შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როდესაც გხედავ ... 1-2 ნაწილიი


7-03-2016, 23:11
ავტორი elo123
ნანახია 1 837

მოკლედ მე ვარ მარიამ ჯანელიძე 19 წლის მყავს მშობლები საზღვარგარეთ ძმა 22 წლის (ვაჩე) და და 4 წლის (ანანო) ჩემი მეგობრები: ნინო ქეთი და სალო ბავშვობიდან ერთად ვიზრდებით და ყოველთვის გიჟები ვართ როცა სახლში მარტო ვართ მე ვმუშაობ ერთ-ერთ კომპანიაში მდივნად და ხშირად მეგობრებისთვის ვერ ვიცლი მაგრამ მაინც ვხვდები ხოლმე და მათთან ძალიან კარგ დროს ვატარებ ამასთანავე მე ადრე გახლდით პირადი მცველი მაგრამ თავი დავანებე რაღაც მიზეზების გამო იმის მიუხედავად რომ ძალიან მიყვარდა.
_გაიღვიძეეეეეე ... ჩემო ლამაზო თხა (ვაჩე) _ აუ დამაძინე ძლივს მაქ დასვენება და არ მასვენებ (მე) .. ვუყვირე _ არა ახლავე აეთრიე (ბალიში ვესროლე) _ ვაიმე რა დავაშავეე წამოვდექი და თვალები დავისრისე რა გინდა? (მე) _ კარგი რა სულ როგორ უნდა გეძინოს ადე ადე ქეთისთან ვიკრიბებით ყველა რაღაც სერიოზულიდა მნიშვნელოვანი უნდა გითხრათო (ვაჩე) _ კაი გადი 10 წუთში დაბლა ვარ _ ოქეი ზუსთად 10 წუთშ გელოდები
მალევე მოვემზადეთ და ქეთისთან წავედით ანანო ნათია დეიდას დავუტოვეთ (მეზობელს) _ მოვიდნენ როგორც იქნა სად ხართ გოგო აქამდე 1 საათის წინ დაგირეკეთ (ქეთი) _ იცმევდა შენი დაქალი (ვაჩე) _ კაი შემოდით _აბა რა ხდება? _ ხო მოკლედ ხომ იცით რომ ძალიან ცხელა ხოდა ხვალვე მვდივართ დასასვენებლად 1 კვირა ბათუმში (ქეთი) _ კაი იდეეა(გიო) _ მართლა კაი იდეაა (ლუკა და საბა) _ აუ არა მე ვმუშაობ(მე) _ მეც (ვაჩე) _ კარგით რა 1 კვირა დაისვენეთ არაფერი მოხდება თან მაგრად გავერთობით წამოდით რაააა და ხო მარ შენ სახლში უნდა ვიყოთ ხო? (ქეთი) _ ხო კაი (მე) _ მეც თანახმა ვარ (ნინო და სალო) _ ნინ რატო ხარ ცუდ ხასიატზე? (მე) _ აუ არაფერი უბრალოდ წამაქციეს და ჩემი ამბავი ხომ იცი (ნინი) _ ხო კაი არაუშავს ხდება ხოლმე რამდენჯერ გაიტანეს მარი არ გახსოვს? ხო კაი ეხლა წადით და მოემზადეთ ხვალისთვის (ქეთი და სალო) ******************************************************************************** ნინოს რთული ხასითი აქ მაგრამ ჩვენთან მაინც ყველაზე მხიარულია და თუ გააბრაზეს ვაიმეეეე სალოს გიო მოსწონს და რათქმაუნდა არ გვიმხელს ისე ძალიან მხიარული საყვარელი და თბილი ქეთი ყველაზე პოზიტიური და სასაცილოა სულ მხიარულადაა და მაგის გვერდით არავინ ვიწყენთ გიოსსაც სალო მოსწონს მაგრამ რათგინდა ორივე ერთმანეთის წვალებაზე ფიქრობენ გიო ლუკა საბა ვაჩეს ყველაზე მაგარი ზმაკაცებია რათქმაუნდა ჩვენიც ჩვენ 8-ნი ყველაზე მაგრები,მხიარულები და გიჟები ვართ. ************************ უკვე ბათუმში ვართ გოგოებს მთელი გზა გვეძინა ვერავინ ვერ ვნახე ვინც ანანოს დაიტოვებდა და ძიძა ავიყვანე ძალიან საყვარელია გოგოა და გაუგებენ ერთმანეთს _ ვაუ რა..რა...რამხელაა (საბა) _ შენ აქ პირველად ხარ? (ნინი) _ კი მერე რა ჩემო ქაჯანა? _ ჯერ ეგერთი მე შენი ქაჯანა არ ვარ და კიდევ ერთხელ დამიძახებ შენსას და არ გაცოცხლებ _ აუ მართლა შემეშინდა მარ ხომ მიშველი? (საბა) _ კი აბა რა კაი შევიდეთ დიდხანს აპირებთ აქ დგომას? (მე) საღამო იყო ძაან დაღლილები ვიყავით ოთახებში გავნაწილდით და დავიძინეთ *** ისე მოხდა რომ ყველაზე ადრე მე გამეღვიძაჩემი ოთახი მივალაგე ამოვალაგე ყველაფერი,გადავივლე და ჩავიცვი დახეული შორტი ტოპიკი მაიკა წარწერთ I love my friends და ოლლ სტარის კეტები. შევედი ჯერ ჩემს ძმასთან ისე დავუყვირე ლოგინიდან გადმოვარდა ისეთი სასაცოლო იყო ყველა გამოცვივდა რახდებაო და ისინიც ჩაიკეცნენ სანამ გონზე მოვიდოდა და სანამ მიმასიკვდილებდა და გავიქეცი _ მოდი აქ შე პატარა ქაჯო (ვაჩე) _ ვერ დამიჭერ (მე) _ მაგასაც ვნახავთ _ მე გარეთ გავედი და მივაძახე გავისეირნებ თქო და საღამოს მოვალ _ ასე არ დავტოვებ მაინც შეგრჩება ეს ხომ იცი (ვაჩე) დანარჩენები იცინოდნენ _ ნუ დამცინით თორე ..(ვაჩე) არ აცალა ნინიმ _ თორემ გაგვწიწკნის სათითაოს მერე შენი თავი არ გეცოდება დაიღლები _ კაით რა წამო წავიდეთ მშია მაცივარში არაფერი არაა და ქეთი დაურეკე მარის და გააფრთხილე ჩვენი გეგმების შესახებ (გიო) _ ხო ვურეკავვ ******* ცოტა ვისეირნე რომ გამოვფხიზლებულიყავი თან მუცელი მტკიოდა ქეთიმ დამირეკა და მითხრა დღეს 8-ზე ბარში უნდა წავიდეთ და 6 სახლში იყავიო და ბოლომდე ვსვავთო  დღეს მთელი დღე შავი მანქანა შევნიშნე რომელიც დილიდან უკანნ მომყვება ყურადღება არ მივაქციე და პარკში წავედი სკამეიკაზე ჩამოვჯექი როდესაც სმს მომივიდა უცხო ნომრიდან [ჩემო სიცოცხლე როგორ მომენატრე არ გინდა ისევ შევხვდეთ? ] ცოტა შემეშინდა მაგრამ ნაპირისკენ წავედი გამიკვირდა არავინ რომა რ იყო ჯერ ხომ მხოლოდ 4 საათია თან გამიხარდა კიდეც უცბათ ვიგრძენი როგორ მიახლოვდებოდა ვიღაც უკნიდან სანამ ხელს დამადებდა ძირს გაადინა ზღართანი და ისე მწარედ ვურტყავდი კინაღამ ცხვირი გავუტეხე სათვალეები ეკეთა და ვერ ვიცანი უცბათ მე მის ქვევით ავღმოჩნდი სათვალეები მოიხსნა და ვინ შეემრჩა მათეეეეეე _ხო რა იყო არ გაგიხარდა ცემი ნახვა? წამომაყენა და გადავეხვიეთ  _ აუ რამდენი ხანია არ მინახიხარ ცემო მათუკა _ ჩემო მარუსა ორივე ბოლო ხმაზე ვიცინოდით გავიხსენეთ ძველი ამბები ცოტახანი სიჩუმემ დაისადგურა 5 წუთის მერე მათემ დაარღვია _რატო წამოხვედი? (მათე) _ საიდან..? _საიდან და სამსახურიდან _კაი რა უბრალოდ აღარ მინდოდა _ეგრე ადვილად ვერ მომატყუებ ვიცი ძალიან გიყვარდა და თავს ვერ დაანებებდი რაღაცა რომ არ მომხდარიყო _ კაი რა გეხვეწები არ მინდა ძველი სამსახურის გახსენება მოდი სხვა რაღაცაზე ვილაპარაკოთ _ აუ ხომ იცი რომ არრ მოგეშვები სანამ არ გავიგებ (მათე) _ კაი კაი გეტყვი (ძალა მოვიკრიბე რადგან არ მინდოდა ეგ დრო გამხსენებოდა რომელმაც გული საშინლად მატკინა) ლევანი.. _ ფუ შენი ამს დე..შე..... როგორ ვერ მივხვდი, რა გაგიკეთა? რატომ არ მითხარი? ეგრევე მოვკლავდი მაგ ნაბი.....არს _ კაი არ გინდა საათს დავხედე 7 –ხდებოდა კაი უნდა წავიდე თი გინდა 8-ზე ბარში მოდი, და შეიძლება რაღაცა გკითხო? _ კაი მკითხე არ არის პრობლემა _შენ მწერდი სმს-ებს და შენ მითვალთვალებდი? _ არა რამოხდა? ვინმე გაწუხებს? (მათე) _ არ ვიცი კაი ბარში მოგიყვები და სახლში წამოვედი. *** გადავივლე უკვე 7:30 იყო ჩავიცვი თეთრი შარვალი თეთრი მაღალქუსლები და თეთრი მაიკა და დაბლა ჩავედი _ვაუ ( ბიჭები) _ ჩემო ტოლია  (ვაჩე) _ კაი წავედით? (სალო) _ კაი ჩემო სიცოცხლე(გიო) _ რამე მოხდა და არ ვიცი? (მე) _ კი მე და გიო ერთად ვართ (სალო) _კაია მაშინ აუცილებლად უნდა ავღნიშნოთ და მე ბაიკით წამოვალ ხო და კიდე დღეს მათეც მოვა კინაღამ ცხვირი გავუტეხე  (მე) _მათეეეეეეეს? გაკვირვება,შეშინება, მონატრება ყველაფერი იყო მის ხმაში (ქეთი) _ ხო კაი წავედით (მე) გარეთ გასულს სმს მომივიდა [სიცოცხლე დღეს რა ლამაზად გამოიყურები აუ როგორ მინდა ეხლა შენთან მოვიდე როგორც ვხედავ შენი ჯიუტი ხასიათი კიდე მოსარჯულებელია კაი სიხ გკოცნი გაერთე] წერილი მეც მივწერე თუ ძაან გინდა შეგიიძლია მნახო თქო უკვე ბარში ვიყავით 3 ჭიქა გადავკარი ყველა თავისთვის გაიფანტნენ მათეც მოვიდა მეგობართანთად გაიცანი მარ ეს არის სანდრო სანდრო ეს არის მარი მოურჯულებელი ქაჯანა სასიამოვნოა _ კაი 2 წუთი უნდა დაგტოვოთ მალე შემოგიერთდებით (მე) გარეთ გამოვედი ცოტა შემცივდა წვიმას აპირებდა უცბათ ვიღაცამ ბნელ ადგილში შემიყვანა კედელზე ამაკრო ვერაფერს ვერ ვხედავდი თვით იმასაც ვინც მომეხვია _ არ მოგენატრე? მომესმა ნაცნობი ხმა _ ლე..ლე..ლევან?


*** ეს ჩემი პირველი მოთხრობაა არვიცი რამდენად მოგეწონათ იმედია კარგია შეცდომებისთვის ბოდიშს გიხდით და გთხოვთ დაწერეთ კომენტარებში გავაგრძელო თუ არა ?...



№1  offline წევრი natia-natia

ველოდები შემდეგს გააგრძელე

 


№2  offline წევრი kaxelii

Damainteresaaa. Ise dialogis dros axali piris sityva axali xazidan unda daiwyo. Iyo shecdomebic magram araushavrs. Aucileblad gaagrdzele tore ar gapatieb

 


№3  offline წევრი elo123

natia-natia
ველოდები შემდეგს გააგრძელე

აუცილებლად და ვეცდები თავი გავზარდო

nino k.d.
Damainteresaaa. Ise dialogis dros axali piris sityva axali xazidan unda daiwyo. Iyo shecdomebic magram araushavrs. Aucileblad gaagrdzele tore ar gapatieb

აუცილებლად გავაგრძელებ და დიდი დიდი მადლობაა რომ წაიკითხეთ love

 


№4  offline წევრი elene tiko payne 1DFAN (165616)

au dzalian magaria male dade ra shemdegi vegar vitmen

au male dade raaa. dzalian saintereso motxrobaaaa

 


№5  offline წევრი elo123

elene tiko payne 1DFAN (165616)
au dzalian magaria male dade ra shemdegi vegar vitmen

au male dade raaa. dzalian saintereso motxrobaaaa

აუცილებლად უკვე დავწერე და მალე დავდებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent