შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მორჯულება 1 თავი


13-02-2016, 22:06
ავტორი niino
ნანახია 5 283

გაზაფხულის გამაბრუებელი სურნელი შემოდიოდა ოთახში სადაც ტკბილი ძილით ეძინა ეკას..ეკაა ეკააა ყვირილით შემოვიდა ნანა,რომელიც ეკას უმცროსი და იყო..როგორც იქნა გამოაღვიძა დაიკო რომელსაც ჯერ კიდევ ნახაევრად ეძინა.
ხოო რა იყოოოო(ეკა)
წავეედიი დაა მადლობაა საუზმისთვიისს დაიკოო(ნანა)
მოიცა სად მიდიხაარ ქალბატონოო?(ეკა)
სად უნდა მივდიოდეე?! სასწავლებელშიიი..მგონი შენ აქ არხაარ...გამოიღვიძეე სანამ ბებომ ქოქოლა დაგაყარაა მიაძახა სიცილით და გავიდა ოთახიდან..
როგორ არ უნდოდა ადგომა მაგრამ გაახსენდა ნანას ნათქვამი გაეღიმა და წამოდგა.სააბაზანოდან მალე გამოვიდა და სამზარეულოში შეიხედა.სანამ ბებო რამეს ეტყოდა დაასწრო:ბებო მე გაგიკეთებ ყავას და თვალი ჩაუკრა..დღეს გპირდები არსად არ გავალ და ყველაფერს გავაკეთებ ჩემო ბებიკოო შენ დღეს დასვენებას გინიშნავ და ისე ჩაეხუტა ქალმა ხმა ვერ ამოიღო.
მომშორდი გადარეულო(ბებო)
ეკას ესიამოვნა ბებოს რო გაეღიმა.ძალიან უყვარდა ნათელა ბებია მიუხედავად იმისა რო ძალიან მკაცრი ქალი იყო მაინც სიგიჟემდე უყვარდა და ცდილობდა ესიამოვნებინა მისთვის.მხოლოდ ნანა და ნათელა ბებია ყავდა ცხოვრებამ მხოლოდ ესენი დაუტოვა...დედა საშინელმა დაავადებამ იმსხვერპლა მამას კი ახალი ცხოვრება ქონდა საზგვარგარეთ..
მშვიდად მიირთვეს ყავა..სიტყვა შეასრულა და ყველაერი თავის თავზე აიღო..ნათელა უყურებდა სევდიანი თვალებით და გულში უფალს სთხოვდა მისი შვილიშვილების ბედნიერებას.ნანაც დაბრუნდა სასწავლებლიდან..
აბა რა ხდებოდა სასწავლებელშიი?(ეკა)
ყველაფერი რიგზეა უფროსო(ნანა)
სერიოზულად გეკითხები ნანა!და წარბაწევით ახედა დას
კაი რაა ეკა სულ რაგაცეები უნდა ხდებოდეეს? არაფერი მომხდარა..მართლა არავინ მაწუხებს.. შენი წყალობით არავინ მეკარებაა.დამშვიდიი ეკუნიაა?(ნანა)
რატომღაც მგონია რაღაცას მიმალავ ძვირფასო და თვალებმოჭუტულმა ახედა ნანას
ბებოო უთხარი რა რამეეე(ნანა)
ბებო არ გიშველის(ეკა)
ნათელა ბებო უყურებდა და ეღიმებოდა თან ეამაყებოდა ეკა რომელსაც უდრეკი ხასიათი ქონდა და არავის თავს არ დააჩაგვრინებდა მითუმეტეს მის საყვარელ ხალხს.მშვიდად განვლო დღემ.ეკას ერთი სული ქონდა როდის გავიდოდა გარეთ და ნახავდა მეგობრებს.ვერ ისვენებდა და ცქმუტავდა.ნათელამ შენიშნა და გაღიმებულმა უთხრა გადი შვილო მთელი დღეა არ გასულხარ მეგობრებთან ისინიც გელიან ვიცი გადი ნუღა ალოდინებ..
ხო მაგრამ ბე სიტყვა მოგეცი(ეკა)
სიტყვა შესრულებულია ქალბატონო ახლა მე გრთავ უფლებას გახვიდე(ბებო)
ჩემი ჩემი ტკბილი ბებოო..მალე ამოვაააალლ მხოლოდ ეს გაიგონა ნათელაამ და ღიმილით გახედა ეკას რომელიც უკვე გამქრალოიყო..
აბა სასტაავ სად ხაართ?(ეკა)
ეკაა სად დაიკარგეე? კარგად ხაარ?რა მოხდა?ხო მშვიდობაა რატო არ გამოჩნდი აქამდე?მიაყარეს კითხვები ეკას მეგობრებმა.
ეკამ დააიგნორა კითხვები უბრალოდ გაიცინა..
მთელი უბანი იცნობდა ეკას იცოდნენ მისი ხასიათი და ყველას ძალიან უყვარდა.ზოგი ჭორავდა რა უნდა გოგოს ბიჭებში რო დგას ქუჩაში ეს ვის ოჯახშიც შევა ..ამას ვინ გაუძლებს...ეკსა არ ანაღვლებდა მსგავსი რეპლიკები.მთავარია ყავდა მეგობრები რომლებთანაც გაიზარდა და რომლებიც ძალიან უყვარდა.გოგოებთან ვერ მეგობრობდა,ვერ უგებდა ვერ უგებდნენ, მაგრამ კარგი დამოკიდებულება ქონდა ნანას მეგობრებთან და ხშირად ჩაუჯდებოდა ხოლმე მათ უსმენდა,აკვირდებოდა, ბევრ რამეზე ბრაზდებოდა და ბევრ რამეზე ეცინებოდა.რჩევებსაც აძლევდა როგორც მათზე უფროსი..ბიჭებთან კი არ უჭირდა მეგობრობა ყველას თავის უბანში უყურებდა როგორც ძმას, მეგობარს..ბიჭებიც თვლიდნენ რო ეკას სახით მთთან იყო მეგობარი რომელიც ბიჭებს არაფრით ჩამოუვარდებოდა.მოსწონდათ მისი მკაცრი და შეუვალი ხასიათი და ყველაფერში ენდობოდნენ იცოდნენ როგორი სუფთა სულის ადამიანი იყო და როგორი კეთილი გულის.ამაყობდნენ მისით.იდგა ეკა მეგობრებში რომლებიც ხუმრობდნენ და გულიანად იცინოდნენ.დროის გასვლა ვერც კი შენიშნა ისე დაღამდა.
აბა ბიჭებო წავედი და ხვალამდე თუ რამეა დამირეკეეეეეთ.. ბოლო სიტყვები გაწელა ეკამ და სახლისკენ გაემართა.
სახლში ასულს ბებია დახვდა სამზარეულოში.
ნანას ძინავს?(ეკა)
ახლახან გავიდა ოთახში(ბებო)
ეკა შევიდა ნანასთან რომელიც იწვა და კითხულობდა,საწოლზე ჩამოჯდა და თბილად შეხედა დას.
ნან ჩემო გოგო არ მინდა რამეს მიმალავდე ხო გესმის რას გეუბნები?შენთან ვარ შენს გვერდით ვარ თუ რამეა მინდა ყველაფერი მითხრა პირდაპირ და არაფერი დამიმალო.რაც არ უნდა იყოს მაინც ჩემი და ხარ და მუდამ შენს გვედრით ვიქნები ნან. ნანამ გამოხედა
ეკუნია სულ ცუდს რატო ფიქრობ?მართალია შენისთანა ხასიათი არმაქვს არ გგავარ შენ მაგრამ თავის დაცვა შემილია იცი ეს შენ,მაგრამ მაინც არაფერს დაგიმალავ რაც არ უნდა იყოს..და ჩაეხუტა ეკას.ასე იყვნენ კარგა ხანს ჩახუტებულები.
ეკა რაგაც უნდა გითხრა და არ გაგიჟდე რაღაც გადავწყვიტე(ნანა)
რახდება მითხარი გისმენ(ეკა)
ეკა მინდა ვიმუშაო..ნუ გეშინია სწავლას არ მივატოვებ ეგ არც მიფიქრია.იცი რო არ გვილხინს და გადავწყვიტე ვიმუშავო ბებოსთვის არ მითქვამს თავის ფული წამლებისთვის არ ყოფნის ნორმალურად და მინდა ცოტათი დავეხმარო და საერთოდ დაგეხმაროთ.(ნანა)
ეკა გაოგნებული უსმენდა არ ელოდა ამას ნამდვილად არ ელოდა..გულში უხაროდა ეამაყებოდა ასეთი და რო ყავდა, მაგრამ არ დაუშვებდა რო ემუშავა ამას არ დაუშვებდა.
ნან ჩემო დაიკო შენ სწავლას მიხედე და ისწავლე მუშაობაზე არც იფიქრო..მე ვაპირებ ვიმუშაო უბრალოდ ვერ გითახრით ვერ მოვიცალე.რახანია ვფიქრობ მუშაობის დაწყებას უბრალოდ თავი ვერ მოვაბი.არ უყვარდა ტყუილი ეკას მაგრამ ახლა ისე იცრუა როგორც არასდროს.იცრუა ის რო არ უფიქრია მუშაობაზე..ეს გადაწყვეტილება მიიღო მას მერე რაც დის აზრი მოისმინა.და გადაწყვიტა მტკიცედ რო ხვალიდან შეუდგებოდა სამსახურის ძებნას..
მორჩა საუბარი ამ თემაზე და ბებოსაც ხვალ ავუხსნი.მტკიცედ უთხრა ნანას.ნანას ვერ წარმოედგინა ეკა რომელიც მუშაობს,გოგოს რომელიც ბიჭური ხასიათი დაყვება რომელიც ყველა გოგოსგან განსხვავდება...მაგრამ მიხვდა აზრი არ ქონდა რამის თქმას იცოდა დის ხასიათი..და ჩაეხუტა ეკას..
დილით ყველას ეკამ დაასწრო ადგომა.ბებია და ნანა გაოცებულები უყურებდნენ ეკას, რომელსაც მაგიდა უკვე გაეშალა და ელოდებოდა მათ.
ბებო უნდა გავიდე და თუ შემაგვიანდა ნუ ინერვიულებ.უთხრა ეკამ ნათელას ნანას წასვლის მერე.ნათელამ რომელსაც უკვირდა ეკას ადრინდელი ადგომა, საუზმე და თვით ეკაც ამდილით რაღაცის კითხვა დააპირა, მაგრამ ეკამ არ აცალა მივარდა ჩაეხუტა,ჩაკოცნა და გავარდა კარებში.გამოვიდა თუ არა სახლიდან პირდაპირ წავიდა.არც იცოდა საით წასულიყო,იცოდა მხოლოდ ის, რომ სამუშაო უნდა დაეწყო მაგრამ სად,როგორ ეგ არ იცოდა.რამდენიმე კაფე თუ მაღაზია მოიარა მაგრამ უარით გამოისტუმრეს...არაუშავს აუცილებლად ვიპოვი რამეს- ეუბნებოდა საკითარ თავს.შუადღე იყო წვიმას აპირებდა ,თითქოს ამინდიც ეკას წინააღმდეგ იყო მაგრამ ეკა სულ არ ფიქრობდა გაწვიმდებოდა თუ არა,სულ სხვა ფიქრები ჰქონდა თავში.გზა გადაჭრა და უზარმაზარი შენობისკენ გაემართა რამდენიმე საფეხური აირბინა და შუშის კარებში შევიდა..



№1  offline წევრი Firefly

დიალოგის დასაწყისსა და დასასრულში ტირე უნდა გამოიყენო!
გამოასწორე და გააგრძელე no
წარმატებები
--------------------
M.T

 


№2  offline წევრი cancara

მომწონს ასე გაგრძელე კარგია

 


№3  offline წევრი niino

გავითვალისწინეებ...მადლობაა

cancara
მომწონს ასე გაგრძელე კარგია

მადლოობა გაიხარეეთ

 


№4 სტუმარი Ellee

Dzaaan kargi xar momewona ❤❤

 


№5  offline წევრი niino

Ellee
Dzaaan kargi xar momewona ❤❤

Gaixare chemo kargo...

 


№6 სტუმარი nini

თუ შეიგიძლია რომ ეს მოთხრპბა გამომიგზავნო?? თუარ შეწუხდები

 


№7 სტუმარი ლია

ფრჩხილებში ჩასმული სახელების მიწერა ახალი მოდაა?

რა სისულელეა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent