შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული ყველაფერს გაუძლებს


9-03-2016, 23:58
ავტორი elene tiko payne 1DFAN (165616)
ნანახია 3 231

ეს არის ისტორია გოგოზე,რომელმაც აუმრავი რამ გამოიარა დამცირება,წამება,ტანჯვა და ბოლოს იპოვა ის ერთადერთი ვინც გააბედნიერებდა.
მოდი დავიწყოთ სულ თავიდან ამ გოგოს ისტორია. ეს ყველაფერი დაიწყო ზუსტად 2 წლია წინ მაშინ,როდესაც ჩემი ვითომ შEყვარებულის სურათი ვაჩვენე. არც კი ვიცი ის ადამიანი მიყვარდა თუ არა, შეიძლება უბრალო ბავშვური გატაცება იყო. მოკლედ ეხლა არ დავიწყებ იმას,რომ სიგიჟემდე მიყვარდა და ერთი ამბავი ავტეხე მის დაკარგვაზე. არა მაგრამ სამაგიეროდ ამ გოგოს შეუყვარდა სიგიჟემდე მე ვაფრთხილებდი,რომ ეს ბიჭი იყო მექალთნე სრული ამ სიტყვის მნიშვნობით,მაგრამ არ დამიჯერა. რამოდენიმე თვის შემდეგ ეს ბიჭი წერს ,,მე შენ არასოდეს მყვარებიხარ,გეღადავებოდიო". ამის შEმდეგ აგინაბს საშინელი სიტყვებით ლანძღავა. გოგო ძალიან განიცდის ამ ყველაფერს. მე მის გვერდით ვიყავი ვიცო რომ ტირილი უნდოდა მის თვალებში ვკითხულობდი მე ყველაფეს მაგრამ ამას ვინ არ შეამჩნებდა. დარდი,სევდა იმედგაცრუება ყველაფერს შეამჩნებდა ადამიანი მოს თვალებზე გავიდა დრო და გოგო და ბიჭი ანუ მერი და გიო შEრიგდნენ (არ მინდოდა სახელები მეხსენებინა მგარამ მაინც ვახსენე). მაგრამ ყველა სიყვარულს აქვს თავისი დასასრული და ამასაც ქონდა დასასრული მერი გული ძალიან ტკიოდა მაგრამ გიორგი უკვე სულ ფეხებზე ,,ეკიდა". არ აინტერესევდა რას გააკეთებდა მის გამო რადგან ის უკვე 100%-ის იყო დარწმუნებული,რომ არ შეურიგდებოდა.
გათენდა ერთი ულამაზესი დღე. მერო ემზადება რადგან ქორწილში მიდის არ იცის რა ჩაიცვას ვერ გადაწყვიტა. ბევრი იფიქრა და ბოლოს ერთ შავ კაბაზე შეაჩერა არჩევანი. გრძელი წელშI გAმოყვანილი გვერძე ჩახსნილი და უკან წელია მხარე მთლიანად ამოგებული იყო წავიდა ქორწილში მთელი საღამოს მანძილზე რაღაც არ ასვენებდა, სულ იხერხულად გრძნობდა თავს. თვალებს აქეთ იქით აცეცებდა თითქოს ვიღაცის მზერას გრძნობდა. უეცრად შეეფეთა მის თვალებს,რომელიც არასოდეს არ დაავიწყდება. კარამელის ფერითვალები. მთელი საღამო ერთმანეთს ,,დებილწბივით" უყურებდნენ. გოგოს რაღაც გრძნობა დაეუფლა,ვერ ხსნია ამ ყველაფერს. შემდეგ ბევრი იცეკვეს გაერთნენ ერთმანეთიც გაიცნეს მაგრამ ყველაზე სასაცილო ის არის რომ მასავ გიორგი ქვია ალბათ ბედის ირონიაა არა? მოკლედ დადგა ის საშინელი წუთი როდესაც მერი სახლში უნდა დაბრუნებულიყო,არ უნდოდა მასთან მათან დამშვიდობება მაგრამ რა ქნას მშობლების სიტყვას ვერ შეეწინააღმდეგა. გზაში სულ მასზე ფიქრობდა, თავიდან ვერ იგდებდა მის სახეს ხვდება,რომ ენაყრება მაგრამ რატომ ამას ვერ ხვდება სახლში მისვლის თანავე შევიდა FB-ში და რას ხედავს ამ ბიჭს მეგობრობა გაუგაზავნია არ იცის რა გააკეთოს თან უნდა დამეგობრება თან არა უნდა თავმოყვარეობას გადააბიჯოს,მაგრამ ბოლოს მიხვდა,რომ მის გარდა არავინ უნდოდა, გაიაზრა ყველაფერი და დაიმეგობრა. გადიოდა დრო დამეგობრდნენ,უკეთ გაიცნეს ერთმენათი ბოლოს შეუზვარდათ და ეს ბიჭი სკოლაშიც კი აკითხავდა გოგოს.
......................................................................,,,.
ბავშვებო ეს არის ნამდვილი ისტორია რაც დავწერე სუსტად ასე გადახდა ჩემს მეგობარს და გადავწყვიტე მოთხობა დამეწერა დიდი არაფერია ეს მხოლოდ ბაწილია თუ თქვენ მოგწონთ შემიძლია კიდევ დავდო და ძალიან გთხოვთ რჩევები მომეცით მე ამ სფეროში ახალი ვარ და პროფესიონალის დახმარება მჭრდება♥️♥️♥️



№1  offline წევრი elene tiko payne 1DFAN (165616)

bavshvebo me var tiko. axali mwerali nu tu sheidzleba amas mwerali davarqvat. imedi maqvs waikitxavt da shemifasebt chems nashroms.

 


№2  offline წევრი gvanciii kereselidze

Kargiaaa ... magram tavebi gazarde
--------------------
G.ke

 


№3  offline წევრი elene tiko payne 1DFAN (165616)

shemdegs dges davdeb aucileblad ogond srulad ra gushin vegar movaswari
gvanciii kereselidze
Kargiaaa ... magram tavebi gazarde

 


№4 სტუმარი Lapi

Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus

Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus tu saidumlo araa<3
Lapi
Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus

 


№5  offline წევრი elene tiko payne 1DFAN (165616)

Lapi
Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus

Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus tu saidumlo araa<3
Lapi
Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus


ara saidumlo ar aris. me var ert erti cnobili boy bendis magari fani ra one directionis sheidzleba icodet an ubralod ar mogwondet es bendi. da davregistrildi odnoti me am gverdze. zayn maliki albat gecodeneba 2010 wels gavida x faqtorshi da am ricxvebma gadawyvites misi bendi. zayni x faqtorshi uyo 165616-mete. inedi maqvs garkvevit agixseni. shegidzlia googleshi naxo amis shesaxeb.
elene tiko payne 1DFAN (165616)
Lapi
Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus

Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus tu saidumlo araa<3
Lapi
Shegidzlia nikze 165616 ras nishnaus

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent