შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გ ა ც ვ ლ ა


17-03-2016, 11:55
ავტორი nucikela
ნანახია 2 319

****
ჩვეულებრივი მშვიდი ცხოვრებით ვცხოვრობდი...ზოგადად არმიყვარს ქაოსი...და დაუსრულებელი პრობლემები...გადავწყვიტე სოფლიდან წამოვსულიყავი და მუშაობა დამეწყო თაკო ჩემი დაქალიც ჩემთან ერთად მოდიოდა.
-სალი ,ბები მაინც მიდიხარ არა?....სევდიანად გამომხედა ციალამ...როცა ჩემი ჩემოდანი დაინახა.
-ხო ბებო უნდა წავიდეთ მე და თაკო.....
ლოყაზე ჩამოგორებული ცრემლი მოვწმინდე ბებოს და გულში მაგრად ჩავიკარი.
-არიტირო რა....ყველაფერი კარგად იქნება შვებულებაზე აუცილებლად ჩამოვალთ მედა თაკო......დაგირეკავ ხოლმე ბებო ,ლოყაზე მოწყვეტით ვაკოცე და თაკოსკენ წავედი......
თბილისსში ჩასულებს თაკოს დედაიშვილი დაგვხვდა,დიტო.
-დიტო როგორ ხარ?მიესალმა თაკო...და მეც მივესალმე
-კარგად თბილად გაგვიღიმა-გოგოებო სახლის ქირაობას ჩემთან იცხოვრეთ ...მე საზღვარგარეთ მივდივარ სამუშაოდ...თან ესე უფრო მშვიდათ იქნებით, აქ ჩემი ნაცნობებიც არიან მოკლედ უყურადღებოდ არიქნებით......
დიტოსთან სახლში მივედით....და მოვთასვთდით, ბარგი ამოვალაგეთ და მოვკალათდით...
-თაკო დღეს დავისვენოთ და ხვალ წავიდეთ სამუშაოს საძებნელად არა?
-კარგი სალი
დიტომ თბილისი დაგვათვალიერა, ყველაფერი გვანახა.....გასაუბრებაზაეც გამოგყვა...მოკლედ ყურადღებას გვაქცევდა...

სამ დღეში დიტოც გავაცილეთ.....
სამსახურში ერთად აგვიყვანეს მაგრამ....თაკო მალევე სხვა ადგილას გაუშვეს, ერთმანეთს იშვიათად ვხდებოდით...მე ორცვლაში ვმუშაობდი და ერთმანეთს წესივრად სახლშიც ვერ ვხვდებოდით....ესე გაილია 5თვე
სამსახურიდან უნდა წამოვსულიყავი, როცა ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა ,ტელეფონს ვუპასუხე.
- გისმენთ..
-შენი დაქალი ჩვენთან არის....- ძველ მიტოვებულ შენობაში ,მოხვალ მარტო!
თორემ შენი დაქალი ,თაკო მოკვდება!გასაგებია?!დღეს 10საათზე მოხვალ!სიურპრიზების გარეშე გაიგე!
-დიახ...სტყვა ძლივს ვთქვი....-შეიძლება მისი ხმა მაინც გავიგო?შევევედრე
-სალი არმოხ....ტელეფონი წაართვეს..მოკლედ! 10ზე გელოდებით!

ვინ იყვნენ!ვინ მოიტაცა?ან რატომ? კითხვები მჭამდა...საათს დავხედე 10ის ნახევარი ხდებოდა,სამსახურიდან გიჟივით გამოვვარდი და ეგრევე მიტოვებული ადგილისკენ ავიღე გეზი, მინდოდა პოლიციისთვის მეთქვა ,მაგრამ რამე რომ დაეშავებინათ თაკოსთვის...ამას ვერგადავიტანდი ვერა.....
გზას ანერვიულებული მივუყვებოდი ნეტა ცოცხალია?მხოლოდ ესკითხვა მიტრიალებდა დანიშნულების ადგილზე ზუსტად 10საათზე მივედი....ლოყაზე ჩამოგორებული ცრემლი მოვიწმინდე და კარი გავღე, მიტოვებული ადგილი ჩაბნელებული იყო,ნელა მივაბიჯებდი როცა ვიღაცის ხმამ გამაჩერა.
-მანდ გაჩერდი!ფეხი არმოიცვალო!
ადგილზე გავიყინე დავინახე თაკო მოყავდათ ყელზე დანა ქონდათ მიბჯენილი
-გთხოვთ არაფერი დაუშაოთ.....რახდება აქ?რატო მოიტაცეთ?!
-მე დათო მქვია შენს საყვარელ დაქალს ვალები დაუგროვდა ვერგვიხდის!
ვერვმივხვდი რახდებოდა საერთოდ აზრზე ვერმოვედი რისი -ვალები?ან რამდენი?
-100 ათასამდე-მოკლედ ან შენ დარჩები ან თაკოს მოვკლავთ გადაწყვიტე!.....
მთელი სხეული მიცახცახებდა შიშისგან ხელებიც მიკანკალებდა კიდევ 3 უცნობი კაცი გამოჩდა და დათოს ამოუდგნენ გვერდში ....სიბნელეში თავს მალავდა სახე არუჩანდა....
რაუნდა მექნა თაკო ჩემი დაიყო, დასავით მიყვარდა არც მაგდენი ფული არმქონდა... მას ვერ გავწირავდი....უნდა გადამერჩინა მისი სიკვდილის წარმოდგენაც არმინდოდა
-თუ პირობას მომცემთ რომ გაუშვებთ თაკოს,დავრჩები!
-კარგი შევთანხმდით.....გაიყვანეთ
-სალი......დამიძახა და ცრემლად იღვრებოდა თაკო....მეც გავხედე ,ნაძალადევად გაუღიმე-ყველაფერი კარგად იქნება! თაკო დამიჯერე!.....მხოლოდ ამის თქმა მოვასწარი.....ვერცკი დავემშვიდობე ვინიცის კიდე როდის ვნახავდი გულში რაღაც ჩამწყდა...ვეღარვნახავდი ვერც მას, ვერც ჩემს ბებოს, რომელიც მუდამ მკითხულობდა და ჩემზე ნერვიულობდა....
გონს მაშინ მოვედი როცა ის....თაკოს ჯალათი მე მომიბრუნდა მკლავში ხელი ჩამავლო და გარეთ გამათრია და მანქანაში ჩამსვა...გვერდზე კი გაცვლაზე ვისაც დავთანხმდი ის მომიჯდა ,იქნებოდა 40წლამდე მამაკაცი ,მანქანა დაიძრა და სად მივყავდი წარმოდგენა არმქონდა.....უეცრად მომიბრუნდა და მითხრა
-შენი ტელეფონი დროზე მომეცი!
ჯიბიდან ტელოფონი ამოვიღე....ხელიდან გამომგლიჯა...მანქანის მინა გამოაღო და მოიროლა
-სად მივდივასრთ?შეშინებულმა ვიკითხე
-მივალთ და ნახავ!მოკეტე ეხლა დ ბევრი არილაპარაკო რა!
შეშინებული მანქანის კარზე ავიწურე და ხმას ვერვიღებდი....ესრაჯანდაბა ხდება ჩემს თავს....,,უნდა გავუძლო!ქვეცნობიერის ხმა მესმოდა ....სხვა გზა მაინც არმქონდა
ერთი საათის შემდეგ მანქანა 3სართულიანი შენობის შესასვლელელთან გაჩერდა
-გადმოდი! დათომ ძალით გადმომათრია მანქანიდან სადღაც მიკარგული ადგილი იყო მაგრამ უზარმაზარი წარწერა ქონდათ სახელად,,,საუკეთესოები ჩვენთან''
თავიდან ვერმივხვდი რაზე იყო საუბარი....მაგრამ შენობაში რომ შემიყვანეს მაშინ მივხვდი.....შესვლისთანავე დაინახავდით წარწერას,,უმაღლესი კლასის ბორდელი''
მეგონა სიზმარში ვიყავი და ეს ყველაფერი ჩემს თავს არხდებოდა ,მაგრამ როცა იმ პირუტყვის ხმა გავიგე სიკვდილი მომინდა
-მოაწესრიგეთ და მოამზადეთ....ამ გოგოთი დიდ ფულს გავაკეთებთ ,ირონიულად ჩაიღიმა და ვიღაც გოგოებს მიმართა რომლებსაც ვულგარულად ეცვად...მაკიაჟიც კი გულის ამრევად ქონდათ გაკეთებული ,სიკვდილი მომინდა......
ორ გოგოს აქეთ იქიდან ქონდათ ხელი მოკიდებული და მესამე სართულზე ამიყვანეს,გაქცევაზე ვფიქრობდი რამენაირად უნდა წავსულიყავი ამ გულისამრევი ადგილიდან....
წინააღმდგობის გაწევას ამჟამად აზრი არ ქონდა.....
კარადიდან გამომწვევი კაბა გამოიღეს და მომაჩეჩეს, ასევე გამიკეთეს ვულგარული მაკიაჟი ,სარკეში ჩახედვისას საკუთარი თავი შემზიზღდა ზუსტად მათ ვგავდი.....მომაწესრიგეს საკუთარი ჭკუით და მარტო დამტოვეს....
მუხლებზე დავემხვე და ცრემლები თავისით გადმომცვივდა....როგორ მინდოდა გავუჩინარებულიყავი, ტირილს ტკივილიც ამოვაყოლე და მთელი ხმით ვღრიალებდი.

*********
გოგა
-გოგა წამო რა ძმაო გავერთოდ....სადმე წავიდეთ სულ მუშაობ განტვირთვა სასმელი და ქალები არგაწყენდა კაი?.....
-შემეშვი რა ბესო...წადი სხვა შეაბი და წაიყვანე რა...
-აუ შენ რახარ რა სულ ეგრე უნდა იყო ბიჭო ჩაკეტილი? ვაფშედა ბოლოს ქალი როდის ნახე?....
-რა სასაცილოხარ რა... დღეს,გუშნ,გუშინ წინ და კიდე...სულ ვნახულობ რა....
-შენ რახარ რა.... მოდი კარტი მეთამაშე თუ მე მოვიგებ.... მე მომყვები მოსულა?
-და თუ მე მოგიგე თავს მანებებ კარგი?
-ეგრე იყოს
-რას ვთამაშობთ?
-დურაკა გაწყობს?
-კაი დაარიგე...3მამდე ვითამაშოთ

-ესეც ასე მოგიგე..... ტაში შემოჰკრა ბესომ და ბოროტულად ჩაიღიმა.....ვიღაცა მომყვება სადაც მინდა....
-კაი ჯანდაბას შენ რომ კაც ჩააცივდები რა......
********
-მიდი მიდი ჩაჯექი მანქანაში....კარები გამოაღო და გაგაც მანქანაში ჩაჯდა
-სად მივდივართ?
-მივალთ და გეტყვი.....დახლოებით ერთ საათში მანქანა გააჩრა
-აქ რაგვინდა?!
-ვერხედავ რააწერია ამ შენობას ,,,საუკეთესოები ჩვენთან'' ხოდა საუკეთესოს იმსახურებ....ძმაო წამო...მხარი გაკრა ბესომ და მანქანიდან გადმოვიდა

შენობაში შევიდნენ და დათო მათ წინ გაჩნდა
-აბა რით დაგეხმაროთ?
-მოკლედ საუკეთესო გოგო მინდა ჩემი ძმაკაცისთვის??გყაავთ ვინმე ეგეთი?
-რათქმაუნდა დღეს მოვიყვანე ძალიან ლამაზი, გამორჩეული და საუკეთესოა.
-ძალიან კარგი რას აფასებთ?
-ეს განსაკუთრებული გოგოა ასერომ საათი ათასი დოლარი დაგიჯდება
-ჩვენ თანახმა ვართ.... გაიცინა ბესომ
*****
საწოლზე მთელი თეთრეული გადავაძრე და ბაწარივით შევკარი....ფეხის ხმა მომესმა შეკრული ზეწრები საწოლის ქვეშ შევყარე და საწოლზე ჩამოვჯექი...კარი გაიღო და დათო შემოვიდა

-მოემზადე ლამაზო შენთან მოდიან
-რაა?....
-რავერგაიგე კლიენტი გყავს! და მალე მოემსახურები გაიგე!
მეგონა ცოტაც და მოვკვდებოდი....
კარი გაიხურა და გავიდა
ოთახი მოვათვალიერე შამპანიურის ბოთლი და ჭიქები ეწყო პატარა მაგიდაზე, სავარძელის გვერდზე......
ბოროტული აზრი მომივიდა თავში და ირონიულად ჩამეღიმა....
ფეხის ხმა მომესმა გული გამალებით მიცემდა მთელი სხეული მიკანკალებდა...დამშვიდდი! ჩემს თავს შემოვძახე და ღრმათ ჩავისუნთქვე
კარი გაიღო და ჩემზე ორი თავით მაღალი მამაკაცი შემოვიდა....შავი თვალები შავი აჩეჩილი თმები ქონდა, შემომხედა ამათვალიერ ჩამათვალერეა და ირონიულად გამიღიმა.....
ორივე ხელი მოვმუშტე ნაძალადევად გავუღიმე და საწოლიდან წამოვდექი........
******
ახალი ისტორიით დაგიბრუნდით,ჩემო კარგებო
რას იტყვით გავაგრძელო?



№1  offline წევრი nucikela

ვეცდები არდავიკარგო winked

 


№2 სტუმარი 548712

საინტერესო დასაწყისია გააგძელე

 


№3 სტუმარი Nino

Aucileblad gaagrdzele, gansxvavebuli dasawyisi aqvs..

 


№4  offline წევრი TeddyBear

ძალიან საინტერესო დასაწყისი აქვს და იმედი მაქვს მალე გააგრძელებ love სალი ძლიერი გოგო ჩანს და იმედია ესე ადვილად არავის დანებდება, გოგაც არამგონია ცუდი ტიპი იყოს, იქნებ სალის დაეხმაროს კიდეც. აი რაც შეეხება თაკოს არის სულელი გოგო -___- არ ვიცი მეტი რა ვთქვა, პირველი თავია და საერთოდ ძნელია დასკვნების გამოტანა თუმცა საინტერესოთ დაიწყო და იმედი მაქვს ასევე საინტერესოდ გააგრძელებ love წარმატებები და ველი შემდეგ თავს love

 


№5  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

Ra sainteresoaa momewona

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent