შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიყვარხარ ბიჭო რით ვერ გაიგე


26-03-2016, 20:18
ავტორი lagvilava lagvilava
ნანახია 2 473

გამარჯობა მე ვარ ნინი ახვლედიანი 17 წლის ვცხოვრობ თბილისში ვარ დედისერთ. აი გათენდა 15 სექტემბერიც მივდივარ სკოლაში კლასის კარებთან მხვდება დემნა ძალიან მიხარია მისი ნახვა –გამარჯობა ნინი როგორხარ? როგორ გაატარე არდადეგები? –გამარჯობა დემნა, რავი მსჰვენივრად გავატარე ანტალიაში ვისვენებდი და სჰენ როგორ გაატარე ეს არდადაგები? სად ისვენებდი? –მე ძმაკაცებთან ერთად ლოს ანჯელესში ვისვენებდი, კარგი ნინი წავედი მე საქმეები მაქვს ბიოლოგიის გაკვეთილზე შევხვდებით დროებით –დროებით, კლასშიო შევედი მივესალმე ყველას ცოტახანში ჩემი მეგობრებიც მოვიდნენ ლანა და ანნა ძალიან მიყვარს ორივე ვგიჯდები მატზე ისინი მეორე მეები არიან. გატავდა გაკვეთილები სახლი წავედი მოვემზადე და ისევ მასწავლებელთან წავედი სახლში 7 საათზე დავბრუნდი და ლოგინსჰი ცჰავესვენე ცოტახანსჰი კი ვიმეცადინე და დავიძინე, დილით მზის სხივებმა გამაღვიძა და წამოვხტი სკოლაში მაგვიანდებოდა, სკოლაში რომ მივედი კლასში მხოლოდ მე და დემნა ვიყავით მომესალმა მეც მივესალმე ამასობასჰი ზარი დაირეკა და ყველა შემოვიდა მე მეგობრებთან მივედი და ჭორაობა დავიწყე დღესაც დამთავრდა გაკვეთილები და ისევ მასწავლებელთან წავედი გვიან წამოვედი მასწავლებელიდან ღამით მარტო სიარულის ძალიან მესჰინოდა მაგრამ მაინც გავუდექი გზას ცოტახანში 3 ბიჭი შევამჩნიე სჰემეშინდა ჩემსკენ მოდიოდნენ სირბილი დავიწყე ისინიც გამომეკიდნენ ცოტახანში დამეწივნენ და ძირს დამაგდეს შჰემეშინდა და კივილი დავიწყე ერთ–ერთმა ხელი დამარტყა და მიტხრა გაცჰუმდიო მაგრამ მე მაინც ვკიოდი ბოლოს ვიღაც ბიჭის სილუეტი შევამჩნიე და გონება დავკარგე დილის ვიღაცის ოთახში ვიყავი მიმოვიხედე ოთხი არ მეცნო ცოტახანში დემნას ერთ–ერთი ძმაკაცი სჰემოვიდა გაოცებული ვუყურებდი –დილამშვიდობის ნინი მიცანი? –კი გიცანი, სად ვარ? აქ რა მინდა? –არაფერი არ გახსოვს? ამ კითხვის შემდეგ დავიწყე ყველაფრის გახსენება და რომ გამახსენდა ის ნაბ***რები ტირილი დავიწყე ლევანი მომიახლოვდა და ცჰამეხუტა მითხრა –ნუ ტირი ნინი ნუ ტირი იმ ნაბ***რების გამო ნუ ტორი ნუ გეშინია მატ ვერაფრის დაშავება ვერ მოახერხეს სჰენტვია. ამ სიტყვების მოსმენის შემდეგ ცოტა დავმშვიდდი და ტირილი შევწყვიტე...



პუნქტუაციას მიაქციე ყურადღება
--------------------
romantikosi mwerali

 


№2 სტუმარი tamuna

Kargiaaaaa

 


№3  offline წევრი lagvilava lagvilava

Gmadlobt komentarebistvis, ratqmaunda yvelafers gavitvaliswineb ubralod telefonit vtvirtav da bevri shecdoma davushvi. Gmadlobt rom chems istorias kitxulobt.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent