შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლუციფერი (1)


9-05-2016, 00:57
ავტორი tatalia
ნანახია 3 569

- ჟანეეეეეეეეეეეეტ ????????
(ოთახში საშუალო სიმაღლის, გამხდარი, ძალიან გამხდარიც კი, შავი მოკლედ შეჭრილი და ბოლოებში აპრეხილ თმიანი, ასევე აპრეხილი ცხვირით, თხელი ტუჩებით, სიფრიფანა, ნარნარა, მუქი მწვანე თვალებით, გაფითრებული იმდენად თეთრ კანიანი გოგონა შემოვარდა, თეთრი გამჭრვალე კაბა ეცვა უკანალს ძლივს უფარავდა, ჩაწიწკწიკებულ კბილებს ანათებდა, ყელზე შავი ჩოკერი ამშვენბდა და ხელზე ტატუ პატარა შავი გული, ხტუნაობდა და ბოლო ხმაზე კისკისებდა)
- ღმერთოოო ამოისუნთქე ვიქტორია
(დაემუქრა ჟანეტი ვიქტორიას)
- ვიქტორია ასე ხო? (გაიბუტა ნარნარა გოგო და ცხვირი აიბზუა)
- ჰო კარგი კარგი ვიკაა, ვიკუუუნ
(ჟანეტი გვერდით მიუჯდა და კოცნა დაუწყო, მასავით გამხდარი და მასზე ოდნავ მაღალი გოგონა, რომელსაც მხრებამდე ხვეული და წითური თმა ქონდა, ცისფერი თვალები და წითელი ძალიან წითელი ტუჩები, ოდნავი ჭორფლები გასჩენოდა ცხვირის მიდამოებში და უბადლო სილამაზეს უქმნიდა ულამაზეს ჟანეტს, ვიკის წყენა მალევე გადაუარა, დაქალს მოეხვია და ყურში ჩასძახა)
- გაგიჟდებიიიიიიი, სამი თვეა ამ მიყრუებულ ადგილას ცხოვრობ (თვალი მოავლო, ქალაგგარეთ მდებარე ორ სართულიან კერძო ბინას, მდინარესთან ახლოს, თითქმის ტყეშიც კი, სუპერმარკეტამდე ნახევარი საატი რომ მაინც გჭირდება და მთავარ გზამდე 1 საათი თუ არა მეტი)
- თავიდან არ დაიწყოოო ვიკიიი
- კარგი კარგი (ისევ გაეღიმა ვიქტორიას) მოკლედ შე საწყალო, სამი თვეა აქ ცხოვრობ (ისევ მოავლო იქაურობას თვალი) სამი თვეა მე ყოველ დღე შენთან დავდივარ და მე აქ მამაკაცი არ მინახავს, თან რა მამაკაცი, ღმერთოოოო მამაკაციცარის და მამაკაციც შეჳზლება ჭკუაზე გადახვიდე დაააო
(აღფრთოვანებული უყვებოდა დაქალს ამ "სასიხარულო" ამბავს და პატარა მრგვალი თვალები უციმციმებდა, თუმცა უცბად დასერიოზულდა) ჩემთვის კი არ მინდა (აიბზუა ისევ ცხვირი) შენნნთიიიიის (სიტყვა გაწელა, ჟანეტი ხარხარებდა მის სახეზე და თან ფიქრობდა როოოგოორ შეიძლება ადამიანი ასეთი პატარა, საყვარელი, თბილი და ამავე დროს ასეთი მოსაბეზრებელი იყოვო)
- მმმმმ ვინარის ??ამიხწერე მალე მალე
- სიტყვები არ მყოფნის (დივანზე გადაწვა ვიკი და თვალები მინაბა)
- კარგი რა ვიკიი ასეთი ბოროტი როგორ ხარ? შენ ნახე და მე არც კი მიხწერ(ახლა ჟანეტი გაიბუტა და ისედაც თეთრი და ფითქინდა უფრო გაფითრდა)
- არ შემიძლია რატომარ გესმის? (სრული სერიოზულობით განაცხადა გოგონამ) ისეთი ჰარმონიულია
- ოპაა მართლა დავინტერესდი წამო ვნახოთ რა
- გარეთ რეცხავდა მანქანას შიშველი შენარც კი იცი ეს რაიყო ჩემთის, სახლამდე ძლივს მოვახწიეეე (ამოისლუკუნა ვიკიმ და ამაზე ორივემ გადაიხარხარა)
- რომელ მხარეს გადმოვიდა?
- ფანჯრიდან მგონი გამოჩნდება, მართალია აქ შუა ტაიგაა და სახლები 50 კილომეტრის დაშორებით გიდგათ ერთმანეთისგან მარა ვცადოთ იქნებ გამოჩნდეს რამე (ისევ ნამიოკი ჩაურტყდა დაქალს აქ სად გადმოხვედიო, ჟანეტის მშობლები გაშორდნენ..დედამისი მეორედ გათხოვდა და ბედნიერ თაფლობისთვეშია,მამამისი დეპრესიაში იყო მერე ძლივს ერთ ქალთან დაიწყო ურთიერთობა და ჟანეტმაც ჩათვალა ასე სჯობდა ბუნება და კერძო სახლი მუდამ უყვარდა ამიტომ იყიდა ქალაგგარეთ ბინა)
- ისე მაინტერესებს ის ბიჭი, ამას გავატარებ (თითი დაუქნია ცხვირთან, სიცილით გადაწიეს ფარდა და ზუსტად ამ დროს ბიჭმა გამოიხედა, ფარდა წამსვე გადმოწიეს გაწითლებულებმა)
- ღმერთო ჟანეტ მგონი დაგვინახააა (დარცხვენილი იზახდა ვიქტორია)
- აუუ კაი რა ვიკი ეგ კი არა საერთოდ ვერ მ,ოვკარი თვალიი რააა (აბუზღუნდა წითური ჟანეტი, კარზე ზარი რომ გაისმა)
- ალბათ ემეტია (ემეტი ვიკის შეყვარებულია 5 წელია საშველი არ დაადგათ დაქორწინდნენ, ერთად ცხოვრობენ მაგრამ არ ქორწინდებიან ამბობენ ასე თავისუფლად უკეთ ვართო, მაღალი დაკუნთული ბიჭია, შავგვრემანი, ცისფერი თვალებით, მორაგბეა და დიდი წარმატებაც აქვს კარიერაში, პატარა ვიკი მის მკლავებში პატარა ჭიანჭველას გავს ხოლმე, ისე უყვართ ერთმანეთი გიჯდებიან, ვიკი ჩვეული სინარნარით გაიქცა კარის გამოსაღებად და)
- ჯანდაბაა ამის დედაც (ხმამაღლა ამოიხავლდა ვიკიმ და კინაღამ გული წაუვიდა,მაღალი ქერა მამაკაცი, ღია ყავისფერი თითქმის ცისფერი თვალებით, დაკუნთული, ტანსზევბით შიშველი, სველი და ირონიული მზერით აკვირდებოდა პატარა ქალბატონს)
- ჟა... ჟან... (ხმას ვერიღებდა და ტანზე უყურებდა ვიქტორია ბიჭს)
- რაჯანდა დაგ...
- გამარჯობაა გამარჯობაააა (წარმოთქვა მამაკაცმა საოცარი ბარიტონით და ახლა ჟანეტს დაუწყო ყურება ოღონდ ვნებიანად)
- გამარჯობა (ხელი გაუწოდა გოგონემ და ვიკი იქვე დასვა)
- შევამჩნიე ახლოდან დაგაინტერესეთ და მეც გადავწყვიტე გამეცანით (ორივე შეცბა, თუმცა ვიკიმ ჟანეტს დაასწრო ად დაიწყო)
- გენაცვალე, ასეთი ტანი რომ გაქვს და წელ ზევით შიშველი დადიხარ აქ ავღელდებოდით ახალგაზრდა გასათხოვარი გოგონები აბა არა ? (გასათხოვარს ხაზი გაუსვა, ამაზე სამივეს გაეღიმა)
- ვიქტორია (გოგონამ ხელი გაუწოდა) რაც ძლიერს, ლამაზს, ნიშნავს (და გაუღიმა, ბიჭმა ახლა მეორეს გადახედა)
- ჟანეტი არ ვიცი რას ნიშნავს (გაეცინათ)
- დეამინი რაც დემონს ნიშნავს (ბიჭმა ხელი გაუწოდა ჯერ ერთს მერე მეორეს, ერთმანეთს გადახედეს სახელის გაგონებაზე)
- როგორი სასიამოვნო სახელებია, მოკლედ ლამაზო ქალბატონებო ორი დღეა რაც აქ გახლავართ მე და ჩემი ძმა ლუციუსი (ხელით ანიშნა ბიჭზე რომელიც ამდროს სახლიდან გამოვიდა დეამინზე მაღალი, უფრო მეტად დაკუნთული მამაკაცი გამოვიდა, თუმცა ის მისგან განსხვავებით შავგვრემანი იყო, შავი კუპრივით თვალწარბი უელავდა და ძმას მომაბეზრებლდა გახედა და ანიშნა მოდი რა მეტი საქმე არ გაქვსო?გოგონებისთვის არ შეუხედავს თუმცა მათ კი დაინახეს უმშვენიერესი მამაკაცი) აქ სულ მოხუც ხალხს ვხედავთ გაგვიხარდება თუ გვესტუმრებით საღამოს, თვალი ჩაუკრა და უკან გაბრუნდა, მაგრამ წამით შეჩერდა და გამოხედა გაკვირვებულ დაქალებს)
- და ჰო ლუციუსი-ლუციფერს ნიშნავს (ხმამაღლა გადაიხარხარა და სახლში გაუჩინარდა, ორივე კარში იდგა და ძმების სახლს მიშტერებოდა)
- დეამინიოო? (აღმოხდა ვიკის, ისე რომ მათი სახლისთვის თვალი არ მოუშორებია)
- და ლუციუსიო? (ჟანეტმაც იგივე გააკეთა, წამით დადუმდნენ და მერე ორივე ახარხარდა)
- დემონეი არიან? (კისკისებდა ვიკი)
- არაააააა გოგო, რას ვერ მიხვდი, ერთი დემონია მეორე თავად ლუციფერი (აღარ შემიძლია, კარის ზღურბლთან იდგნენ და გაჰკიოდნენ ისე იოცინოდნენ, წამით ჟანეტმა თვალი მოკლა შავგვრემან მამაკაცს რომელიც ფანჯრიიდან უყურებდა და თვალები შავი კი არა ახლა იმდენად წითელი ჰონდა რომ იქიდანაც კი ამჩნევდა გოგო, გაუღიმა თუმცა ეს ირონია თუ მუქარა იყო ვერ მიხვდა და სიცილიც შეწყვიტა, ბიჭიც წამებში გაუჩინარდა, სერიოზული სახით მიმართა ჯერ კიდევ მოკისკისე დაქალს)
- წამო რა შევიდეთ გეხვეწები
............................................................................................






მოგესალმებით ბავშვებოოოო, თუ მოგეწონებათ გავაგრძელებ <3



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

Aუ კი გააგრძელე რა ძალიან დამაინტერესა დარწმუნებული ვარ მაგარი იქნება

 


№2 სტუმარი შენ ზემოთ

ჟანეტი..... :დდდდდდდ

 


№3  offline წევრი kiko

ძაან მომეწონა. ეს ლუციფერი ხო ვაფშე რა. სულ რომ არაფერი მარტო ლუცის გამო წავიკითხავ :დ ზოგადად აქ დადებულ მარტო ქართულ ისტორიებს ვკითხულობ მაგრამ ეს მომწონს. განსაკუთრებით ლუციფერი ვაიმე <3 აუ ხო არ გააბანალური და რაღაც სულელური მოვლენები არ იყოს რა. ცოტა ისეთი რეალურივით იყოს.

 


№4  offline წევრი remarki

Gaagrdzele , ra deamini pirvelad gavigone saxeli:d kargia qartulisaxelebi roar gamoiyene, eg momewona yvelaze metad..

 


№5  offline წევრი miyvarxar1992

უიმეეე რა საინტერესოააა უფრო ლუციფერიიი დამაინტერესააა ძალიან
.წარმატებებიიი

 


№6  offline წევრი tatalia

მადლობაა ბავშვებო <3 ცოტა მისტიკის ჩართვა მინდოდა იღონდ რეალურ ფარგლებში ძალიან არ გავუტევ :დდ <3

 


№7 სტუმარი lizazu

არც ერთი შენი ისტორია ჯერ არ დაგისრულებია ყველა გაწყვიტე და ცოტა არ იყოს მეშინია დავიწყო და ესეც რომ შეწყვიტო გული დამწყდება.

 


№8  offline წევრი tatalia

რასამბოოობ ??ყველა დასრულებული მაქვს და ყოველდღე ვწერდი არც კი ვაგვიანებდი, ერთი დავიწყე მხოლოდ ანგელოზზე და არავინ წერდა გაარგრძელე, კარგიაო და შევწყვიტე ვიფიქრე არ დაგაინტერესად დანარჩენი ყველას დროულად ვდებ <3

 


№9 სტუმარი Hdhfhujdk

Au dzaan Kargia da gangrene ra ogond tavebi gazarde :* ♥♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent