შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზღვის ცისფერ ლაჟვარდზე (6)


21-04-2016, 00:08
ავტორი tatalia
ნანახია 2 040

- ხოდა ჩემო ესმა ასეთი ამბებია შენსკენ რახდება ?
- არაფერი ყველაფერი ძველებურადაა (გავუღიმე სევდიანად მაქს)
- ამბობენ ტომას ცოლი მოყავსო
(გული კინაღამ წამივიდა, ჭიქა ხელიდან რომარ გამივარდა ღმერთს მადლობა გადავუხადე, ვცდილობდი არ მეყვირა..ანდა რატომ უნდა მეყვირა?ტომასი ხომ ჩემი არასდროს ყოფილა?)
- რასამბობ მართლა??ნეტავ ვინ გაუძლებს ტომას შელბის (ამიტყდა ისტერიკული სიცილი)
- არ ვიცი (ისიც ამყვა სიცილში) ვერ წარმომიდგენია მაგ კაცს გაუძლო
- ბედნიერი ის ქალი (ისევ ვიცინოდი ვიცინოდი და კვლავ ვიცინოდი რომარ მეტირა და თან საკუთარ თავზე მეშლებოდა ნერვები, განა ღიირს 2 დღის გაცნობილ მამაკაცზე ასე გაგიჯდე ??შენ ხომ ასეთი გოგო არასოდეს ყოფილხარ?რა გემართება ?მომინდა სიგიჟემდე მომინდა რომ ახლა მაქსის ადგილას ტომი მჯდარიყო და ეთვქა მაქსის ცოლი მოყავსო, ღმერთო ალბათ გადამივლის ავიკვიატე უბრალოდ მისნაირი მამაკაცები სულ მიზიდავდა, ძლიერი დამოუკიდებელი, მაგრამ მკვლელებიც??მკითხა ჩემმა მეორე მემ..გაეთრიე რა..ახლა საკუთარ თავს დავუწყე საუბარი, სიგარეტი ამოვიღე და მოვწიე, ოდნავ დავმშვიდდი, მაქსიმაც შეამჩნია რომ ავღელდი)
- გკითხავდი ტომასზე ღელავ თქო?მაგრამ ეს მგონი სრული აფსურდია ხო? (გამომცდელად შემომხედა)
- არ ვიცი (არ დავუმალე სიმართლე)
- არ გამაგიჟო ესმა??შენნაირ ქალს მაგ კაცთან რა ესაქმება??დაწყევლილია მაგის გიჟი ოჟახი...
- არაფერი ვიცი არ ვიცი...
- გიყვარს ?
- რააა?არა რასამბობ რანაირად უნდა მიყვარდეს სულ ორი ღამე გავატარე მასთან
- ორი ღამე?
- ორჯერ ვნახე ვიგულისხმე (ახლა მართლა ვიცრუე, მაგრამ მაქსი რას გადახარშავდა ღმერთმა იცის, ახლაღა დავაკვირდი მის კუპრივით შავ თვალებს, სქელ ტუჩებს და გრძელ თითებს კაი ბიჭია იქნებ სამოდელოში მიმეყვანა?)
- მაქს მოდელობაზე თუ გიფიქრია??
- რასამბობ ესმა ეგ ოცნებითაც კი ძვირი ფუფუნებაა ჩემთვის
(გადავწყვიტე ჯერ არაფერი მეთქვა და ჩემი მენეჯერისთვის ამეხწერა ბიჭი იქნებ ამ ცხოვრებაში რაიმეს მიეხწიე, მაქს დიდი სითბოთი დავემშვიდობე და სახლის გზას გავუყევი, შემოდგომა იყო ციოდა..ახლახანს მამა დამეღუპა და მე საძიძღარი ქალი მის გლოვაში კი არ ვარ ვფიქრობ რომ ნუთუ იმდენად უინტერესო ქალი ვარ რომ ტომას შელბი ოდნავადაც კი ვერ დავაინტერსე, ნუთუ იმდენად არ ვიზიდავ რომ ყველაფერს რომ შევეშვათ ჩემთან დაწოლაც კი არ მოუნდა, მეგობრის სახლს როგორ მივადექი ვერ გავიგე, კვნესის ხმამ გამაჩერა და მაგიდაზე ჩემი გაშხლართული დაქალი და ბრედი რომ დავინახე სიცილი ამიტყდა)
- არუნდა დააკაკუნო? (მეუბნებოდა სარა და თან ურცხვად არ ჩერდებოდა)
- ღმერთოოოო მოგერიდოთ მაინც რა დაგემართათ გავალ ორი წუთით (ვსკდებოდი სიცილით, ოთახში ავედი და ღრიალით ჩამოვდი, სარა უკვე იცვამდა)
- სადარის?
- დაჯექი ნუ ყვირი
- სადაააააააარიიიიიიიიის? (გავკიოდი ბოლო ხმაზე)
- გადავაგდე (მხრები აიჩეჩა) დაგღუპავს
- სარა არ გამაგიჟო სდარის? (საუბარში ბრედი ჩაერთO)
- რას ეძებ პატარა?
- რას ეზებს ??რას ეძებს და იმ წყეული მაფიოზის ნახატს ეძებეს, შეეეეშვი ესმა გადაირიე ესმა??შენ ყველაზე წარმატებული ქალი ხარ მთელს ამერიკაში ხომარ გაგიჯებულხარ?იცი მაინც ტომას შელბი ვინარის?მასზე ისეთი რაღაცეები გავიგე გამოვ..ლევდი ესმა ორი მატარებელი აქვს აფეთქებული გესის??ქალი კაცი ბავშვი სულ ყველა უბრალოდ და..კიდა იმიტომ რომ მატარებელში ფული იდო, ომმა გააგიჟა ესმა, ყოველ ღამით ბოლდება და ისე ძინავს მოლანდებებში ცხოვრობს მეგობრებს და მის მამას უყურებს და ბედნიერდება ამით, ომში წასვლამდე დედამისი გააპატიურეს მის თვალწინ ესმა ხდები აეთი კაცი რომ გადარეული იქნება აბა რა იქნება?დოღის ბიზნესი აქვს არარეგაბური დოღის სადაც გაყალბებით და სისასტიკით აკოტრებს პატიოსან ხალხს დაივიწყე ტომას შელბი, ეგ კაცი არარსებობს
- დარავქნა რომ არსებობს?ღმერთო რ ატანჯული ცხოვრება ჰქონია
- გოგო შენ ნორმალური ხარ?მაქამდე რაც ვთქვი ვერ გაიგე?
- აუუუ აი კაცი ეგ ყოფილა გამაცანით (სიცილი დაიწყო ბრედმა) გთხოვ ესმა გამაცანი იმას მაინც ვიტყვი ტომი შელბის ვიცნობ თქო რაა
- არ მაინტერსებს სარ ავერ ხვდები?მთავარია ჩემთან როგორია ან იყო...
- ცოლი მოყავს
- საერთოდ ვინმე მეტყვის საიდან იცი ამდენი რამ ტომასზე?
- გაზეთებია აჭრელებული, "ტომას შელბის-ქალაქის ახალ მერს ცოლად ლაურა ვადიჩკა, გენერალ იური ვადიჩკას ქალიშვილი მოჰყავს"
ხედავ??ამასაც ფულისთვის აკეთებს ესმა
- ფულისთვის რომ აკეთებდეს მეც მომიყვანდა ცოლად სარა შემეშვი, ნახატი დამიბრუნე
- ბოლობოლო მან მამაშენი მოკლა
(აი აქ გულზე მომხვდა ყველაფერი გულზე მომხვდა, გესმით თქვეენ?გაგიგიატ ასეთი რამ??ერთ დღეში შეცვლილი ცხოვრება თუ გაგიგიათ ??ვინარის ტომი შელბი?არავინ..არავინ არარის ვიცი, ვიცი რასაც გავაკეთებ, გავუკეთებ ისეთ რამეს რომ მე თავად ვეღარ შევძლო მასთან მისვლა...ორი დღე ვფიქრობდი და ბოლოს გადავწყვიტე)
- ალო?გამარჟობათ, გენერალი ჯონი ბრძანდებით ??მე რენესმა სალვადორი ვარ სალაპარაკო მაქვს თვენთან
.....................................................
- როგორ ხარ შეყვარებული ბიჭო?
- ირონიამ დედა არ აგიფეთქოს თორნი
- ბრენდა შენზე გაგიჟებულია, ბავშვი დაკარგა ანტონი მოკლეს დ ა დასაფლავებაზე კი არა სამძიმარზეც არ ყოფილხარ ტომას (მისაღებში მამიდაც გამოჩნდა)
- არ მაინტერსებს, მე ვუთხარი ნუ დახტუნაობდა ქაჟივით
- ანტონზე რასიტყვი, შენ მოკალი ხომ ტომ
- დებორა კარგად იცი რომ ანტონი ჩემი მიკლული არარის, მართალია ვერ ვიტანდი მაგრამ ჩვენ საკმაოდ დავახლოვდით ქორწილის მერე
- შენ არ მოგიკლავს მაგრამ შენს გამო ხომ მოკვდა რადგან იმ დამპალ პოლიციელებს გადაეკიდე ტომას
- არც ეგ მაინტერსებს
- შენ დას ეზიზღები და არ გაინტერესებს ტომას? იცი რომ საკვებსაც კი არ ჭამს ?დგას და სულ ტირის
- მამიდამისი შენ ხარ ხოდა დააწყნარე ბრენდა
- მე მამიდაშენიც ვარ ტომი, შენიცი რომ შენზე მეტად არავინ მიყვარს უბრალოდ მომანდე ეგ საქმე არ გინდა იმ გიჟი გენერლის ქალიშვილი ცოლად დამიჯერე მე მოვაგვარებ მხოლოდ ერთი ორი მკვლელობაა საჭირო (ტომასმა გაზეთი დადო, ფეხზე წამოდგა და მომაბეზრებლად შეხედა ძმას და მამიდას)
- უკვე ძალიან დავიღალე ხვდებით რომ მეც დავიღალე?საერთოდ არ მეხალისება იმ ქალის ცოლად მოყვანა საერთოოოოდ ამიტომ დააფასეთ ამასაც თქვენთვის აკეთებს ტომასი და ისევ თვენ რომ არ მოგაკლდეთ არაფერი იმიტომ ვცდილობ დავიახლოვო მთელი ქვეყანა, ცოტახნით ქალაქიდან გავდივარ და ნურაფერს ააფეთქებთ, ოხ აი ისევ საქმე (მობილური მომაბეზრებლად ამოიღო და უპასუხა)
- გისმენ? (ქალი იყო, თითქოს ხმა ეცნო კიდეც და თან ვერ იცნო)
- გამარჯობათ, სამსახურის თაობაზე გაწუხებთ განცხადება ვნახე ახლახანს ყველა დავკარგე სოფელში გადმოვდივარ საცხოვრებლად და ბარში დიდი სიამოვნებით დავიწყებდი მიმტანად მუშაობას
- მოვიფიქრებ
- ძალიან გთხოვთ
- ხვალ საღამოს 7 საათისთვის დორმონ 17 ში ბინა 3 ში გელოდები იქ განიხილავ თვქნს კანდიდატურას
- გმადლობთ
(ხმა აღარ გაუცია ჩაიცვა და წავიდა)
..................................................
- მააააქს (გავიქეცი და მაქვს ყელზე ჩამოვეკიდე)
- დაჯექი პატარა
- რაღაც უნდა გითხრა მოემზადე
- რამოხდა ხომარ თხოვდები (სიცილი აუტყდა)
- არა რასამბობ, უბრალოდ მენეჯერს ვესაუბრე და გსაუბრებაზე დაგიბარეს მაააააააქს ხვდები ?სამოდელო სააგენტომ გასაუბრებაზე დაგიბარა
- არ მჯერა
- დაიჯერე დაიჯერეე მაქსიტო (ლოყაზე ვუჩქმიტე მან კი ისეთი თვალებით ამომხედა ლამის გული წამივიდა)
- მადლობა (ლოყაზე ნაზად მაკოცა და მე გვეძე გავიხედე) არ გინდა ავღნიოშნოთ?
- ვერა მაქვს, წასასვლელი ვარ გეფიცები სხვა დროს იყოს
(საღამოსთვის შავი კაბა მეცვა, წელზე ამოღებული..თმა გაშლილი და სქელ კულულებად მქონდა დალაგებული წელზე, წითელი პომადა წავისვი, მაღალქუსლიანები და სუნამოც არ დამვიწყებია და მანქანაში ჩავჯექი, ნაცნობი სახლის დანახვისას გული ბაგაბუგი დამიწყო, ამაყად გადმოვედი და კარებს მივადექი, არ მოვიტყუები მხოლოდ ორჯერ დავაკაკუნე. შემდეგ კარი შევაღე და დაუკაკუნებლად შევედი, ტომასი დავინახე ზევიდან ქალი ეჯდა და უაზროდ მაღალ ხმაზე კი არ კვნესოდა კიოდა, ორი შიშველი ქალი ეფერებოდა და თან რიგს ელოდებოდა, ტომი დროდადრო სიგარეტს აბოლებდა, ხან კიდევ ვისკის წრუპავდა, ადგილიდამნ არ დავძრულვარ და რათქმაუნდა არც გული მტკენია, გული უნდ აგეტკინოს მაშინ როდესაც ერთი და იმავე ქალს ყოველდღე ნახავს მამაკაცი როცა მსგავს სიტყვებს რასაც გეუბნება მასაც ეტყვის და არა თუ დასაკმაყოგფილებლად ქალებთან დაწვება, რატომღაც სიამაყის გრძნობა უფრო გამიჩნდა 3 ქალი ვაუ :დ გამეცინა კიდევაც, ხმა იმდენად გამაყრუებელი იყო რომ მობეზრებულად ამოვიხვნეშე და ტომი გაშტერდა)
- გადადი
- რაა ?ბატონო ტომას?
- სახლში წადით სწრაფად
( მეკი ასე ურცხვად ვიდექი და ვუყურებდი თვალიც კი არ მომიშორებია ტომასისთვის, ქალები წავიდნენ ტომიც უცბად ადგა და გამოშტერებული სწრაფად შევბრუნდი თან მკაცრი ხმით დავუწყე ჩხუბი)
- იქნებ გეთქვა რომ დგებოდი
- ძვირფასო შენ ისე ურცხვად მიყურებდი არ მეგონა თუ შებრუნება გინოდა
- ირონიაც დაგიხვეწავს ტომას შელბი
- შენ ტყუილებიც დაგიწყია, ჩავიცვი წამოდი მისაღებში რამეს დაგალევინებ (უკან გავყევი)
- არაფერი ტყულები არ დამიწყია, მამა მართლა დამეღუპა, ძმა არ ვიცი სადარის დღემდე ეძებენ, დედაჩემი მონასტერში მისტირის წარსულს ამიტომ მე სოფელში გადმოვდივარ, ხო უფრო სწორედ კი არ დამეღუპა მომიკლეს ედვარდი ერქვა ედვარდ სალვადორი
(დავინახე ჭიქა როგორ გაუვარდა ხელიდან, ღმერთო მგონი არ იცოდა მამჩემი რომ იყო)
- შენ?შენ სალვადორი ხარ?
- ჩემზე ყველაფრის გაგება მოგისწრია და ეგ როგორ ვერ გაიგე
(უცბად გამახსენდა რომ მამაჩემმა მთხოვა მოდას თუ გინდა გაყვე დედას გვარძე გადადი ცოტახანსო და უცხოები ყველა რენესმა ქალენად მთვლიდნენ, ახლა ვხვდები მამამ რატომ მითხრა ეს რომ მისი გვარის გამო პრობლემები არ შემქმნოდა, მაგრამ რა მნიშვნელობა აქვს მან იცოდა თუ არა მთავარია რომ მან მოკლა..მან მამა მან მომიკლა)
- კი ტომი რაიყო რა დაგემართა (ვკითხე მთელი გურწფელობით)
- მე?მე არაფერი, რას დალევ ?მაქვს ბურბონი, ვისკი,ტეკილა, ინფერნო, ჰავანა
- ვისკი ნებისმიერი (თვითონაც იგივე დაისხა და წინ ჩამომიჯდა, თმები აჩეჩილი ქონდა და ისეთი საყვარელი სანახავი იყო, ტანს ზევით ისევ არეცვა, ტუჩები გავილოკე და ვნებიანად მივაშტერდი..მართალია ეს თამაშის ნაწილი იყო, მაგრამ ვიცოდი ბოლოს მეც მეტკინებოდა, ზუსტად ვიცოდი რომ სიგიჟემდე შემიყვარდებოდა, მაგრამ მე ამას შევძლებდი...ეს ამად ღირდა..არ გამოპარვია ჩემი მზერა, სავარძელში გადაეშვა ისე რომ თვალი არ მოუშორებია და ორაზროვნად მიყურებდა)
- მოკლედ მუშაობა გინდა, რატომ მაინცდამაინც აქ ჩემს ბარში?
- იმიტომ რომ მინდა დროებით ქალაქს მოვშორდე, იქ ყველაფერი მამას მახსენებს (ნუთუ დაობლებულ გოგონას უარს ეტყვის, ამით უნდა ვისარგებლო, წამით სახე შეეცვალა გული მოუკვდა და შევეცოდე, ხომ დავინახე რომ შევეცოდე)
- კარგი, მოდი აგიხსნი..შენ ჩემი მდივანი იქნები..უპასუხებ ზარებს, დათVლი ანგარიშებს, მომახსენებ ყველაფერს რასაც ბარში იხილავ ან გაიგონებ და ხო არანაირი კაცები
- ოუ შელბი ნუთუ ეჭვიანობ (ავდექი და კაბა გავისწორე, თვალი ისევ არ მომიშორებია და ნაზად ვუთხარი)
- და ხო კიდევ სიმღერა ტომი, სიმღერის ნებას დამრთავ
- არა, არანაირი სიმღერა..ვერ ვიტან სიმღერას მას მერე რაც ომში წამებისას გვიმღეროდნენ, დაივიწყე სიმღერა (ახლოს მივედი და კალთაში ჩავუჯექი, თვალები დახუჭა და წელზე ხელები შემომხვია, ესმა ნუთუ გაუძლებ რომ შური იძიო დ აატკინო?ესმა ესმა..უფრო მივეკარი და ყელში ვაკოცე, დაბურძგლა მთლიან ტანზე ტომას შლბის კანი დაეხორკლა მერე ყურთან მივიწიე და ძალიან სექსუალურად დავიწყე)
- ტოომ?გთხოვ
(ორი წუთი თვალდახუჭული ღრმად სუნთქავდა, ვგრძნობდი, მის გულის ფეთქვას ვგრძნობდი და იმის უფრო მეშინოდა მასაც რომ შევყვარებოდი დ ამეტკინა..მერე ხმადაბლა თძვალის გაუხილებლად მითხრა)
- კვირაში მხოლოდ ერთხელ, დღე შენ ამოირჩიე
(არასებოოოობს დავითანხმე, რატომ დამთანხმდ ათუ ცალ ფეხზე ვკიდ..ვარ?ნუთუ ვაინტერესბ ოდნავ მაინც, ყელზე მოვეხვიე და ხელი შიშველ სხეულზე ჩავაყოლე, ამაზე სულ გაგიჟდა და წამოენთო ჩემსკენ წამოიწია მაგრამ გავაჩერე, ისევ გაისუსა, იგივე გავუკეთე მაგრამ ახლა უბრალოდ სიამოვნებისგან გატრუნულიყო, მერე ჩემი ხელი აიღო და მაკოცა 5 ვე თითზე უბრალოდ სათითაოდ მაკოცა)
- წამოდი
- კარგი
(გაეღიმა, მოსწონა...ძალიან მოსწონდ არომ არ ვეკითხებოდი, სად?როგორ?უბრალოდ დავთანხმდი, გადაიცვა და მანქანა დაქოქა, პატარა სახლთან გააჩერა ეზო დიდი ჰქონდა, მყუდრო, ყვავილებით სავსე იყო..კარი კვლავ მან გამიღო)
- გადმოდი, დედა?დეეეეე
(პატარა ბავშვივით გაიქცა და კარებს დაეჯაჯგურა, გამეღიმა..დედიკოოოოოოოოო დე სადხარ ?ყვიროდა, კარებში ქერა ცისფერ თვალება ქალი გამოჩნდა, სახეზე უამრავი ნაიარევი ჰქონდა, ტომასის ხმა ესმოდა მაგრამ მას არ უყურებდა და უღიმოდა, ღმერთო ნუთუ ვერ ხედავს?ტომასი დედას გავდა)
- ტომი?
- დე დე აქ ვარ როგორხარ?
- ტომას?აქ მამაშენი რაც დაიღუპა აღარ ყოფილხარ ტომ შვილო (ქალი პატარა ბავშვივით ატირდა და მამაკაცს მოეხვია)
- დედა ?ნუ ტირი რა რენესმა უნდა გაგაცნო (მგონი მელანდებოდა, ტომასი მამაისის სიკვდილის მერე აქ არ ყოფილა და თან დედამისი უნდა გამცნოს ?)
- მოდი აქ ( ხელი მომკიდა და დედამისის წინ დამაყენა, ახლა უკეთ დავინახე ქალის ლაჟვარდისფეი თვალები, მისი ნატანჯი სახე და 5 თუ 6 სი ნაიარევი ცალ მხარეს)
- დედა?იცი რა ლამაზია?გღზელი მუქი ფერის თმა აქვს, ცისფერი თვალები, დიდი წითელი ტუჩები და საერთოდ ძალიან ლამაზია ძალიან მინდა ხედავდე დე
(ახლა ვიტირებ, ძალიან ცუდათ ვარ, ტომასი სულ სხვანირა და ქალი როგორი ცოდოა)
- გამარჯობათ მადამ (გავუღიმე ისე თითქოს დაინახავდა..ის კი ჩამეხუტა)
- ანგელოზი ხარ, თორემ აქ არ მოგიყვანდა (როგორ მრცხვენია ჩემი თავის, სიგიჯემდე მრცხვენია იცოდნე აქ რატომ ვარ, მინდა აქედან გავიქცე) სახელით მომმართე ელენა მქვია
- სახელიც ლამაზი გაქვთ მშვენიერო ქალბატონო (ისევ გავუღიმე და ცრემლები მოვიწმინდე, ტომმა დამინახა და ძალიან თბილად გამიღიმა)
- ტომი? (გაგიჯებული ხმა გავიგე სამზარეულოდან საიდანაც დაბალი პუტკუნა ასაკოვანი ქალი გამოვიდა და ტომას ჩაეხუტა)
- ტომას შვილო საერთო დთუ გახსოვარ?ღმერთო რალამაზი ხარ ტომ, შენს ყველა ძმას ჯობიხარ, როგორ გეტყობა რომ მე გაგზარდე
- ევა შენ არასოდეს შეიცვლები, უფრო ლამაზიც კი ხარ არ თხოვდები ?
- ხედავთ გაიზარდა და ახლა მეხუმრება?ის თუ გახსოვს შენი ძიძის გარეშე ერთ დღესაც რომ ვერ ძლებდი და სულ ჩემს სახელს გაკიოდი ან ის თუ გახსოვს დიდეადს რომ მეძახდი ახლა მხოლოდ ევა ხომ?Aსე არა? (პართუკი მოიხსნა დ აუკანალზე მოსცხო ტომასს, ისეთი სასაცილო სანახავები იყვნენ მეცინებოდა)
- ომის მერე შეიცვალაო ტომ
(ტომასი უცბად დასერიზულდა და დედას თბილად გაუღიმა თითქოს ქალი მართლა ხედავდა)
- მოკლედ დე, ჩვენ ოთახს გავამზადებთ ევა შენ რამე გემრიელი გვაჭამე
(ახლაღ აშემამჩნია ქალმა და ჩამკოცნა სულ ღმერთს მადლობა უძახა და ტომას კოცნიდა როგორც იქნა საშველი დაგვადგიო, ახლა მეტად შემრცხვა, როგორც იქნა ოთახში ავედით, არა ერთ საწოლში უნდა დავიძინოთ ??არასებობს არა არა)
- ძალიან ლამაზია
- იყო ლამაზი
- ახლაც ლამაზია
- ადრე რომ გენახა დამეჯრე აღარ იტყდოდი რომ ახლაც ლამაზია (გავბედე და ვკითხე)
- რატომაა ასეთი ..ასეთი?
- უსინათლო?
- ჯარისკაცებმა გააუპატიურეს 7 მა ერთად, მამაჩემი ეჭირათ და უყურებდა შემდეგ ის ომში წავიდა იმის იმედით რომ მათ იპოვიდა და დახოცავდა დედას ის სჭირდებოდა მან კი შურისძიება ამჯობინა და ასე მიატოვა დედა მარტო... იქიდან კი გაგიჟებული დაბრუნდა შემდეგ უბრალოდ ადგა და თავი ჩამოიხრჩო, დედა ყოველდღე თავს უყურებდა დ აგული ერეოდა რომ ის სილამაზე ერთ დღეს გაქრა, შემდეგ საკუთარი სახე დაისერა რომ არასოდეს დაენახა საკუთარი თავი..თუმცა ჩემმა მომვლელმა გადაარჩინა, საავადმყოფოში გავიგეთ რომ თვალთ დააკლდა უბრალოდ ასე დაბრმავდა
- ღმერთო
- ნურელავ დიდიხნის წინ იყო
(ახლა ვხვდებოდი მის ნათქვამს, ადამიანები ბოროტები არ იბადებიან ადამიანები ხდებიან ასეთები, მთელი ძალით მოვეხვიე ვაკოცეე, დიახ ვაკოცე)



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Vauuu raaa magarii iyooo
--------------------
G.ke

 


№2  offline წევრი tatalia

შემდეგიიი თავი ხვალ :დდ მადლობა მეგობრებო <3

 


№3 სტუმარი Black

Rogorc yoveltvis ert-erti sauketesea;) sagol tatalia<3veli shemdeg tavs:D

 


№4  offline წევრი tatalia

მადლობაა <3 აუცილებლად, არ დაგიგვიანებთ <3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent