შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუვიწყარი ემოცია..!


14-02-2016, 03:36
ნანახია 1 755

თოვლით დაფარული ქუჩები... ციდან წამოსულ თეთრ ფიფქებთან ერთად )) ამ ქქუჩებში მყოფი გოგო ბიჭები )) ერთი კლასი როგორ გამოდის საგუნდაოდ ))... ერთმანეთში გუნდაობა ყველა ერთმანეთს თოვლს რომ ესვრის და იცინის)) ამ დროს მე  მემივდივარ ნიკასთან და ვესვრი თოვლის გუნდას რომელის პირდაპირ სახეში ხვდება )) ნიკა ღიმილით მოდის ჩემთან )) მერე ცდილობს თოვლში ჩამაგდოს მე ვუძალიანდები... მერე ამ დროს ორივე ერთად ვეცემით დაბლა მე ზემოდან ვექცევი ნიკა კი ქვემოდან )) თავზე თეთრი ქუდი და ასევე თეთრი კაშნე მიკეთია ხელებზე კი თეთრი ხელთათმანები.. ზევიდან რომ ვეცემი ნიკა მიღიმის მეც გავუღიმებ და ლლოყები ამიწითლდება)) ნიკა ჩამოშლილ თმას ყურს იქით მიწევს ამაზე კიდევ უფრო მეღიმება და თავს დაბლა ვხრი )) ნიკასაც ეღიმება წელზე ხელებს მხვევს... მერე მე მორიდებლად ვხრი თავს დაბლა და ლოყაზე ნაზად ვადებ ბაგეებს ამაზე ნიკა კრთის... თავს რომ ვწევ ნიკას გაოგნებულ და თბილ მზერას ვაწყდები მერე ნიკა ისევ მიღიმის და ლოყაზე ხელს ნაზად მისვამს )) მერე მეზ იგივერ ვაკეთებ სახეზე დარჩენილ თოვლის თეთრ ნაკვალევს ნაზად ვაშორებ და შემდეგ ისევ ნაზად ვკოცნი აწითლებულ ლოყებზე)) თავს მაღლა ვწევ ვიღიმი)) ამ დროს ნიკა კიდევ უფრო მGრად მომეხვევა და ამომატრიალებს.. ახლა პოზიციები გაცვლილია ზევიდან ის ქვევიდან მე...
-მარიამ
-ნიკა
-მარიამ შენ ისეთი თბილი საყვარელი და ბავშური ხარ
-მართლა ? არ ვიცოდი ჩემზე ფიქრის დრო თუ გქონდა ))
-არა ?? -ამ დროს ხელს თმაზე მისვავს და თბილად მიყურებს ))- როგორ არ იცი ღამე შენ არ დაღვრები ჩემს ფიქრებში?
-არა! -მოწყენილი სახე გვერდით გატრიალებული სახე.. ნიკა ნიკაპზე ხელს მკიდებს და თავს ისევ თავისკენ მატრიალებინებ..
-მარიამ მე შენ მიყვარხარ!- მტკიცე და თბილად ნასროლი სიტყვები გულს რომ მალამოდ ედებოდა და საოცრად გამთბარ სხეულსა და გულს კიდევ უფრო რომ ახურებდა )) გაფართუვებული თვალები დაურეგულირებელი სუნთქვა და გაორმაგებული გულის ბაგა ბუგი!
-ნიკა შენ სხვა გიყვარს! ვიცი! -საოცრად დიდი ტკივილით ნათქვამი სიტყვები! -გადაქნეული თავი ღიმილი მისი ბაგეების შეხება ლოყებზე ლოყიდან მისი თბილი ხელით მოშორებული თოვლის ნაკვალევი!
-დარწმუნებული ხარ?
-კი!
-ეგ ადრე იყო!
-ახლაც არის ვიცი! თვალიდან წამოსული ობოლი ცრემლი!
-ნიკას შეხება ლოყაზე და მოშორებული ცრემლი შეხება ტუჩებით თვალზე საიდანაც ცრემლი გადმოვარდა..
-მარიამ ცდები!
-არა! -ამ დროს ნიკამ ჩემი ხელი მის ხელში მოიქცია! ცემი ხელი მის მკერდზე მიიდო... საოცრად გაორმაგებული გულის ფეთქვა სადაც იყო რომ გამსკდარიყო საგულიდან ამომხტარიყო... მაგრამ საოცრად რიტმულად და ამაღელვებლად რომ ფეთქავდა არაჩვეულებრივ მუსიკის ჰანგებს რომ ქმნიდა..
-გესმის ეს გული შენი შეხებისას ფეთქავს ასე.. ის უბრალოდ ვერ წყნარდება ვერაფრით რეგულირდება სუნთქვა შენთან ყოფნისას.. დაბნეული ჩემი თვალები... მარიამ ამ გულს შენ უყვარხარ.. აქამდე მეც ვერ გამეგო ახლა მივხვდი ახლა გავიგე! მე შენ უზომოდ მიყვარხარ რომარა შენ რა არის ჩემი სიცოცხლე... მიყვარხარ მიყვარხარ!
-ნიკააა მე მე... -დაბნეულობა...
-ჩუ არ არის საჭირო სიტყვები შენმა გულის ცემამ დიდიხნისწინ თქვა სათქმელი -კისრის ქვეშ ამოდებული ხელი და ნაზი ამბორი ბაგეებზე... მერე ჩახუტებული გოგონა და ბიჭი თოვლში რომ ნნებივრობას იყვნენ აყოლილნი... საოცრან წმინდა გულის ცემა რომელიც საოცრად მკაფიო მელოდიას ქმნიდა რა იყო ამაზე კარგი რი ადამიანის.. გულის დაუწყნარებელი ფეთქვა.. ათრთოლებული სხეული.. დაბნეული თვალები რომლებიც სიყვარულით ბრწყინავდნენ!



დამავიწყდა მიმეთითებინა )) როგორ ფიქრობთ კარგი გამოვიდა???

 


№2  offline მოდერი tsn

კარგია ძალიან, თბილიი ♥♥

 


tsn
კარგია ძალიან, თბილიი ♥♥

უღრმესი მადლობა <3 <3

 


№4  offline წევრი Nini123456

ძალიან თბილი. ტკბილი ისტორიაა ასე გააგრძელე ყოჩაღ❤❤❤

 


Nini123456
ძალიან თბილი. ტკბილი ისტორიაა ასე გააგრძელე ყოჩაღ❤❤❤

ეს აღარ გაგრძელდებ... ალბათ მიხვდებოდით <3 და სხვას აუცილებლად დავწერ <3 ძალიან დიდი მადლობაა <3

 


№6 სტუმარი Meskhi

Dzalian momewona ^_^ ...prchxili dzaan xshiradaa gamoyenebuli rac ar momewona dalshe kargi iyo <3 velodebi axal istorias <3 wartmatebebi <3

 


Meskhi
Dzalian momewona ^_^ ...prchxili dzaan xshiradaa gamoyenebuli rac ar momewona dalshe kargi iyo <3 velodebi axal istorias <3 wartmatebebi <3

ანუ ეს ფრჩხილი ღიმილს აღნიშნავდა... და მაგიტომ <3 ძალიან დიდი მადლობა <3 შევეცდები დღესვე დავწერო <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent