შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეზობელი..(2)


13-01-2016, 22:17
ავტორი anukio31
ნანახია 2 009

ამ დღემ ასე ჩაიარა,მაგრამ შემდეგ დაიწყო ჩემი გულის წუხილი!
2ივლისს ველოდებოდი..ველოდებოდი კი არა გული ელოდებოდა როდის მომწერდა ირაკლი!და აი მომწერა კიდევაც ისევ ისე, "როგორ ხარ?" და ასე შემდეგ.. 5 თუ 6 ივლისი იყო,როდესაც ჩემი,დიახ ჩემი ირაკლი სოფელში წავიდა და დამტოვა.. მთელი დღე ველოდებოდი როდის გამოჩნდებოდა მიისი მანქანა,მაგრამ სამწუხაროდ არ გამოჩნდა..ოოჰ ნეტა იცოდეთ ამ დროს გული რას გრძნობდა,რას განიცდიდა,როცა მივხვდი რომ ის წავიდა! გადიოდა დღეები ის მეხმიანებოდა FACEBOOK-ზე,მაგრამ რა აზრი ჰქონდა მიმოწერას როდესაც მე ის მთელი გულით მენატრებოდა?! მთელი სულით,გულით განვიცდიდი რომ მას ვერ ვხედავდი და ეს მონატრება არ მასვენებდა.. რეები იწყებოდა მასზე ფიქრით და ღამდებოდა ისევ და ისევ მასზე ფიქრით,თუმცა შეიძლება სასაცილოა,მაგრამ მეგონა რომ ეს უბბრალოდ ბავშვური "გატაცება" იყო და უბრალოდ მომწონდა.
ერთ დღეს მომდის მესიჯი..
-მიყვარხარ!არ ვხსნი როგორ და რანაირად!(ირაკლი)
-გიყვარვარ?სასაცილოა.. მე ხომ..მე ხომ ბავშვი ვარ შემთვის?(მე)
-მე ვთქვი,რომ არ ვხსნი როგორ და რანაირად-მეთქი!(ირაკლი)
მას მე მეგობრობა შევთავაზე,რადგან მეგონა დედაჩემი მომკლავდა!!
პ.ს დედაჩემი არის ძალიან მეგობრული ყველაფერს ვუყვები და მიგებს,მაგრამ რატომღაც ვიფიქრე,რადგან ირაკლი 21წლისაა ამას ვერ გამიგებს ალბათ-თქო..
მოკლედ მთელი ივლისი,აგვისტო მას ვწერდი.. და ვხვდებოდი როგორ წრფელი სიყვარულით მიყვარდა მე ის!
როგორც უკვე ვთქვი დაქალობის არ მჯერა და ჩემს მეგობრებს მხოლოდ იმას ვეუბნებოდი,რომ არის ერთი ბიჭი,რომელიც მომწონს უბრალოდ და არაფერი სერიოზული არ არის.ჰმმ .. სერიოზული კი არა..მე ის!აიიი ისს მიყვარდა ყველაზე მეტად.. ნეტავ იცოდეთ,როდესაც სოფლიდან მისი და ჩამოვიდა მთელი დღე გარეთ ან კარებთან ვიყავი ოღონდაც რამე გამეგო ირაკლიზე!! მაგრამ სულ ტყუილად ირაკლი ისევ იქ იყო მე ისევ აქ ვიყავი და ერთმანეთს უკვე კვირაში 7დღიდან 4დღე ვეკონტაქტებოდით.. მოგესხენებათ ეს გოგოების ამბავი არ გვინდა რომ პირველმა მივწეროთ ბიჭს და ამიტომ მეც თავს ვიკავებდი ხოლმე(რა თქმა უნდა სულ არა)როცა მომწერდა ვპასუხობდი,მაგრამ აი აი რას ვგრძნობდი მართლა ვერ ავხსნი ეს იყო სიტყვებით აუხსნელი გრძნობა..ის მპირდებოდა რომ მალე ჩამოვიდოდა და წარმოიდგინთ მთელი ივლისი,აგვისტო და სექტემბერი იქ იყო!!ეს ჩემთვის რა იყო არ მკითხოთ..ეს იყო სასწაულად ცუდი გრძნობა,როდესაც ის ვინც გიყვარს შენს გვერდით არ არის.. სანამ ის იქ იყო მე სოფელშიც ვიყავი,ზღვაზეც,აგარაკზეც..
----------------------------
გთხოვთ დამიწერეთ კომენტარები ღირს თუ არა გაგრძელება მხოლოდ ორმა ადამიანმა დამიწერა წინაზე და ცოტა დავიბენი.. ალბათ აღარ უნდა გავაგრძელო?



№1 სტუმარი MariaM

Dges wavikitxe.. Tavebia patara.. Winadadebebi ddaasrule xolme tavs rom amtavreb jobia..
Mokled jer jerobit kargia da vnaxot.. Damainteresa...
Namdvili ambavia? Shen gadaggxda? :/

 


№2 სტუმარი mariami

ძალიან მომწონს და თუ გააგრძელებ და თავებს გაზრდი ცოტა კარგი იქნება მე დგეს წავიკითხე ორივე თავვი და ძალიან მომეწონაა

 


№3  offline წევრი anukio31

MariaM
Dges wavikitxe.. Tavebia patara.. Winadadebebi ddaasrule xolme tavs rom amtavreb jobia..
Mokled jer jerobit kargia da vnaxot.. Damainteresa...
Namdvili ambavia? Shen gadaggxda? :/

ესეიგი ეს არის ნამდვილი ამბავი და ახლაც ხდება ამიტომ არის პატარა თავები იმიტომ რომ მე რომ დიდი თავები დავდო მაშინ მოვლენებიი განვითარებას ვერ მოასწრებს და ისე დავრჩებით.სხვა ზგა არ მაქვს უბრალოდ გამიგეთ..

 


№4  offline წევრი anukio31

mariami
ძალიან მომწონს და თუ გააგრძელებ და თავებს გაზრდი ცოტა კარგი იქნება მე დგეს წავიკითხე ორივე თავვი და ძალიან მომეწონაა

ნამდვილი ისტორიაა ახლაც ხდება და შეიძლება თავები ვერ გავზარდო სამწუხაროდ :(

 


№5  offline წევრი mmmmaaarri

ძალიან კარგიაა :*

 


№6  offline წევრი mariamiiiii

გაააგრძელე საინტერესოაა :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent