შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზღვის ცისფერ ლაჟვარდძე (8)


23-04-2016, 00:37
ავტორი tatalia
ნანახია 1 988

- გისმენ? (დილით ტკბილი ძილი ტომას მობილურის ზარმა დაუფრთხო, ნამძინარევი ბოხი ხმით აიღო მობილური და ორჯერ ჩაახველა ხმის ჩასაწმენდად)
- ტომი ტომი როგორხარ?
- კარგად ვარ ვინ ხარ?
- ჯონი ვარ ასე მალე დამივიწყე?
- აა ჯონი ჯონი (გამოაჯავრა საუბარში)
- შენ ძმას საგრძნობლად მოენატრე (წამით ჩაფიქრდა ტომასი)
- ჩემს ძმას რატომ მოვენატრე?
- მობეზრდა ციხეში ჯდომა დ ამოენატრე
- თორნი მესაუბრე
- ტომი ხომ ხედავ შენს ძმებს ისე კარგად იცნობ უკვე ისიც ვიცი რომელს დავიჭერდი (ირონიას არ იშურებდა ჯონი)
- რა თამაშს მეთამაშები ჯონი?ხომიცი რომ ძირფესვიანად ამოგძირკვავ ?
- ტომას შენი ნახვის სურვილიც კი არ მაქვს ამიტომ მობილურში გეტყვი პირველი ის რომ გაბინოს ბიჭები მინდა მომაშორო, დღეს შენთან შეხვედრაზე მოვლენ ბარში დასხდებით თუ არა სალაპარაკოთ 7 წუთში პოლიცია შემოვა და აიყვანს მათ, ცოცხლები მინდა სხვას ვერ ვთხოვ და მეორე თუ კაი ხარ ერთი იარაღის საქმე გამირკვიე და შენი ძმა ცოცხალი დაბრუნდება სახლში
- ჯერ ერთი გენერალო ჯონი, ჩემთან რატომ მოვლენ გაბინოს ბიჭები ?რის შესახებ უნდა მოვიდნენ ჩემთან, მეორე გენერალო ჯონი რ ა გარანტია მაქვს რომ არ მომკლავენ და 7 წუთში მოხვალთ მესამე რა იარაღის საქმე დამეოთხე ჩემს ძმას ისედაც გამოვიყვან მაგ საკნიდან
- გამოიყვან მაგრამ მთელი ერთი ამბებით ხალხის დაღუპვით ომით და და ჩხუბით, მე გთXოვ ტომას მომაშორო ის ხალხი შენ იცი რომ არაფერი დაგიშავდება ტომ, შენ რომ რამე დაგემარტოს მერე იარაღს ვინღა მაპოვნინებს ტომი ტომი ტომასიტო ? (ტომი მიხვდა რომ იარაღზე ყველაფერი იცოდა ჯონდა)
- წადი შენი ჯონ, 7 წუთში არ მოხვალთ და შენს სისხლს დავლევ
- ერთად დავლევთ სისხლს არა შამპანიურს
- გემოვნებაშიც როგორი ბანძი ხარ (მობილური გათიშა და ჩაცმა დაიწყო, მიკოლასი მისი უმცროსი ძმა ამ დროს კი ამბებს ხლართავდა)
- ნიკოლ არ გინდა დავლიოთ ?(შესთავაზა მისმა მეგობარმა)
- წამო მე დაგპატიჟებ, ჩვენს ბარში
- არ მოგბეზრდა?წამო რა იაპონელების დუქანში შევიდეთ ამბობენ კარგი ქალები ყავთო
- ოჰოო ძალიან კარგი წამოდი (მის ზანგ მეგობარს ხელი გადახვია და პატარა სარდაფში ჩავიდნენ, ზანგის დანახვაზე მამაკაცები ახარხარდნენ, ერთართი მივიდა და ხელით ანიშნა აე..ვიათ მაქედან)
- აქ ზანგებს არ ვიღებთ
- მე აქ ფულს ვიხდი
- მკ..ა გაა..ით აქედან (ნიკოლასმა ბოთლი გადაალეწა თავზე მამკცს და ჩხუბი ატყდა, როცა დანა ამოიღო ერთერთმა ბარმენმა ყვირილი დაიწყო)
- ქერა ქერა ბიჭი, შელბიიიიიია ტომას შელბის ძმა არის დაგვხოცავენ ბიჭი შელბიია
(გაშეშდნენ და ბოდიშების მოხდა დაიწყეს)
- გვაპათიეთ უმცროსო შელბი, ჩვენ არ გვეგონა...(ძანგმა სახეში შეაფურთხა მათ და სმა განაგრძეს როცა კარგად იგრძნეს თავი ღიღინით გაუყვნენ სახლის გზას, გზად მეთიუ და ორი მათი ბანდის წევრი შეხვდათ)
- სახეზე რა გჭირს?
- მცემეს (ხარხარებდა ორივე)
- რაა?ვინ გცემა?
- "ორკასოს" ბინძურ ბორ..ში ვიყავით და გვირტყეს
- იარაღი თან გაქვს? (იკითხა მეთმა)
- კი კი
- წავედით
- მოიცა სად მიდიხართ? (უკან აედევნა ნიკოლასი ზანგმა კი შეაჩერა და დანანებით უთხრა)
- არადა კაი ბარი იყო ...
- იყო რატომ?
- ნიკოლას?შენი ძმაა მეთიუ ჩემი კი არა ნუთუ ვერ ხვდები რა მოხდა ახლა იქ?
- ალბათ მთვრალი ვარ..
- ეჰ არადა მართლა კარგი იყო
- წამოდი წამოდი მეძინება
(ბარში შესვლა და ბარის აფეთქება ერთი იყო)
- მეორედ, ჩემს ახლობლებს მითუმეტეს ჩემს ძმა რომელიმე უბრალოდ თუ შეხედავთ ბარის მაგივრად თქვენ აფეთქდებით
............................................................
- ტომას თორნი დაიჭირე, მეთიუ დოღის ამბებზე დარბის სახლში არაა შენ გაქრი ნიკოლასია და გუშინ ისეთი მთვრალი იყო ფეხზე ვერ იდგა (მამიდამისი მივარდა და ეუბნებოდა ტომას ოჯახის ამბებს)
- ამოისუნთქე დებორა, თორნის გამოვიყვანთ ნიკოლასი დიდი ბიჭია უკვე და მეთიუ კიდე კარგს აკეთებს
- მუდამ ასე წყნარად როგორ ხარ?
- ხანდახან ვღელავ, მაგალითად როცა მშია, მაჭამე რა რამე
- რა გინდა რომ ჭამო? (მოემს ხმა რომელიც უკვე სიცოცხლეს ერჩივნა, რომელიც მუდამ კარგ ხასიათზე აყენენბდა, რომელსაც ბოლო პერიოდში ისე მიეჩვია უიმისობა აგიჯებდა, ხმა რომელიც ყველაფერს ერჩივნა, პ[ატარა ბავშვივით შემობრუნდა და ესმა გულში ჩაიკრა)
- რე ნე სმა
- ჰო ტომ
- ჩემი რენესმი
(იჯდა ასე და ეფერებოდა ქალს ბოლოს როცა მიხვდა მოსაღამოვდა და ყველა წავიდა ესმას დარჩენა სთხოვა)
- უნდა დამეხმარო
- რაში უნდ ადაგეხმარო?
- აქ ცუდი ადამიანები მოვლენ, შენ კარადაში უნდ ადაიმალო, შენს პირდაპირ ვიჯდები როდესაც სასმელს გავხსნი და ვიტყვი ახლა სადღეგრძელო უნდა ვთვა თქო მაშინ გამოდი იარაღით ხელში და ერთ ერთს დაუმიზნე ასე იდექი მანამ სანამმე არ ჩავერევი დ აპოლიცია არ მოვა გასაგებია?
- პოლიცია?
- ხო მათ იციან (რენესმა წამით დაფიქრდა პოლიციამ იცოდა ყველაფერი ანუ შეეძლო დახმარებოდა, არა ისედაც დაეხმარებოდა ტომას ესმა, ყველაფერი ისე მიდიოდა როგორც დაგეგმეს, ბიჭები მოვიდნენ)
- ტომი?
- კარლო?ედი?დასხედით
- მარტო ხარ?
- სხვანაირად როგორ, დალევთ რამეს?
- არა არა დიდი მადლობა, ტომ რაც მალე მოვრჩებით უკეთესია
- დიახ დიახ დაიწყეთ
- მოკლედ ამ ამაზე ხელი უნდა მოაწრო ტომ (ქაღალდი მიაწოდეს დ აგაიტრუნნენ)
- ხოოოოოოოოო (სიტყვა გაწელა ტომასმა და გაეღიმა) მოკლედ რომ ვთვათ ჩემი საქმე წასულია ხომ?
- კი ტომ, მოაწერ და მოკვდები არ მოაწერ და მაინც მოკვდები (იარღისკენ წაიღო ორივემ ხელი, ტომასი წელში გასწორდა, სასმელი დაასხა და კარადისკენ გაიხედა)
- მოდით მაშინ ბოლო იყოს დედამიწაზე ჩემი სიტყვა, საკუთარ თავს ვუსურვებ რომ სამოთხეში იმდენი ხანი გამეტარებინოთ სანამ ეშმაკი ჩემი სიკვდილის ამბავს გაიგებდეს (ტუჩის კუთხეში ჩატეხა) და ბოლოს მოდით ამ ჭიქით იმ ბარმენ ქალებს გაუმარჯოს ღამით რომარ სძინავთ და ცუდ ბიჭებს ეხმარებიან (ისიყო სასმელი უნდ ადაელია, რენესმა კარადიდან გამოვიდ ად აორჯერ გაისროლა, ტომასი გაგიჯდ აარელოდა, ამდროს ერტი რენესმას ეცა დ ასახეში გაარტყა მეორემ ტომასი დაიჭირა და გუდავდა)
- ტომიიი ტომასსსს (ყვიროდა ესმა, ტომმა იარაღით რენესმასკენ მიმავალი მამაკაი დაჭრა ხოლო ახლა თVითონ მოექცა მეორე კაცის ქვეშ რომელიც გამეტებით ურტყავდა, ბოლოს ხელთ რკინის დქი მოხვდა აიღო და კაცს იმდენნ ხანს ურტყა სანამ სახე არ გაეპო მამაკაცს, მერე მეორეს მიადგა და იგივე გააგრძელა ღრიალებდ აყვიროდა და არ ჩერდებოდა, ესმა გაშეშებული იდგა და ტიროდა)
- ტომას მოეშვი, ტომ მკვდარია ტოოოოოომ (ხელი გაუშვა და სისხლიანმა უკან დაიხია ხმადაბლა ამოიხავლა)
- შენ რა გაგიჯდი?რატომ ისროლე ესმა?
- მე..მე შემეშინდა რომ მოგკლავდნენ
- შენ, შენ ჩემი ნამდვილი სახე ნახე ... მე ვეღარ გავჩერდი
- ჩუ ტომას რადროს ეგარის, კარგად ხარ? (ქალი გაქანდ ადა ჩაეხუტა)
- შენ რომ რამე მოგსვლოდა შენ რომ რაიმე დაგმართნოდო (კოცნიდა ტომასი სახეზე და გულში იხუტებდა)
- მოვედით
- მოხვედით ???რა მოხვედით ამის დედაც რა მოხვედით
- რა მოხდა? (შეიცხადეს პოლიციელებმა)
- 7 წუთიოოო, ესარის 7 წუთი ეეს?
- ტომი ჩვენ..
(ერთ ერთმა პოლიციელმა, გვამებს დახედა პირზე ხელი აიფარა და ირონიულად წარმოთქვა)
- ცხოველის გაკეთებულს გავს
- აასხით აქედან
- უი ქალბატონო ესმა თქვენც აქ ხართ?გამარჯობათ (თავის დაკვრით დ აკვლავ ირონიით მიესამლა პოლიციელი ქალს და დატოვა ბარი)
- სახე რას გიგავს ტომ
- ხო
- წამოდი ჩემთან წავიდეთ
- შენთან ??ბებიშენთან?
- არა, მეგობართან სახლი მარტოა შეყვარებულთან ერთად წავიდა, წამოდი მოგხედავ ასე გეტკინება
(მანქანაში ჩასხდნენ და სახლში უხმოდ ავიდნენ)
- დაჯექი, ყავა თუ ჩაი?
- რომი, კარგი იყოს ჩაი
- გინდა თავი მომაწონო ?
- ჰო ვცდილობ, აა ამეწვა
- ამხელა კაცი ხარ ნუ მაიმუნობ დაიცადე ორი წუთი
- გამომდის თავის მოწონება?
- ჰო ცდილობ სავით
- ღმერთო სახლში ძველისძველი ფირფიტების წამკითხველიც გაქვს?მოდი ეს ჩავრთოთ (კაცმა ფირფიტა დადო და სიმღერა ჩაირთო რენეს ხელი გაუწოდა და თავი დაუკრა)
- ვიცი მოგწონს როცა გთხოვენ
(გულზე მიიხუტა და ცეკვავდნენ მანამდე სანამ ესმამ, მისი სახე ხელებში არ მოიქცია და ყველა ნატკენ და სისხლიან ადგილას არ აკოცა, ბოლოს ტუჩებზე ჩამოცოცდა და ისე რომ არც კი შეხებია მშრალად აკოოცა, ტომასმა საროჩკის გახდა დაიწყო, ქალი კედელთან ააყუდა და ტანსაცმელი შემოახია, კანკალებდა ესმა იმის შიშით რომ მალე მისი საყვარეი კაცის გახდებოდა რომ იგრძნობდა რომ ბოლო ბოლო მისი დაერქმეოდა, ნიკაპზე კოცნიდა ტომი და თან ხელს დაბლა აპარებდა როცა მობილური აწკრიალდა)
- არ უპასუხო
- ჩემი ძმაა, ხო თორნი (ესმა არ ეშვებოდა, ყელში კოცნიდა ნაზად და ხელებს ტანზე უსმევდა, ტომა სგაეღიმა დ აგააკანკალა, ჩაიჩურჩულა)
- ახლა მოგხვდება პატარა
- ოჰოო ეგეთებიც იცი ? (ახარხარდა ესმა)
- ქალთან ხარ ტო ? (ეუბნებოდა თორნი)
- რახდება?
- გამომიშვეს მადლობა შენ, გაბინოსთან ვარ შენი ნახვა უნდა და ხო კიდევ მადლობა რომ ახლა უარეს ადგილას ავღმოვჩნდი
- კარგი მოვდივარ
- რა ხდება?
(ტომასი ველურივით ეცა ქალს და კოცნიდა მანამდე სანამ არ მიხვდა რომ ქალი დაახრჩო)
- დედა მე,,ნება ესმა ან გადავრჩები ან არა მარა ფეხებზე მკ..ა (ღიმილით აისხა იარაღი და კვლავ ქალს მიუბრუნა)
- დამელოდე, მოვალ გეფიცები იქიდან ცოცხალი გამოვალ
- ტომას?მაგრამ?ტომ
(კარები მიიხურა, სახლიდან ღიმილით ჩამოვიდა და ბედნიერი სახით გაუყვა თავისი დის გზას, შტვენა შტვენით მიდოდა, მანქანაში ბოლო ხმაზე უსმენდა სიმღერებს დ ათან თავს არხევდა, აღარც კი ახსოვდ ასახე ადგილზე რომ აღარ ჰქონდა ცოტა ხნის წინ, კარზე გადაბმულად რეკავდა)
- მოვდივააააააააარ ღმერთო, ტოომ? (ტომასი დას გადაეხვია, ყვავილები მიართვა დ აკომპლიმენტიც უთხრა)
- ღამის 10 საათია ტომი და რა გჭირს?ოო ღმერთO მოიცა რა გჭირს სახეზე?
- ულამაზესი ხარ პატარა, ჟორჟი მჭირდება
- აქ ვარ ტომ
- შეგიძლია გამომყვე ?10 წუთის საქმეა
- რაა?არა არა ტომ, ჩვენ მოგვეშვი, წადი აქედან არ გადამრიო გთხოვ ახლა, ძვირფასო ამას არ გაყვე გთხოვ გიჟია
- კარგი რა ბრენდა (ტომასი ისევ ღიმილიანი სახით უყურებდა ორივეს, ბოლოს რ აკერგები ხართო ისიც კი თქვა და ის და ჟორჟი ერთად გაუდგენენ გზას)
- როგორ უძლებ?
- ბრენდას?
- ხო საშინელი ვინმეა
- არ ვიცი (ორივე იცინოდა)
- მივედით
- რ აუნდა გავაკეთო ტომი?
- არაფერი აქ დამელოდე(დაკაკუნა და დიდი სახლის უზარმაზარი ეზოდან ორი მამაკაცი გამოვიდა)
- შელბიი ხარ?
- თუ ვერ მცნობთ სირცხვილია
- მობრძანდით (ჟორჟი გარეთ დატოვა და შევიდა, იქვე პარეხთან ბორბლის უკან დაიხარა და თასმა შეიკრა)
- ერთი წუთით, თასმა გამეხსნა ოდნავ წინ წავიდნენ მამაკაცები და დაელოდნენ, გაბინო ისე შეხვდა თითქოს ტომასზე გიჯდებოდა
- ტომას შელბი კეთილი იყოს შენი ფეხი ჩემს მოკრძალებულლ ოჯახში (ამით ხაზი მის სიმდიდრეს გაუსვა)
- შენიც მალე გენახოს ჩემს ქალაქში (Aმით კი ტომა აგრძნობინა აქედან ცოცხალიც გავალ და ხო მართლა მე ქალაქის მეფე ვარო)
- დაჯექი ტომ, რას დალევ
- რამე ძლიერს
- კი ეგეთი მართლა გჭირდება რამე, მართლა შენი ძმა გიჟია, სახეში შემაფუირთხა მერე ხორცი ამომაგლიჟა ხელიდან და ლამის ყური ამახია, სამკურნალოა (ნაწყენმა ამოიხვნეშა გაბინომ)
- კი ვიცი ექიმთან გვყავდ ამაგრამ ექიმს ნემსი ყელში რომ გაუყარა მივხვდით აზრი არ ქონდა (ტომასმა ჩუმად ჩაიცინა და გაბინოს დაბნეულ სახეს გადახედა რომეზეც რას გადავრჩიო ეწერა)
- მოკლედ ტომ, იარაღის ამბავი ვიცი, სად მალავ ეგ ნამდვილად არ ვიცი, მაგრამ მინდა გითხრა რომ მაგასაც გავიგებ თუ იარაღის მე არ გადმომცემ
- ალბათ ხუმრობ
(კაცმა იარაღი ამოიღო და ტომას დაუმიზნა)
- რაიმე მეტყობა იმის რომ ვხუმრობ ტომას?
- ეს უსამართლობაა
- რას ვიზავთ მხოლოდ ძლიერები ახერხებენ ნგადარჩენას
- მე აქ მარტო არ მოვსულვარ, გარეთ ქილერი მელოდება, 93 ადამიანი ყავს მოკლული ისე რომ თვალი არც კი დაუხამხამებია, შემოსვლისას ბომბიო დავდე ბორბლის უკან ზუსტად 9 წუთსი თუ არ გავალთ მე და ჩემი ძმა ქედან ის ააფეთქებს აქაურობას
- არ მჯერა ტომ
- სერ იცით ?მას მართლა ელოდება კაცი გარეთ და ის მართლა დაიხარა ბორბალთან
- დაუჯერე შენ ბიჭებს
- იქნებ მატყუებ? (საათს დახედა ტომიმ)
- უკვე 6 წუთია აქ ვიმყოფები საინტერესოა მოვიცადოთ 4 წუთIც და ვნახოთ ვიტყუები თუ არა
- ჯანდაბა სერ ეს ხომ ის კაცია საკუთარი ტაძარი დაზღვევის გამო რომ ააფეთქა ვითომ სხვებმ გააკეთეს ის, ეს ხომ გიჯი ტომას შელბია სერ ამასაც იზავს გარეთ მართლა დგას კაცი
- ღმერთო ტომი წადი აქედან (ტომასი მშვიდად ადგა და გამოსვლას აპირებდა როცა გაბინომ კითხა)
- შელბი?საკუთარი ტაძარი მართლა შენ ააფეთქე?დაზღვევის გამო?
(ტომასი წამით დუმდა გაუღიმა და უთხრა)
- დიახ
- გიჟი ხარ შელბი გიჟი
............................................................
- გმადლობ ჟორჟ, ეს თორნია ჩემი და ბრენდას ძმა
(მამაკაცებმა ხელი ჩამოართვე სერთმანეთს შემდეგ, ჟორჟმა კითხა)
- არაფრის მაგრამ მე რა გავაკეთე?
- შენ??შენ ყველაფერი ჟორჟ (ტომმა გაიღიმა და ბიჭებთან ერთად გზა განაგრძო თუმცა ის არ იცოდა წინ რა ელოდა)

დიდი მადლობა რომ კითხულობთ, მიყვარხართ <3 ორ თავში დასრულდება სავარაუდოდ, ტკბილი ძილი <3



№1 სტუმარი მაროო

სიმართლე გითხრა,არ წამიკითხია. უბრალოდ სათაურმა დამაინტერესა. ლაჟვარდძე სადაური გვარია?! (რადგან ,,ძე"ზე მთავრდება იმიტომ გეკითხები). სიტყვა ლაჟ ვარდი , ლაჟვარდისფერი ვიცი. სახელიც კი ერქვა ერთ კაცს(ედუარდ შევარდნაძის ძმას).

 


№2  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

Ra kacia tomjiii :D

 


№3  offline წევრი anuka1994

ცოტა გაუგებრად წერ დაალაგე დაპერფექტო

 


№4  offline წევრი gvanciii kereselidze

Dzaliannn kargiaaa velodebii shemdegsss
--------------------
G.ke

 


№5 სტუმარი Tako

მაგარია ძალიან

 


№6 სტუმარი Black

Ai rogor unda gitxra cudiatko ra..dzalian kargia da imedia toms ar sheiwiravs es saqme magram guli mainc sikvdils mkarnaxobs..

 


№7  offline წევრი tatalia

რა საყვარლები ხართ <3 ვეცდები იმედები არ გაგიცრუოთ და ნორმალურად დავასრულო არც ძალიან ზღაპრულად და არც გულის ტკენით <3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent