შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (6)


29-04-2016, 19:21
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 3 540

სახლში როცა მივედით ბიჭებმა ეზოში ცეცხლი დაანთეს ჩვენ კი გამოსაცვლელად ავედით ოთაში, ძალიან ციოდა საღამოს და თბილად უნდა ჩაგვეცვა,თუმცა მე ლუკას მოსაცმლის გახდა არ მინდოდა.
-ლუკა ბარბარე მოგწონს? (გიორგი)
-არა ტო გოგოს არც ვიცნობ ნორმალურად და რა მომწონს, თუმცა ცუდი გოგო არაა შიძლება დაახლოვება უფრო ახლოს. (ლუკა)
-ხო ბავშვობიდან ვიცნობ, ეზოში ბიჭები ესეოდნენ მაგრამ ეს არავის იკარებდა. (გიორგი)
-ჭკვიანია მერე რაგინდა , ზოგიერთ თავქარიან გოგოს არგავს (ლუკა)
-ამიტომ გეუბნები რომ თუ რამეს დააპირებ უნდა უფრთხილდებოდე მისნაირი იშვიათია. (გიორგი) ლუკას გაეღიმა და მზერა ცეცხლისკენ ქონდა როცა მოშორებით ბარბარეს ლანდი შეამჩნია და მზერის მიმართულება შეცვალა. ის ისეთი ნაზი იყო, საოცარად უხდებოდა ნაცრისფერი სპორტულები რომელზეც კიდევ პლედი ქონდა მოფარებული.
-აი ბარბარეც მოსულააა. ბარბი ეგ პლედი ჩემთვის მოგაქვს ხო? (გიორგი)
-ხო აბაა, შენს ჯანმრთელობაზე ვზრუნავ სულ. (ბარბარე)
ლუკა მის ყველა მოძრაობას აკვირდებოდა და თანდათან ტუჩის კუთხეში ეღიმებოდა.
-ლუკა მადლობა მოსაცმელისთვის. (ბარბარე) მოსაცმელი ლუაკს გავუწოდე რომელიც რაღაცაზე იყო ჩაფიქრებული . -არაფრის. (ლუკა) უცებ მოვიდა გონს და მოსალემი გამომართვა.
იქვე ჩამოვჯექი და სადღაც სივრცეში ვიყურებოდი და ვფიქრობდი,მაგრამ ვინ შეგარგებს ფიქრს და მშვიდ ცხოვრებას? გამოვარდნენ გიჟები სახლიდან. -აბა ბავშვებო ყავაც მზადააა, აი გიუშ შენი ლუდი აიღე (ლანა) -ლან ყავა არმინდა მე წვენს დავლევ მომიტანე რაა. (მე)
- ქალბატონო ბარბარე იქნებ თავი შეიწუხოთ და თვითონ მოიტანოთ? (ლანა)

-რაღაცას მომთხოვ და მეც ეგრე გიპასუხებ. (მე) წამოვდექი და სამზარეულოში შევედი წვენს ვისხამდი როცა სამზარეულოში ლუკა შემოვიდა.
-ბარბარე შეიძლება მეც წვენი დამისხა? საღამოობით ყავას არ ვსვავ (ლუკა)
-კარგი ეხლავე(მე) ჭიქა გამოვიღე, წვენი დავუსხი და გავუწოდე. -გიორგის დაბადებისდღეზე მოდიახრ? (ლუკა)
-კი რათქმაუნდა მოვდივარ (მე)
-შეგიძლია მეწყვილეობა გამიწიო? ცუდად ნუგამიგებ უბრალოდ ყველა მეწყვილეების ერთად იქნებიან და.. (ლუკა)
-და მარტო ხოარმიხვალ არაა? მაგრამ როგორც ვიცი გყავს შეყვარებული, ნატა ხო? (მე)
ლუკამ გაკვირვებული შემომხედა.
-ნატაა? ნატა და შეყვარებული? კარგი რა ბარბარე მეღადავები ლამაზო? ნატა როგორგითხრა ეხლა როგორც მეგობარს გეტყვი რო ერთგვარი გასართობია. (ლუკა)
-ანუ ნაშაა? (მე)
-ვა მაგდენი იციი? ხო ნაშაა აბა ამხელა ბიჭი ქალის მოლოდინში ხოარ დავიჟანგებოდი? (ლუკა)
-ხო რაღაც აზრიც არის მაგაში (მე)
-ანუ იქნები ჩემი მეწყვილე? (ლუკა)
-ნატუშკა თუ არ იეჭვიანებს კი (მე) ეს სიტყვები ისე წარმოვთქვი ვერც გავიაზრე , მე მას დავთანხმდი? ბარბარე რადღეშიხარ? კარგი შეიძლება მოგწონდეს მაგრამ .... არაა შენ ის არგიყვარს და სხვა გრძნობაზე არც იფიქრებ.
-კარგი შევთანხმდით დგაიკავშირდები და გამოგივლი.(ლუკა) სამზარეულოდან ერთად გავედით და ყველას მზერა ჩვენ მოგვხდა. ლანა და მარიამი გაკვირვებულები მიყურებდნენ.მაგრამ არაფერი შვიმჩნიე ისე გავაგრძელე გზა და ჩამოვჯექი.
-აბა ლუკაჩო შენ სიმღერა და დაკვრა მაინც არ გინდა ვერ დაგითანხმე მაშინ რამე ვითამაშოთ. (გიორგი)
-კარგია, მოდი სიმართლე თუ მოწმედება ვითამაშოთ. (ლანა)
-კარგი აზრია , აბა დავიწყოთ (გიორგი) ლანამ გამომხედა და თვალი ჩამიკრა. ოხ ეს გოგო რა ეშმაკია რაა .
-გიორგი აბა დაიწყე და ჩვენ თვალზე ხეს აგაფარებთ და დავითვლი როცა მეტყვი გაჩერდიო ვისზეც გაჩერდება ის რიცხვი იმას დაუსვამ კარგი? (ლანა)
-გასაგებია ქალბატონო ლანა აბა დაიწყე. (გიორგი) თვალზე ხელი ააფარა ლანამ და დათვლა დაიწყო.
-ერთი.. ორი..სამი.. ოთხიი.ხუთიი........(ლანა)
-ხუთი (გიორგი)
-აბა მიდი დაუსვი ლუკას კუთხვა (ლანა)
-ოჰოო ლუკაჩო... აბა ლუკა სიმართლე თუ მოქმედება? (გიორგი)
-ჰმმმმ სიმართლე . მაგრამ რამე სისულელე არ მკითხო გოგოები არ გააგიჟო(ლუკა) -ბარბარე მოგწონს? (გიორგი) ეს ისეთი მოულოდნელი კითხვა იყო მეც გამიკვირდა და ლოყებიც ამიწითლდა. ლუკამ უცებ შემომხედა. ვაიმე ეს თვალები მაგიჟებს,
-როგორც მეგობარი ისე ვუყურებ, ან როგორ არ შეიძლება მოგეწონოს ასეთი სულის და გარეგნობის პატრონი გოგო? (ლუკა)
ლოყები უფრო მიწითლდებოდა და გული მიჩქაროდა.სიჩუმე ჩამოვარდა უცებ მაგრამ ლანამ დაარღვია.
-კარგი აბა ეხლა ლუკას ავაფარით. (ლანა)
-ერთი...ორი...სამი...(ლანა)
-სამი (ლუკა)
-ოჰოოოო. აბა მიდი მარიამია (ლანა)
-სიმართლე თუ მოქმედება? (ლუკა)
-სიმართლე(მე)
-რაზე ოცნებობ?(ლუკა)
-კარგ მომავალზე(მე)

__________
ველოდები შეფასებებს მიყვარხართ ყველაა ♥



№1 სტუმარი ბუსა

მმმ.... რა არის იცი? ძან პაწუა თავი იყოო და არ მეყოო ჰოდა გაადიდე ცოტა თავები ისეე არაუშავს კაი ისტორიაა ველი ://

 


№2  offline წევრი LeLa-LeL

ვიცი რო პატარაა მაგრამ ინტრიგა ხოუნდა ცჰამოვაგდო ცოტა და მოლოდინი სჰემდეგი ტავების ამიტო ტან სააგდგომოდ ვემზადები და დიდი დრო არმაქვს რო დიდი ტავები დავწერო

 


№3  offline წევრი gvanciii kereselidze

Dzaliannn kargiaaa gaagrdzelee
--------------------
G.ke

 


№4 სტუმარი tamuna

Umagresi motxrobaa martalia intriga devs shignit

 


№5  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

kargiaa kargiartlacc momconss

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent