შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვამპირი


5-02-2016, 19:48
ავტორი nucikela
ნანახია 2 611

1965 წელი
-ეს ბიჭი მოკვდება ბატონო ირაკლი,მას კიბოს ბოლო სტადია აქვს,მისი მკურნალობა შეუძლებელია.

-თქვა და გახედა მაგდამ მომაკვდავ პაციენტს.
- მართალი ხარ მაგდა...იქნებ გვეცადა და გერმანიაში გადაგვეყანა მართალია ძნელი და დამღლელი გზა ელოდება,მაგრამ იქნებ გადავარჩინოთ?იქ უფრო გამოცდილი ექიმები არიან და უახლესი დანადგარები აქვთ.
იქნებ რამით დაგვეხმარონ?-თქვა და სევდიანი სახით გახედა 29წლის მომაკვდავ მამაკაცს, რომელიც გაფითრებული და თავგადაპარსული იწვა საწოლზე. ძლივს ცემდა მისი დაღლილი გული.
-ბატონო ირაკლი იქნებ ყავს ვინმე ვინც გვერდით ეყოლება?იქნებ ცოლი ?ან მშობლები? ან ვინმე ნათესავი?
-არა მაგდა ის ობოლია არავინ ჰყავს ჩვენს გარდა, უნდა დავეხმაროთ!საბუთები მოაწესრიგე და ხვალისთვის უკვე გადავიყვანოთ.
*********
გერმანია
-გამარჯობა ბატონო კარლო, მე ირაკლი ვარ, ეს მაგდაა ჩემი თანაშემწე,ამ კვირაში გელაპარაკეთ ჩემს ვიზიტზე და პაციენტიც ჩამოვიყვანეთ.
-დიახ ბატონო ირაკლი მოხარულივარ თქვენი ნახვით ,ხელი ორივეს ჩამოართვა და კაბინეტში შეიყვანა.
დიდხანს საუბრობდნენ პაციენტის შესახებ და სამედიცინო დასკვნას კითხულობდნენ.
-ბატონო ირაკლი მას თავიდან უნდა ავუღოთ ანალიზები, გადავუღოთ რენდგენი და ამის შემდეგ შევძლებ გითხრათ შემიძლია თუ არა დახმარება.
-გმადლობთ თუ ჩემი დახმარება დაგჭირდებათ მზადვარ დაგეხმაროთ.
*********
ყველანაირი ანალიზი ჩაუტარეს და შედეგი ისეთი სავალალო იყო გამოსავალი არარსებობდა.
კარლო ჩაფიქრებული უყურებდა მომაკვდავს,რომელიც სიცოცხლისთვის იბრძოდა.იცოდა რასაც ფიქრობდა, მისი ფიქრები ესმოდა,მის ტკივილს გრძნობდა...გრძნობდა როგორ სწყუროდა მომაკვდავ ალექსს სიცოცხლე,მაგრამ მას სიკვდილი და საფლავი უახლოვდებოდა.ვეღარ მოითმინა...უბრალოდ ეს უნდა გააეკეთებინა!

მასთან ახლოს მივიდა გრძნობდა როგორ სუსტად უცემდა გული და როგორ უჭირდა სუთქვა, გული ეხუთებოდა სული ეპარებოდა, კარლომ ვეღარ მოითმინა და კისერში მიმავალ ძარღვებს დაწვდა თავისი ეშვიანი კბილებით და უკბინა. მომაკვდავი აუტანელმა ტკივილმა გონს მოიყვანა. ეწინაღმდეგებოდა როგორც შეეძლო , მაგრამ ამაოდ,კარლო ძლიერი იყო, ის ვამპირი იყო და მომაკვდავის წინააღმდეგობა მისთვის არაფერს ნიშნავდა,თავი დაიმორჩილა და გაჩერდა.
ალექსს სიცოცხლე შეუნარჩუნა, ახალი სიცოცხლე აჩუქა,რომელსაც "ვამპირის სიცოცხლე ერქვა" ხედავდა როგორ ყვიროდა განწირული,იკრუნჩხებოდა ნელ-ნელა გულის ფეთქვა შეწყდა,იმისთვის რომ მეორედ დაბადებულიყო ის უნდა მომკვდარიყო
*******
-ბატონო ირაკლი მაპატიეთ მაგრამ ვერაფრით გადავარჩინე უკვე დაგვიანებული იყო.პაციენტი 1965 წლის 5მაისს გარდაიცვალა,ძალინ ვწუხვარ ვერშევძელი მისი გადარჩენა.
დაინახა როგორ მოეღუშა სახე ირაკლის და როგორ აემღვრა თვალები ცრემლებს ვერიკავებდა და გასაქანი მისცა...ღაპა_ღუპით მოედინებოდა ცრემლები მის სახეზე.. იმედი ჰქონდა რომ გადაარჩენდა და კიბოს დაამარცხებდა.
-მესმის თქვენი,ყველა ექიმს უნდა დასძლიოს და განკურნოს ასეთი განუკურნებელი სენი,მაგრამ ჩვენ უბრალო წარმავალი ადამინებივართ ,,მიწა ვართ და მიწად ვიქცევით''
********
გვამი სახლში წაიღო კარლომ. შუაგულ ტყეში თავის ერთ ერთ სახლში მიიყვანა და დააწვინა თვად კი კრესლოში ჩაჯდა და დაელოდა როდის მოვიდოდა გონს.
მზე ამოსვლას აპირებდა ალექსმა თვალები რომ გაახილა..........

****
დიდი ხანია არაფერი დამიწერია ალბათ არც გახსოვართ
მაგარმ მაინც ველი თქვენს კომენტარებს და შეფასებებს



№1 სტუმარი Nino

Saerttoo miyvaars vampirebzee kinoa tu rame istoria.momewona gadmocema da is ro garkveulad da martivad weria..warmateebebiiii

 


№2  offline წევრი nucikela

დიდი მადლობა ნინო love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent