მის დაძარღვულ ადგილებს მთელი ძალით ჩავავლე კბილები.
ვიგრძენი როგორ დაიჭიმა მისი ხელები ჩემს უკანალზე და თანდათან მოვადუნე კბილებიც.
ნელა გავუსვი ტუჩები ნაკბენ ადგილას და კოცნა დავუტოვე რამდენჯერმე.
ავალიანმა ოხვრა ვერ შეიკავა და თითები აათამაშა ჩემს სხეულზე.
ნასიამვნებმა ვერც მე შევიკავე ბგერები და ბაგეები გავაპე.
- კიდევ ! - მითხრა და უფრო შემომიჯინა მუცელზე - კიდევ ! - გამიმეორა მკაცრად და მეც დავემორჩილე.
- რა ჯანდაბაა ეს ! - ხელები მხარზე დავკარი და მის კისერში ჩავმალე ცხვირი .
ვერ ვშორდებოდი ! ვერ ვძლებდი , მინდოდა , მისი სხეულის ყველა უჯრედი ჩემი ყოფილიყო და ნერვები არ მყოფნიდა ამ ყველაფრისთვის გამეძლო.

სიტუაციით დაძაბულმა ისიც კი ვერ გავიაზრე როგორ აღმოვჩნდი ისევ ავალიანის ზურგზე და როგორ ავედით ნომერში.
აუზთან გავლილმა ვერც კი მოვახერხე ტანიას დანახვა და მისი სახის გარჩევა ისე შემაქროლა ნომერში ჩემმა ქმარმა.
ტანიასთვის მცხოდა ახლა მე ?!
- ცოტა ნელა ! - მაშინვე შევბღვირე , როდესაც საწოლე კი არ დამაგდო მისროლა და კარზე მორგებული საკეტი გადაკეტა.
- იცი ახლა რისი ღირსი ხარ ?! - მკითხა და სუნთქვაგახშირებული გვერდით მომიჯდა , თავი ხელებში ჩარგო და ამოიქშინა.
- კარგად ხარ ? - ვკითხე და მისი მხარისკენ წაღებული ხელი ჰაერში გავაშეშე , შემდეგ კი საწოლზე ჩამოვდე.
- რატომ მაკოცე კისერში ? -- გამომხედა თბილი თვალებით , მერჩივნა ეჩხუნა ვიდრე ასეთი თვალებით შემოეხედა ჩემთვის.
მის ნათქვამის გააზრება და ჩემი ახარხარებ ერთი იყო.
- რაო ავკუნჩხულდითო ? - ავკისკისდი და რაც მომადგა ენაზე მერე დავაფიქსირე , უცებ გავშეშდი სახეზე ღიმილ შემხმარი.
ავალიანმა ეშმაკურად გამომხედა და ჩაიღიმა.
- აა ანუ აკუნჩხულება ატეხვას ნიშნავს ? - მკითა წარბაწეულმა.
- აა ანუ შენ ატეხილი ხარ ? - თემის გადატანა ვცადე მე .
- აა ანუ შენ იმ დღეს ნინამ , რომ მუთხრა აკუჩხულებულიაო ესეიგი შენც ატეხილი იყავი ? - წარბაწეული საუბრობდა და ჩემს გაწითლებას არ წყვეტდა.
- მე °ც ° ? - ირონიულად ჩავიცინე და თავი ოდნავ გადავწიე გვერდით .
- გინდა ორივეს აკუნჩხულების პერსპქტივა , აქვე პრაქტიკაში განვიხილოთ ? - აშკარად ამას უფრო კარგად ეხერხება თემის გადატანა.
- გადი იქით - გაბრაზებულმა მხარზე ხელი დავკარი და ფეხზე წამოვხტი , თამაშის ხასიათზე მოვედი , მიფრთხილდი ავალიანო ! ნელი მოძრაობით ავიწიე კაბა და მთლიანად გადავიძრე , საცვლების ამარა დარჩენილი უკან შევბრუნდი და ბიუსჰალტერიც გავიხადე , ხელები მკერდზე ავიფარე და მუვხვდი ამხელა მკერდს ჩემი ხელები ° ვერ გაწვდებოდა ° ალტერეგოს მოვაკეტინე , რომელიც ჩამძახოდა , რომ ავალიანს საკმაოდ ძლიერი ხელები ჰქონდა , ივასკენ მივბრუნდი და გავუღიმე - მე წყალს გაავივლებ - თვალი ჩავუკარი და სააბაზანოში შევიკეტე.
ნიჟარას დავეყრდენი და ახლაც ვერ ვიცანი ჩემი თავი.
თვალები ისე მიბრწყინავდნენ გაოგნებულმა ავიწიე წამწამები , ვერ ვიჯერებდი , რომ ნამდვილად ჩემს თავს ვუყურებდი.
მშვიდად , მშვიდად !
ვიწყნარებდი თავს და თან ღრმად სუბთქვას ° უნიჭოდ ° ვცდილობდი.
ჯანდაბა ! რას მიშვება ეს კაცი ?!


^^^


იქვე დაკიდებულ ჩემს პენუარს ხელი დავავლე და საცვლების გარეშე გადავიცვი.
ოთახში გავედი და სავარძელში დამჯდარ ავალიანს ყურადღება არ მივაქციე , ისე ავშალე საწოლი და ზეწარი გვერდიით გადავაგდე , წამოვწექი და ფანჯრარაში გავიხედე , ჯერ კიდევ შერჩენოდა ბუნებას ნათელი ფერები მზის.
- მგონი ასე არასდროს არაფერი გამოვა - საწოლზე ქმარი ჩამომიჯდა და შიშველ ფეხზე ხელი ამიცურა , ოდნავ გამაშლევინა ფეხები და იქ თამაში განაგრძო თითების.
ამ კაცს ჭკუიდან გადავყავარ , სად მეფერება , სად მიძცრება , რა უნდა !
ისე მსიამოვნებს უარს ვერ ვამბობ და ფისოსავით ვკრუსუნებ.
- ლიზა მისმენ ? ასე არ გამივა არაფერითქო - ხმა გაიმკაცრა ჩემმა ქმარმა .
- რა ? რა არ გამოვა ? -ვკითხე დაბნეულმა.
- რა და სახე მომიახლოვა და ტუჩებით ნიკაპი დამიკოცნა - მეც დამითმე აბაზანაში პირველობა ზოგჯერ , შენ აკუნჩხულებას ეშველება - ცხვირზე მიკბინა და სააბაზანოში შევარდა.
- იდიოტი ! - ჩავიფრუტუნე და ფეხები °მოვიქავე° - სექსუალური იდიოტო ! ნიკაპზე თითები ჩამოვისვი და სივრცეს გავუღიმე. - და მაინც ! აკუნჩხულებული იდიოტი ! - ბოლოს თავი დავდე ბალიშზე გაბრაზებულმა და ისევ გავიღიმე .
- ავალიანი იდიოტი , ავალიანი დეგენერატი , ავალიანი საოცრება , ავალიანი ტუჩმოსაჭმელობა , ავალიანი ასაკუნჩხულებელი , ავალიანი სექსუალური , ავალიანი ნერწყვ°სადინარ/საყლაპავი° და ისევ ავალიანი მისტერ სიმპატიური ! ავალიანი დაცემა , ავალიანი ვეღარ ადგომა , ავალიანი ჩასაყლაპი .
ვლუღლუღებდი ჩემთვის და თითებზე ვითვლიდი .
- ჰმ 9 გამოვიდა დავამრგვალოთ - ნეკა თითზე საჩვენებელი მივიდე და გავიკრიჭე - ავალიანი გასაშენებელი და დინოზავრებს მისაყოლო - დავასრულე და ნერწყვი გადამცდა სააბაზანოს კარზე აყუდებული , ტრუსის ამარა სილუეტი , რომ დავინახე .
- ავალიანი დამერხა ! - ამოვიკრუსუნე და გასაქცევი ადგილები დავზვერე .


ქალბატონი ვეტერინარი - 5



№1  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

უუფ რაა მაგარიააა <3 პირველიი ვააარ ულალაააალააა <33 მალეე დადეე რააა

 


№2  offline მოდერი sameone crazy girl

ცუდად მხდი ისევ იმდენი ვიცინე კუჭი მტკივა და ამათი "აკრუნჩხულება" ხო საერთოდ მკლავს:დ:დ რა დავწერო არ ვიცი ისევ ვიცინი და ვერ ვაზროვნებ კარგად მოკლედ მიყვარხარ გადარეულო wink wink wink love

 


ძაან სიღვობა იღო

 


№4  offline წევრი ...a lone...

Auuu...ai yvelaze magari istoriaaa martla ^_^
Dzalian momwons
Warmatebebs gidurveb da moutmenlad veli axal tavs

 


№5  offline მოდერი bibo

ვაიმე რა იყო ეს უხ რა გიჟი ხარ უხ love love სასწაული იყო საოცრება რა ვთქვა არ ვიციიი აი რაგაც ძან მაგარი იყო ...არ მინდოდა დამტავრება რა ეს არ მყოპნის ეს ციცქნა თავები და რა ვქნა ღორი ვარ და რა ვქნა ვახ...ეს ივა ძან მომწონს სსასწაულია ეს ბიჭი არ გიპიქრია გადმომიგდო და მაჩუქო :დ :დ :დ :დ love love ბისკვიწია ეს ბიჭი შოკოლადიიიი ხარ საოცრება კამფეტი love love love

 


№6 სტუმარი darina

Ara ra me amatze vgijdebi, iseti pozitiuri tavi iyo gamabedniera, rogor gemrielad chavikitxe saxeze gimili ar mshordeboda, saocreba gogo xar shen.

 


№7  offline წევრი Diosa Dela Tristeza

დღეს დავიწყე და აი გასაგიჟებლად მაგარიაა იმდენი ვიცინე ცუდად ვარ მართლაცაღფრთოვანებული ვარ ველოდები შემდეგს სულმოუთქმელად❤❤❤

 


№8  offline წევრი kaxelii

მაგარია ბოლოს მომკლა სიცილმა. ხვალ დიდი თავი დადე რააა. მპუა მიკაქალ love

 


№9 სტუმარი Xatia

Au ramdeni vicine.... Magaria yochag. Male gaagrdzele ra erti suli maq gagrdzelebac wavikitxo.....

 


№10  offline წევრი Nucadachikuna

საყვარლებიი არიან ძაან :) ავალიანი მაგარი ტიპია

 


№11  offline წევრი coco girl

როგორ უცებ შეეწყვნენ ერთმანეთს ! wink ფერი ფერსა , მადლი ღმერთსა – ამათზეა ნათქვამი lol

 


№12  offline წევრი keta♥

ისე მაგრა იკითხება და ისეთი სასაცილო და სიამტკბილობა სიუჟეტი აქვს winked
ძალიან მომწონს, ძალიან! ერთი ესეთი ავალიანი მინდა ჩემს ცხოვრებაში:)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent