შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჭირვეულის მორჯულება (1თავი)


15-05-2016, 15:51
ავტორი Wiwiliza))
ნანახია 4 985

როგორც ყველა ისტორია ჩემიც იმით დავიწყოთ თუ ვინ ვარ მე და საერთოდ რას წარმოვადგენ. მე ლიზი ვარ აბაშიზე 16 წლის, გრძელი წაბლისფერი თმებითა და მუქი მწვანე თვალებით, კარგად ვსწავლობ მაგრამ ეს სულაც არ ასოცირდება ჩემს შკოლნიკობასთან, დროის უმეტეს ნაწილს მეგობრებთან ვატარებ, ვცხოვრობ ქუთაისში, უამრავი მეგობარი მყავს, მაგრამ მათგან მხოლოდ რამოდენიმეს ვთვლი და-ქალად: ნათია ამირეჯიბი, ნინი გოშხეთელიანი და მარიამ წერეთელი. აი ვახსენე და გამოჩნდა კიდეც ჩემი გოგო სადაცაა შემოაღებს კარს და ჩემს სიმშვიდეს ჯანდაბაში მოისვრის.
-გოგო რას შვები ამ ზამთარს დაიწყო არდადაგები(ნათია)
-წყნეთში გავრბივარ ცოტა უნდა დავისვენო(ლიზი)
-აუუ რა კარგია მე ვერსად ვერ გავდივარ ანა და გუკას არ აძლევენ ეხლა შვებულებას ზაფხულში აიღეს და..(ნათია)
-გოგო ვუთხრათ შენებს და წამო ეე..(ლიზი)
-აუ რავი გოგო ვუთხრატ მაგრამ შენებთან არ ტეხავს?(ნათია)
-არა გოგო, მოკლედ მომწერე რას გადაწყვითავ უთხარი საღამოს შენებს(ლიზი)
-ოკეი სიყვა(ნათია) კისკისით დატოვა დერეფანი და კიბეებს ჩაუყვა
***
ტეტჩერს ვკითხულობდი ტელეფონის წკრიალს რო არ გამოვეცოცხლებინე
-გოგო კიო პროსტა 2 კვირითო(ნათია) ტელეფონი ლამის დაიფშვნა ისე ჩამყვირა
-აუ ძაან მაგარიაა! ხვალ საღამოს მივდივართ შვიდის ათ წუთზე გავიდ მატარებელი ხუთზე ჩემთან დაერჭე(ლიზი)
-გოგო მანდ ძაან ცივა ხო?(ნათია)
-ჰო გოგო თბილები წამოიღე და ლეილას(ნათიან ბებიის) შუბა წამოაყოლე მზითებში რო გატანს :დ(ლიზი)
-გავიცინეთ გვეყო! წავე ბარგიც უნდა ჩავალაგო(ნათია)
-მიდი ცუნცულ :დ(ლიზი)
***
-გოგო მარკეტში გადავალ ჩიფსებს მოვიტან ბლომად ფილმები მაქვს თან (წარბები სასაცილოდ აათამაშა) (ნათია)
-კაი მიდი გოგო 20 წუთში გადის მატარებელი მალე!
***
-უჰ, ძლივს არ დაიძრა?(ნათია)
-გოგო გიგია თუ მეჩვენება? უი ლუკაც?(ლიზი)
-მივესალმები და მოვალ(ნათია)
-მოაგნებენ რამეფრად(ლიზი) მობრანცალდნენ, ჰო ესენი ზუსთად ისეთი ბიჭები არიან როგორიც წარმოგიდგენიათ, შავი რო ყველაფერია ამათთვის, ქურდული ცხოვრებით რო ცხოვრობენნ სიმოონნ :დ
-გოგოებოო რასშვებით რამე თუ დაგჭირდეთ აქ ვართ (ლუკა)
-ჰო რა თქვენს სამსახურში გვიგულეთ :დ (გიგი)
-კარგი) მადლობა ყურადღებისთვის (ნათია)
***
-უჰჰ მაინცც სულ სხვა ჰაერია გოგო აქქ (ნათია)
-სასწაულია ვგიჟდები აქაურობაზე მალე თოვლსაც დადებს და რას გავერთობით ბეთანიაში..(ლიზი)
-გავიინე დარეკე ზარი გამოვიდნენ(ნათია)
-გოგო დავრეკე უკვე მოდიან ალბათ გასაღებად აი ნახე პროსტა რამაგარი ხალხია(ლიზი)
-პირველ რიგში საბა უნდა გავიცნო ისე მიხასიათებდი როგორ მაინტერესებს რითია ესეთი გამორჩეული)) (ნათია)
-ეგოისტი ხარ მაგარი :დ კი გაგაცნობ აი მოდიან ფეხის ხმაა...(ლიზი)
როგორც კი შევედი ყველას კისერზე ჩამოვეკიდეე ისე მომნატრებია ყველაფერი
-გამარჯობათ დიდებოო და ბავშვებოო , მოხუცებო კაცებო ქალებოო აუუ როგორრ მომენატრეეთ ჩემიდედაია სიმონ :დ (ლიზი) წავუქუთაისურე, ისემომენატრა ყველა უბრალოდ ემოციების მოზღვავება მქონდა და ნათიას წარდგენა სულ დამავიწყდა რომელიც პრიუტის ბავშვივით კარში იდგა :დ
-მოკლედ ჩემო სიყვარულებოო ეს არის ის ნათიაა , ჩემი. ვიცი რო ისე მიიღებთ როგორც მე არმეპარება ამაში ეჭვი მიხვდებით რა საყვარელია სულ მალე , უბრალოდ შენს გასაგონად ვამბობ საბა ვიცი შენი კომუნიკაბელურობის ამბავი და ამიტომ გეუბენი :დ (ლიზი)
-თვალში ნუ გამეჩხირება ისე რას მიშლის ან ამან რა უნდა დამიშალოს)) ირონიულად ჩაიღიმა ბიჭმა(საბა)
-შემოდით საყვარლებო შენ კაი ლიზიკო შეჩვეული ხარ აქაურ ყინვებს მაგრამ ეს ბავშვი სულ მთლას ცახცახებს ვერ ხედავ? :დ (ბადრო ბაბუ)
-დალაგდით ბავშვებო უბრალოდ ერთი პრობლემაა ლიზიკო მეგონა მარტო ჩამოდიოდი და საბას ოთახში გაგიშალე როგორც ყოველთვის , იმედია არ იქნება პრობლემა (ქეთო ბებო)
-არა რასამბობთ პირიქით ძალიან გაწუხებთ(ნათია)
-ეს რა ბავშვია :დ (ქეთო ბებო)
-ჩემი დაქალია ქეთო ბებო)) (ლიზი)
-მიდით ეხლა აბარგდით, იმედია საბა რო გაიგებს რო შეუსახლდით არ გადაგვასახლებს (ქეთო ბებო)
-მე დაველაპარაკები პანდას))(ლიზი)
-კარგი ბებო აღარ შეგიშლით ხელს თორმეტი საათია უკვე და ალბათ დაიძინებთ <3(ქეთო)
-კი,კი აწი დავწვებით)) (ლიზი)
მარტო რო დავიგულე ჩემი დაქალი დავიწყე დაკითხვა როგორც მჩვევია ხოლმე
-გოგო აბა? როგორ მოგწონს? (ლიზი)
-აუ რამაგარი ხალხიაა ეეე.. აი მამაშენი ვის გავს)) ეს საბაა ცოტა სტრანი ალბათ აყვანილია ხო? ამაზე ამბობდი საყვარელი, ყველაზე თბილი და მზრუნველიაო ქალო? აშკარად სხვა საბაა ეგ))(ნათია)
-შეეჩვევი კი ეგ საბაა პროსტა უჭირს თავიდან შეჩვევა რაა...(ლიზი)
-აუუ მოდის მგონი(ნათია) თვალებში იმხელა შიში ჩაუდგა ვეღარ მოვითმინე და ავხარხარდი
-რაღაცა უშნოდ გეშინია საბუნასი, რაო შეგჭამო თუ რაუნდა :დ (ლიზი)
-ოოო! მასხარახარ რაა! აუ ზალაში ხოარ დავწვეთ? (ნათია)
-დაეტიე ქალო!!! ვასწავლით ამას ჭკუას :დ ისე ამ შორტით და ბრიტელიანით აპირებ დაძინებას??(ლიზი)
-აუ გოგო რავი არწამომიღია მეტი, არადა ტელე -17 გრადუსს აჩვენებს (ნათია)
-აუ მე მართო ჩემთვის წამოვიღე საბას ექნება რამე თბილი სპორტულები და ჩაიცვი ეგ( ლიზი)
-ძაან ტეხავს)) კაი ჩუ მოდის იდიოტი) (ნათია)
საბას ნაბიჯის შემოდგმა და ნათიას გულის ბაგაბუგი ერთი იყო კიდე კაი სიცილი არ ამივარდა თორე მიმაჭყლიტავდა კოღოსავით :
-ჩემი ლიზიკო მომენატრე გოგო როგორ გაზრდილხარ დღეს ხო წვები ჩემთან, ის შენი დაქა...(სიტყვა შუაზე გაუწყდა ნათია რო შეამჩნია) უი აქ ყოფილა აუუ ესეც აქ წვება ტოო? (საბა)
-გიორგი რო იწვა იმსაწოლზე დავწვებით მე და ნათია და არგინდა ეხლა ისტერიკები (ლიზი)
-კაი ჰო, დიდად არმეხოშება მაგრამ იყოს ანუ ჩემთავ არ წვები?
-სანამ გადაივლებს ნათია კიი პანდუუცც! მივიდა დახმაურით აკოცა ლოყაზე (ლიზი)
-კაი იმედია ჩემი აბაზანით არ ისარგებლებს! )) (საბა)
-საერთოში ვერ შევა თაფლოა როგორც მე ისე მიიღე ესეც))! (ლიზი)
-კაი, ჩემი არ იხმარო არც შამპუნი, არც დუშგელები)) (საბა) ირონიულად ახედა ნათიას
-და არც წყალი...ჩაისისინა თავისთვის ნათიამ მაგრამ საბას უყურადღებოდ არ დაუტოვებია მისი ეს სიტყვები (ნათია)
-ვაა რა ხუმარახარ ჩაქრიი შენაა))და კიდე ჰო პირსახოცს არ ვეხებით)) ეხლა რაცუფრო მალე შეხვალ მით უკეთესი))(საბა)
-კაი...დაჩაგრული ბავშვივით ჩაილაპარაკა რადგან იცოდა სახლის პატრონი საბაიყო ეს პირველ დღეს გაითვალისწინა ის კი ზუსტად იცოდა რო არ გაახარებდა!))
ნათია სააბაზანოში რო შევიდა საბას მივუწექი და ძლივს გავთბი
-არ მოგენატრე შე ტკიპაა? (საბა)
-კი ძაან პროსტა სათხოვარი მაქ რაა (ლიზი)
-მიდი აბა ნამცეც :დ (საბა)
-აუ შენ და გიორგიმ რააიჩემეთ ეს ნამცეცა :დ (ლიზი) მოკლედ ნათია თბილები არ წამოუღია თურმე და მერო მეცვა ხოლმე ღამე სპორტულები ეგ ვათხოვოთ კაი? (საბა)
-კაი ჰო)) იმედია ჩაიხრჩობა)) (საბა)
ამის თქმა და ნათიას პირსახოცით გამობრძანება ერთი იყო ხოლო ჩემი ძლივსშეკავებული სიცილით საწოლისკენ გაქცევა კი მეორე :დ
-გადაყლაპე ნერწყვი არ ადაგცდეს)) შეჩვეული ვარ სახლში ავიღებ საცვლებს და შევალ პრასწი)) (ნათია) ოჰ ჩემი ენამწარე
-ვერგადაეჩვია)) ბევრ რამეს გადაეჩვევი პატარა ქალბატონო! (საბა)
ნათია შეფარფატდა და მალევე გამოვიდა
-ვაა მისის ირონია გამოსულაა(საბა)
-მისტერის ხმამესმისს ეეე)) (ნათია)
-ჩუ ახლა! საბ მიეცი სპორტულები რო ჩაიცვას რა (ლიზი)
-მთხოვოს და კი)) (საბა) არნებდებოდაა და ჯიქურ აგრძელებდა!
-არაფერსაც არ ვთხოვ მე ამას)) ელოდოსს )) (ნათია)
-გაიყინები და შენი ხმაარ გავიგო ღამეიცოდე!! (ლიზი)
-კაი)) (ნათია) მაინც წარბშეუხრელად ებრძოდა ამხელა ვირს!
-უჰ რათბილადდ მძინავსს...ჩაისისინა საბამმ ნერვები რო მოეშალა ნათიასთვის იცოდა როგორ იყინებოდა...
შუა გამეს ლიზიკო წყალზე ავიდა თან საპირფარეშოც მოუნდა და ნათია დატოვა, საბა ვერ იძინებდა გულში რაღაც ღრღნიდა რატო გადაეკიდა ? რამე დაუშავა? მარამ რაქნას ასეთია ვერ შედის ადვილად კონტაქტში , გულმა არ უქნა მივიდა ხელი ფრთხილად შეახო როდესაც ტაომ სააყარა მიხვდა რომ არც მას ეძინა...
-ძალიან შეგცივდა?(საბა) ირონია ჩამდგარი ხმით ჰკითხა მაგრამ მაინც იგრძნობოდა მასში სითბოს ნაპერწკალი
-ვითომ ძაან აინტერესებდეს)) ირონიას შეეშვი)) (ნათია)
-ჩაიცვი თუგინდა მოგაცმევ სულ გაყინელუ ხარ..(საბა)
-თუ შეგიძლია კი...(ნათია) გამარჯვებული მზერა საბანში დამალა და მოიცვა , საბა რო შეეხო ელექტონების მოზგვავება იგრძნო, თავისი გოგო გაახსენდა-ნინუცა, ამ ჭინკას გადამკიდე მთელი დღით რომ დაივიწყა...საბა წამოდა ნათიამ კი სიტყვა დააწია
-არიყო საჭირო ვითომ მზრუნველობა)) ისე საშინლად ამაზრზენი სუნამო გასხია)) ცხვირი ამწვა)) (ნათია) არადა წამში ამოიცნო ნაცნობი ფარენგეიტი...
-შენ ხოგასხია შანელი რაა)) (საბა) არადა მისი თმის სურნელამდე შანელი როდი მივიდოდა, შოკოლადისა და ვარდის ნაზავი საოცარ ჰარმონიას ქმნიდა
ლიზიკომ შემოაბიჯა და საწოლში შეწვაა გაყინული
-გოგო რატო გძინავს ამან გაგაღვიძა? თითიტ საბაზე მიანიშნა (ლიზი)
-არა გოგო გამეღვიძა უბრალოდ) ურცხვად იცრუა და დაქალს ხმაურით აკოცა (ნათია)
-კარგი ჩემოლამაზო, ლიზიკოს უყურადღებოდ არ დარჩენია დაქალის ტანზე მორგებული პანდას სპორტულები მაგრამ გაჩუმება არჩია ამ ეტაპზე).

დავბრუნდი))! ველი შეფასებას თქვენგან, მომენატრეთ სასწაულად...



№1 სტუმარი ani

კარგი იყო და მალე დადე ხოლმე

 


№2  offline წევრი Wiwiliza))

ani
კარგი იყო და მალე დადე ხოლმე

დღეში მხოლოდ ერთი სიახლის დამატების უფლება მაქვს)) მადლობა <3

 


№3  offline წევრი flightless bird

Dasawyisi anketas ufro hgavs , smailebs nu gamoiyeneb istoriis weris dros , iseti sityvebi rogoricaa "shkolniki" brchyalebshi chasvi da dialogis bolos saxelebs nu chasvam frchxilebshi... anu "(natias)" daweras sjobs dawero "tqva natiam". Warmatebebi :*
--------------------
თ.ნ.

 


№4  offline წევრი Wiwiliza))

flightless bird
Dasawyisi anketas ufro hgavs , smailebs nu gamoiyeneb istoriis weris dros , iseti sityvebi rogoricaa "shkolniki" brchyalebshi chasvi da dialogis bolos saxelebs nu chasvam frchxilebshi... anu "(natias)" daweras sjobs dawero "tqva natiam". Warmatebebi :*

მადლობა დიდი გავითვალისწინებ

 


№5 სტუმარი სტუმარი lia

ra aris amdeni ;;gogo;;
cota seriozulad were

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent