შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

one thing


1-06-2016, 18:50
ავტორი qoqa
ნანახია 1 986

1
-ააუუ კაიიი რაა დეეე.. ხო დამპირდიი... აუუუუ..
-რავქნა არაუშავს.. ერთად ვიქნებით,უბრალოდ ჩემი კლიენტებიც წამოვლენ.. დასვენება უნდათ პაპარაცების გარეშე..
-და მერე ჩვენი აგარაკი ჰოტელი როდისმერეა..
-ქეით... ძალიან კარგი ბიჭები არიან შენც გაერთობი...
-დედა მე შენთან ერთად მინდოდა ამ ზაფხულის გატარება...
-ვიცი ჩემო პატარავ,მაგერამ რა ვქნათ ეს ჩემი სამსახურია..
-კაი რაა.. მადლობა...ძალიან დიდი მადლობა.. სამსახურში გამცვალე..

ბავშვობიდანვე ვერ ვიტანდი სელებრითებს.. აიი ატანა არ მქონდა..ვთვლიდი,რომ მათ დედა წამართვეს..ძალიან არეულად ვლაპარაკობ?..კარგით მაშინ ყველაფერი თავიდან დავიწყოთ...
გამარჯობათ,მე ქეით მერედიტ პარკერი ვარ..17 წლის..არ მყავს არც და არც ძმა.. მშობლები გაშორებულები არიან,ამიტომ მე და დედა მარტო ვცხოვრობთ ნიუ-იორკში..დედაჩემი სელებრითების მენეჯერია.. საშინელი სამუშაოაქვს.. 5წლის ვიყავი მშობლები,რომ გაშორდნენ და ამის მერე დედა სულ გადარბენებზეა... ხან ერთანარის ხან მეორესთან.. ჩემთვის სულ არ ეცალა.. ამიტომ ბავშვობიდან სელებრითებისადმი ძალიან დიდი ზიზღი ჩამყვა... ყველა ძალიან ბედნიერ ადამიანად მთვლიდა,თავისუფლად შემეძლო გამეცნო თითოეული მატგანი,მაგრამ მე ამის არანაირი სურვილი არ მქონდა.. ეს ახირება დღემდეც მომყვა... ახლაც ვთვლი,რომ მათ დედაჩემი წამართვეს.. მას ჩემთვის საერთოდ არ ეცალა,სულ სელებრითები.. სახლში საერთოდ არ იყო ხოლმე..როცა იყო სულ ტელეფონზე ლაპარაკობდა...ზაფხული განსაკუთრებით მიყვარდა.. ამ დროს ის თავშიავარდნილი ვარსკვლავები ისვენებდნენ,ამიტომ მე და დედაც ჩვენს აგარაკზე მივდიოდით დიდ ბრიტანეთსი,ლონდონთან ახლოს.. ძალიან საყვარელი სახლი გვქონდა.. დიდი ორსართულიანი,აუზით,დიდი ლამაზი ეზოთი.. რამდენიმე მილში ტბაც იყო... მოკლეთ მე და დედა ძალიან ტკბილად ვისვენებდით.. მაგრამ დამთავრდებოდა თუ არა ზაფხლი იწყებოდა დედაჩემის გადარბენები,საშინელი რეჟიმი.. მაშინ როცა იმ თავშიავარდნილებს ეძინათ დედაჩემი მათი გართობით შექმნილ პრობლემებს აგვარებდა...
და ახლაც როცა ძვლივს ზაფხული მოვიდა და მე და დედა უნდა წავსულიყავით მარტო,ჩვენთვის შემოეჭყიტნენ ეს იდიოტები... ფუუ.. ტქვენ ყველაზე მეტად ვერ გიტანთ one direction თუ ვინც ხართ.. სასწრაფოდ ავიღე ტელეფონი და ჩემს დაქალს ენის დავურეკე..
-გოგო..
-ჰოოუ..
-ისევ ეს დედაჩემის სამსახური რაა..
-კიდე ვეღარ მოდის?..
-კიი,ოღონდ იდიოტი კლიენტები მოყავს დასვენება უნდათო მშვიდადო..
-ვინ კლიენტები?..
-ვიღაც ბოიბენდი... მემგონი one direction..
-ააააააააააა?????? ვაიმეე ქეიიითთთთთ... მეც რო წამოვიდეეე არ შეილებააა... ვაიმე ვაიმე ვაიმეე.. ჩემი ჰარიი.. ჩემი ჩემი.. ააა ქეეიიითთთ.. წამოვაალ რაააა..
-ენი დამშვიდდი... რა ჰარი...არ მიტხრა რო გიყვარს..
-ჰოო ჰოოო.. იცი რა საყვარელიააა?.. ჩქქარა თვითერზეე და ნახე.. ანდაც youtube-ში ნახე მათი ვიდეოები მიდი ჰეე..
-აუუუ შენააც?... ვაიმე ყველაზე მეტად დედაჩემის კლიენტებიდან ამ გუნდს ვეღარ ვიტან.. აი ზაფხულიც ჩამაშხამეს..
-ვაიმე ქეით შენ ნახე.. დამიჯერე შეუძლ;ებელია ამათ ვერ იტანდე..
-გადიიიიი იქეეთ..
-აუუ წამოვალ რაა,წამოვალ რააა,წამოვაალ რაააააააააააააააააააა...
-არ ვიცი.. დედას დავურეკავ.. ისე კაი იქნება ტუ წამოხვალ ტან გამართობ ცოტას...
-შენთვის სად მეცლებაა... ჩემო ჰაროლდათი უნდა დავტკბე..
-ეენი არ წაგიყვან..
-ვსოო ვჩერდები.. ძალიან თხოვე რა..
-ხოო..
მე დედას გადავურეკე.. რაღაცნაირად მეწყინასავით ენისგან ასეთი რეაქცია... მასთან იმიტომ ვმეგობრობდი რომ ჩემი სკოლი სხვა გოგონებივით სელებრითებზე არ იყო ცამოკიდებული და უცებ.. მოკლეთ ამ ფიქრებით ვიყავი გართული დედა კი არადა არ იღებდა... კიდევ ერთხელ ვცადე.. გავიდა... არ მიპასუხა.. ბოლოს მივწერეე..
-mooom call me when you’ll be free…
5 წუთშუი გადმომირეკა..
-დეე ენიც მოდის..
-არავითარ შემთხვევაში...
-რა არაა... მეც არ წამოვალ მსინ.. სანამ შენ იმ იდიოტების საქმეებზე ირბენ მე რა ვაჯკკეთო მოდის და ვსოო..
-ქეიითბიჭებს დასვენება უდნათ.. არ უნდატ ვიუნმემ შეაწუხოს..
-ხოდა მეც არ წამოვალ მაშინ..
-და ჩემი ნახვა არ გინდა?..
-დედა რა აზრი აქვს.. შენ მაინც შენ იდიოტებთან იქნები..
-ქეით ნორმალურად ილაპარააკე.. ენის ბოდიში მოუხადე დაჩანთა ჩაალაგე.. ორი დღით ადრე უნდა ჩახვიდე და სახლი მოაწესრიგო..
-ჰაააჰ... დამლაგებელიც გავხდი?... სად ცხოვრობენ ეგ იდიოტებ..
-ნორმალურად თქო ქეით...ლონდონში..
-ხოოდაა წავიდნენ შორს დაისვენპონ.. ჩვენი აგარაკი ლონდონთანაა ახლოოს..
-ქეით ტყუილად წუწუნებ.. მაინც ვერაფერს შეცვლი.. მიდიდ გაემზადე ხვალ მიფრინავ.. ბილეთებს დღეს სსაღამოს მოგიტანენ ფულთან ერთად...
-ეენი არაოო დედაჩემმა...თურმე იმ ვჟბატონებს შეწუხება არ უნდათ..გაუუხმეეთ თავიი..
-კაი კაი დამშვუიდდი.. რას იწყევლებიოი.. მითხრა სიცილით..
-არა უბრალოდ.. ფუუუ... თან შენც როგორ გინდოოდა..
-არა არა გოგო ვხუმრობ.. კაი ბიჭები კი არიან მარა ასეთი გიჟი ნაღდად არ ვარ...
-მე კიდე გული გამისკდა.. ვუტხარი სიცილით..
-უიმეე ... მასაც სიცილი აუტყდა
-ხოოო და ყვლაზე საშინელება ისარი რო ხვალ მივდივარ სახლი უნდა მივულაგო ვაჟბატონეებს ფუუ..
-აჰაჰაა... ვაიმე ქეით შენ არ შეიშალო მეშინია..
-უკვე შევიშალე.. ვიღაცეების გამო უნდა ვალაგო სახლი..თან ეს ვიღაცეები ახლა ალბათ წამოწოლილები არიან და ერთი სული აქვთ როდის მოშორდებიან მათთვის ვითომ საყვარელ ფანებს..
-არაა არაა... მასეთები არარიან.. ძლიან საყვარლები არიან ისე..
-ეს საყვარლობა ჯკამერის უკან მთავრდება.. დარჩებიან მარტო და დარწმუნებული ვარ ფანებზე ამბობენ რა დამღლელები არიანო და ასე შემდეგ...
-არაა ქეით.
-კაი მოიცადე ერთი შენ ის მითხარი დღეს საღამოს ჩამოვა ბილეთები ფულთან ერთად და ახალი არაფერი არ მაქ ნაყიდი.. ტანსაცმელს ვგულისხმობ..
-უიმე შე დებილო.. ლონდონი გაქვს გვერდით,წადი და იყიდე..
-მართალი ხარ ხოიცი.. ძალიან მოვიკლავდი ტავს რო მაგათ სახლი დალაგებული დავახვედრო.. აააბააა რააა..მშია ახლა წავედი..
-ვინარი ეს.. მიდიდ მიდი და ისაა... კაი არაფერი..
-რაიიყოო?..
-ავტოგრაფიი?..
-გადიიიიი...
-აუუ მიდი რაა..
-ხოო კაი.. ვთხოვ რამენაიირად დედაჩემს..
-მადლობაა..
-წავედი წავედი... და გამო რა მნახე ბოლო დღეაა.. და სამი თვე ვეღარ გნახავ ღმერთოო..
-აუუ დარჩი მერეე..
-და სენი ავტოგრაფი?.. ვკითხე სიცილით
-რაათ მინდა შენ იყავი აქ და..
-გოგო მომენატრა დედაჩემი... 8 თვეა არ მინახავს.. სკაიპშიც ვერ შემოდის და ვნახავ.. გადავიტან იმ იდიოტების იქ ყოფნას..
-ხოო ისე მაგი კი... კაი მიდიდ ახლა ჭამე და საჩუქარი არ დაგავიწყდეს..
მე წავედი და ვჭამე.. მერე ჩემს შეყვარებულს მაიკს დავურეკე.. შეყვარებულში ნამდვილად გამიმართლა.. მას მართლა ძალიან ვუყვარდი.. ჩემს გამო აი ყველაფერს გააკეთებდა.. ჩემი ადრე წასვლის ამბავირომ გაიგო ძალიან ეწყინა.. დამპირდა გაგაცილებო.. ენი მოვიდა და ჩანთის ჩალაგებაში დამეხმარა.. საღამოს 10 საათისთვის ბილეთები და ფული მოვიდა.. თვითმფრინავი დილის 6 საათზე გადიოდა...მაიკს დავურეკე,რომ მეთქვა თვითმფრინავი როდის მიფრინავდა
-დილის 6ზე..
-ასე ადრეე?..
-ხოოო.. თუ გინდა არ გამაცილო.. ენი ჩემთან რჩება და ის გამაცილებს..
-არაა არა რა სისულელეა.. რათქმაუნდა გაგაცილებ.. ისაა და მეც რო მოვიდე და მაქ დავრჩეეე.. ?ძალიან მომენატრეებიი...
-კიი კიი როგორ არაა.. მოდიიი.. მეც ძალიან მომენატრები..
-მიყვარხარ ქეით... აუუ დარჩი რაა.
-ვერა ვერა.. ხოიცი დედა ძალიან ემნატრება..
-მესმიის... მოვდივარ... როგორ უნდა გავძლო შენი ჩახუტების გარეშე აი ვერ ვხვდები..
-მიყვარხარ...
-მეეეც...

ენი და მაიკი ჩემთან დარჩნენ.. მაიკი არ მშორდებოდა.. სულ მეხუტებოდა და მკოცნიდა.. მეუბნებოდა,რომ ძალიან მოვენატრებოდი.. გადავწყვიტეთ არ დაგვეძინა და მთელი ღამე გველაპარაკა.. ასეც მოვიქეცით.. დილის 6ის ნახევარზე გავედით აეროპორტისკენ...მე მათ ორივეს ძალიან მაგრად გადავეხვიე..
-მივდივარ..
-ხოო(ენი)
-მომენატრები(მაიკი)
-მეეც... ზალიან ძალიან.. იცოდეთ ყოველ ღამე სკაიპში შემოეთრიეთ.. ვუთხარი სიცილით და ორვეს გადავეხვიე..
-მარტო სკაიპი რათ მინდა.. შენ ტუჩებს ეკრანში ვაკოცოო?... მითხრა მაიკმა და მაკოცა..
-კაით ახლა..თქვა ენიმ და ცრემლები მოიწმინდა..
-აუუ ნუ ტირიხარ.. რაიყო მართლა 3 თვე უთქვენოთ.. აუუუ თან იმ იდიოტებთან ერთად...
-ვინ იდიოტები?.. (მაიკი)
-ის ბიჭები რო გიყვებოდი.. ვუპასუხე და ჩავეხუტე.. ენიც მოგვეხუტა..
-კარგით ჩემი წასვლის დროა..ვუთხარი მათ.. კიდევ ერთხელ გადავეხვიე და წავედი..
ცაში ვფიქრობდი რა უნდა მეკეთებინა 3 ტის განმავლობაში 5 ადამიანთან რომელსაც საერთოდ არ ვიცნობდი.. და პლიუს ამას საზიზღრად ვერ ვიტანდი.. ​



№1  offline წევრი qoqa

გამარჯობათ ბავშვებო.იმედი მაქვს მოგეწონებათ....ძალიან გთხოვთ დააფიქსირეთ თქვენი აზრი....შენიშვნებს აუცილებლად მივიღებ

 


№2  offline წევრი qoqa

მოიისფრო
მრავალწერტილის ფუნქცია/დანიშნულება იცით რა არის?
შემაწუხა ამ გრამატიკიკაზე მითითებებმა.
ამ უაზრო დიალოგებმა ხო საერთოდ...
არ ვიცი...
მოკლედ და მარტივად:
ეს რაღაც ტექსტი არ ვარგა!

კარგი მადლობა მხარდაჭერისთვის

 


№3  offline წევრი მოლურჯო

სიტყვებს ნუ აგრძელებ
თვალში ცუდად მოსახვედრია
--------------------
მარიამი

 


№4  offline წევრი Bonnie Blue

გამარჯობა, მინდა გითხრა რომ კარგი მოთხრობაა და უნდა გააგრძელო თუ გინდა.კრიტიკამ არ უნდა გაგაჩეროს, პირიქით უნდა დაწერო მაგრამ ცადო რომ ნაკლები შეცდომა დაუშვა. შეიძლება ვიღაცას არ მოწონდეს მაგრამ ეგ არ ნიშნავს რომ ყველა მასეა. თან მარტო ერთი თავით ჩემი აზრით არ უნდა შეფასდეს მოთხრობა. ^____^

 


№5 სტუმარი ჰელენ

გააგრძელე და წერე წერე რამდენიც გინდა

 


№6  offline წევრი stupet

directioneri xar uechveli

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent