შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თვალები დახუჭე 1


23-02-2016, 01:49
ავტორი castiellovesyou
ნანახია 1 777

- სად ხარ? კაფეში შევედი გელოდები მალე მოდი.
- ტაქსში ვარ მარიამ, ორ წუთში მანდ ვიქნები.

- აი აქ გამიჩერეთ, ინებეთ , მადლობა.

ტაქსი სანაპიროზე გავაჩერე და პირდაპირ ტიფანი ბარში შევედი. თვალებით მარიამს ვეძებდი, აი ისიც როგორ მიღიმის, ჯერ არ იცის რამდენი მაქ მოსაყოლი. მივედი, გადავკოცნე, ყავაც შევუკვეთე და საუბარს, სანამ დავიწყებდი ვუთხარი სკამზე მყარად დამჯდარიყო.

- მოკლედ, გახსოვს ცოტნეს დაბადების დღეზე, რომ ვიყავით?
საპასუხოდ თავი დამიქნია თვალი თვალში გამიყარა და გაგიჯებული ელოდებოდა გაგრძელებას, გამეცინა. მარიამი, სკოლიდან მომყვება, სამწუხაროდ სხვადასხვა უნივერსიტეტში მოვხვდით, მაგრამ ჩვენი ურთიერთობა მაინც ისეთივე ტემპით გაგრძელდა, როგორც აქამდე. ახლა 23წლისები ვართ. მან სწავლა მაგისტრატურაზე გერმანიაში გააგრძელა, მე სამსახური დავიწყე სარეკლამო კომპანიაში, მარიამი სამი წლით გერმანიაში იყო წასული და ორი კვირის ჩამოსული სულ ორჯერ მყავდა ნანახი,და ისიც ისეთ გარემოში, რომ კარგად ვერც მოვახერხეთ ლაპარაკი.
- ესეიგი, გახსოვს ცოტნემ რომ ბიჭი გაგვაცნო? შენ რომ თქვი რაკაი ტიპიაო.
- კი, როგორ არა, შავგვრემანი , შავი თვალებით, ახლაც გულში მიზის, (გაეცინა)

ყველაფერი შემდეგნაერად მოხდა.
ცოტნეც ჩვენი კლასელი იყო, რატომღაც ახლა გამოიჩინა დიდი ყურადღება და კლასს სულ ერთად გვკრიბავდა. ხოდა იმდღესაც დაბადებისდღეზე დაგვპატიჯა. დიდი ხანი ვიდექი სარკესთან, საბოლოოდ მოკლე შავი კაბა ავარჩიე ამოღებული მოტკეცილი და სექსუალური იყო, თმა გავიშალე და მცირე მაკიაჟი გავიკეთე. შემდეგ მარიამმა გამომიარა მანქანით და წავედით. ცოტა უცხო ხალხში მოვხვდით, მაგრამ თავი დავიმშვიდე ასე თუ ისე ცოტნესგან ყველას ეცოდინება ჩვენი ამბავი თქო. ყველა გაგვაცნო, თავიდან არაფერი, თუმცა შემდეგ შევამჩნიე, როგორი ირონიული სახით მიყურებდა ვიღაც. ინსტიქტურად გავიხედე და თვალი თვალში გავუყარე ბიჭს, რომელიც აქამდე ფაქტობრივად შემჩნეულიც არ მყავდა. არ დათმო და იქამდე მიყურა, სანამ მეთვითონ არ მომიწია სხვა მხარეს გახედვა, შემდეგ გაეცინა და ისევ თავის "საქმეებს" მიუბრუნდა. დავლიეთ, გავერთეთ, ვიცეკვეთ. სხვათაშორის ცეკვა კარგად გამომდის, არაფერზე არ მივლია, უბრალოდ ვფიქრობ ელასტიური ვარ, თან მგონი აღნაგობაც მიწყობს ხელს. სავსე მკერდი, ასევე კარგად გამოყვანილი საჯდომი, მოკლედ გარეგნობას არ ვუჩივი. მთელი საღამო ვგრძნობდი, რომ ის ისევ მიყურებდა,მინდოდა შემეხედა, რადგან დიდი ინტერესი გამოიწვია, თუმცა აღარ ვიმჩნევდი და ცეკვას ვაგრძელებდი, საბოლოოდ ყველას ყურადღება მივიბყარი და ისე მოხდა, რომ "არენაზე", მხოლოდ მე დავრჩი. კარგად ვგრძნობდი, როგორ მჭამდნენ ბიჭები თვალებით, ეს არ მაღელვებდა, პირიქით სიამოვნებასაც ვიღებდი ამით. როცა მუსიკა დამთავრდა, ორი წუთით ცოტნეს ვთხოვე სადმე ოთახში გავეყვანე, რომ გამომეცვალა, ამ კაბაში ცოტა არაკომფორტულად ვგრძნობდი თავს, და ზოგადად როდესაც ასე ვიცვამ ყოველთვის სხვა ტანსაცმელიც მაქ გამზადებული ყოველი შემთხვევისთვის. მოკლედ ცოტნემაც მიმასწავლა ერთ-ერთი ოთახი და მარტო დამტოვა. კაბა გავიხადე და ჩანთიდან ტანსაცმელს ვიღებდი, როდესაც კარების და შემდეგ ნაბიჯების ხმა მომესმა, როგორცკი შევტრიალდი, ვიღაცამ ერთი ხელი ჯერ წელზე მომხვია მეორე კი ყელში გამიყარა, ძალიან დავიბენი, როდესაც იმ ბიჭის სახეს შევეჩეხე, ირონიულად მიღიმოდა.
- რას შვები ვერ გავიგე რა საქციელია, ძალიან გთხოვ დამტოვე. და პარალელურად ერთი ხელით კაბას საცვლებზე ვიფარებდი. მან კი ხელები უფრო მჭიდროდ მომიჭირა, თან იღიმოდა, თავისკენ მიმწია,ვიგრძენი როგორ შეეხო ჩემი მკერდი მის სხეულს. ძალიან დავიძაბე, სახესთან ახლოს მოიწია, დამბურძგლა, არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა და ჩხუბს ვაგრძელებდი, შევეწინააღმდეგე, მაგრამ აზრი არ ქონდა. თვალი თვალში გამიყარა და პირდაპირ საუბარზე გადავიდა:
- როგორი დაძაბული ხარ, მე მეგონა საკუთარ თავში დარწმუნებული იყავი, როგორი სუსტი ყოფილხარ.
მეუბნებოდა, თან მიღიმოდა და სახესთან უფრო ახლოს მოდიოდა. მე ხმას ვერ ვიღებდი, ესეთ სიტუაციაში პირველად აღმოვჩნდი, თან მისი თვალები მაბნევდა.ყელთან ახლოს მოიწია, ვიგრძენი ცხელი სუნთქვა კისერში.
- მომწონდი ამ კაბაში, რატომ გაიხადე? თუ პირდაპირ საქმეზე გადავიდეთ?
ძაან გამაღიზიანა, ვინ ვეგონე, საზიზღარი.
- ყვირილს დავიწყებ გამიშვი ხელები, საზიზღარო ვინ გგონია შენი თავი.
ძლივს წარმოვთქვი სიტყვები, ის კი მიყურებდა ვნებით ანთებული თვალებით ტუჩებში და ოდნავ ღიმილს აპარებდა. წინააღმდეგობის გაწევა ვცადე, მაგრამ ხელები დამიჭირა და პირდაპირ ტუჩებში მეძგერა, შევეცადე დავძრომოდი და სახე გამეწია, თუმცა ყელიდან ხელი ყბაზე წამავლო და საბოლოოდ ისე მოხდა, რომ თავსაც ვეღარ ვამოძრავებდი. უცებ ხელები გამიშვა, მე შიშისგან ნელ-ნელა უკან წავედი ფეხი საწოლს გამოვდე და გულაღმა დავვარდი შუაგულში. ის კი წინ წამოვიდა, ხმას ვერ ვიღებდი, არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა , თან სიმხურვალეს ვგრძნობდი, მაგრამ არ ვაპირებდი დანებებას! წინ გადმოიწია და ჩემს ზემოთ აღმოჩნდა ვიგრძენი სიმძიმე როგორ დააწვა ჩემს სხეულს, სუნთქვა შემეკრა, ხელი ყელიდან დაბლა ჩააცურა, მკერს ჩაყვა და ბიუსჰალტერი გამიხსნა, პარალელურად მკოცნიდა მე კი არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა და გაუნძრევლად ვიწექი.
- თვალები დახუჭე, შენთან სექსი მინდა, პირდაპირ გეუბნები, ძალიან კარგად გამოიყურები.
მელაპარაკებოდა თან მკოცნიდა, წელზე ხელი შემომავლო მაღლა ამწია ბიუსჰალტერი გამაძრო და სადღაც გადააგდო, თავი ძალიან უხერხულად ვიგრძენი, თუმცა სიამოვნებისგან ხმას ვეღარ ვიღებდი, ერთი წამით გამოვფიხლდი და სახეში ხელი გავარტყი, დაიბნა არ მოელოდა,თავი დავიძვრინე კაბას ხელი დავავლე და გავიქეცი, ოთახის წინ ტუალეტი იყო, გამიმართლა, შევარდი კარები ჩავკეტე კაბა გადავიცვი და გიჟივით გამოვარდი, ყველას ერთი სიტყვა ვაჯახე საქმე მაქვს მივდივარ თქო და გავიქეცი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent