შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შეხვედრა წარსულთან (გაგრძელება)


7-04-2016, 16:04
ავტორი Not Normal
ნანახია 2 748

რა იყო ამის შემდეგ ? გავიდა დღეები მაგრამ ისინი ერთმანეთს აღარ შეხვედრილან..
_______

-დათო ნუ დარბიხარ წაიქცევი(მე)
-კალქი ლა დედაა ალა წავიქცევი მე უკე დიდი ბიწი ვალ(დათო)
თათამ თავი გააქნია და პარკში სკამზე ჩამოჯდა.. წარსული გაახსენდა დათა და ის რა ბედნიერები იყვნენ მაგრამ.. ამ ფიქრებში იყო როდესაც გვერძე ვიღაც ჩამოჯდა თვალები არც გაუხელია .. დაეფიცება იგრძნო რომ ისიყო იგრძნო მისი სუნამოს სუნი და ტანში ისევ ძველებურად ჟრუანტელმა დაუარა..
-თათა..როგორ შეცვლილხარ (დათო)
-ხო დათო შევიცვალე ძალიან შევიცვალე აღარ ვარ ის მეამიტი გოგო..(მე)
-თათა გთხოვ არგინდა..(დათო)
-ხო რათქმაუნდა არმინდა -თქვა და ირონიულად ჩაიცინა
-თაა..მომენატრე(დათო)
თათას ტანში ჟრუანტელმა დაუარა როგორ მონატრებია თურმე მისი ნათქვამი თაა..
-დათო .. გაჩუმდი აღარაფერი თქვა..(მე)
-არასდროს მაპატიებ არაა? (დათო)
-შენ ცოლი გყავს დათო ცოლი.. მე გაპატიე მაგრამ ნდობაა დამეკარგა.. გული ისევ მტკივაა..(მე)
-ანუკი? ანუკიი გარდაიცვალა.. ავტოკატასტროფაში..(დათო)
-მერე რა ? ეს არაფერს ცვლის ჩვენ შვილები ყგვყავს.. (მე)
-თაა გიყვარვარ? ისევ გიყვარვარ როგორც ადრე?(დათო)
-არვიცი, არაფერი არვიცი.. არვიცი რასვგრძნობ .. უნდა წავიდე..კარგად(მე)
-დედაა დათო მოდიი აქ მივდივართ(მე)
თათამ ერთი ობოლი ცრემლი მოიწმინდა ისე რომ დათოს არ დაენახა და წავიდა..
________________

რა მოხდა ამის შემდეგ? დათამაც გაიგო რომ თათას ქმარიც დაიღუპა და ყველანაირად ცდილობდა მისი გულის მოგებასს, პატიებას მაგრამ ამაოდ...
თათას ტკიოდა ძალიან ტკიოდა ყველაფერი რომ ახსენდებოდა ახსენდებოდა დათას არაკაცური საქციელი და იმწამსვე მისმიმართ ზიზღი იპყრობდა..

_____________

თათა

დილით ადგომა ძალიან გამიჭირდა...ძლივს ავათრიე წელი და მოვემზადე.. ჩემი დათუნია დედაჩემთან იყო და ასევთქვათ ვისვენებდი.. ძალიან მშიოდა ამიტომ გადავწყვიტე რამე გამეკეთებინა და ბოლოს არჩევანი პიცაზე შევაჩერე.. გემრიელად ვისაუზმე და გადავწყვიტე ჩემ გოგოსთან წავსულიყავი..
ავიგე მანქანის გასაღები ჩანთა საფულე და წავედი..
კარი ანუკიმ გამიღო.

-ჩემი დრუნჩა როგორაა(მე)
-ძიენ კარგად შენ გოგონა?(ანუკი)
-მეც ჩემო დაია... ძალიან კარგ ხასიათზე ვიყავი მაგრამ მისაღებში შევედი თუ არა უცბათვე წამიხდა ხასიათი.. ვაჟბათონი ყოფილა ანასთან ამ წანკლა ქალმა კი არმითხრაა.. თუ ვაპატიოო დამაცადოს ამან..
-ვაა თაა .. როგორხარ ? რა სახეგაქ რაიყო ცუდადხარ?(დათო)
-არაა.. შენ დაგინახე დაა..(მე) ოხ რა ეს ენა რო არმქონდეს რამეშველებოდა..
-თათო ყავა? ჩაიი ?(ანუკი)
-ყავა რათქმაუნდა და ნაყინი მინდაა წამომიღე თუ გაქ (მე)
-კაიი(ანუკი)
ანუკი სამზარეულოში გავიდა და დავრჩით მე და დათო მარტო...
-თაა წამო რა საქმე მაქ შენთან(დათო)
-არმაინტერესებს(მე)
-მთავარია მე მაინტერესებს (დათო)
-კაიი ერთი კიდეე? ეს ვთქვი და თვალებში შევხედეე.. და ჯანდაბა ნეტა არ შემეხედაა.. როგორ მომნატრებია მისი თვალებიი.. უბრალოდ გავშეშდი და ხმას ვეღარ ვიღებდი..
-კიდე ის რომ მორჩი ჩემი თვალებით ტკბობას და წავედით მე და შენ ეხლა... ეს თქვა მოვიდა და გადამიკიდა ბეჭებზე..
-ეე შენ იდიოტო დამსვიი... ანუკიიი .. დამსვიი ნაგავოო.. ნაძირალა სად მიგყავარ დამსიიი.. ვყვიროდიიი ბოლო ხმაზე მაგრამ რას გააგონებ ამას ეხლა ...
-თაა აბა ჭკვიანად იცოდე(ანუკი)
-ანუკიიიი მოგკლავვ (მე)
-ნუ წივიხარ გოოგო გამისკდა ყურები(დათო)
-ფუ შენ თუ კიდე ხმა გაგცეე რაგინდა რაა.. მეზიზღები(მე)
-გაჩუმდი რა ცოთახანიი(დათო)
ისე დამიყვირა ჩემდაუნებურად გავჩუმდი..
______________________

ჩამტენა მანქანაში და დავადექით გზას ოგონდ არვიცი სად მივყავდი.. ხმასაც ვეღარ ვიღებდი.. როგორ მიჭირდა მის გვერდით ყოფნაა.. როგორ მინდოდა ახლა ტირილი .. როგორ მინდოდა ახლა ავმდგარიყავი და დამეკოცნა მისი მონატრებული,მარწყვივით ტუჩებიი.. მაგრამ სიამაყეს რავუთხარიი..
ასე ჩუმად მივდიოდით და ბოლოს ერთ ძალიან ლამაზ ადგილას მიმიყვანა...
____________

-გადმოდი.. მოვედით.(დათო)
-რაგინდა ჩემგან დათო რაა(მე) ძლივს ვიკავებდი თავს რომ არ მეტირა..
-პატიებაა.. ვიცი შეცდომა დავუშვიი ვიცი ეს დედა მო*****ი .. ვიცი ბოლო დონის არაკაცივით მოვიქეციი მაგრამმ ვნანობ.. გეფიცები ვნანობ თათა... გევედრები მაპატიე.. (დათო)
იძახდა ამ ყველაფერს და თანდათან მიახლოვდებოდა მეკი ვიდექი ერთ ადგილას გაშეშებული და უწყვეტლივ მომდიოდა ცრემლებიი... როგორ მტკიოდაა როგორ..
ბოლოს მომიახლოვდა შუბლი შუბლზე მომადო და მითხრა:
-მაპატიე თაა... მიყვარხარ..
ეს იყო პიკი უკვე აღარ შემეძლო გაძლება ..თვალებში შევხედე და მის ტუჩებს დავწვდი..
-გაპატიე.. უკვე დიდიხანია გაპატიე.. მეც მიყვარხარ დათოო..
_______

რა იყო შემდეგ? შემდეგ იყო ჩვენი ბედნიერი სახეები აი კიდევ შემდეგ ლაილას და დათოს სიხარული... აი კიდევ უფრო შემდეგ დიიდიი ქორწილიი და აიი მერეე კიდევ ჩემი დიდიი მუცელი და ბედნიერება ჩვენს ოჯახში.. ამ ბედნიერებას კი თოკო დავარქვით..
___________

არვიცი რაგამოვიდა მაგრამ რაცაა ესაა... ძალიან გამიხარდა თქვენი კომენტარები.. და უზომოდ მიყვარხართ :* :* :*



№1 სტუმარი nat-ka

პირველ თავს არაუშავდა,ეს საერთოდ უშნაარსო იყო

 


№2  offline წევრი Not Normal

nat-ka
პირველ თავს არაუშავდა,ეს საერთოდ უშნაარსო იყო

კაიი.. მადლობაა :D :D

 


№3 სტუმარი nino k.d..

ბანალურობა გაურიე ამ თავში დიდი დოზით. მთლიანობაში კარგი იყო

 


№4  offline წევრი Not Normal

nino k.d..
ბანალურობა გაურიე ამ თავში დიდი დოზით. მთლიანობაში კარგი იყო

მადლობაა .. :)

 


№5  offline წევრი flightless bird

ბანალურობა იმიტომ გაურია რომ პირველი თავი ჩემი დაწერილი იყო და დასასრულიც ის იყო. ნუ იპარავთ სხვის ნაწერებს და რაც უფრო უარესია ნუ აბანძებთ!
--------------------
თ.ნ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent