შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რთულია კიდევ ენდო 6


28-02-2016, 17:19
ავტორი Gauqmda Gauqmda
ნანახია 2 166

ღამემ მშვიდად ჩაიარა.ალექსანდრეს ბედნიერს გაეღვიძა ელენეს გვერდით.მძინარე ელენეს რომ უყურებდა გული სიყვარულით ევსებოდა.სალიმ დიდლით ადრე გაიღვიძა და სამზარეულოში ჩავიდა წყლის დასალევად.მისაღებში გაიარა და ბექა რომ დაინახა დივანზე იწვა.ისე ჩუმად შევიდა სამზამზარეულოში თვითონაც კი არ ესმოდა თავისი ფეხის ხმა.უკან კი ცივი წყლით სავსე დოქითა და ჭიკიგ დაბრუნდა.ისევ ისე ფეხაკრეფით მიიპარებოდა და დივანთან მისულმა წაიბორძიკა და გაყინული წყალი ბექას გადაასხა.ბექა ისეთი შეშინებული წამოხტა რომ გონს ვერ მოდიოდა რა მოხდა.სალომე რომ დაინახა დოქით ხელში,გაგიჟდა.
-გოგო შენ სულ გადახვედი ჭკუიდან?სულ შეიშალე?რა გააკეთე ეს რა არის?
-შემთხვევით მომივიდა,ძალით არ გამიკეთებია.რა საერთო მაქვს სენთან რომ ასე გაგხუმრებოდი?
-გეფიცები ალექსანდრეს და რომ არ იყო...
-რას იზამდი,უფროსწორად რას მიზამდი ძალიან მაინტერესებს?
-ამას მხოლოდ მაშინ გაიგებდი რომ არ იყო.ერთი თავხედი,განებივრებული გოგო ხარ.რომელიც ისე იქცევა როგორც უნდა.არასდროს არავის ითვალისწინებს,სხვის გრძნობებზე თამაშობს და ამით სიამოვნებას იღებს.ხანდახან მგონია რომ შენ და ალექსანდრეს ერთი სისხლი არ გაქვსთ.ალბათ მშობლებმა გიშვილეს.აუტანელი არსება ხარ.
-მერე შენ რა?რატომ წუხდები ჩემი არსებობით.მართალია თქვენთან ერთად ვიზრდებოდი,მაგრამ პატარაობიდანვე ასეთი რომ იყავი იმიტომ ვერ გიტანდი და ვერ გიტან დღესაც.
-მე ხომ ვგიჟდები შენზე,არც მე არ მეხატები გულზე ძალიან.
-ხოდა შეგიძლია წახვიდე,როგორც სჩანს დაგავიწყდა ვის სახლში ხარ.ასე რომ შეგიძლია ახლავე მიბრძანდე.ისედაც საკმაოდ ბევრი დრო გაატარე უკვე ჩემს სახლში.მიბრძანდი არავინ გეხვეწება დარჩენას.გასასვლელი იცი.თან თითები დაუტკაცუნა ბიჭს.ამაზე ბექა საშინლად გაღიზიანდა და გოგონას მაჯაში წვდა.
-შენ შენს ფინიებში გეშლები ალბათ,ჩემთან ასე ლაპარაკს არ გირჩევ.
-თორემ რას იზამ?
-ქალბატონო სალომე,ნუ მიწვევ იცოდე.კარგად იცი რაც შემიძლია.მხოლოდ ალექსანდრეს გამო ვჩერდები.შენც გირჩევ გაჩერდე.ჩემგან თავი შორს დაიჭირე.გოგოს ხელი კრა და დივანზე დააგდო თვითონ კი მანქანის გასაღები წაიღო და წავიდა.სალი ოთახში აღელვებული დაბრუნდა.არასდროს სიამოვნებდა ბექას თუ რამეს აწყენინებდა მაგრამ მაინც არ ისვენებდა და სულ ცდილობდა მისთვის რაღაც დაეშავებინა.უკვე ჩვიდმეტი წლის იყო როდესაც დარწმუნდა რომ ბექაზე ყურებამდე იყო შეყვარებული,მაგრამ ამას არასდროს აღიარებდა,ის ხომ სანდროს ბავშვობის ძმაკაცი იყო.გრძნობდა რომ ბექაც იგივეს გრძნობდა მის მიმართ,მაგრამ ამას ისე ფარავდა ვერავინ ხვდებოდა.სწორედ ამიტომ ცდილობდა სულ მოს გამწარებას.სხვა გოგოსთან რომ ხედავდა საშინლად გრძნობდა თავს,გული ტკივილით ევსებოდა და უნდოდა ბექასაც ისევე ძლიერ სტკენოდა როგორც მას.ლონდონშიც იმიტომ წავიდა რომ ეგონა დორს თუ იქნებოდა ბექას საივიწყებდა.ასეც ეგონა სანამ ისევ არ შეხვდა და მისი შეხების დროს ისევ იგივე შინაგანი წცა არ იგრძნო რასაც ადრე გრძნობდა.ეგონა ბექა დაივიწყა და ლონდონში შეყვარებულიც ჰყავდა.ნუ ისევ ჰყავს.ეს ალექსანდრემაც იცოდა და დაიკომ ჩამოსვლამდე სთხოვა რომ ის ქორწილში ჩამოსულიყო.გაუჭირდა მაგრამ ალექსანდრე მაინც დაითანხმა.ახლა კი ისევ ბექაზე ფიქრობდა და იმასაც კარგად ხვდებოდა რომ ბექაც ისევ იმავეს გრძნობდა მის მიმართ,სწორედ იმიტომ არიდებდა მასთან ყოფნას თავს.ოთახში შევიდა და თვალები ცრემლებით აევსო,უნდოდა ეტირა და მარტო რომ ყოფილიყო ასეც მოიქცეოდა,მაგრამ რადგან მარტო არ იყო შეძლო და თავი ხელში აიყვანა.გოგონები გააღვიძა.სასწრაფოდ წამოყარა ფეხზე და გეგმების დალაგება დაიწყო.
-კარგი რა სალო.ჯერ შვიდის ნახევარია.ასე ადრე რატომ გაგვაღვიძე?(ნია)
-რატომ და სიურპრიზი უნდა გავუკეთოთ ჩვენს გვრიტებს.
-აჰა,გასაგებია და რა გვევალება?(ლენა)
-ჩემი ძმა ასეთი ბედნიერი არასდროს მინახავს.მინდა რაც შეიძლება მალე გახდეს ელენე მისი ცოლი.ჯერ დილით სასიამოვნო რომანტიულ საუზმეს მოვაწყობთ.მერე ორი დღით სადმე უნდა გავუშვათ.როგორც ვიცი სტუმრები ბევრი არ ეყოლებათ ქორწილში.ხოდა ორ დღეში ქორწილისთვის ყველაფერს მოვასწრეფთ.
-გაგიჟდი?ორ დღეში რა უნდა მოასწრო?(ლენა)
-შენ მე არ მიცნობ.ახლა მხოლოდ ის გამიგეთ ელენეს როგორი კაბა უნდა რომ ეცვას და დანარჩენს ჩვენ მოვაგვარებთ.ამიტომ ადრიანად ვიწყებთ საქმეს.გიოს ვეტყვი და ეგ ყველფერში დაგვეხმარება.
გიოს და ნინის ერთმანეთში ახლართულებს ეძინათ.ნინის თავი გიოს მკერდზე ედო.გიომ პირველმა გაიღვიძა და გოგო რომ მასე მიკრული და ტკბილად მძინარი დაინახა ძალიან ესიამოვნა. სახეზე ხელი ჩამოუსვა და თმა გვერდე გადაუყარა.ისეთი საყვარელი იყო მძინარე და თან დაწყნარებული რომ უნდოდა შეეჭამა.წელზე მოხვია ხელი და ამ დროს ნინიმ თვალები დაჭყიტა.მამაკაცის სხეული რომ დაინახა მაშინვე ფარათცალი დაიწყო და გიო საწოლიდან იატაკზე აღმოჩნდა
-რას აკეთებ გოგო სულ გადაირიე?
-ვაიმე,გიო შენ ხარ?სულ დამავიწყდა რომ აქ იწექი და უცებ ...თუმცა რა მნიშვნელობა აქვს რას გიხხსნი.ღირსი ხარ.ვინ გთხოვა შუაღამისას საწოლში შემომეხიზნეო?
-ოხ ნინი ნინი.შენ მე მაგიჯებ.გიორგი უცებ წამოდგა და გოგონას ზემოდან მოექცა.ჯერ ცხვირზე შეეხო,შემდეგ ყელზე გადაინაცვლა.ნინი ხვდებოდა რომ გონებას კარგავდა და უკვე უნდა ემოქმედა რომ სიტუაციიდან გამომძვრალიყო.ამიტომ ახლა თვითონ მოექცა ზემოდან ბიჭს.თითებით გიოს ტუჩენს შეეხო.მერე თავისი ტუჩები შეახო ყურთან და უთხრა.ვერ მოგართვი საყვარელო. შენნაირ იდიოტთან დასაკარგი დრო არ მაქვს,მითუმეტეს ვერ მიგანიჭებ იმ ბედნიერებას ჩემი ლამაზი სხეულით დატკბე.მაშინვე წამოხტა.შორტს და მაისურს ხელი დაავლო და სააბაზანოში შეიკეტა.
-ამ გოგოს მოვკლავ,ვერ გადამირჩება.ასე ჩემს ჰორმონებზე თამაშის უფლებას არ მივცემ.დიდხანს მაინც ვერ გამექცევი იცოდე.ამ დროს კარი სალიმ შემოგლიჯა რასაც ქვია.
-დროზე ადრქი,საქმე გვაქვს მიდი.
-ჯერ იქნებ დილამშვიდობისა მაინც მისურვო,რაც აშკარად უკვე დაგვიანებულია.
-რატომ რას გულისხმიბ? გიო მოკლედ თუმცა გასაგებად მოუყვა ყველაფერს და სალიმ საღფრათოვანების ტაშიც შემოკრა,მალე მეორე ქორწილიც გვექნებაო.
-გაჩუმდი არ გაიგოს.ეგ შენზე ნაკლები არაა.ნამდვილი ასპიტია.რაღაც უნდა მოვუხერხო თორემ გამაგიჟებს.
-რით ვერ გავიცანი ჩემი მეორე სარძლო რა.მოკლეთ ახლა დამეხმარე და მერე გპირდები რომ შენც დაგეხმარები და ნინი შენი იქნება სამუდამოდ.გოგომ გეგმა გააცნო.გიო რის გიო იქნებოდა რომ არ დათანხმებოდა.ამასობაში ნინიც გამოვიდა და სალომე რომ დაინახა გაოცდა.
-სალო შენ აქ საიდან?როდის ჩამოხვედი ვაიმე როგორ მომენატრე.და მოეხვია გოგოს.
-მოიცადე ნინი ეს შენ ხარ?მე კიდევ მეგონა ვინმე სხვაზე ლაპარაკობდი.ეს არის ის ნინი?მიუბრუნდა გიოს
-თქვრნ საიდან იცნობთ ერთმანეთს?
-ჯერ ბაღი და შემდეგ სკოლა.სულ ერთად მოვდიოდით ბოლომდე.(სალო)
-აჰა ახლა გასაგებია რატომ არის ასეთი მწარე ეს ქალბატონი.შენი დაქალი ყოფილა. გოგოებმა ძალიან იხალისეს ერთად.მერე გეგმის შესრულებას შეუდგნენ.მალე ყველაფერი მოგვარებული ჰქონდათ იდეალური საუზმუსთვის.ელენე და ალექსანდრე მარტოები დატოვეს.ოთახიდან რომ გამოვიდნენ,თვალებს არ უჯერებდნენ.მთელი სახლი ვარდის ფირცლებით,სურნელოვანი სანთლებით,შუა ოთახში ლამაზი პატარა მაგიდა იდგა მშვენიერი რამერუმეებით და შესანიშნავი მელოდია,რომელიც შესაფერისი იყო ორი შეყვარებული ადამიანის განმარტოების დროს.ისაუზმეს,ერთად იცეკვეს და ბოლოს ვნება მორწულებმა საძინებელში გადაინაცვლეს.საოცარი სინაზით ეფერებოდა ალექსანდრე გოგოს.ისე ეპყრობოდა როგორც საოცარ პატარა არსებას,დაცვა და პატრონობა რომ სჭირდება.მალე გაანთავისუფლა გოგონა ზედმეტი სამოსისგან და თვითონაც განთავისუფლდა.ოთახში მხოლოდ სიამოვნებისა და ვნებიანი ხმები ისმოდა.
-უკვე ჩემი ხარ,სულით და ხორცით ჩემი.(ალექსანდრე)
-შენ კი ჩემი(ელენე) მთელი დღე არაჩვეულებრუვად გაატარეს.ალექსანდრე ასეათი ბავშვური არასდროს ყოფილა.საღამოს გიომ დაურეკა და სამი დღით გამგზავრება სთხოვა ელენესთან ერთად.არ თანხმდებოდა საქმეები მაქვს და ასე ვერ დავტოვებო,თუმცა საბოლოოდ ბათუმში წავიდნენ სამი დღით.გოგოებმა კაბა ელენესთან ერთად ინტერნეტით შეარჩიეს.სალომემ მარათლაც ყველაფერი მოასწრო სამ დღეში და უკან დაბრუნებულ წყვილს დიდი სიურპრიზი დაახვედრა.პირდაპირ მათი ქორწილის დღეს ჩამოვიდნენ და სტუმრებით სავსე იყო მათი სახლის ეზო.ჩამოსვლის თანავე ელენეს გოგოებმა დაავლეს ხელი.ვიზაჟისტი სტილისტი ყველა იქ ყავდათ.ალექსანდრეს კი ბექა და გიო დაეხმარნენ.ორმოც წუთში ყველაფერი მზად იყო და ცერემონიაც დაიწყო.ალექსანდრე თავის საყვარელ ქალს ირთავდა და ასეთი ბედნიერი ცხოვრებაში პირველად იყო.მხოლოდ ნინი იყო უხასუთოდ რადგან ელენესი ისევ არ აჯეროდა,მაგრამ დასამტკიცებლად ვერც ვერაფერი გაარკვია და თან თავს აიმედებდა რომ ელენეს ალექსანდრე მართლა უყვარდა.თან ალექსანდრეს ასეთ ბედნიერს რომ ხედავდა უკვე აღარ ღელავდა.ცერემონიალი ჩატარდა.ხელი მოაწერეს,ჯვრის წერაკი გადაიდო რადგან მამაო ციდად გახდა და სხვა მამაო ასე უცებ ვერ იპოვნეს.ყველაფერმა არაჩვეულებრივად ჩაიარა და ახალდაქორწინებულები ერათ თვიან თაფლობის თვეში გაემგზავრნენ.დანარჩენები კი ჩვეულ ცხოვრებას დაუბრუნდნენ.



აი ახალი თავი,დავწერე და რა გამოვიდა თქვენ თვითონ შეაფასეთ.შეიძლეაბ ბევრს არ მოგწონთ ასე რომ ვითარდება მოვლენბ მაგრამ შემდეგი თავები ალბათ უკეთეისი იქნება.შეცდომებისთვის ბოდიში და მადლობა რომ კითხულობთ :*



№1 სტუმარი lililiiiiiiii

უჰუუ მაგარი გოგო ხარ მაგრამ ძალიან მაღიზიანებს ელენე არ მინდა ელენესთან დარჩესს ალექსანდრე უკეთეს იმსახურებსს მე შემძულდა ელენეე ((( რაც მალე დააშორებ მით უკეთესია დანარჩენი წყვილები კი ანგელოზები არიან (გიოდა ნინი ) და ბექა და სალო) :D აბა წარმატებებიი ველი შემდეგ თავს <3 !!! love

 


№2  offline წევრი Gauqmda Gauqmda

lililiiiiiiii
უჰუუ მაგარი გოგო ხარ მაგრამ ძალიან მაღიზიანებს ელენე არ მინდა ელენესთან დარჩესს ალექსანდრე უკეთეს იმსახურებსს მე შემძულდა ელენეე ((( რაც მალე დააშორებ მით უკეთესია დანარჩენი წყვილები კი ანგელოზები არიან (გიოდა ნინი ) და ბექა და სალო) :D აბა წარმატებებიი ველი შემდეგ თავს <3 !!! love



მადლობა დიდი.ძალიან მიხარია რომ მოგწონს და კითხულობ.შევეცდები იმედები არ გაგიცრუო love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent