შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ხარ ქარიშხალი ,ჩემს უდაბნოში ( 1 )


23-05-2016, 17:56
ავტორი ლილიანა
ნანახია 2 878

ჰამაკში ნებიერად გადავწექი,თავი ერთ მხარეს ავზიდე,ფეხები მეორე მხარეს,წინასწარ დამაგრებულ თოკს დავწვდი და საკუთარი თავი გავარწიე,თვალები მშვიდად მივლულე და ამ სექტემბრის პირველი რიცხვების პაპანაქებაში ,ჩრდილქვეშ სრულ ნეტარებაში გადავვარდი.
ვგიჟდები აქაურობაზე.ბავშვობიდან გული მხოლოდ აქეთ მომიწევდა ზაფხულობით,დედულეთში.ამ გადამწვანებულ მთებში ჩაფლულ სოფელ ჭიორაში.მამა გურულია,მისი სოფელიც ძალიან ლამაზია მაგრამ ქუთაისში აუტანელი სიცხეები,რომ დაიწყებოდა მხოლოდ ჩემი ჭიორა მახსენდებოდა მაშინ და არა სუფსა.მგონი მამას წყინდა ხოლმე,მაგრამ უკვე შეეგუა,ახლა მითუმეტეს,როცა გაზაფხულამდე აქ ყოფნა მაქვს გამოწერილი,თამრო ბებოს ავადმყოფობის გამო,სანამ ჩემი ბიძია და ბიცოლა არ ჩამოვლენ ლატვიიდან.
დედას დიაბეტი აქვს,ჩემი დაიკო კი ამ საქმისათვის პატარაა,ასე,რომ მიპოვეს მოცლილი და ჯანღონით სავსე და უკვე კვირაზე მეტია აწ გადმოვბარგდი.ჰოდა ახლა ჩვეული,ყოველდღიური რუტინისაგან ვისვენებ და საკუთარ თავს ჰამაკში ვარწევ.
ლამის მიმეძინა,რომ სმს ხმამ შემაფხიზლა.ელენე იყო.
_ როგორ ხარ პროვინციელო?_ მეტიჩარა,თავად ჭომიდან მწერს და მე ვარ სოფლელი.
_ არ მცალია ვთოხნი_ მივწერე.
_ რაა? გააფრინე ხატია?
_ ელო შენ რომ შემპირდი კიტრის თესლს გომიგზავნე რა_ სულ ვაგიჟებ და აჟიტირებულმა თოკს უფრო მძლავრად მოვქაჩე,მშვენიერია.
_ ხატია ჩამოვალ იმ კვირაში და ცოცხალი ვერ გადამირჩები_ წარმოვიდგინე მისი გაკაპასებული სახე და ავცქმუტდი,როგორ მომინდა დამენახა მისი სიგიჟეები.კიდევ უფრო მაგრად მოვზიდე თოკი და ჰამაკი ისე გაქანდა,რომ ლამის ამოვტრიალდი.
_ კარგი ვხუმრობ,რომ წამოხვალ ჩემებთან გაიარა გთხოვ და რამოდენიმე წიგნი წამომიღე.
_ კარგი,გინდა გაგახარო? უფროსმა ხატიას გადაეცი,როცა დაბრუნდება ისევ ავიყვან შტატშიო.
_ მართლა? როგორ გამახარე._ სიხარულისაგან ლამის ვისკუპე ჰამაკიდან.
ძალიან დამენანა ჩემი საყვარელი საქმის ბიბლიოთაკარობის მიტოვება,მაგრამ ოჯახი ჩემთვის უპირველესია.ჩემს გამზრდელ ბებოს ვჭირდებოდი და არც კი დავფიქრებულვარ ისე წამოვედი და აგერ კვირაზე მეტია წნევა დარტყმულ ბებოს სასოებით ვუვლი.ელენეს დავემშვიდობე და ტელეფონი სკამზე გადავდე.ახალმა ამბებმა გამამხიარულა,ჰამაკი კი შემინელდა,ისევ დავწვდი თოკს და მთელი ძალით მოვქაჩე,სასწაული იყო,ერთბაშად სიმსუბუქეც და გრილი ნიავიც,მაგრამ წკაპ და თოკი გაწყდა,ზღართანი მოვადინე მიწაზე,საშინლად ამეწვა იდაყვი და მუხლი,წამიერად სუნთქვაც კი შემეკრა ტკივილისაგან,იმდენად,რომ სიმწრისგან ვეღარც ამოვიგმინე.ზლაზვნით ჯერ წამოვჯექი,რაც შემეძლო დავიფერთხე და თან ჩემს თავს ვლანძავდი უნიათობისათვის.მერე სკამის დახმარებით სულ წამოვდექი და ფეხისთრევით სახლისკენ ავიღე გეზი.
სახის მანჭვით მოვისუფთავე წლით ნატკენი ადგილები და უჯრაში წამლებს და მალამოს დავუწყე ძებნა,მაგრამ საჩემო არაფერი იყო.აფთიაქში უნდა წავსულიყავი,ნუ აფთიაქი ხმამაღალი ნათქვამია,მაგრამ მაინც სოფლის პირობისთვის საკმარისი იყო.
თამრო ბებო რადიოს უსმენდა.ვეცადე არ შეემჩნია ჩემი გმირობა,კარიდანმე გავსძახე.
_ ბებიკო მაღაზიაში გავალ პურს მოვიტან შენ ხომ არაფერი გინდა?
_ არა შემოგევლოს ბებია_ როგორი თბილი და ტკვილი იყო ჩემი ბებიკო.ასეთ დღეში იყო და მაინც იმაზე ფიქრობდა ზედმეტად არაფერი დაევალებინა.
_ კაი ბე მალე მოვალ,მიყვარხარ_ ეზოდან მოვაძახე,თუმცა ბებიას დალოცვა მაინც შემომესმა.ღიმილით გამოვხურე ჭიშკარი და მსუბუქი კოჭლობით გავუყევი შარას.

…….

_ ბატონო ონისე ხვალ ამ დროს მობძანდით ისევ,ახლა კლასებს ჩამოვივლი და ყველა ბავშვს შევატყობინებ,ვფიქრობ ბევრი მსურველი აღმოჩნდება,განსაკუთრევით ბიჭებს უყვართ გიტარაზე დაკვრა,ხვალ მოდით და მე სიას დაგახვედრებთ,ჩვენი დარბაზი მთლად კომფორტული არაა მაგრამ სულ არ ქონას სჯობს.შევთანხმდით?_ სველი ხელსახოცი მელოტ თავზე გადაიტარა და გამომხედა.სიმსუქნისაგან ყელზე ქონები ფენებათ ეწყო.
_ კარგით ბატონო ნოდარ,ხვალ ამ დროს მოვალ,თანხაზე კი თავად ბავშვებთან მოვრიგდები_ კაბინეტში ისეთი მძიმე სუნი იდგა გაქცევაზე ვიყავი.
ფეხზე წამოვდექი და მარჯვენა გავუწოდე,თავადაც შემაგება მარჯვენა და წამოიმართა.
ორი სრულდებოდა,სკოლის შენობიდან,რომ გამოვედი,ამ შავ პერანგსა და შარვალში უფრო მეტად მეხუთებოდა სული,მაგრამ სწორედ ეს სულის ხუთვა შვებას მგვრიდა,რომ ვიტანჯებოდი.ღილები ბოლომდე შევიკარი და გეზი ჩემი ნაქირავები სახლისკენ ავიღე.ულამაზესია აქაურობა,სიმწვანე,სისუფთავე და მთები,მაგრამ მე სიწყნარე უფრო მხიბლავდა და ის,რომ აქ ყველა უცხო იყო ჩემთვის,მე კი მათთვის.
მაშინ,როდესაც ყველა ჩემს ნათესავს და მეგობარს საზღვარგარეთ ვეგულები გადახვეწილი,მე ისევ სამშობლოში ვარ,სახლიდან ასობით კილომეტში სოფელ ჭიორაში.ვერ შეველიე ჩემს მიწას,მერე რა ,რომ თბილისის არაა,საქართველოში ვარ ისევ.ეს კი ჩემთვის ბევრს ნიშნავდა.როცა ჩემი ოჯახის წევრების სურვილი და მონატრება მომივლის შემიძლია მაშინვე ავდგე და წავიდე მათ საფლავებზე,მამა,დედა და ჩემი დაიკო,ნებისმიერ დროს იქ იქნებიან,მიმიღებენ,მაგრამ …… მე ვერ ვბედავ,არ შემიძლია….მაგრამ სამშობლოში ვარ და ასე მაინც ვარ ახლოს მათთან.ისინი კი ჩემთან,მათ მკვლელთან.
……
_ ანუ ეს დილით და საღამოს წავისვა_ წამლის ტუბი თითებში შევატრიალე და ციცო დეიდას კიდევ ერთხელ მივუბრუნდი კარიდან_ და შევიხვიო კიდეც?
_ კი აბა,როგორ,ჩაგიდე ბინტიც და ბამბაც ხატია_ მარიგებდა.მე ისევ წამლებში ვიქექებოდი და კარსაც გავცდი,ფეხი აივანზე გავდგი,რომელიც ტროტუარს გადაჰყურებდა,იდევ ციცოსკენ მოვბრუნდი_ და ეს წამალი?
_ ეგეც დილით და საღამოს და ფრთხილად მოაჯირი არა აქვს_ დამაწია სიტყვა მაგრამ გვიანი იყო,მეორე სართულის აივნიდან ზურგით გადავეშვი,ესღა მაკლდა,სანამ დავეცემოდი ყურს ციცოს კივილი მოწვდა.წამლები ჰაერში ავიფრიალე და სასოწარკვეთილმა ხელები ავაფართხალე,თუმცა შედარებით რბილად დავეცი,გონზე მამაკაცის ყრუ გმინვამ მომიყვანა.სიმწრით გადავგორდი მიწაზე და ჩემს “ იძულებით “ მხსნელისკენ შევბრუნდი.მიწაზე გართხმულს თავი უკან გადაეგდო და თვალდახუჭული სახეს მანჭავდა.ზემოდან კი ციცოს დაფეთებული ხმა მომწვდა.
_ ცოცხალი ხარ ხატია?
_ მე კი მაგრამ მგონი ეს მოვკალი_ სიმწრით ამოვიკნავლე და მისკენ მივბობღდი,ჩემი ტკივილი სულ გადამავიწყდა.ნელა შევახე ხელიდ და ვუბიძგე.
_ კარგად ხარ?_ პასუხის მოლოდინში გავთავდი.
_ უკეთესად ვიყავი ,სანამ დამეცემოდი_ თვალდახუჭულმა თქვა და იდაყვებს დაეყრდნო,რომ წამომდგარიყო.
_ მაპატიეთ,ძალიან ვწუხვარ,რამე ხომ არ მოიტეხე?_ ახლაღა შევამჩნიე გახეთქილი წარბი და ტუჩი_ ღმერთო ჩემო სისხლი მოგდის,ახლავე მოვიტან წამლებს_ ვთქვი და ფეხზე წამოვხტი მაგრამ ნურას უკაცრავად,არანაკლებ დანგრეული ვიყავი მეც.
_ შენ კიდე ეს გინდოდა გოგო? _ საყვედურით მომვადა ციცო და მხარში ამომიდგა,რომ წონასწორობა დამეცვა,ახლომახლოდან ხალხიც წამოვიდა ჩვენკენ.
_ თავად მივხედავ ჩემს თავს_ ფეხზე წამოდგა და შარვალი დაიფერთხა,ჩვენსკენ არც კი გამოუხედავს.
_ კი მაგრამ,სისხლი….
_ კარგად ბრძანდებოდეთ_ სიტყვის დამთავრება არც კი მაცადა,ისეთი მრისხანე თვალები შემომანათა,რომ ლამის ენა გადავყლაპე,ვერაფერი ვუპასუხე.მან კი ცნობისმოყვარე ხალხი ხელით გაწია და გაგვეცალა.
_ ვინაა ციცო დეიდა იცნობ?_ ახლა მას მივუბრუნდი.
_ პირველად ვხედავ_ უცნაურად აიბზუა ტუჩები_ მიხედავს მის თავს ,შენ კი წამოდი ჩემთან მოგხედო თორემ მალე ბებიაშენს მიუწვები.
სიმწრით გამეცინა და ციცოს მკლავზე ჩამოვეკიდე და აფთიაქისკენ ავბრუნდით,მაგრამ თვალი იმ შავებში ჩაცმული უცნობისკენ გამეპარა,მტკიცე ნაბიჯებით მიიწევდა ეინდა ,თან ტანსაცმელს იფერთხავდა.


P.s.
ველი თქვენს აზრს ❤❤❤



№1  offline წევრი BLACK TBILISI

მომწონს love გააგრძელე

 


№2  offline ახალბედა მწერალი მორი-ელი

რა ტკბილი და საყვარელია <3 ძალიან დავინტერესდი და ველოდები ახალ თავს. :-*
--------------------
“ნამუსი ყვავილია, რომელიც თუ მოსწყდა თავის დღეში აღარ ამოვა…”

 


№3  offline წევრი niino

Momwonsss..male dadee da tavebi gazardee raa...warmatebebiiii

 


№4  offline წევრი მოლურჯო

რაღაცნაირია
დამაინტერესა
--------------------
მარიამი

 


№5  offline მოდერი ლილიანა

BLACK TBILISI
მომწონს love გააგრძელე

მადლობა ❤
მორი-ელი
რა ტკბილი და საყვარელია <3 ძალიან დავინტერესდი და ველოდები ახალ თავს. :-*

თეოო❤❤❤
niino
Momwonsss..male dadee da tavebi gazardee raa...warmatebebiiii

მადლობა❤
სევდიანი გიჟი
რაღაცნაირია
დამაინტერესა

❤❤❤❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№6 სტუმარი Sali

Dzan magaria gagrdzele gtxov ra ai umagresia

 


№7 სტუმარი kati

ნუ, როგორც ყოველთვის, ინტრიგა დაგვიტოვე რაა. ;-)ველოდები შემდეგს მოუთმენლად.

 


№8  offline მოდერი ლილიანა

Sali
Dzan magaria gagrdzele gtxov ra ai umagresia

აუცილებლად ❤
kati
ნუ, როგორც ყოველთვის, ინტრიგა დაგვიტოვე რაა. ;-)ველოდები შემდეგს მოუთმენლად.

გაიხარე❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№9  offline წევრი xelnaweri wignebi

მომეწონა და გააგრძელე

 


№10 სტუმარი Black

Sheni istoriebis gansxvavebuloba mevaseba magrad;) magari iyo da veli shemdeg tavs,ise ki chamigde intriga mshoblebis mkvlelobaze..sagol lilianalove

 


№11  offline წევრი natani

არ გვალოდინო

 


№12  offline მოდერი ლილიანა

xelnaweri wignebi
მომეწონა და გააგრძელე

აუცილებლად ❤
Black
Sheni istoriebis gansxvavebuloba mevaseba magrad;) magari iyo da veli shemdeg tavs,ise ki chamigde intriga mshoblebis mkvlelobaze..sagol lilianalove

მადლობა black
natani
არ გვალოდინო

ვეცდები
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№13  offline წევრი lola123

უჰ, ძალიან მომეწონა და სულმოუთქმელად დაველოდები შემდეგ, ახალ თავს

 


№14 სტუმარი Sali

Rodis dadeb axal tavs?

 


№15  offline მოდერი ლილიანა

lola123
უჰ, ძალიან მომეწონა და სულმოუთქმელად დაველოდები შემდეგ, ახალ თავს

მიხარია❤
Sali
Rodis dadeb axal tavs?

მალე ❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№16  offline წევრი kora

ნუ ძლივს მოვაღწიე, რომ წამეკითხა ეს გემრიელობა და ტკბილობა ისტორია (ტკბილზე უფრო მწარე კი იყო "მათი" პირველი შეჯახება, მაგრამ ვგრძნობ მოახლოებულ სიტკბოს love ). დღეს პირველად შემაწუხა ამ დრომდე გაწელილმა საქმეებმა, ერთი სული მქონდა მალე წამეკითხა winked უკვე მომწონს და მოუთმენლად ვუცდი ახალს love ვატყობ ეს გოგო "შარს" ეძებს და ონისე საამისოდ მშვენიერი კანდიდატი ჩანს wink ბიჭის სახელი ცოოოტა მეუცნაურა smile
ლილი, საოცარი გოგო ხარ შენ! ვგიჟდები შენზე და შენს წერის სტილზე ჩემო უსაყვარლესო love
პ.ს. ფოტოს განვიხილავდით იმ დღეს და მინდა გითხრა ამ ფოტოზე მოვიხიბლე, კარგი არჩევანია. იქ ერთი ფოტო არ მომწონდა და შესაბამისად არასწორად მივუდექი wink love
--------------------
kira.G

 


№17  offline მოდერი ლილიანა

kora
ნუ ძლივს მოვაღწიე, რომ წამეკითხა ეს გემრიელობა და ტკბილობა ისტორია (ტკბილზე უფრო მწარე კი იყო "მათი" პირველი შეჯახება, მაგრამ ვგრძნობ მოახლოებულ სიტკბოს love ). დღეს პირველად შემაწუხა ამ დრომდე გაწელილმა საქმეებმა, ერთი სული მქონდა მალე წამეკითხა winked უკვე მომწონს და მოუთმენლად ვუცდი ახალს love ვატყობ ეს გოგო "შარს" ეძებს და ონისე საამისოდ მშვენიერი კანდიდატი ჩანს wink ბიჭის სახელი ცოოოტა მეუცნაურა smile
ლილი, საოცარი გოგო ხარ შენ! ვგიჟდები შენზე და შენს წერის სტილზე ჩემო უსაყვარლესო love
პ.ს. ფოტოს განვიხილავდით იმ დღეს და მინდა გითხრა ამ ფოტოზე მოვიხიბლე, კარგი არჩევანია. იქ ერთი ფოტო არ მომწონდა და შესაბამისად არასწორად მივუდექი wink love

ჩემი გოგო ხარ შენ❤❤❤❤❤ მიხსრია რომ მოგწონს ❤❤❤❤ ისიც რომ ფოტო მოგეწონა,ეგ კითხვა გსმომრჩა მკითხველისათვის და მომდევნო თავს დავამატებ,ფოტო თუ მოსწონჩემი გადასახედიდად ზუსტად ჩაჯდა.❤❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№18  offline მოდერი bibo

Ai chemi gogo xar shennn :*****vaimeee prial grial wria chxrialshi chavikitxeee ise rooo sixarulisgan guli mqonda gamskdari jer chemi marwyvi ro dabrunda da mere aseti istorit ro dabrunda sixarulisgan haershi vikvandzebodiii da davqrodit meranivit :*********ai gansvavebulia vatyobbb tan saxalisoc iqneba paqtia chemo udideso tortis nacheroooo alublis wveno da ajapsandalo :D atmis ylortov da vashlis piro.vashlatamis kurkav da kivis bususov :pppp chemo chaxrukulo kartioshkav bevroba kama da xaxviturt da amodgvlefilo lobiovvvv .marwvis tortoooo ubevresi kremiturt snikersis txilovvvv ai vafren shenze chemo xachapuro fenovanioi :pp chemo sacivi vinarisooo vino:******geli geli mogeli icode agar daiwyo dagvianebebi tore migachqquch miganiskarte :D :D chemi funtusha comi biskviwi gogo :*****

 


№19  offline მოდერი ლილიანა

bibo
Ai chemi gogo xar shennn :*****vaimeee prial grial wria chxrialshi chavikitxeee ise rooo sixarulisgan guli mqonda gamskdari jer chemi marwyvi ro dabrunda da mere aseti istorit ro dabrunda sixarulisgan haershi vikvandzebodiii da davqrodit meranivit :*********ai gansvavebulia vatyobbb tan saxalisoc iqneba paqtia chemo udideso tortis nacheroooo alublis wveno da ajapsandalo :D atmis ylortov da vashlis piro.vashlatamis kurkav da kivis bususov :pppp chemo chaxrukulo kartioshkav bevroba kama da xaxviturt da amodgvlefilo lobiovvvv .marwvis tortoooo ubevresi kremiturt snikersis txilovvvv ai vafren shenze chemo xachapuro fenovanioi :pp chemo sacivi vinarisooo vino:******geli geli mogeli icode agar daiwyo dagvianebebi tore migachqquch miganiskarte :D :D chemi funtusha comi biskviwi gogo :*****

ვენაცვალე შენს კულინარიულ ფანტაზიებს ❤❤❤❤❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№20  offline მოდერი Eleniko13

ლილიანაა...
ღამე ჩავუჯდები ამას :3
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 


№21  offline წევრი Ignifex

ძალიან მომეწონა,ველი შემდეგს <3<3

 


№22  offline მოდერი ლილიანა

Eleniko13
ლილიანაა...
ღამე ჩავუჯდები ამას :3

მოხარული ვარ❤
Ignifex
ძალიან მომეწონა,ველი შემდეგს <3<3

მადლობა ❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent