შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მესხები (2)


22-04-2016, 07:18
ავტორი (((end)))
ნანახია 2 119

გაკვეთილებმა ჩვეულებრივ უაზროდ ჩაირა,კლასიდან გამოსვლას ვაპირებდი როცა სიმაპტიურმა ბიჭმა მარხზე ხელი დამადო.
-უკაცრავად გოგონა (ბიჭი)
-დიახ(მე)
-ხომ ვერ მეტყვით მე-11 პირველი კლასი რომელია ? (ბიჭი)
-აი ეს,ამ კლასში გადმოდიხართ? (მე)
-დიახ,თქვენც აქ სწავლობთ? (ბიჭი)
-დიახ,თქვენი სახელი?(მე)
-სანდრო მესხი და თქვენი?(ბიჭი)
აი აქ რა დამემართა არვიცი,ნუთუ ეს საყვარელი იმ ურჩხულის ძმა იყო,არა არა არიქნება,შანსი არაა.
-ხო ერეკლეს უმცროსი ძმა ვარ (სანდრო)
-კი მაგრამ თქვენ ერთმანეთისგან ძალიან განსხვავდებით
(მე)
-გეთანხმები,ისე სიმართლე რომ გითხრა ჩემი ძმა ყველაზე მეტად მძულს. (სანდრო)
-არცაა გასაკვირი ჩავიბურტყუნე თუმცა გაიგო და გაიცინა.
-შენ სახელს არმეტყვი ? (სანდრო)
-აა კი,კატო გორგოძე (მე)
ამაზე სახე შეეცვლა,მაგრამ მაშინვე ირონიული სიფათი მიიღო.
-აუ ისე თქვენობით ნუ მივმართავთ ერთმანეთს რა (სანდრო)
-კარგი,ხვალამდე (მე)
დავემშვიდობე და გამოვედი,როგორ არმინდოდა ახლა სახლში წასვლა და იმ ალქაჯის ნახვა,მაგრამ სხვა გზა არსებობს ეჰ.ძლივსძლიობით მივედი ამ საცობების გადამკიდე,დავაზარუნე და აჰა მონსტრმა გამიღო
-წადი გამოიცვალე,ხელები დაიბანე,დაეგდე და შეჭამე (საყვარელი დედიკო)
-არ მშია (მე)
-შენ არავინ გკითხავს გშია თუ არა (საყვარელი დედიკო)
-აბა ვის უნდა კითხო ძაან მაინტერესებს (მე)
-ვის და მე (საყვარელი დედიკო)
-რატომ ?(მე)
-იმიტომ რომ შენი დედა ვარ (საყვარელი დედიკო)
-ჰაჰ, ახლა გავხდი ხო შენი შვილი,შენ საერთოდ გესმის დედობა რა არის ? ძაან მაინტერესებს რას ეძახი შენ დედობას ? მე პირადად შენ დედად აღარ მიგიჩნევ,მე დედა არ მყავს,მე დედა მკვდარი მყავს მკვდარი,რადგან შენ გამაჩინე და ფულები არმომაკელი,ეს იმას არ ნიშნავს რომ შენ დედა ხარ,შენ ერთხელაც არ გიკოცნია ჩემთის,ერთხელაც არ მომფერებიხარ,ერთხელაც არ მოგიმართავს ჩემთვის ლამაზად,მაგრამ ამას უკვე ვეღარაფერი უშველის იმიტომ რომ შენ მე უზომოდ შემაზიზღე შენი თავი (მე)დავასრულე თუ არა საუბარი მაშინვე ვიგრძენი ლოყაზე სიმხურვალე,აი ამაზე სულ გადავირიე,გამოვიღე ბარგი ჩავყარე ტანსაცმელები,საჭირო ნივთები,ჩანთა მოვიკიდე და კარი მოვიბრაგუნე თან მივაძახე მეზიზღები სიკვდილამდე, ახლა ერთადერძთი ვინც მარტო ცხოვრობს მარიამია,ამიტომაც ახლა მასთან წავალ,მოვუყვები ყველაფერს თან მარიამი ერთ დროს როცა მარტო გადავიდა საცხოვრებლად მეც შემომთავაზა გადასვლა,მაგრამ მე ვინ მომცემდა უფლებას მარტო მეცხოვრა,ხოლო აი ახლა მე თვითონ მივეცი ჩემ თავს უფლება რო ვიცხოვრო თავისუფლად ამაში უკვე ვეღარავინ შემიშლის ხელს.მარიამის კარს მივადექი და დავაზარუნე.კარები გაიღო.
-ვა, კატუს აქ რაგინდა,ეს რაა არის მიმითითა ბარგზე ? (მარიამი
ოთახიდან ლიკუნა გამოვიდა და ისეთი სიფათით მიყურებდა როგორითაც მარიამი,ორივე დავაგდე მდივანზე და ყველაფერი მოვუყევი სანდროდან დაწყილი დედაჩემით დასრულებული.ორივე გამოშტერებული სახეებით იყურებოდნენ,მაგრამ მაშინვე მომეხვივნენ და მითხრს რომ დღეიდან მათთან ვიცხოვრებდი.უი სულ დამავიწყდა მეთქვა ლიკუნა და მარუსი ერთად ცხოვრობენ,ალბათ გაგიკვირდათ ასეთი პატარა გოგონები მარტონი როგორ ცხოვრობენო,მაგრამ მარიამი და ლიკუნა ბავშვობიდან ერთად მოდიან,ამის გამოც მათი მშობლებიც მეგობრობდნენ,ერთხელაც მშობლებმა გადაწყვიტეს რესტორანში წასულიყვნენ,შვილები მარიამის ბებოსთან დატოვეს,მამაკაცებმა დალიეს და ვერ ატარებდნენ მანქანას,ამიტომაც ლიკუნას დედამ გადაწყვიტა საჭესთან დამჯდარიყო,ჩვეულებრივად მიდიოდა მანქანა მაგრამ უცბად ქალმა საჭე ვეღარ დაიმორჩილა კაშკაშა სინათლის გამო და ტყეში გადავარდნენ,ამის მერე მარიამი 15 წლამდე ბებოსთან ცხხოვრობდა,შემდეგ მამის დანატოვარ სახლში გადაბარგდა,მან ლიკუნასაც სთხოვა რომ ერთად ეცხოვრათ და ლიკუნამაც დატოვა ბებიის სახლი და მასთან გადავიდა სახლში.
ბავშვებო ბოდიშით გუშინ ვერანაირად ვერ მოვახერხე დამედო,მადლობთ რომ კითხულობთ <3 <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent