შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (1)


22-04-2016, 18:24
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 4 342

მე ბარბარე ვარ 17 წლის ვსწავლობ მეთორმეტე კლაში, უკვე გამოცდების პერიოდია და სულ ამსწავლებლებთან ვარ დედა ჩემს მშობიარობას გადაჰვა მამამ კი სხვა ქალი მოიყვანა ცოლად,მამაჩემი ერთ ერთი წარმატებული ექიმია,ამიტომ მას საკმაოდ კარგი ანაზღაურება აქვს ასე რო ვთქვათ არ გვიჭირს და კარგადაც ვცხოვრობთ,რაც შეეხება დედინაცვალს კარგი ქალია არაფერს ვერჩი შვილები არ ყავს საშვილოსნოზე კისტა აღმოაჩნდა და ამოკვეთეს ის სულ გოგო შვილზე ოცნებობდა და ერთმანეთს ძალიან კარგად ვეწყობით ცოტა მიჭირს რომ მას დედა დავუძახო ამიტომ მეგობრად მიმაჩნია და ამს სახელით მივმართავ. დილა კარგად დაიწყო, ნანამ(დედინაცვალი) გამაღვიძა და მითხრა მესაუზმა და სკოლაში წავსულიყავი რადგან მაგვიანდებოდა.-ნაააანნნნ რა გემრიელი სუნიაააა (სამზარეულოში საოცრად გემრიელი სუნი ტრიალებდა ნანას კექსი გამოეცხო და ცხელი შოკოლადი დამიდგა და გემრიელად მიირთვიო ასე მისურვა) საუზმე როგორც კიდ ავამთავრე სკოლაში მივედი ძალიან მეზარებოდა დღეს რაგაცნაირი დღე იყო, ლანა გაბადრული დამხვდა სკოლაში -ო ღმერთო ეს გოგო სულ როგორ უნდა იყოს კარგ ხასიათზე? (მე) -ბარბიიი რაშვები? ამ შაბათ კვირას ვერ გინახულე ბოდიში ჩემ ნათესავთან ვიყავი წყნეთში მარისთა ხოიცნობ მარტო იყო და ვიგიჟეთ (ლანა)-ხო სადაც გიჟობაა დ აგართობა იქ არ დაიძახო (მე) ცოტა გაბუტულის ახით შევხედე ლანას რომელიც მიცინოდა და ლოყებზე მჩქმეტდა რასაც საშინლად ვერ ვიტანდი.-გეყოფა ხო წავედით გადავიმეორო გაკვეთილები (მე) სკოლაშიშევედით დღემ კარგად ჩაიარა, უკვე ქართულზე უდნა წავსულიყავი სახლში გვიანობამდე ვერ მივდიოდი .ჯერ ქართული შემდეგ მათემატიკა, ინგლისური და ისტორია. ბოლო მეცადინეობაც 10 საათი დებოდა რომ დავამთავრე და სახლისკენ ფეხით გავუყევი გარეთ ხალხი მოძრობდა კარგი ამინდი იყო თბილისის სუსხიანი ქარი ქროდა მაგრამ მაინც მიყვარდა რატომღაც ამ ქალაქში ფეხით სიარული. სადარბაზოში შევედი და სიბნელე იყო კიბეებზე ნელა მივდიოდი და ვცდილობდი მობილურზე სანათი ჩამერთო რო გზა გამეკვლია რომ უცებ რაღაც ძლიერს ევეჯახე.მობილური უცებ მივანათე და იქვე გავქვავდი ეს ისეთი საოცარი თვალები იყო მუქი ლურჯი , დაუვიწყარი თვალებიიი .- გოგონა კარგად ხართ? უცებ მომესმა მამაკაცური ხმა რომელმაც რეალობისკენ მიბიძგა. -აჰჰჰჰ..... კი.... მეე... კი კი კარგადვარ. უცებ დავიბენი და არ ვიცოდი რა მექნა და უცებ გავიქეცი როცა სიილის ხმა მომესმა. -ნეტა რა აცინებს საინტერესოა დამაბნია ბავშვი და კიდე იცინის? რო რამე მეტკინა რას იზავდა ნეტა ? ან ამ სიბნელეში როგორ ხედავს? და უცებ მისი თვალები გამახსენდა ის ისეთი ლამაზი იყო საოცრად ლამაზი თვალები იყო. სახლში ისე შევედი ვერ კი ვამნევდი ვერავის ძალიან დაღლილი ვიყავი ოთახში შევედი ცხელი შხაპი მივიღე რამაც ცოტა შვება მაგრძნობინა გამოვედი და ლოგინზე მოწყვეტიტ დავეცი და ძილს მივეცი სიზმრებშიც მისი თვალები მელანდებოდა ....



№1  offline წევრი kiko

კარგია. მიყვარს მე ფეხბურთელები. ველოდები შემდეგ თავს.

 


№2  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

საინტერესო ველი შემდეგს love feel

 


№3  offline წევრი Teka

kargia gaagrdzeleee

 


№4 სტუმარი ბალუ

ჯერ მეც ბარბარე ვარ მაგაზე ხო გავგიჟდი მერე ძალიან მომეწონა მარა პატარა იყო დიდი თავები დადე რაა ამ ცისფერთვალებას ლუკას თუ დაარქმევ საერთოდ გავაფრენ შენზე

 


№5 სტუმარი babale

dialogi rom axali xazidan iwyeba da tire ewereba gsmenia?????

 


№6  offline წევრი სალომე09

ცოტა გამოასწორე გრამატიკა და იქნება არაჩვეულებრივი. ყოველ ხაზზე ერთი დიალოგის მონაწილის სიტყვები უნდა იყოს. და ამდენი "და" არააა საჭირო. წარმატებები *-*მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს

 


№7  offline წევრი buzgu))

ძაან ბავშვურია :D <3 თორე ისე კარგია <3

 


№8  offline წევრი ელისაბედიი

მოუთნენლად დაველოდები შემდეგ თავს <3

 


№9 სტუმარი lela

babale
dialogi rom axali xazidan iwyeba da tire ewereba gsmenia?????

Tire miweria ise tu davakvirdebit kargad da sacdelad davwere armwgona tu mogewonebodat amdens

 


№10 სტუმარი ალექსანდრა

კარგია ველი შემდეგს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent