შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთი უცნაური დღე (2)


28-04-2016, 00:01
ავტორი tatalia
ნანახია 1 696

- აი ამ კაფეში შევიდეთ (მთხოვა მან)
- წამო (ღვედი შევიხსენი დდა გადმოსვლას ვაპირებდი)
- ხომ გთხოვე რომ ჯერ ჩაიცვი თქო
- ოოოოო რანაირი ანგელოზი ხარ რა ტო სულ მეწუწუნები, მებუზღუნები კაი ჰა ჯანდაბას წამოდი ვიყიდოთ რამე (სავაჭრო ცენტრში შევედით ყველა მე მიყურებდა მე კიდევ ვიცინოდი გიჟივით)
- ასე ყველაფერი როგორ ფეხებზე გკიდია?
- რავი ტო რატო უნდა მადარდებდეს სხვისი აზრი ? (გავეკრიჭე და უცბად გავჩერდი)
- მოიცა მოიცა მოიცაააა ანგელოზი ხარ და აქ მომიყვანე რომ რამე ვიყიდოთ, ტყუილად ფული გადავყაროთ და ზედმეტად დავიტვირთოთ სიარულით??მიდი რ აკაცურად რამე საკაიპო გამიჩინე აი არმანის ჯინსი და მმმმ დაიცა დავფიქრდე
- იდიოტო (თავში წამარტყა) ზუსტად ამიტომ ვარ აქ რომ უაზროდ ცხოვრობ და სისულელეებში ატარებ დროს, დაბერდები მოკვდები და რა გამოვიდა რისთვის გიცოცხლია?მიდი მიდი მალე რამე შევიძინოთ ფულს სახლში დამიბრუნებ (ხელის კვრით გამაგდო მაღაზიისკენ, ესეც არის რა ანგელოზი,ბებიაჩემი ტატიანა იმდენს არ მეჩხუბება რამდენსაც ეს ქაჯი...არა ტრ..ი კი მართლა კარგი აქვს იფ იფ თვალი ხარბად ავაყოლე ტანზე)
- იცოდე მესმის რასაც ფიქრობ ჩემზე (თითი დამიქნია ნიშნის მოგებით)
- აუუუუ ღადაობ ტო??რა მაგარია არარსებობს მეც მინდა როგორ გავხდე ანგელოზი?
- ჯერერთი კრეტინო მართლა კი არ ვკითხულობ შენს აზრებს (დაბლიდან ამომხედა, აინტერესებდა მართლა სასწაულებს ვფიქრობდი მასზე თუ არა სიცილი ამიტყდა) მეორეც კიდევ გაკლია ძალიან გაკლია მიდი მიდი აი ესენი მოირგე (ჯინსის მაღალწელიანი სადა შარვალი და თეთრი სადა საროჩკა მომაწოდა)
- რა უგემოვნო ხარ ტო?ამას არ ჩავიცმევ (ცხვირი ავიბზუე) მძულს თეთრი საროჩკები და რაღაცეები, დავაი დახეული ჯინსი მიპოვე რამე და კაპიუშონიანი მაღლითა
- დიმიტრი ნუ მაღიზიანებ, უაზრო სტილი გაქვს დიდი კაცი ხარ უკვე, ან ეს აყურე რაარის რა უბედურებაა, რამხელა თმა გაქვს კაი რა მიდი მიდი გამომართვი (ვწუწუნებდი,ამას არ ჩავიცმევ თქო მაგრამ გასახდელში ისე ავღმოჩნდი მეცარვიცი ნეტა ხელი მკრა თუ ზებუნებრივ არსებებს სთხოვა გასახდელში შევეგდე?გამეცინა..როგორც იქნა ჩავიცვი და გამოვედი...პროფილში იდგა, პატარა ბავშვს სათამაშოს აწვდიდა დ აიცინოდა, ისეთი ლამაზია მარა რათ გინდა აკლია, ჩამეცინა და ჩავახველე)
- ვაუუუ რა ბიჭი ხარ, ეხლა კი მართლა დავფიქრდებოდი შენზე (თვალი ამაყოლა დ აგურწფელად გამიღიმა, მოვიდა დ ალოყაზე მაკოცა) კაი ბიჭი ხარ
- რა ვარ ასეთი აბა მეც მანახეთ რა (სარკეში უნდა ჩამეხედა რომ გადამეფარა)
- ჯერ არა ჯერ არა, გამომყევი (თვალებზე ხელი ამაფარა და სადღაც მიმათრევდა)
- ანიია კაი რა ახლა სადღა მივდივართ ყველაფერი მაცვია, ანიიიია ?
- და და დააამ გაახილე
- არააააარსებობს არა არა და არა (უკან გამოვბრუნდი მარა სალონის კარი ვერ გავაღე, ვეჯაჯგურე, დავეკიდე, შევეხეთქე მარა ძვრა ვერ ვუქენი, მოვტრიალდი და ხელებგადაჯვარედინებული მიყურებდა თან გაბუსხული)
- დიმიტრი მაბრაზებ და გულს მტკენ, თუ ნება დამრთე გაგალამაზო ბარემ მაცადე ბოლომდე მივიყვანო ჩემი საქმე
- რაო რაო??ნება დაგრთე არაფერიც ქალბატონო არანაირი ნება არ დამირთია ძალით ჩამაცვი ახლა ძალით გინდა თმაზე რაღაც ჯანდაბა გამიკეთო ბოლოს პომადასაც წამისმევ შენ (თითს ცხვირთან ვუქნევდი და თან მეცინებოდა, აქეთ რომ ეს ალქაჯი მებუტება ამას დამიხედეთ)
- ქალის იოტესოდენა პატივისცემაც კი არ გაგაჩნია (ცრემლი გადმოუგორდა და სავარძელში ჩაეშვა, დავიჯერო ახლა ეს მართლა ტირის?მერე რა იტიროს ადრე მაგრად მეკიდა ქალი ტიროდა თუ ბღაოდა ერთი ამისიც უნდა თავის ჭკუაზე მატაროს არაფერი გამოუვა, კარი გავაღე და მანქანაში ჩავჯექი)
- ამის დედაც...ხო კარგი კარგი (უკან გადმოვედი და სალონში შევედი) ძალიან მოკლედ არ შემაჭრან თორე ღმერთიც ვერ გიშველის ანია გეფიცები ყველაფერს ანგელოზი ხარ მარა მაინც მოგკლავ (თითი დავუქნიე გაბრაზებულმა)
- რააააა?სერიოზულად ოო დიმ დიმ (წამოხტა და კისერზე ჩამომეკიდა) ყველაზე საყვარელი ხააარ, ჯოორჯ ჯორიიიკ ?მიდი ბიჭი დავითანხმე (წრიალა ხმით კიოდა, კარიდან ვარდისფერ თ№იანი როჟა გამოვიდა, ცხვირი გახვრეტილი ქონდა და ტყავის ელასტიკი ეცვა ყურთან ვუჩურჩულე)
- ამ პედარასთან რომარ დაგესვი სხვა სტილისტი ვერ ნახე ?
- დაევასე და უფულოდ დამთანხმდა (გადმომიჩურჩულა წამსვე)
- რაა?რასამბობ (ხმის ამოღება აღარ დამცალდა ამ ტიპმა ხელი რომ ჩამკიდა და ქალ-კაცური ხმით მითხრა)
- მოეშვი პატარა ნუ ხარ დაძაბული (ნია კი სიცილით სკდებოდა და თან თვალს მიკრავდა, როგორ მინდა მოვკლა არადა არ მინდა თუ მინდა ოოო შარში ვარ)
- მოიცა მოიცა?მანქანა რად გინდა? (ეჭვის თვალით ავხედე ამ მასტს რომელსაც ხელში თმის მანქანა ეჭირა)
- ცოტას აგიღებ თმას, სულოდნავ (ანიიიამ ყელთან თითები მიიტანა და საყვარლად გამომიწელა ყელი თხოვნის მსგავსი მიმიკა განასახიერა ალბათ, გამეცინა და თვალი ჩავუკარი...მერე ისევ ავათვალიერე რა ლამაზი იყო ამ ძალიან ძალიან მოკლე თეთრ სარაფანში, თითქმის რომ ყველაფერი უჩანდა და კაბა თითოეულ ნაკვთს ულანდავდა, ტუჩები გავილოკე და აი უკვე უნდა დამეწყო წარმოდგენა როგორ ვკოცნიდი რომ თავში რაღაც მძიმე ვიგრძენი, ბალიში იყო)
- გადაირიე? (მივაძახე ანიას რომელიც გაწითლებული მიყურებდა)
- არაადამიანი ხარ, ამდენი ქალი გყავს და მაინც ჰააჰ ღმერთო (სავარძელში ჩამოჯდა, დამნინახა სავარუდოდ რომ ვუყურებდი, ისევ გამეცინა)
- მზადაა (ავდექი ანიაც ამომიდგა გვერდით და ყურთან ჩამჩჲრჩულა)
- მოემზადე ძიიიმ (სარკესთან თვალდახუჭულმა მიმიყვანა და ჩამახედა)
- შეეეეეეეენ რ აგადაირიე ?? (ვუყურებდი ჩემს ნოლზე გადაპარსულ თავს და მიწა მეცლებოდა ფეხებიდან)
- აუ ძალიან სიმპატიური ხარ (მოვბრუნდი და გაბრაზებულმა დავიწყე)
- ჩემი დედა ვატირე შენ გოგო (უეცრად რომ არ ველოდი ჩამეხუტა და გაიტრუნა)
- კაი რა ძიმ, ეხლა არ დაიწყო ასე და ისე გთხოვ..იმიტომ გეუცნაურება რომ არ იპარსავ ხოლმე თავს, ძალიან მაგარი ტიპი ხარ რამოდენიმეჯერ კიდევ ჩაიხედე და უცბად მიეჩვევი, გთხოვ გთხოვ რა (უფრო მომეკრო, ისეთი თბილი იყო...ხასიათით კი არა..თვითონ სხეულიი ძალიან თბილი და მადისამღძვრელი ჰქონდა, არც კი მიფიქრია რას მეუბნებოდა, ხელები ჯერ ჰაერში მქონდა მერე მაგრად მოვხვიე და გავჩჲმდი, ასე ვიდექით 3 წუთი მაინც რომარა ეს პედარასტი)
- ოოოჰ გად რა კარგები ხართ, ჩემი ბიჭი დამშორდა და ძალიან ემოციური ვარ მაპატიეთ რა (ცრემლი მოიწმინდა და გაგვეშორა, სარკისკენ შევტრიალდი და ყურება დავიწყე, უნდა ვაღიარო მომეწონა ტანსაცმელიც და ჩემი თავიც)
- მდაააჰ არაუჭირს რა (ამოვიხვნეშე და ანიამ ისევ ხტუნვა დაიწყო, რანაირი ტიპია დარბოდა დახტუნაობდა და გრძელ თმებს აქეთ იქით აქნევდა)
- აუუუ სერიოზულად მოგწონს?? (ისე მეკითხებოდა გეგონებათ მაგან გამაკეთა ან საქორწინო ვარცხნილობა დ ამაკიჟი გამიკეთა და ეხლა ელოდება მომეწონება თუ არა, არ გავუტეხე მგონი ვ..ვდები)
- კი ძალიან ძალიან (გავუცინე)
- წამო ეხლა კაფეში (კაფეც იქვე ახლოს იყო, ფეხით გადავედით შუქნიშანთან შევჩერდი, ის კი საუბრობდა ყველაფერზე და მღლიდა ტავისი ლამაზი ტკბილი ხმით არა განა მღლიდა და თავს მაბეზრებდა, პირიქით ემოციებით მღლიდა, უცბად ხელი ვსტაცე და გულზე მაგრად მივიხუტე, მანქანამ სიგნალებით ჩაგვიჩხუილა, გატრუნული მიყურებდა და კანკალებდა)
- მადლობ
- ანგელოზებსაც გეშინიათ ტო? (გამეცინა)
- ჰო მე მე მე
- კია ვსო გაიარა მანქანამ ეხლა შეგიძლია მომეშვა, დავიხრჩვი(სიცილი დავიწყე და გაწითლდა, მიხვდა რომ მთელს ტანზე მეკვროდა)
- მე ანგელოზი ვარ შენ ჩემი შვილი ფაქტიურად, მე უნდა დაგაყენო სწორ გზაზე და დებილობებს მორჩი (ვითომ მკაცრად მითხრა, უფრო გამეცინა)
- მერე ანგელოზი თუ ხარ და მე შენი შვილიკო რას მეხხუტები და მეფერები (უფრო მეტად გაწითლდა და ამაზე სულ გადავბჟირდი)
- შენ შენ აუტანელი ხარ, მე კი არა ეს შენ ოხ (წინ გამასწრო და კაფეში შევიდა, მეც შევყევი)
- გაგაბრაზე ტო?
- ნწუ (თვალებში არ მიყურებდა)
- ეე კაი რა ანიუტ (ისევ არ მცემდა ხმას) კაი რა ტო რას მახვეწნინებ, ამდენი ქალისთვის არასოდეს მიხვეწნინებია მიდი რა მაპატიე რა ანგელოზი ხარ თუ სატანა რა უბედურებაა მიდი მიდი ანიიუტ
- ჰო კარგი კარგი მხოლოდ იმიტომ რომკეთილი გული მაქვს (აღნიშნა უცბად, გამეცინა მარა არ შევიჩნია ახლა ამაზე გაიბუტებოდა, ყავა ლუდი და ქათმის სალათი შევუკვეთეთ და საუბარი დავიწყეთ)
- მოკლედ, ძალიან უაზროდ ცხოვრობ...
- შენ რა მღვდელიც ხარ?
- კაი რა დიმიტრი, 19 წლის ხარ და უაზრობაში ხარჯავ დროს...მესმის მამამ მაშინ მიგატოვა ყველაზე მეტად რომ გჭირდებოდა, მაგრამ..
- აპ აპ აპ (გავაწყვეტინე სიტყვა) ვერ ვიტან ასე რომ მესაუბრებიან გესმის?
- სიმართლეს გაურბიხარ და ეგ კარგი9ა?
- მე არავის შესაცოდი არ ვარ
- არავის არ ეცოდები, მამას ვინარ დაუტოვებია უბრალოდ ამის გამო ცხოვრებას ნუ დაინგრევ
- ახლა ავდგები და წავალ თუ საქმეზე არ გადახვალ
- არ მაინტერესებს ჩემს სათქმლეს მაინც ვიტყვი, პატარა იყავი მამაშენი რომ წავიდა, სხვა შვილები ყავს მათ ეფერება კოცნის და ზრდის შენ კიდევ ამის გამო მუდამ ცუდად გრძნობდი თავს, მერე დედაშენი მეორედ გათხოვდა გეგონა მამა გეყოლებოდა მარა ისეიც წავიდა, ციხეში იჯექი 3 ჯერ და მამა არ მოსულა დედა დადიოდა შენს სანახავად, ისიც ვიცი რომ წებოს ყნოსავდი, იარაღით დარბოდი დ აუბედურებები შენ კარგი გული გაქვს არ იმსახურებ ასეთ ცხოვრებას გესმის?არც იმ ქალის გამო არუნდა მოგეკლა თავი რომელიც სხვას კოცნიდა, მესმის ის ერთადერთი ქალია ვინც ოდესმე მოგწონებია მარა არფერი არ ღირსდ, ღმერთმა მეორე შანსი მოგცა და ჩვენ ამას გამოვასწორებთ ძიმ (თბილად გამიღიმა, მეკიდე სულ ვკანკალებიდი)
- ჯანდაბა რა (ფეხზე წამოვხტი, მაგრამ უცბად მის სახეს შევხედე, ჩემზე გურწფელად ღელავდა, ისევ დავჯექი და სიგარეტს მოვუკიდე) რა უნდა გავაკეთოთ?
- უნდა შეგცვალო, ყველაფერი რაც დააშავე უნდა გამოვასწოროთ გესმის?
- როგორ?
- თანდათან ძიმ თანდათან (კვლავ გამიღიმა) ღმერთმა მეორე შანსით დაგაჯილდოვა და უნდა გამოვიყენოთ (ამის მერე აღარაფერი გვიითქვამს ვჭამეთ და გარეთ ვსეირნობდით ცოტახანს, მერე ბიჭები გამახსენდა უფრო სწორედ დამირეკეს 7 ვე ერთად იყო და ღრიალებდნენ, გუშინ სად აიფცქვენი შეჩ..მა ქალში გაგვცვალეო?მომენატრნენ გამახსენდა რომ საშკას ვეჩხუბე იმ ღამით რატომ არ გამომყევი ბარში თქო ანიას ვუთხარი მან კი მითხრა რომ მოდი გამნოსწორება საშკათი დავიწყოთო და დავაწექით ბიჭებთან)
..................................................................................
- წამო მეტროთი რა (მანქანაში ჩამსხდრები არ ვიყავით, ლურჯი თვალები მომანათა)
- ოოო კაი რა რატომ უნდა ვიტანჯოთ როცა მანქანა მყავს?
- ნუ ხარ ბებერი, ადეე ადე (მაქნაიდან გადმომათრია და მეტროში ჩავედით)
- აბა ჰა სამ დათვლაზე (ვანიშნე რაზგონი ავიღე და მეტროში სანამ კონტროლიორი ქალი ხალხს პირადობებს უთვალირებდა, მე გადავფრინდი, დამინახეს და გამომეკიდნენ, მეგონა ანია დაიბნეოდა მარა მომბაძა, თუმცა ის ქვეშიდან გადმოძვრა და დამეწია)
- მალე მალეეე შეასწარი ვაგონში დაგვიჭერენ (თან ბოლო ხმაზე იცინოდა, ორი მამაკაცი კარებს გვიჭერდა და თან იცინოდნენ...შევვარდი და შემოვარდა, ისევ გულზე მომასკდა და ხალხის ტევადობისგან კვლავ ჩემზე მოკრობა მოუწია, მაღლიდან გადავხედე ამაყად და თვალი ჩავუკარეი, ისევ გაწითლდა ანგელოზი მაინც არიყოს რისი უტყდება გამეცინა და ბოხი ხმით ვუთხარი)
- ლამაზი ხარ (ამომხედა, გაუკვირდა, მერე თავი ისევ გვერძე გაწია და ბოლოს ჩუმად მითხრა)
- დი მი ტ რიიიი?მე ანგელოზი ვარ თქო (მაგრამ იქვე მყოფებმა მაინც გაიგებს და გაოგნებულებმა გადმოგვხედეს მც მეტი რაღა მინდოდა)
- ღმერთო რა ნარცისი ხარ?ეს გოგონა ცოლად გამოყოლაზე უარს მეუბნება ამბობს მე ანგელოზი ვარო (ხმამაღლა განვაცხადე და სიცილის დაფარვა ძლივს შევძელი ხალხის "საწყალი ბიჭი არადა კაი ბავშვია" თვალები რომ შევნიშნე ანიაას ახურებული დამორცხვებული სახე და მისკენ მიშვერილი მზერა რომელითაც ჭამდნენ საწყალ გოგოს)
- დეგენერატი ხარ (ისევ გამებუტა, ძლივს შემოტრიალდა და ზურგით დამიდგა, ამან ახლა უარესი ქნა გამეცინა და უკანალით ავიკარი ტანზე, ხელები წელზე შემოვხვიე და მოვეხვიე, ცოტახანში სიცილით გავსკდებოდი ისეთი სახე ჰქონდა, ჩუმად მითხრა ისევ)
- გაიწიე გაგიჟდი?
- რაა??არ მემსი ძვირფასო ცოტა ხმამაღლა რა (ვყვიროდი ვითომ არ მესმოდა)
- შენ თუ რამეს იმსახურებდე, არაფრის ღირსიც არ ხარ (განაგრძობდა გაბრაზებული ბუტბუტს, ჩვენი გაჩერება გამოაცხადეს და ჩასასვლელად მოვემზადეთ, კიდევ კარგი თორემ ცოტახანში მართლა ვერ გავუძლებდი და ვინიცის შუა მეტროში რას ვიზავდი, საკუთარ გარყვნილ ფიქრებზე ისევ მე გამეცინა)
- ვიცი ვიცი რაც გაიფიქრე, წარმომიდგენია ყოველიშემთხვეისთვის რა გარყვნილი ხარ (ახლა ბოლოხმაზე ვიცინოდი, როგოერც იქნა ბიჭებამდე მივახწიეთ, როგორც ყოველთვის ალექსასთან ერთად იყვნენ და სვავდნე საშკას ხმა მომესმა)
- ამის დედაც კიდევ ერთმა გამისხა რატო რატოოო რატო ? (იგინებოდა ბოლო ხმაზე, დაუკაკუნებლად შევედი და დავუშტვინე)
- უჩემოდ არა ? (ვიცინოდი მანამ სანამ ოლგა არ დავინახე ქალი რომელიც მომწონს მიცინოდა ყველამ მე შემომხად აგაკვირვებულმა)
- ღადააააობ ტო?
- არარსებოოობს (წამოპხტნენ ბიჭები და ერთმანეთს ასწრებდნენ თავში წამოერტყათ ჩემთვის)
- რა სიმპათიური ხარ შეჩემისა საუშტვინა სერგიმ (ახლაღა გამახსენდა ანია და ჩავახველე)
- ჰო მართლა ეს ანიიაა (ბიჭებმა გახედეს და სანამ თითით არ გავუტკაცუნე სათითაოდ თვალებთან მანამდე დაუხამხამებლად იდგენენ და უყურებდნენ, ანიამ მომნუსხველად გაუღიმა და ამაზე სყუულ გადაირივნენ)
- შენ წაოდი ერთი იქით (მითხრა სერგიმ და იქით ოთახში გამათრია) ვინააა რა ლამაზია ტო, გა...მე უკვე?
- არა ტო სხვა თემაა ვაფშე
- როდის გაიცანი ? (კითხვებს მაყრიდნენ ბიჭები, მხოლოდ საშკა იდგა თავისთვის არც კი შემოუხედავს ჩემთვის, გამიტყდა განა ეგეთზე რაზე ვეჩხუბე,,სულ ვჩხუბობ ყველასთან მარა სანია ყველაზე მეტად მევასება ძმებში რამ გადამრია ბლ..დ ნეტა)
- და ოლგა აქ რატოა? (დავსი მოულოდნელი კითხვა)
- გოგონებიც აპირებენ ამოსვლას ოლგა აქვე შეგხვდა და პირველი ეს ამოვიყვანეთ, მეგონა გაგიხარდებოდა (მითხრა ალექსამ და გამიცინა, გამიხარდა??რავი ტო თან კი თან არაა...)
...........................................................................
- დიმიტრის ვინ ხარ ? (მკითხა მარტო დარჩენილმა ქალმა)
- ანგელოზი (გავიცინე)
- ოლგა
- ანია (გავუცინე და ხელი ჩამოვართვი, მოკლედ აჭრილი თმა ქონდა წინ გრძელი უკან ბიჭურად მოკლე, შავი თვალები და წარბზე პირსინგი, რაღაცნაირად მიმზიდველი იყო არაა ცუდი გოგონა მარა მეტს იმსახურებს გავიფიქრე წამით)
- ერთმანეთს ხვდებით ? (მკითხა დიდი ხნის სიჩუმის შემდეგ, რა ჯანდაბა უპასუხო?ანგელოზი ვარ თუ ვინ ვარ ბოლო ბოლო?ოხ დიმიტრი რა)
- ჩვეენ ? (არა თქო უნდა მეთქვა, ძიმა რომ შემოვარდა)
- რატომ უხსნი უცხო ხალხს რაღაცეებს? (ღიმილით გადმომხედა და ლოყაზე მაკოცა)
- ყავა გინდა თუ ლუდი (მკითხა და დავიბენი, ოლგა ცოტახანში ყელს გამომჭრიდა დიმიტრიც თამაშობდა ზუსტად ვიციდი მე კიდევ მარიონეტი უნდა ვყოფილიყავი ამ წუთას, ოხ როგორ მინდა ეს ბიჭი გავაქრო)



№1  offline წევრი tatukaa

kargia gaaagrdzele ‹3

 


№2 სტუმარი Teo

Ratom ar agrdzeleb?
tatukaa
kargia gaaagrdzele ‹3

 


№3  offline წევრი tatalia

ახალი დავიწყე "ლუციფერი" ამას სრულად დავდეეებ ♥♥♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent