შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნებებზე ეჭვიანი (თავი 1)


5-02-2016, 19:43
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 4 773

ნაწყენი ვაღებ კარებს,ჩემი დაქალი უნდა დამხვდეს ბინაში.ჩვენ ერთად ვცხოვრობტ,ვიყობთ ქირას,აბა ვინ მოგვცა საკუთარი.დაღლილი ვარ და სახე ჩამომტირის.არ ვიცი რა მინდა შინ და ან რა მინდა გარეთ.
-რა იყო?-მეკითხება და წარბებს მაღლა სწევს.
-რომეო ტყუილად მოკვდა..რა ახალგაზრდა იყო.
-ჰო?-მეკითხება და სახეზე გაკვირვებას ძალით იკრავს,თვითონაც იცი,რომ მე ასეთი ვარ და მსგავსი გამოხტომები მჩვევია.
-ჯულიეტაც...რას გადაყვნენ ამ ახირებას
-აბა,გოგო-თავს მიქნევს.
-ყავა მინდა..-ვითომ წყლიანი თვალებით ვუყურებ და ჩანთას ძირს ვდებ.
-რაო სამსახურში?
-რა ვიცი,გამაფორმეს..მოვეწონე..
-აბა რა გჭირს?
-უბრალოდ თანამშრომელი დამევასა,მაგრამ მეშინია,რომ..
-არ მოეწონები?
-კარგი რა..შენ ხომ ასეთი მიმზიდველი და ლამაზი ხარ..თანაც წარმატებული,ყველაზე მაგარ შოუში მიგიღეს წამყვანად.
-კარგი რა,ანუკა..ჰო იცი,რომ..
-გიმართლებს..აბა რა..უბრალოდ რაღაც მოეშვი.
-დავიღალე..არ შემიძლია,რომ სულ ვიღაცას ვსდიო..მერე ვიცვალო ეს ბიჭები..მძულს სასმელი..სიმშვიდე მინდა..
-შენ არ თქვი,რომეო სულელი იყო?
-ჰო,იყო..იყო,იყო და იყო!-ვამბობ მკაცრად.
-იქენბ იპოვო ოცნების მამაკაცი.
-ეჰ...შენ იპოვი რო...ან იპოვე რო-თვალებს ვქაჩავ და ვიწრო კაბას ვიხსნი.სულს ვითქვამ,ჩვიდმეტსანტიმეტრიან ფეხსაცმელსაც ვიხდი და ნახევრად შიშველი ვეშვები დივანზე.სახლში ყოფნა შესანიშნავია..დასვენების ფასი ამქვეყნად არაფერია.
-მე კარგად ვარ..დღეს მაგარი ბიჭი დავითრიე.
-ჰო? ალბათ,მხოლოდ სექსისთვის..შენთან ვინ დარჩება-ირონიით ვეუბნები.
-აბა გეგონოს...მე ვარ რაცა ვარ..-იღიმის,მაგრამ ეტყობა,რომ საკუთარ ნათქვამში თვითონაც არაა დარწმუნებული.
-ისიამობნე? სიყვარულის დღესასწაული როგორი იყო? გამოვიდა-მიმიხვდებით რაზეც ვეკითხები.
-საოცარი-წამწამებს აფახულებს.
-მეც,მინდა..მომენატრა..შენს კაცს მათხოვებ მხოლოდ ერთი დღით?-ხუმრობით ვეკითხები.
-მმმ...არა,ჩემია..
-მესაკუთრეც ყოფილხარ..-უკმაყოფილოდ ვამბობ და ყავას ვართმევ..-არა ყავა და დასვენება სჯობს..კაცი პრობლემაა მარტო!
საღამოს მე და ანუკა ისევ განხილვას ვიწყებთ...დავსცინით ვეფხისტყაონის გმირებს თინეიჯერი გოგოებივით..
-დაცემა...ვაიმე,როგორი კაციც არ უნდა მანახო,ვერ დამცემს..-ვკისკისებ.
-ვერც ემ,სოფი..-თვალებში მიყურებს ანუკა.
-აუ,პირველივე დანახვაზე შეუყვარდა..თავი შესწირაო.. უნდოდაო,დანა ყელზე მიიბჯინაო..-ვკისკისებ...-ის რომელი იყო? როსტანი? ო,ეგ როსტევანი მეგონა ერთ დროს...
-აუ,წიდევ გინდა წაგიკითხო ეგ ადგილი,პირველად რომ ეყრებიან ერთმანეთს სატრფონი...-სიცილისგან სკდება ანუკა.
-აუ,მიდი რა..
-ახლა ასე რომ იყო...-ბოლომდე ვერ ჩადის..მთელი არსებით იცინის..
-იცი,რა?-ვეკითხები ინტერესით.
-რა?
-სიყვარული ილუზიაა..უბრალო ილუზია!-დარწმუნებით ვამბობ.
-ჰო?
-ჰო..ასეა!
-ვინმე თუ შეგიყვარდება,მოგკლავ,იცოდე!-ხითხითებს და თვალს მიკრავს.
-შემიყვარდება არა კვახი!
-ვნახოთ!ვნახოთ და კიდევ ერთხელ ვნახოთ!-საათს უყურებს ანუკა.
-რა დღეს ვინმეს ხვდები?
-ჰო,ვხვდები..
-წავალ,ინტერნეტში ვინმეს ავაგდებ-მივდივარ ენთუზიაზმით,ამ საღამოს მარტო გატარება არ მინდა.საკუთარი წარმატება უნდა ავღნიშნო ლოგინში!
ინტერნეტში ბიჭებს ვამატებდი...საერთო მეგობრებიდან ვირჩევდი ყველას.მსგავსი რამ არასდროს გამიკეთებია.ანუკამ დამცინა,დებილი ხარო.არ იყო მართალი თუ არა.ნამდვილად გამოლაყებული თინეიჯერივით ვიქცეოდი ამხელა ქალი.სანამ არ დამიბლოკეს მეგორბების დამატება,მანამდე ვამატე.საკმაოდ სექსუალური ფოტო დავაყენე პროფილად და მიმოწერაც დაიწყო.პირველად ერთმა ბიჭმა მომწერა,მან ძლიერ დამაინტერესა და ამიტომ სხვებს სასაუბრო გამოვურთე.
„როგორ ხარ?“
„ვნებიანად“-პირდაპირ მივწერე,მოცდა არ მსურდა!
„მეც..ძალიან აგზნებული ვარ!“
„არ გამოვასწოროთ?“-ასე ძუკნასავით არასდროს მოვქცეულვარ.
„აბა რა..სად შევხვდეთ?“
-გამიგო..-ავხტი და დავხტი..ძალიან გამიხარდა ეს ამბავი..ბიჭი რატომღაც მომეწონა.მხოლოდ მისი ფოტოები ვნახე,არ შემიხედავს არც სამუშაო ადგილისთვის და არც ასაკისთის..არც მისი ჰობებით დავინტერესებულვარ,აბა რა მნიშნელობა ჰქონდა კალათბურთის ფანი იყო თუ ფეხბურთის,როკს უსმენდა თუ რეპს,თუ ორივეს ერთდროულად.

-სექსუალური ხარ ძალიან...-ვნებიანად შემომხედა,მეც უფრო გავიმრთე წელში ისე,რომ ლამის იყო გადავმტყდარიყავი.
-ოქეი..წავედით თუ..მარტო ვარ..-შევთავაზე დარჩება.
-კარგი.
-არა,წამო წავიდეთ..კინოში „სექსი დიდ ქალაქში გადის“-შევთავაზე და საათს დავხედე.
-რას ბოდავ? რომელი საათია,იცი?
-ვღადაობ,მაგრამ ჩემი ოჯახური კინო მუდამ გვიცდის..-ბიჭმა მაისური შეისწორა და ტუჩები ვნებაინად დაპრუწა.
-რამდენჯერ გაქვს ნანახი?
-ძალიან ბევრჯერ...ერთკვირიანი მარტოობის დროს ვუყურებ ხოლმე.
-ანუ ხშირად არ ხარ მარტო?
-ზოგჯერ მეზარება,ჰო ხვდები?-ავხედე და დავაკვირდი..საკმაოდ ძლიერი და სექსუალური იყო,თანაც მაღალი..მომეწონა მისი მამაკაცისებური სახე და მისი ღიმილიც..მუქი თაფლისფერი თვალებით ჩემს გემოვნებაში ჯდებოდა.
დივანზე მომიწვა,თავი უკანალზე დამადო და ისე მიაშტერდა ფილმს,რომელიც უკვე მობეზრებული მქონდა,მაგრამ მაინც ვუყურებდი.ალბათ,ისევ მსიამოვნებდა მისი ყურება.დაძაბულ ანუ ინტიმურ მომენტებში ხელებს მუცელზე მადებდა,ხან მაისურს ამიწევდა და ისე მეფერებოდა..მომწონდა მისი თითების მოძრაობა,საოცრად მომწონდა...ფილმის დასასრულს ტუჩებამდე ამომაცოცდა,ბაგეებზე შემახო და ტკბილად დამიწყო კოცნა..მეც ავყევი,როგორ მონატრებოდა ეს უცნაური შეხება.
მისმა ენერგიულმა სხეულმა პულტი გამაგდებინა ხელიდან..ისეთი თბილი და მხურვალე იყო,რომ ვნებებში მაშინვე ჩავიკარგე.მისი ხელი კაბის ქვეშ ვიგრძენი თუ არა,სახე შემეცვალა და მაშინვე კვნესას მოვყევი...
-საოცარია....საოცარი...
ხალიჩაზე ჩავცოცდით,უფრო ენერგიულად ამოძრავდა და მთელი სხეულის კოცნა დამიწყო..ვცახცახებდი,როცა მის ნერწყვს ვგრძნობდი კიდურებზე...ძალიან სექსუალური და ემოციური ჩანდა უცნობი.

-გმადლობ...-დილას თავბრუ მეხვეოდა და ფეხებს ვერ მვიმორჩილებდი.ძალიან უჩვეულოდ სასიამოვნო შეგრძნება დამუფლებოდა.
-საოცარი ქალი ხარ!-ყურში ჩამჩურჩულა,ფეხზე წამოდგა,დუნდულები გააქნია და ტრუსის ძებნა დაიწყო.
-მარცხნივაა სააბაზანო-ვანიშნე და მეც ავდექი.
-დილის შხაპი და მერე...ჰო ხვდები?
-მიხვედრილი ხარ..-გავყევი და შიშველი სხეული გამომწვევად ავამოძრავე.
პირველად მქონდა სექსი შხაპის ქვეშ..ასე უფრო სასიამოვნო ყოფილა,ორმაგად სასიამოვნო..კისკისით დავასრულეთ ორი საქმე და გარეთ გამოვედით..ცხოვრება უფრო ლამაზი მეჩვენა,უფრო უდარდელი..ხელიდან არ უნდა გავუშა-მეთქი-გავიფიქრე და ხალათი მოვიცვი.
-რამე მოგიმზადო?-მკითხა ღიმილით.
-არ შეწუხდე,მაცივარში მაქვს რაღაც-რაღაცები.-გამიხრდა,რომ არ წავიდა..და ისიც გამხიარდა,რომ ასეთი მზრუნველობა გამოიჩინა.
-კარგი,მაგრამ...
-უბრალოდ ვჭამოთ..ყავას მოვადუღებ.
-ჩაი,თუ შეიძლება.
-რომეოს აღიარებ?-ვკითხე ინტერესით.
-არც ჯულიეტას..-მისი პასუხი ძალიან მესიამოვნა.
-ვეფხისტყაოსნის გრძნობებს?
-რუსთაველზე მეზღაპრე ჯერ არავინ ყოფილა.
რომეოს აღიარებ?-ვკითხე ინტერესით.
-არც ჯულიეტას..-მისი პასუხი ძალიან მესიამოვნა.
-ვეფხისტყაოსნის გრძნობებს?
-რუსთაველზე მეზღაპრე ჯერ არავინ ყოფილა.
-აუ,შენ გენაცვალე..-ტრაკზე ხელი მივარტყვი და მადუღარა ავიღე.
-რა ქალი ხარ!-ისევ ვნებიანად თქვა და ისევ ირონიამ გადაურბინა მის სახეს.
-აუ,შენი სახელი დამავიწყდა.
-დათო...დავითი..
-დათო სჯობს.იმედია,გახსოვს რა მქვია.
-კი,სოფი...-თვალები გაუბრწყინდა და ხელი ჩემს შიშველ ფეხზე ააცურა.

საუზმის შემდეგ გავაცილე..ნახვამდის არ უთქვამს,არამედ ყური ყურთან მომიტანა და ჩამჩურჩულა:
-გამეორება ცოდნის დედაა..ჩემი ნომერი იცი!-მისი სიტყვები საოცრად მესიამოვნა,კმაყოფილად გავუღიმე და მისი უკანალი მზერით გავაცილე.
კიდევ კარგი არ ვუთხარი,რომ მასთან ისეთი სექსი მქონდა,როგორიც მანამდე არ მქონიდა..ყველაზე ვნებიანი და ყველაზე კარგი..არა,კარგი ამისთვის შეურაცყოფაც კი იქნება..უფრო შესანიშნავი შეეფერება!

-აუ,დათო...
-ვინაა ეგ დათო?
-ყველაზე მაგარი სექსის ოსტატი-კისკისით ვუთხარი.
-რა იყო,გოგო?
-საოცარი იყო...”I have never had sex like this”
-ქართულად არაო?
-უბრალოდ შესანიშნავ ხასიათზე ვარ...მომწონს,მომწონს..
-არ შეგიყვარდეს..
-კარგი რა...მეზღაპრეებს თავად დავსცინი.
-ვინ იყო ყველაზე დიდი მეზღაპრე?
-რა თქმა უნდა.შოთა რუსთაველი..რუსთაველი!-ბოლო სიტყვა მკაფიოდ წარმოვთქვი.
-აი,ასე...ჩემი და ხარ რა!
-აუ,გოგო,ახალი საცვლები უნდა ვიყიდო.
-როგორი?
-არომატული.
-მმმ..ჩემთვისაც გამოაყოლა.
-მოვიფიქრებ...-ღიმილიანი სახით დავტოვე ოთახი.


ახალი,სუპერ სექსუალური საცვლები მხოლოდ ჩემთვის..ან იქნებ მხოლოდ ჩემთვის არა? იქნებ მისთვისას...სასაცილოა,ძალიან ბინძრი გონების ვარ...არა,უფრო მეტადაც! გონება და მთელი სული..ასეთი ბინძური?

ცოტა მოვსვი და ფანქრიდან გავიხედე..მგონი,ალკოჰოლი იყო.წესიერად ესეც ვერ აღვიქვი.რეჟისორი მომკლავდა მალე რომ არ მივსულიყავი.ჰო,ახალ ფილმზე ვმუშაობთ.მე ჯულიეტას როლში.ალბათ,ამიტომაც ვერ ვიტან ამ პიესას...ასე არ გამოვა.ვიცი,რომ არ გამოვა,მაგრამ რა? ჰო,ისევ უნდა ვაკოცო ვიღაც უცხოს..ან ვის არ ვიცი..არ ვიცი ვისი ტუჩები მარგუნა ბედმა...
ჰო,ჩვენ ქართულ რომეოსა და ჯულიეტას ვიღებთ..მე ჯულიეტა ვარ,გარეგნულად მას დამამსგავსებენ,მაგრამ მე მაინც სოფი დავრჩები,ემოციულად ჩაოუყალიბებელი და სექსუალურად ძლიერი...
მეცინება და შევდივარ..რეჟისორი მაშტერდება,თვალს მიკრავს და მთხოვს,რომ სცენაზე ავიდე..მეც თავს ვუქნევ და კმაყოფილად ვასრულებ მის თხოვნას...
-ჰეი..დღეს რა მაგარ ვიდზე ხარ..-მეუბნება უცნობი,რომელიც ზურგით დგას და სახეს არ აჩენს.
-ვერ მხედავ და..
-სანამ შემოხვიდოდი დაგინახე..-უცნაური ხმა ჩამესმის..მგონი,ეს ხმა მეცნობა..
____
ახალი ისტროიით დაგიბრუნდით..ამის მერე დავისვენებ,ალბათ.იმდენი რამ მაქვს გასაკეთებელი და წერისთვის მაინც ვიცდი.
აი,ესაა მაგალითი იმისა,რომ ადამიანი იმას,რასაც უნდა,ყოველთვის აკეთებს!



№1  offline წევრი მოჟუჟუნე

რა კარგი იყო...ველოდები ♥♥

 


№2  offline წევრი mani156

მაგარიიაა :D ველოდები შემდეგ თავს <3

 


№3  offline ადმინი უნდა ვწერო

მოჟუჟუნე
რა კარგი იყო...ველოდები ♥♥

mani156
მაგარიიაა :D ველოდები შემდეგ თავს <3

გმადლობთ

 


№4 სტუმარი Аня

Vaime infarqti mivige ramis auu male gaagrdzele

 


№5  offline ადმინი უნდა ვწერო

Аня
Vaime infarqti mivige ramis auu male gaagrdzele

აუცილებლად.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent