შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გვირაბის ბოლოს (თავი 1)


8-05-2016, 20:37
ავტორი nicaaa
ნანახია 1 203

ყველას ცხოვრებაში დგება მომენტი, როცა ყველაფერი უფერულდება ის რაც შენტვის მნიშვნელოვანი იყო უბრალოდ ქრება როცა ძალიან გენატრება და გინდა შენს გვერდით იყოს გამხნევებდეს ცხოვრების სტიმულს გაძლევდეს მაგარმ საშნელებაა როცა ის მიდის ამ ქვეყნიდან და გტოვებს სულ მარტოს! აი ახლაც მის საფლავთან ვზივარ ჩემმა საყვარელმა ადამიანმა მიმატოვა უკვე აღარ შემიძლია ამდენის ატანა რამისაა გავსკდეე მინდა დავიყვირო და დავიცალო იმ ემოციებისგან რასაც ახლა განვიცდი -ლილე ჩემო გოგო დღეს შენი დაბადების დღეა და შენ ჩემს გვერდით არ ხარ,რომჩაგეხუტო და გითხრა რა მაგრად მიყვარხარ.ღმერთო როგორ გაიმეტე ჩემი ლილე ის ხომ ისეთი უმანკო იყო რატომ წამართვი ღმერთო რატოო? უკვე აღარ მინდა ჩემი მეგობრის გარეშ ვიარსებო მის გარეშ მოსიარულე გვამი ვარ ლილეე ძალიან მენატრები.. -მარი გაიღვიძე ყველაფერი კარგადაა დამშვიდდი -მე... ის.... -ისევ ის უცნაური სიზმარი ხო? -აჰამ -მარ ვფიქრობ ამ საკითხს უფრო სერიოზულად უნდა მივუდგეთ უკვე ერთი კვირაა ასეთ დგეში ხარ მგონი აჯობებს ექიმს მივმართოტ -არა ნინუც ყველაფერი კარგადაა უბრალოდ დაღლილობის ბრალია ალბათ დამშვიდდი -დარწმუნებული ხარ? -კი სრულებით ახლა კი თუ არ გეზარება ყავა გამიკეთე რა და თვალები სასაცილოდ ავაფახუნე როგორც ყოველთვის გაჭრა მან უბრალოდ გამიღიმა და ოთახიდან გავიდა. მე კი დავიწყე ფიქრი იმაზე თუ რა მჭირს უკვე ორი ერთი კვირაა რაც ასე ვარ სულ ერთიდაიგივე სიზმარს ვხედავ და აზრიც ვერ გამომაქ მგონი ვგიჯდები იქნებ ნინი მართალია თუ კიდევ განმეორდა აუცილებლად წავალ ექიმთან. ხო მართლა სულ დამავიწყდა გაგაცნობოდით მე მარიამ მინდელი ვარ 19 წლის მაღალი გრძელი შავი თმით და მწვანე თალენით მყავს საუკეთესო მეგობარი ნინი რომელიც ჩემთვის ყველაფერია მშობლენი? ჰმ მეც არ ვიცი არაფერი მათ შესახებ და თქვენ რა მოგიყვეთ....... (მოკლედ არ ვიცი რა გამოვიდა მარა თუ მოგეწონებათ აუცილებლად გავაგრძელებ)




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent