შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Dream! (1თავი)


21-05-2016, 20:16
ავტორი capricoana
ნანახია 1 787

მივდიოდი და ვფიქრობდი ჩემზე ნუთუ შეიძლება ოცნებობდე უსასრულობამდე მაგრამ .. მაგრამ იცოდე რომ სურვილები არასდროს ხდება ამაში სრულიად დარწმუნებული იყო მაგრამ მაინ ისევ ოცნება და ისევ სურვილები. _ ანააა მოვდივაარ (ნიკა) _ ეეე კრეტინოო დამსვი გაიზარდა ბიჭი და შეძლო ჩემი აწევა (მე) _ ეე კარგი რა ანა შენ თუ პუტკუნა იყავი და ვერ გწევდი ჩემი რა ბრალი იყო (ნიკა) _მოკეტე და დამსვი უფ (მე) _ ხოო მაინც ვეღარ გაგიძლებდი ( ნიკა) _ ბოღმა ხარ რა ! _ კაი კაი ისე აქ რა გინდა რამდენიხანია გეძებ (ნიკა) _ რავი დავდივარ და ვფიქრობ აბა რა ვაკეთო აქ (მე) _ ხო კაი წამო წავიდეთ გორში (ნიკა) _ჰაჰა როგორ გამაცინე იქ ხო რასამბობ შეიცვლება რამე (მე) _ შენ სულ ასე უნდა იბოდიალო ხო სანამ ხიფათს არ აიკიდებ (ნიკა) _ მერე აქ არ მყავხარ (მე) _ ხო კაი გაემზადე და წავიდეთ (ნიკა) მე ვარ ანა 16 წლის ადამიანი რომელმაც არასდროს არ იცის რა უნდა ნუ ამაზე კიდევ ბევრი შემიძლია ვილაპარაკო უსასრულობამდე ვცხოვრობ გორში და მყავს ძმა ნიკა რა თქმა უნდა დედა და მამაც ყოველთვის მიყვარდა ასე უსასრულოდ სიარული ყურსასმენებით განსაკუთრებით ქალაქში აი ახლაც მივედი თუ არა სახლში გამოვიცვალე შხაპი მივიღე და ისევ გავედი სასეირნოთ ყოველთვის შარში ვეხვევი ხოლმე მაგრამ ჩემი ცხოვრება თითქმის არასდროს იცვლება სულ ერთიდაიგივე ისევდაისევ აჰა ხოო ახლაც ვფიქრობ და აი საშინელი ტკივილი _ აუუ აუუ ჯანდაბა რამხელა რაღაც ხარ უფ დედაა ცუდად ვარ (ანა) _ გოგო რაღაც არა გასაგებია . ვიღაც და წინ რომ უნდა იყურო პირველად გაიგე? (უცნნობი) _ გოგო არა მე ანა ვარ და იქნებ ამაყენოთ (ანა) _ სასიამოვნოა ანა მე სანდრო -ხელი გაუწოდა _იმავეს ვერ გეტყვი სულაც არა სასიამოვნო (ანა) _ ზრდილობაზე გსმენია თხაჯანა რამე წაუგდია პატარა ლაწირაკს ენა ( სანდრო ) _ანუ პატარა ლაწირაკს? ბიჯო ინანებ ამ სიტყვებს გაიგე? (ანა) _ ოჰ შემეშინდა სანამ რამით დამემუქრები დაფიქრდი (სანდრო) _ სულ არ მადარდებს დანარჩენი ნომერი მომეცი და დაგიკავშირდებიან კრეტინო (ანა) (ყოველთვის განებივრებული ვიყავი და არაფრის მეშინოდა ჩემი ძმის და დეიდაშვილის გამო რადგან ძალიან ძლიერები იყვნენ ასევე თავისი სასტავის წევრებიც ჩხუბის საბაბს თითქმის ყოველთვის მე ვაძლევდი ) _ოჰ ნეტავ რისი იმედი გაქ გამაგებინა კარგი აჰა ჩემი ნომერი და რითიც ბლატაობ ამ ნომერზე შემეხმიანონ(სანდრო) _ კარგი ცოტახანი მაცადე და ნახავ (ანა)_ კაი თხაჯანა (სანდრო) -ყურადღება აღარ მივაქცია და თავდაფასებულმა განაგრძო სიარული სახლში მისულმა ყველაფერი უამბო ნიკას და გიოს . მათ კი როგორც ყოველთვი გაამზადეს სასტავი და დაიბარეს სანდრო თავისი საძმაკაცოთი მაგრამ რა იცოდნენ ვინ იყო სანდრო _აბა მოსაუბრე დაგვანახეთ რომელია გოგოებთან რომ ბლატაობს (გიო დეიდაშვილი) _ აქ ვარ ბრატ (უკნიდან მოისმა ხმა ) გოგოებთან ბლატაობა არა ტრიპაჩ გოგოებთან საუბარი (სანდრო) _ ეე ალექს შენ აქ რა გინდა ბიჯო (გიო) _ ვაა გიო რავახარ ბრატ (სანდრო) _ თავად ? ესე უნდა ძმაკაცის დავიწყება ბიჯო? ან აქ რა გინდა ტო (გიო) _ რავი ვიღაც თხაჯანას გადავეყარე შარია ძმაა (სანდრო) ვაა ნიკა შენც აქ ხარ ბიჯო? რავახარ _ შენგან დავიწყებული ძმა ( ნიკა ) გადაეხვივნენ სანდრო და ნიკა ერთმანეთს და ამ დროს ერთი მანქანიდან ვიღაც გოგო გადმოხტა და ჩხუბით გამწარებული მოდიოდა _ რას ეხვევი ამ იდიოტს ნიკა ? (ანა) _ ეე გოგო შენ აქ რა გინდა ჰა არ გითხარი სახლში იყავითქო? რა გითხარი მე შენ გოგო (ნიკა) -აუ მაინტერესებდა და რა ვქნა რა(ანა) _ რა გაინტერესებდა გოგო ნორმალული ხარ რამდენჯერ უნდა გააკეთო ასე (გიო) _ეე ჯერ ის მითხარით ამას რატო გადაეხვიეთ (ანა) _ ჩემი ძმაკაცია და აბა მა რა უნდა მექნა (ნიკა) _ ოო შენი ძმაკაცია ეს იდიოტიი(ანა) _ ზრდილობიანად ილაპარაკე რა გჭირს ანა !( გიო) _ რა მჭირს კი არა ამან წამაქცია და ამასთან მიყვირით ვაფშე არცერთს აღარ გელაპარაკებით ( ანა ) _ ამას როგორ უძლებთ ბრატ იმენა მოსიარულე კატასტროფაა ( სანდრო) _ აბა შენ ეგ თქვი ალექს ეს კიდევ არაფერია მთელი წელი მოვუნდებით ამის შემორიგებას ეხლა (გიო) _ აუ ლუკა გაყევი რა თორემ გზაში კიდევ ვინმეს დაანიშნინებს რაზბორკას კაი? (ნიკა) _ კაი კაი რა პრობლემაა (ლუკა ) ნიკას და გიოს ძმაკაცი _ აუუ ანა დამელოდე რაა ( ლუკა) _ დამანებეთ რაა თავი იდიოტების ბანდა ხართ( ანა) _ აუ რა რთული ვინმე ხარ რაა (ლუკა )_მაშინ ვფშე შემეშვით თუ არ მოგწონვართ (ანა) _ყველაფერს ცუდად ნუ იგებ კაი რა ანაჩკა(ლუკა) _მოგკლავ კრეტინოოოოო რამდენჯერ გითხრა მასე ნუ მეძახითქო(ანა) _აუუ დამავიწყდა კაი რა ანა(ლუკა) _ ანა კაი რა ხმა გამეცი და წამო თუ გინდა შენს ძმას დავითანხმებ ზღვაზე წასვლაზე (ლუკა) _რააა ვაიმეე შენ ხო არ იხი როორ მიყვარხარ (ანა) გაიქცა და ჩაეხუტა _ ოჰ აფერისტი მე კი არა ზღვა გიყვარს კარგი წამო წავიდეთ სახლში(ლუკა) _ ნუ მთლდ მასეც არაა შენც მიყვარხარ . წამოვალ ოღონდ სანამ ზღვაზე წასავლელად ყველაფერს არ დაგეგმავთ ხმას არ გაგცემთ კაი? (ანა) _ოხხ რა გეშველება კაი კაი წამო(ლუკა)სახლში მივიდნენ და წელში გამართული თავის ოთახისკენ მიდიოდა როცა ხმა მოესმა _ ანა მე არ გიცნობდი ნუ საერთოდ არც უცხოებს ველაპარაკები ასე მაგრამ ვაღიაროთ რომ შენ დაიწყე მაგრამ ბოდიშს მეც გიხდი ძმაკაცების გამო (სანდრო) _ ლუკა უთხარი რომ არ მაინტერესებს ვაფშე არაფერი და არავინ არ შემაწუხოს შენ თუ გინდა ამოდი(ანა) _ კაი ან(ლუკა) _ ოთახში ავიდა მუსიკებს აუწია და როდესაც თავისი სამაჯური დაუვარდა და ლოგინის ქვეშ შეუვარდა დაიხედა და საშინლად იკივლა _ ააააააააააააა (ანა)



№1  offline წევრი capricoana

ნუ მოკლედ მეც ვკითხულობ თქვენს მოთხრობებს და არ მესმის ამხელებს როგორ წერთ wink love

 


№2  offline წევრი მოლურჯო

პირველ რიგში პატარა იყო
დიალოგები უნდა გამოყო ცალკე!
ერთმანეთზე რომაა გადაბლანძული (ანუ ახლოს)
ვერ ვხვდები რა უნდა გამეგო
პირველი თავით
საერთოდ ვერაფერი გავიგე
უემოციო ნაწერი იყო
ცოტა მეტი ემოცია
ცოტა მეტი სიყვარული
ტკივილი
იმედგაცრუება
რა ვიცი ყველაფერი მინდა
იმედია გამოასწორებ!
--------------------
მარიამი

 


შეცდომები შეცდომები
არაუშავს ახალბედა ხარ ალბათ
გამოასწორე
მომწონს რომ მთავარ პერსონაჟს ანა ჰქვია <3 ჯერ ერთი ჩემი სახელია და მეორეც ისეც მომწონს ეს სახელი :)
სასტავი სასტავი ანას მეგობარი ბიჭების მეტი არავინ ყავს ?
საკუთარ თავს ვამსგავსებ მე ანას. მეც ყოველთვის შარში ვარ მაგრამ თვითონ ვაგვარებ <3 წარმატებები
ველი შემდეგ თავს.

 


№4  offline წევრი capricoana

სევდიანი გიჟი
პირველ რიგში პატარა იყო
დიალოგები უნდა გამოყო ცალკე!
ერთმანეთზე რომაა გადაბლანძული (ანუ ახლოს)
ვერ ვხვდები რა უნდა გამეგო
პირველი თავით
საერთოდ ვერაფერი გავიგე
უემოციო ნაწერი იყო
ცოტა მეტი ემოცია
ცოტა მეტი სიყვარული
ტკივილი
იმედგაცრუება
რა ვიცი ყველაფერი მინდა
იმედია გამოასწორებ!

ხო რა თქმაუნდა მაგას უბრალოდ პირველად ვწერ და ამიტომ :)

სიყვარული არსებობს
შეცდომები შეცდომები
არაუშავს ახალბედა ხარ ალბათ
გამოასწორე
მომწონს რომ მთავარ პერსონაჟს ანა ჰქვია <3 ჯერ ერთი ჩემი სახელია და მეორეც ისეც მომწონს ეს სახელი :)
სასტავი სასტავი ანას მეგობარი ბიჭების მეტი არავინ ყავს ?
საკუთარ თავს ვამსგავსებ მე ანას. მეც ყოველთვის შარში ვარ მაგრამ თვითონ ვაგვარებ <3 წარმატებები
ველი შემდეგ თავს.

როგორ არა სასტავში მხოლოდ ერთი გოგო ყავს :) მადლობ გამახარა შენმა კომმა :) <3

 


№5 სტუმარი salo salo

piradad me magrad momewona da amanaze kargat vicine :D ratxa vigacaa <3 :D iseyochag <3 magarixar <3 rogorcgiswordeba isewere maincsainteresoa <3

 


№6  offline მოდერი Eleniko13

დახვეწავ მალე,
არაუშავს.
არ დაიგრუზო,
შეცდომა პირველ ჯერზე ბევრს მოდის.
ნუ, ამ საიტზე.
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent