შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაზი ღამე


1-02-2016, 17:53
ავტორი შარლატან
ნანახია 2 980

ჩვეულებრივი დილა გათენდა.კიტიმ საათს დახედა და წამოხტა.აუ, რაღა ბოლო გამოცდის დღეს.სწრაფად ჩაიცვა მობი აიღო და უახლოეს დაქალს დაურეკა.
-ნი პირველზე ვაგვინებ ჩამეძინა. ხათოს უთხარი, რა და მეორეზე დავწერ.-კაი კიტ არ ინერვიულო.
ნელა გაიხურა კარი კიბე სწრაფად ჩაირბინა და გაჩერებაზე გაჩერდა.სამარშრუტო ტაქსი მალე მოვიდა. ლექციის გამოსვლამედე 20 წუთი კიდევ ქონდა და ბუკიას ბაღში სკამზე ჩამოჯდა.
-შენ ქეთი არ ხარ?(ჩაესმა ზურგიდან მამკაცის საიამოვნო ხმა.) ნელა შემობრუნდა რამდენი ხანია მისთვის სახელით აღარვის მიუმართავს.
-ხო შენ ქეთი ხარ! გმერთო რა ლამაზი ხარ?!
-ბესოოო! რამდენი წელია არ მინახიხარ. აქ საიდან? შეცვლილხარ ძლივს გიცანი. :)
-ძმაკაცს ველოდები აქვე მუშაობს.რას შვრები როგორ ხარ რას საქმიანობ?
-ისეთს არაფერს ვსწავლობ დღეს ბოლო გამოცდა მაქვს ვამთავრებ.ბოდიში ბეს უნდა გავიქცე ვაგვინებ გამიხარდა შენი ნახვა.
-კარგი !მიგაცილებ მეც იქეთ მოვდივარ.ნომერს არ მომცემ დაგირეკავ საღამოს და გამოცდის წარმატებით ჩაბარება ავღნიშნოთ?
-სიამოვნებით.5******** საღამომდე.
ქეთი წავიდა ბესო კი ფიქრებმა წაიღეს.გაახსენდა ზღვა და ქეთისთან ერთად გატარებული 10 მშვენიერეი დღე.მაშინ ის სუმთლად ბავშვი იყო,პატარა მწვანე თვალება ლამაზი გოგო.რაკარგად ასრულებდა ბესოს შეყვარებულის როლს?!ახლა კი ქალია... ამ ფიქრებში იყო მხარზე ხელი რომ დარტყეს.
-შენ აქ რა გინდა ბუკიაზე არ უნდა შევხვედროდით?
-გიგი რა დებილი ხარ რა.ბუკიაზე ქეთი შემხვდა აქეთ მოდიოდა და გამოვაცილე.
-ვინ არის ქეთი? 6 წლის წინ ზღვაზე მწვანე თვალება ქეთი ხომ გახსოვს? საღამოს უნდა შევხვდე ნომერი გამოვართვი გამოცდის წარმატებით ჩაბარება უნდა ავღნიშნოთ.
-ის ქეთიიი ვითომ შენი ლოვე რომ იყო, ლიკა რომ გადარიე და ალიკას რომ მოსწონდა?
-დიახ ეგ ქეთი.გავგიჟდი მაგარი გოგო დამდგარა.
-ბეს არც იოცნებო.ყველა ცდილობს მის შებმას და არვის გამოსდის. ახლოს არავის უშვებს.აუ იცი რა მაგარი დაქალები ყავს თან.
-ხოდა დგეს შენდა გიოც წამოდით,შეაბით დაქალები ქეთი ჩემია არც გაბედოთ.



№1 სტუმარი n

pawakintelaa. male dade da tavebi gazarde.

 


№2  offline წევრი tatushki1995

Exla davieye kitxva dzalian kargia momewonaaa vnaxot aba ukareba ketis ra mouva interesiania yochag

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent